Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Троещину
не ссорьтесь, левый берег вообще по барабану - подол стоит в пробках и сейчас. так какая разница, на каком мосту стоять?)) А метро - ну и куда его на правом береге девать?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метро на Троещину
Просто я не перестаю дивуватись нинішній містобудівній політиці міського керівництва, вірніше її повної відсутності.
Більше людяшників, більше ЖеКа
Більше людяшників, більше ЖеКа
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Троещину
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Троещину
Объявлен тендер на закупку научно-технических услуг для строительства участка линии метро на Троещину
НОВОСТИ 29 апреля 2021, 15:15
Услуги включают научно-техническое сопровождение строительства участка метро от дамбы Русановских садов до станции "Радужная".
Коммунальное предприятие "Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений Киева" объявило тендер на закупку научно-технических услуг для строительства участка линии метрополитена в составе Подольского мостового перехода, сообщается в системе электронных госзакупок ProZorro.
Об этом пишет ЦТС со ссылкой на Интерфакс-Украина.
Согласно объявлению, ожидаемая стоимость закупки услуг составляет 24,5 млн грн.
Закупаемые услуги включают научно-техническое сопровождение строительства участка линии метро от дамбы Русановских садов до станции метро "Радужная".
Аукцион состоится 29 июня, конечный срок подачи предложений - 24 мая.
Ранее назначенный на 29 марта аукцион не состоялся из-за допущенных к оценке менее двух тендерных предложений.
https://cfts.org.ua/news/2021/04/29/oby ... hinu_64621
НОВОСТИ 29 апреля 2021, 15:15
Услуги включают научно-техническое сопровождение строительства участка метро от дамбы Русановских садов до станции "Радужная".
Коммунальное предприятие "Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений Киева" объявило тендер на закупку научно-технических услуг для строительства участка линии метрополитена в составе Подольского мостового перехода, сообщается в системе электронных госзакупок ProZorro.
Об этом пишет ЦТС со ссылкой на Интерфакс-Украина.
Согласно объявлению, ожидаемая стоимость закупки услуг составляет 24,5 млн грн.
Закупаемые услуги включают научно-техническое сопровождение строительства участка линии метро от дамбы Русановских садов до станции метро "Радужная".
Аукцион состоится 29 июня, конечный срок подачи предложений - 24 мая.
Ранее назначенный на 29 марта аукцион не состоялся из-за допущенных к оценке менее двух тендерных предложений.
https://cfts.org.ua/news/2021/04/29/oby ... hinu_64621
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Троещину
Перший автомобіль по Подільському мостовому переходу зможе проїхати після влаштування хоча б одного правобережного та лівобережного підходу!
Наша публікація - відповідь на численні запитання про проходження лівобережних підходів до Подільського мостового переходу викликала жвавий інтерес: багато хто ставив уточнюючі запитання, а деякі "експерти"-політтехнологи в своїх постах зманіпулювали, користуючись особливістю містобудівної документації: у проєкті Генплану зазначаються не конкретні роки, а етапи, впродовж яких буде реалізовано певний захід.
Найкоротший термін, який відображається в Генплані, за чинними нормативами, - це етап у 5-7 років. До переліку першочергових заходів відносяться і ті, які будуть реалізовані впродовж семи років включно, і ті, що будуть реалізовані вже за кілька місяців. Тобто, коли ми говоримо про будівництво на етап 5 років, то об'єкт може бути готовий і цього року. А коли на етап 15 років, то, за умов достатнього фінансування, він може бути зданий набагато раніше, навіть за кілька найближчих років.
Для кращого розуміння ми вирішили надати уточнення.
Подільський мостовий перехід через р. Дніпро в місті Києві будується від вулиці Межигірської до бульвару Перова. Також, за інформацією замовника будівництва (КП «ДБШТС»), у складі мостового переходу на лівому березі передбачається звести відгалуження в бік вулиць Оноре де Бальзака та Алішера Навої.
Міст почне працювати після відкриття хоча б одного правобережного та лівобережного підходу. Для найскорішого пуску в експлуатацію мостового переходу замовником на першу чергу передбачається відкрити лівобережний підхід, який буде виходити на вулицю Оноре де Бальзака.
