Метро на Троещину

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9304
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение dimentiy »

Это не совсем так. Работать никто не запрещает.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение KuzyaCat »

Позор, в общем. А вот, запорожский мост, вернее, его первую очередь, как раз таки успевают сдать до нового года, как и обещали, хотя работы на объекте начались только год назад. ПВМП ковыряют уже более двух лет и все никак не доделают.

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Метро на Троещину

Сообщение MetroPony91 »

Це два зовсім різних об'єкти, які знаходяться на різних етапах будівництва. До кінця поточного року у Запоріжжі відкриють першу пускової ділянку із восьми запланованих, яка по суті мало що буде вирішувати (але все одно приємно😊). Впринципі, це теж саме, що відкрити з'їзд/заїзд на Русанівських садах в поточному стані реалізації ПВМП,.. якось так🤷‍♂️ За останні два-три роки Подільський міст і так суттєво просунувся вперед і (як би нам не хотілося "поскоріше") ще рік-два-три його будуть добудовувати, і то не весь одразу. У Запоріжжі працюють турки, в Київ планують зайти китайці - я особисто тримаю кулачки за обидва ці проекти... ну і метро на Виноградар😉
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Метро на Троещину

Сообщение Jyraff »

Головна різниця - це 3 млрд. грн., які виділили з держ.бюджету на запорізький міст. Дали б весною Києву додатково 1.5-2 млрд., теж могли б поїхати цього року.

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

Jyraff писал(а):
13 дек 2020, 14:02
Головна різниця - це 3 млрд. грн., які виділили з держ.бюджету на запорізький міст. Дали б весною Києву додатково 1.5-2 млрд., теж могли б поїхати цього року.
Тільки от здається мені, що турки не возять напівпустих вантажівок на будівництво, на відміну від наших, тому і будують швидше.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Троещину

Сообщение VOVA_H »

Yaroslav писал(а):
13 дек 2020, 23:19
Тільки от здається мені, що турки не возять напівпустих вантажівок на будівництво, на відміну від наших, тому і будують швидше.
Егежтаки) тільки законодавчі обмеження на вагу вантажівки нам нав'язали гуманоди з Альфи Центаври, чи може ми них самі прийняли?

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Re: Метро на Троещину

Сообщение Bomberman »

MetroPony91 писал(а):
13 дек 2020, 07:25
в Київ планують зайти китайці
Звідки інформація про китайців?
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Метро на Троещину

Сообщение MetroPony91 »

Нещодавно в новинах читав. Наскільки мені не зраджувати пам'ять - з китайцями взагалі епопея, яка тягнеться близько 10-ти років.
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Re: Метро на Троещину

Сообщение Bomberman »

MetroPony91 писал(а):
15 дек 2020, 02:24
Нещодавно в новинах читав. Наскільки мені не зраджувати пам'ять - з китайцями взагалі епопея, яка тягнеться близько 10-ти років.
Це був перепост новини 2017 року, яка невідомо чому сплила зараз. Китайці відпали вже давно.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение KuzyaCat »

По состоянию на сегодня, строительство ПВМП остановилось окончательно, из техники замечен только один тягач на главном пролете. Людей нет. И можно было бы отсутствие активности списать на праздники, но нет техники, а значит, ее вывезли, зная, что в ближайшее время работы для нее на объекте не предвидится. Думаю, раньше весны существенного шевеления ожидать не стоит, а там, возможно, будет предпринята попытка успеть сдать хоть что-нибудь к 30-летию Независимости. Челлендж уже подхватили строители запорожских мостов и у них есть все шансы осуществить задуманное.

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Yaroslav »

KuzyaCat писал(а):
03 янв 2021, 03:30
По состоянию на сегодня, строительство ПВМП остановилось окончательно, из техники замечен только один тягач на главном пролете. Людей нет. И можно было бы отсутствие активности списать на праздники, но нет техники, а значит, ее вывезли, зная, что в ближайшее время работы для нее на объекте не предвидится. Думаю, раньше весны существенного шевеления ожидать не стоит, а там, возможно, будет предпринята попытка успеть сдать хоть что-нибудь к 30-летию Независимости. Челлендж уже подхватили строители запорожских мостов и у них есть все шансы осуществить задуманное.
Схоже, що де є гроші, там є і техніка

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Re: Метро на Троещину

Сообщение Bomberman »

Yaroslav писал(а):
03 янв 2021, 10:49
Схоже, що де є гроші, там є і техніка
І робітники. Я чув, що з ПВМП багато робітників переїхали в Запоріжжя.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Метро на Троещину

Сообщение Dvorko »

Надежда не умирает: когда же построят метро на Троещину и почему затягивают проект
Александр Кава, заместитель министра финансов Украины 15.01.2021, 11:37

Метро на Троещину построят. Но для этого проект должен стать действительно приоритетным для Киева (укр.)

