Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Троещину
Анатолий, а почему нет? тот же метромост между берестейской и нивками, точно такой же ЖД мост в Дарнице - из ЖДшных "квадратных колец" (вики не дает нормально вставить)
http://wikimapia.org/#lang=uk&lat=50.44 ... 1%96%D0%B4
и еще куча подобного. Автомобили пусть по верху тянут, а метро вполне реально закопать.
http://wikimapia.org/#lang=uk&lat=50.44 ... 1%96%D0%B4
и еще куча подобного. Автомобили пусть по верху тянут, а метро вполне реально закопать.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метро на Троещину
Та все можливо. Було б лише бажання.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Проекти метро на Троєщину готуватимуть ще щонайменше 2 роки - документ
У 2022-2023 році заплановано різні проектні роботи у цьому напрямку, на що передбачено витратити 30 млн грн.
У Києві "триває будівництво" гілки метро на Виноградар, при цьому вже активно обговорюється будівництво нової лінії на Троєщину. Однак поки що все здебільшого на етапі розробки проектів.
Про це у відповідь на запит APnews повідомили у КП "Київський метрополітен".
Так, це буде Подільсько-Вигурівська лінія - від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.
Спочатку метро на Троєщину хотіли будувати за одним планом, проте вже зараз "все зав'язано" на будівництві Подільського мосту - який, до речі, теж не поспішають будувати. У мерії раніше заявляли, що щойно добудується міст, влада активно візьметься за будівництво підземки.
На сьогоднішній день на будівельні роботи, пов'язані з гілкою метро на Троєщину, вже витратили 48 096 500 грн. У 2022-2023 році заплановано різні проектні роботи у цьому напрямку, на що передбачено фінансування обсягом 30 млн грн.
Компанію-підрядника поки що також не затвердили, оскільки спочатку необхідно скоригувати проект.
Раніше в мерії Києва розкрили назви шести станцій, які збудують на гілці метро на Троєщину. Звільнений заступник Кличка тоді розповідав, що в рамках будівництва вже практично побудовано в основних конструкціях три станції метрополітену: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка». На черзі станція дрібного закладення на лівому березі – «Райдужна».
https://apnews.com.ua/ua/news/proekti-m ... -dokument/
У 2022-2023 році заплановано різні проектні роботи у цьому напрямку, на що передбачено витратити 30 млн грн.
У Києві "триває будівництво" гілки метро на Виноградар, при цьому вже активно обговорюється будівництво нової лінії на Троєщину. Однак поки що все здебільшого на етапі розробки проектів.
Про це у відповідь на запит APnews повідомили у КП "Київський метрополітен".
Так, це буде Подільсько-Вигурівська лінія - від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.
Спочатку метро на Троєщину хотіли будувати за одним планом, проте вже зараз "все зав'язано" на будівництві Подільського мосту - який, до речі, теж не поспішають будувати. У мерії раніше заявляли, що щойно добудується міст, влада активно візьметься за будівництво підземки.
На сьогоднішній день на будівельні роботи, пов'язані з гілкою метро на Троєщину, вже витратили 48 096 500 грн. У 2022-2023 році заплановано різні проектні роботи у цьому напрямку, на що передбачено фінансування обсягом 30 млн грн.
Компанію-підрядника поки що також не затвердили, оскільки спочатку необхідно скоригувати проект.
Раніше в мерії Києва розкрили назви шести станцій, які збудують на гілці метро на Троєщину. Звільнений заступник Кличка тоді розповідав, що в рамках будівництва вже практично побудовано в основних конструкціях три станції метрополітену: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка». На черзі станція дрібного закладення на лівому березі – «Райдужна».
https://apnews.com.ua/ua/news/proekti-m ... -dokument/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1109
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Мені так цікаво спостерігати за Вашою дискусією Мені здається траволатор може вирішити більшу частину проблем, які ви тут підсвчуєте.
Хочу нового Метро
Re: Метро на Троещину
а еще канатная дорога, дирижабль и речной трамвайчик
извините, не сдержался
извините, не сдержался
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
(Вспоминает идеально работающий речной трамвайчик на водомётных двигателях по Темзе в Лондоне...)
Не виду в принципе проблемы с организацией там прокола без закрытия движения.
Не виду в принципе проблемы с организацией там прокола без закрытия движения.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Метро на Троещину
аналогично.
исключительно вопрос коммуникации с ЖД.
исключительно вопрос коммуникации с ЖД.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Re: Метро на Троещину
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Що саме там таке збудували, що неможливо зробити отвір у насипу?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Буду вдячний за фото, бо не розумію, як ці палі заважатимуть проколу.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Метро на Троещину
Якщо я не помиляюсь в своїх припущеннях, то палі туди забили тому що там слабкий грунт. Якщо так, то з їх видалення можуть бути серйозні проблеми. Не юридичного погодження з УЗ, а технічного. Також можуть бути проблеми з проходженням ділянки під метро за допомогою ТПК.