На правому березі з’їзд передбачається організувати на вулицю Набережно-Рибальська, а заїзд - з вулиці Верхній Вал.
Як відомо, замовник будівництва докладає максимум зусиль, щоб запустити рух по Подільському мостовому переходу вже в поточному році.
Перший автомобіль по Подільському мостовому переходу зможе проїхати після влаштування хоча б одного правобережного та лівобережного підходу, а не після будівництва всіх підходів, що заплановано.
https://www.facebook.com/genplankyiv/po ... 7876251232
Наша публікація - відповідь на численні запитання про проходження лівобережних підходів до Подільського мостового переходу викликала жвавий інтерес: багато хто ставив уточнюючі запитання, а деякі "експерти"-політтехнологи в своїх постах зманіпулювали, користуючись особливістю містобудівної документації: у проєкті Генплану зазначаються не конкретні роки, а етапи, впродовж яких буде реалізовано певний захід.
Найкоротший термін, який відображається в Генплані, за чинними нормативами, - це етап у 5-7 років. До переліку першочергових заходів відносяться і ті, які будуть реалізовані впродовж семи років включно, і ті, що будуть реалізовані вже за кілька місяців. Тобто, коли ми говоримо про будівництво на етап 5 років, то об'єкт може бути готовий і цього року. А коли на етап 15 років, то, за умов достатнього фінансування, він може бути зданий набагато раніше, навіть за кілька найближчих років.
Для кращого розуміння ми вирішили надати уточнення.
Подільський мостовий перехід через р. Дніпро в місті Києві будується від вулиці Межигірської до бульвару Перова. Також, за інформацією замовника будівництва (КП «ДБШТС»), у складі мостового переходу на лівому березі передбачається звести відгалуження в бік вулиць Оноре де Бальзака та Алішера Навої.
Міст почне працювати після відкриття хоча б одного правобережного та лівобережного підходу. Для найскорішого пуску в експлуатацію мостового переходу замовником на першу чергу передбачається відкрити лівобережний підхід, який буде виходити на вулицю Оноре де Бальзака.
На правому березі з’їзд передбачається організувати на вулицю Набережно-Рибальська, а заїзд - з вулиці Верхній Вал.
Як відомо, замовник будівництва докладає максимум зусиль, щоб запустити рух по Подільському мостовому переходу вже в поточному році.
Перший автомобіль по Подільському мостовому переходу зможе проїхати після влаштування хоча б одного правобережного та лівобережного підходу, а не після будівництва всіх підходів, що заплановано.
https://www.facebook.com/genplankyiv/po ... 7876251232
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Троещину
* Капітан Очевидність ...Перший автомобіль по Подільському мостовому переходу зможе проїхати після влаштування хоча б одного правобережного та лівобережного підходу
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Получение разрешение на строительство это одно, а строить в красных линиях - другое, база ДАБИ лежит, но номер найти удалось
https://clarity-project.info/dabi/show/ ... f54570bb83
https://e-construction.gov.ua/permits_d ... 4058707890
https://clarity-project.info/dabi/show/ ... f54570bb83
А по нему уже и на сайте ДАБИ№ ІУ013210406973
Дата 15.04.2021
Тип документу Дозвіл на будівництво
Клас наслідків СС3
Об'єкт Реконструкція майнового комплексу під багатофункціональний комплекс. Адреса: вул. Набережно-Хрещатицька у Подільському районі м. Києва
Классифікація 1122.3
Адреса м. Київ, місто м. Київ, вулиця Набережно-Хрещатицька
Кадастровий номер 8000000000:85:316:0069
Площа 0.00 м²
Кількіть поверхів 9
Авт. нагляд СУПРУНЧУК ПАВЛО ПЕТРОВИЧ (АА000359)
Підрядник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦМЕХБУД 21" #34424723
Проектувальник ТОВ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" #38376988
Замовник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГРІЧТРАНС" #03150326
Замовник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВЕРСАЙД ДЕВЕЛОПМЕНТ ЛТД" #40039630
Замовник ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ" #03150071
Експертиза ТОВ "БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА" #41054749
Тех. нагляд ПЄТУХОВА ТАЇСІЯ ПЕТРІВНА (АТ001247)
https://e-construction.gov.ua/permits_d ... 4058707890
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
Я не очень силен в подобной документации - какой из этого вывод?DFAW писал(а): ↑02 май 2021, 15:05Получение разрешение на строительство это одно, а строить в красных линиях - другое, база ДАБИ лежит, но номер найти удалось
https://clarity-project.info/dabi/show/ ... f54570bb83
А по нему уже и на сайте ДАБИ
https://e-construction.gov.ua/permits_d ... 4058707890
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Самое интересное тут ИМО
Как закончатся выходные поузнаю как добытьМістобудівні умови та обмеження
MU01:4058-6775-6532-6904 №76 від 2020-01-22 / Діючий(видав ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ))
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Метро на Троещину
Вперто і нахабно й далі брешуть:
Кличко озвучив терміни будівництва метро на Троєщину
Мер також розповів, коли через Подільсько-Воскресенський міст запустять автомобілі
У Києві метро на Троєщину можуть побудувати впродовж найближчих 3-5 років.