Історія із будівництвом четвертої лінії метро в Києві, яка більше відома як метро на Троєщину, тягнеться вже не одне десятиліття. Багато мерів столиці та політиків прийшли до влади на обіцянках його збудувати. Але незважаючи на велику кількість заяв, обіцянок, зустрічей та підписаних меморандумів цей проект за весь час залишався на стадії обговорень.

Особисто я вперше зіткнувся з темою метро на Троєщину ще в 90-х, коли, навчаючись в Києво-Могилянській академії, кожного дня добирався на навчання до кампусу з гуртожитку, що знаходився на вул. Марини Цвєтаєвої. Уже тоді говорили, що метро ось-ось почнуть будувати, а на розі проспекту Маяковського та Цвєтаєвої стояла огорожа з логотипом Київметробуда, за якою виднілись тунельні тюбінги для спорудження тунелів метро.

Минули десятиліття, а до цього часу будувати метро на Троєщину так і не розпочали. Більше того, навіть не затверджена проектна документація.

Раніше основною перешкодою для початку його будівництва була відсутність нового мосту через Дніпро, яким би пролягала четверта гілка. Зараз ситуація змінилась.

Ще у 2020 році влада Києва обіцяла відкрити для автомобілів першу чергу Подільського мосту. Хоча обіцянку не дотримали, але велика кількість робіт дійсно була зроблена.

Вже кілька місяців технологічний транспорт їздить з одного берега Дніпра на інший через міст, а кияни щовечора бачать освітлення його арки. Тому є всі підстави вважати, що в 2021-му рух на першій черзі Подільського мосту нарешті буде відкрито для автомобілів.

Проте очевидно, що кияни очікують не стільки запуск автомобільного сполучення по мосту, як запуск саме поїздів метрополітену по ньому. Так, в конструкції збудованого мосту є нижній ярус, спеціально призначений для руху поїздів метро. Там же облаштовано три станції майбутнього метрополітену.

На жаль, не дивлячись на те що будівництво мосту активно триває, проектування метро ще ніхто не розпочав.

При цьому, перевантаженість автошляхів у великих містах України з року в рік зростає, а в Києві – особливо. Як наслідок, окрім дискомфорту для водіїв та пасажирів у вигляді нескінченних заторів, в яких втрачаються мільярди людино-годин, маємо серйозну проблему забрудненості повітря.

Розвиток міського громадського транспорту – найефективніший рецепт для вирішення перелічених проблем. Але для цього потрібні значні фінанси. Джерелом фінансового ресурсу для таких проектів можуть бути або кошти місцевого бюджету, або кредитні кошти.

У свою чергу, для реалізації важливих соціальних та економічних проектів, місцева влада може скористатися не пропозицією комерційних установ, а отримати кредит від міжнародних фінансових організацій. Вартість та умови кредитування в такому випадку є набагато привабливішими та кращими. Цей ресурс є також доступний для українських міст.

Наразі варто виділити два проекти України спільних з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) на розвиток міського громадського транспорту загальною вартістю 800 млн євро.

З 2016 року реалізується проект "Міський громадський транспорт України". Завдяки цьому проекту наші міста оновлюють та розвивають свої парки громадського транспорту і розширюють мережу маршрутів.

Загальний обсяг фінансування проекту – 400 млн євро.

В грудні 2020 року, уряд України та ЄІБ підписали угоду "Міський громадський транспорт ІІ". Загальна сума кредитної лінії складає 200 млн євро. Ще 200 млн євро планується залучити від ЄБРР. І Міністерство фінансів закликає зацікавлені міста активно долучатися до проекту.

Обсяги фінансування про проектам міжнародних партнерів України можуть бути ще більшими, особливо, якщо мова йде про проекти, які носять великий соціальний та економічний ефект.

Наведу приклад інших країн. ЄІБ виділив кредит в 1,1 млрд євро на модернізацію і розвиток громадського транспорту в двох найбільших містах Єгипту – Каїрі та Александрії. За рахунок цих коштів буде профінансовано модернізацію трамвайної системи Александрії вартістю 138 млн євро, трансформацію малодіяльної лінії залізниці у гілку метрополітену вартістю 750 млн євро та модернізацію другої лінії метрополітену Каїру вартістю 240 млн євро.

Досвід співпраці України зі Світовим банком, ЄБРР та ЄІБ свідчать, що подібні угоди щодо кредитного фінансування таких масштабних проектів на пільгових умовах цілком реальні.

Саме фінансовий аспект відіграє найважливішу роль в реалізації проекту будівництва метро, оскільки сучасні технології дозволяють доволі швидко виконувати будівельні роботи за умови їх ритмічного фінансування. Наприклад, в китайському місті Циндао будівництво метро почалося лише 10 років тому, а першу ділянку відкрили у 2016 році. На початок 2021 року, мережа метро Циндао має шість ліній загальною довжиною 243 км та налічує 109 станцій. Для порівняння, Київський метрополітен, якому нещодавно виповнилося 60 років, має три лінії довжиною 70 км та 52 станції.

