Страница 323 из 497

Добавлено: 26 окт 2015, 14:10
TANK
щас, ага, конечно! (с) какая аренда в семидесятых?))) там все были предупреждены о возможном сносе.

Добавлено: 02 ноя 2015, 09:13
DFAW
Интересное кино ...

Кияне відвойовують у рейдерів метро на Троєщину
kievsnews.wordpress.com
Метро на Троєщину обіцяють вже понад двадцять років – відколи цей район став стрімко забудовуватися, а наземні магістралі захлинатися від потоків пасажирів. І його-таки мали б вже збудувати, якби не прикра несподіванка. На шляху майбутньої підземки стояли будівлі Деревообробного комбінату №3. Метрополітен виділив комбінату 50 млн.гривень (майже 10 млн.доларів на той час) за знесення споруд і розчистку ділянки. Проте, гроші, перекочувавши через рахунки декількох фірм, тихо зникли, а споруди змінили власника і залишилися стояти на своєму місці.
Більше того – на вільній колись ділянці землі за адресою вул. Межигірська, 78, котра, за повідомленням Департаменту земельних ресурсів КМДА № 17239 від 29.09.2015, “відповідно до бази даних земельного кадастру, земельна ділянка площею 18227,27 кв.м. (код 85:316:080) обліковується як землі, не надані у власність чи користування. Рішень щодо передачі зазначеної земельної ділянки у власність (користування) Київська міська рада за поданням Департаменту земельних ресурсів не приймала”, була огороджена бетонним парканом, і на ній виявлено незаконне будівництво невстановленими особами великої кількості малих архітектурних форм без належної документації.
Ну, а на самому паркані – оголошення про відкриття в найближчому майбутньому авторинка… А ще – реклама партії „Авто-Майдан”, яка створена колишніми регіоналами і до справжнього Автомайдану не має ніякого стосунку. Але її лідер, що пнеться в мери Києва, – співзасновник фірм, котрі будують на цій ділянці.
Мешканці Троєщини вийшли на мітинг проти самовільної незаконної забудови та незаконного порушення благоустрою на ділянці, призначеній для будівництва метро на Троєщину. Понад півтори сотні киян стали з прапорами і плакатами перед забудовою, вимагаючи припинити неподобство. Спочатку хотіли автокраном демонтувати незаконний паркан, але однієї машини виявилося замало, тому вирішили зробити це наступного разу.
Поки що викликали слідчо-оперативну групу міліції та склали протокол про злочинне будівництво. При цьому дехто з власників незаконного будівництва прибіг і намагався залякувати учасників мітингу, його організаторів, водія автокрану. Проте кияни твердо стояли на своєму: незаконно зведені споруди мають бути демонтовані, а ділянка – стати місцем для будівництва лінії метрополітену на Троєщину.

Добавлено: 02 ноя 2015, 13:55
ВЫБЕГАЛЛО
Заработал сайт петиций на сайте Київської міської ради.

Там уже создана петиция "Метро на Троещину. Надо 10000 подписей

https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=5


Киевский горсовет также запустил портал электронных петиций

http://igate.com.ua/lenta/11085-kievski ... h-petitsij

понедельник, 2 ноября 2015 года, начал свою работу портал, на котором киевляне смогут зарегистрировать электронные петиции.

После регистрации электронной петиции на сайте, она должна набрать 10 000 электронных подписей в течение трех месяцев с момента публикации, а после этого будет рассмотрена органами или должностными лицами, которым оно адресовано, профильными постоянными комиссиями Киевсовета и вынесен на пленарное заседание.

«Петицию, которая не набрала необходимого количества электронных подписей, может быть повторно вынесена на обсуждение. Внедрение официальной процедуры рассмотрения электронных петиций и обращений граждан обеспечит киевлянам простоту и удобство участия в инициативах местного самоуправления. В частности, не придется больше собирать подписи в поддержку своих предложений вручную, а затем с кучей бумаг выхаживать того или иного должностного лица», - отметил один из инициаторов решения, заместитель городского головы-секретарь Киевсовета Алексей Резников.

Добавлено: 02 ноя 2015, 14:56
Klovsky
И что, фактическая реакция на обращение 10000 человек "хочу метро!" будет сильно отличаться от обращения 1 человека?

Добавлено: 02 ноя 2015, 15:20
Бодрый
аж ничуть (((

Добавлено: 04 ноя 2015, 15:18
Бодрый
DFAW, и всё же, почему Ты против того чтобы к строительству Подольско-Выгуровской линии привлечь китайцев на основе концессии ?

Добавлено: 05 ноя 2015, 00:00
DFAW
А почему вопрос вдруг так сформлирован ? Что-то я нить теряю.

Хотя да, таки против. Качество меня смущает. Да и дешевизна на вынос у них не получается. Метро то что надо строить самим, ИМХО

Добавлено: 05 ноя 2015, 00:46
AMY
Гы, типа в вопросе не/привлечения кетайцев от дракона шота зависит

Добавлено: 05 ноя 2015, 09:41
Бодрый
DFAW писал(а):Качество меня смущает.
Есть примеры ? Разве в Пекине халтурят ?

Добавлено: 09 ноя 2015, 12:07
DFAW
Вот periskop обещает пост допилить - посмотрим, но на сколько я знаю - ещё как халтурят

Добавлено: 11 ноя 2015, 21:00
schism
TANK писал(а):щас, ага, конечно! (с) какая аренда в семидесятых?))) там все были предупреждены о возможном сносе.
естессно никакой аренды не существовало, но это пытались парить садоводам.
Наш домик был одним из первых на Садах. Договор сохранился и такой кусочек там есть:
11. Земельный участок будет закреплен за землепользователем в бессрочное пользование...
вот война и началась в 79-м

зы: а что слышно об японском кредите на строительство?

Добавлено: 11 ноя 2015, 22:18
Анатолий
Кредита не будет пока в стране бардак.

Добавлено: 12 ноя 2015, 11:11
Rider
И уж тем более при нынешнем кредитном уровне самого Киева. Последний демарш "а мы платить не будем! сделаем вид что забыли" не прошел бесследно.

Добавлено: 12 ноя 2015, 11:13
TANK
schism, разговор только об участках, попадающих под пятно моста. У моих весьма далеких родственников тоже там дача, но не под мостом, так еще при союзе они оформили индивидуальную собственность на домишку. а это делалось только при условии передачи земли в бессрочное пользование. Ну и что?))

Тот же райсовет мог легко отменить свое же решение о выделении земли - и выезжай со своего бессрочного участка быстро и с ветерком....

Новий, передвиборчий, поворот теми в розмовах про метро на Т

Добавлено: 13 ноя 2015, 15:17
ВЫБЕГАЛЛО
Новий, передвиборчий, поворот теми в розмовах про метро на Троєщину

http://glavcom.ua/articles/34902.html

13.11.2015 14:56
Леонід Косаківський

Учора четвертий міський голова заявив, що якщо прибрати дискримінаційну норму, коли з київського бюджету вилучають 60% податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), і як би столицю як мінімум поставили в у цьому питанні на один рівень з іншими регіонами, ми могли б за декілька років запустити метро на Троєщину за гроші київського бюджету.

Залишимо за дужками ту обставину, що ця дискримінаційна норма щодо бюджету Києва була підтримана в т.ч. й голосами депутатів від партії чинного міського голови в парламенті.

Просто порахуймо. Відповідно до затвердженого на поточний рік міського бюджету ПДФО у нас залишають 40% від зібраної суми — 6,97 млрд грн. Якщо нам віддадуть як іншим регіонам 60%, то ця сума збільшиться на 3,49 млрд.грн. Тобто за рахунок цієї гіпотетичної надбавки КМДА планує профінансувати весь проект? Днями керівник київської підземки назвав потреби в фінансуванні цієї лінії згідно з розрахунками станом на 2010 рік — 12 млрд. (на тепер з урахуванням коливання курсу озвучена сума більше 20 млрд.). Щоправда, в серпні перший заступник голови КМДА оцінив вартість будівництва метро на Троєщину в 1,3 млрд дол..США, що по нинішньому курсу складає майже 30 млрд. грн.

Отже, за рахунок ймовірного збільшення надходження ПДФО до міського бюджету (3,5 млрд грн. на рік) ми зможемо,якщо збережеться такий курсовий та ціновий паритет, виплатити цю суму протягом 9 років.

Однак не забуваймо, що ПДФО складає понад 50% усіх податкових надходжень столиці. Які сфери планується повністю позбавити фінансування, якщо всі ці доходи підуть виключно на фінансування троєщинської лінії? Таких резервів в київському кошторисі немає.

Таким чином, назване джерело фінансування є нереальним, для бюджету не підйомним. Тим паче, що перший заступник голови КМДА та фінансисти в один голос твердять,що нас в цьому питанні нас може врятувати лише кредит на вигідних умовах,що є більш реалістичною позицією на сьогоднішній день.

Ця ситуація свідчить про одне — в міській владі немає чіткого розуміння, як розв’язувати це питання, де брати гроші на даний проект. Та й коли цим займатися? Керівницто, на словах проголошуючи нагальність цієї проблеми та вирішення її саме через будівництво метро, на практиці зайнято виборами. А лкремі їхні підлеглі в робочий час годинами зависають в соціальних мережах, просуваючи свої сумнівні ідеї та обмінюючись постами й коментарями з питань,що не мають жодного стосунку до їхніх службових обов’язків. Може час вже братися за роботу?

Источник: https://www.facebook.com/leonidgkos?fref=nf