Про це в ефірі програми "Сьогодні День" на телеканалі "Україна 24" розповів мер столиці Віталій Кличко. Мер зазначив, що спочатку потрібно добудувати Подільсько-Воскресенський міст.
"Хотів би нагадати, що цей міст також будувався як автотранспортне сполучення, і гілка метро повинна проходити по цьому мосту. Щодо автосполучення – ми робимо все, щоб запустити вже до кінця цього року, коронавірус вносить свої корективи. Але після введення мосту в експлуатацію далі можемо говорити про наступні кроки. Проєкт непростий, коштуватиме багато грошей. Місто само не зможе потягнути весь обсяг фінансування, тому ми зараз проводимо переговори, щоб також залучити іноземні компанії для будівництва гілки метро", - сказав він.
https://ukraina24.segodnya.ua/ua/obshes ... roeshchinu
Кличко озвучив терміни будівництва метро на Троєщину
Мер також розповів, коли через Подільсько-Воскресенський міст запустять автомобілі
У Києві метро на Троєщину можуть побудувати впродовж найближчих 3-5 років.
Про це в ефірі програми "Сьогодні День" на телеканалі "Україна 24" розповів мер столиці Віталій Кличко. Мер зазначив, що спочатку потрібно добудувати Подільсько-Воскресенський міст.
"Хотів би нагадати, що цей міст також будувався як автотранспортне сполучення, і гілка метро повинна проходити по цьому мосту. Щодо автосполучення – ми робимо все, щоб запустити вже до кінця цього року, коронавірус вносить свої корективи. Але після введення мосту в експлуатацію далі можемо говорити про наступні кроки. Проєкт непростий, коштуватиме багато грошей. Місто само не зможе потягнути весь обсяг фінансування, тому ми зараз проводимо переговори, щоб також залучити іноземні компанії для будівництва гілки метро", - сказав він.
https://ukraina24.segodnya.ua/ua/obshes ... roeshchinu
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Цікаво, що він мав на увазі під "метро на Троєщину"?
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: Метро на Троещину
В квітні Кличко і Ко виїздили на об'єкт з "ревізією". Так на той день "для очей" нагнали робітників.
Так що у когось складається враження, що таки дійсно будують
Ця новина й досі гарно продається.
Так би мовити, новина суто для журналістів
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Путеец
- Сообщения: 138
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
А можуть і не побудувати.метро на Троєщину можуть побудувати впродовж найближчих 3-5 років
Така собі новина.
Re: Метро на Троещину
...как и ставшие привычным делом обещания открыть движение по мосту каждые полгода.
Главное ведь асфальт поперекладывать, это сразу снимает все проблемы: чиновникам есть говорить, журналистам есть что показывать, рабочим иногда даже деньги перепадут.
Главное ведь асфальт поперекладывать, это сразу снимает все проблемы: чиновникам есть говорить, журналистам есть что показывать, рабочим иногда даже деньги перепадут.