В даній ситуації, очевидно, що знайти джерела фінансування для будівництва четвертої лінії метро досить реально, при чому на вигідних умовах, з помірним навантаженням для міського бюджету, розмір якого вже другий рік перевищує 2 млрд євро.

Саме тому метро на Троєщину може стати реальністю, якщо цей проект стане дійсно пріоритетним для Києва, адже в цьому районі столиці проживає майже 20% киян.

Ефект від запуску метро відчує майже кожен киянин, адже нова лінія метро забере з вулиць десятки тисяч автомобілів. Це дозволить заощаджувати власний час не лише жителів Троєщини, але й жителів інших частин столиці. Пам’ятаємо, що час є найціннішим ресурсом, оскільки він не відновлювальний.

А термін реалізації будівництва самої лінії метро може бути суттєво скороченим завдяки сучасним технологіями та забезпечення ритмічного фінансування.

https://biz.liga.net/keysy/transport/op ... yut-proekt
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Метро на Троещину

Сообщение MetroPony91 »

Тим часом на просторах ФБ... Copyright Київгенплан.

"Часто запитуєте – відповідаємо.
ТРАНСПОРТ

10 місяців тому 17 березня 2020 року на сайті http://kyivgenplan.grad.gov.ua/ ми опублікували текстові і графічні матеріали проєкту Генплану Києва (вони й досі там, погляньте і ознайомтесь). На своїй сторінці у Фейсбуці детально пройшлися по всіх його розділах з метою поінформувати про проєкт, а також дізнатися думку киян щодо наших рішень. Нагадуємо, що це не була процедура громадських слухань, проведення яких необхідне для затвердження Генерального плану, оскільки порядок проведення громадських слухань регламентується діючим законодавством.
Багато питань у коментарях та повідомленнях часто повторювалися. Ми вирішили, що варто повторити відповіді на них окремими постами. Починаємо з розвитку транспортної інфраструктури.

Питання: Чи правильно я зрозумів, що там де ширші дороги, там більше трафік і затори так і залишились? No way Ещё одна полоса и все поедет!

Відповідь: Вирішити транспортну проблему лише будівництвом додаткових смуг руху на вулично-дорожній мережі в такому місті як Київ неможливо. Вирішувати необхідно комплексно. Для цього в Генеральному плані передбачається розвиток громадського транспорту, в тому числі метрополітену. Чим більш розвинений громадський транспорт, тим менше людей використовуватимуть індивідуальний транспорт для здійснення поїздок. У проєкті Генерального плану передбачається будівництво нових магістральних вулиць, які розвантажать існуючі вулиці, що вже вичерпали свій ліміт по пропускній спроможності. Також у проєкті Генплану передбачається будівництво транспортних розв’язок у різних рівнях, що збільшать пропускну спроможність деяких ділянок вуличної мережі. Також проєкт передбачає створення додаткових місць прикладання праці у периферійній зоні, а особливо на лівому березі, що зменшить маятникові міграції між різними частинами міста.

Питання: Чому генплан вперто не бачить Метро на Південну Борщагівку?

Відповідь: Відповідно до рішень Генерального плану передбачається подовження Оболонсько-Теремківської гілки метрополітену до вулиці Дмитра Луценка та будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену до Кільцевої дороги. Це покращить доступність мешканців Південної Борщагівки до станцій метрополітену.

Питання: Чому не передбачена станція метро "Биківня" (Броварська) ? Це б надало можливість розвантажити "Лісову"? Який сенс в таких станціях метро, як "Старобориспільська", "Лісництво", "Братиславська" ?

Відповідь: Для влаштування станції Биківня відсутній необхідний пасажиропотік. У станціях Старобориспільська та Лісництво теж немає необхідності через незначний пасажиропотік, тому вони були виключені з остаточної редакції проєкту Генерального плану. Подовження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену (далі - ПВЛ) до вулиці Братиславської обумовлено наступним. Для нормального функціонування лінії метрополітену необхідно передбачити депо. На першу чергу передбачалося, що рухомий склад ПВЛ обслуговуватиметься в депо «Харківське», поки не буде створено депо поруч з вулицею Пухівською (кінець розрахункового періоду) та депо «Вишневе» (перспектива) . Ми пропонуємо подовжити лінію до вулиці Братиславської з влаштування поруч з нею депо ПВЛ. Даний захід передбачається на 7 років. ПВЛ отримає власне депо, яке необхідне для нормального функціонування лінії. У зв’язку з тим, що передбачається подовжувати ПВЛ до вул. Братиславської, було прийнято рішення звести ще одну станцію метрополітену «Братиславська». Доцільність її розміщення підтверджується розрахунками, які було виконано на транспортній моделі міста Києва.

Далі буде."
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Метро на Троещину

Сообщение Klovsky »

"Братиславська" та депо поруч віднімуть купу часу та коштів від будівництва метро безпосередньо на Троєщині. Якось раптово з'явилися ці нові об'єкти в планах, дуже дивно. Чи я щось пропустив?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить