Страница 324 из 497

Леонид Косаковский о Подольско-воскресенской линии метро

Добавлено: 13 ноя 2015, 15:47
ВЫБЕГАЛЛО
Леонид Косаковский о Подольско-воскресенской линии метро в период своего мерства

12.11.2015

https://www.facebook.com/leonidgkos/pos ... 7452692845
Изображение
Як ми бачили на початку 90-х розвиток метрополітену в Києві? Я вже писав про це.
Але зустрів у мережі тогочасне інтерв’ю директора інституту «Київметропроект» Анатолія Волинського (Демократ. Україна, 1993 рік, 20 травня) про Подільсько–Воскресенську лінію метрополітену й перспективу розвитку цього виду транспорту в Києві. Хотів би його вам запропонувати. Воно відображає позицію міської влади, яку я тоді очолював, з цього питання.
Ця газетна публікація вийшла невдовзі після того, як 14 травня 1993 року Кабінет Міністрів України за поданням Київської міської державної адміністрації своїм розпорядженням № 302-р затвердив техніко-економічні обґрунтування будівництва Подільсько-Воскресенської лінії Київського метрополітену та Подільського мостового переходу через р. Дніпро, розроблені інститутами «Київметропроект» і «Київшляхпроект», і визначив термін будівництва 9 років.
Ось витримки з цього інтерв’ю:
«Директор інституту Анатолій Волинський, який майже сорок років тому починав працювати в «Київметропроекті» техніком, розповідає, що проектування Подільсько-Воскресенської лінії виявилося надзвичайно міцним горішком. Досить сказати, що нинішній варіант техніко-економічного обгрунтування — сімнадцятий числом. Усі попередні відхилялися на засіданнях містобудівної ради. Причини були різні, але, як правило, переконливі. Скажімо, малося на увазі пройти трасою під Нижнім і Верхнім Валами. Але при цьому варіанті могла б потерпіти історична зона стародавнього міста.
— Був у нас навіть і підрічковий варіант — пройти під річищем Дніпра на лівий берег.
— Як, наприклад, у Санкт-Петербурзі?
— Так. Але заковика в тому, що у нас вельми водонасичені піски. І був риск, шо вони можуть розмити тунель. Ось чому обрано варіант естакади і мостового переходу. Естакада неподалік від станції імені Тараса Шевченка пройде над промисловою зоною, де розташовано майже півтора десятка підприємств. Мостовий перехід проляже над гаванню, Дніпром і Десенкою. Експреси від вокзалу підуть до площі Перемоги, звідти на Лук’янівку, Татарку, Поділ, Труханів острів, масив Райдужний — до Воскресенки. Великі вигоди матимуть сотні тисяч киян, які полюбляють відпочивати на Трухановому острові та в районі Десенки.
— Коли має стати до ладу лінія?
— Передбачено, що через дев’ять років. А перша черга — від Воскресенки до Лук’янівки, — певно, через сім років».
(Повний текст можна прочитати тут http://81412.livejournal.com/50864.html ).
Окрім того, у нас була Програма розвитку Київського метрополітену (https://www.facebook.com/leonidgkos/pos ... 1260188131), затверджена розпорядженням Представника Президента України в місті Києві № 1253 від 10.12.1993 з редакційними змінами, внесеними розпорядженням №12 від 11.01.1994. Потім цю програму в такому вигляді схвалили на сесії Київради.
Тобто ми мали цілісну, схвалену як на міському, так і на загальнодержавному рівні програму розвитку столичного метро, відповідні техніко-економічні обґрунтування. Ці плани виконувалися до початку 1996 року, але після зміни міської влади вона почала давати збої (як по об’єктам,так і по термінам), а метро на Троєщину стало просто нездійсненою мрією.
Сьогодні ми почули чергову обіцянку міського голови (хоча його підлеглі днями казали інше): «Ми говоримо про Подільсько-Воскресенський міст і метро на Троєщину. Щоби вирішити цю проблему, насамперед, необхідно прибрати дискримінаційну норму, коли з київського бюджету вилучають 60% податків. Якщо б нам як мінімум зробили рівні умови з іншими регіонами, ми могли б за декілька років запустити метро на Троєщину за гроші київського бюджету» http://kiev.klichko.org/news/?id=1470. Обіцянки не цяцянки? Цікаво, що нам скажуть перед наступними виборами за два роки?

Re: Леонид Косаковский о Подольско-воскресенской линии метро

Добавлено: 13 ноя 2015, 17:18
VOVA_H
ВЫБЕГАЛЛО писал(а):Щоби вирішити цю проблему, насамперед, необхідно прибрати дискримінаційну норму, коли з київського бюджету вилучають 60% податків. Якщо б нам як мінімум зробили рівні умови з іншими регіонами, ми могли б за декілька років запустити метро на Троєщину за гроші київського бюджету» http://kiev.klichko.org/news/?id=1470. Обіцянки не цяцянки?
Воно то так))), але є деякі особливості акумулювання доходів в столиці, тому урівнювати Київ з Малими Затурканцями не зовсім справедливо. В усякому випадку для решти України. А для вирішення питання "метро на Троєщину" потрібно щоб співпали 3 умови:
- не зовсім бездарний мер
- мер тільки обраний і не збирається на політичну пенсію
- економіка країни почала стабільно рости
тобто є всі можливості так просунутися в будівництві "метро на Троєщину" щоб встигнути отримати з цьго електоральний зиск.
Мені дуже хочеться вірити що наступного року такі фактори будуть присутні.

Добавлено: 13 ноя 2015, 20:29
TANK
4.20 однозначно и сразу. второй тур, однако.

Ничего, что реформа ОТ нынче финансируется не совсем из бюджета города, но под определенные гарантии? Косаковскому в его время хватило денег только от городского освещения, ЕМНИП, но видать уже кончились...

Добавлено: 14 ноя 2015, 10:31
VOVA_H
TANK писал(а):4.20 однозначно и сразу. второй тур, однако.
Просто час цієї писанини співпав з якимсь там туром.
Проблема "метро на Троєщину" ™ в з'язку з її масштабністю відносно економіки і країни, і тим більше Києва є стратегічною. А стратегічні проблеми завжди це рівень політики. І в стратегії є певні чинники які ігнорувати неможливо. Економіка таки наука і вона має свої закони. Тому спроба вести розмову про "метро на Троєщину" ™ виключаючи політику і економіку це те саме як лікувати хворого не звертаючи уваги на печінку та нирки - можна не встигнути вилікувати хворобу як пацієнт помре від органів на які увагу не звертали.
Тому:
1 - "кадри вирішують все"))) якщо "кадр" зовсім бездарний то він може за їдеальних умов все завалити, тобто питання не в ідеальності, а просто в деякому рівні IQ і життевого досвіду необхідному для комплектації команди.
Це базове питання.
2 - строки повноваженнь: "метро на Троєщину" ™ знаходиться в такому стані що за час однієї каденції не виріщується, а так як Київ не Малі Затурканці то "початок" будівництва перед самими виборами діючому меру особливих дивідентів не принесе. Відповідно людині в такому віці коли ця каденція мабуть остання немає сенсу починати будівництво яке закінчить хтось інший. В такій ситуації зазвичай роблять те що можна встигнути до відходу на пенсію, частенько це бувають не найнеобхідніші обьєкти, а ті які люди потім будуть пов'язувати з колишнім мером. Тобто це довгограюче питання: людина повиння бути впевненою що в неї є можливості та час почати і закінчити. Все це за умови що пункт 1 виконано і мер не є тупим патологічним злодієм.
Це знов таки питання системне, для сьгоднішньої ситуації воно не актуальне, але немае гарантій шо "метро на Троєщину" ™ буде вирішено в найближчий час, тому пункт 2 є актуальним.
3 - чому іменно "почала", а не стабільно росте: тому что при стабільному рості будуть інші масштабні проекти в стадії будівництва які будуть потребувати уваги та грошей, і яки не можна буде загальмувати (бо оппоненти відразу нагадають), а ось момент виходу з кризи дозволить почати масштабний проект. Зараз є передумови (якщо ситуація на фронтах різко не погіршиться) для початку росту економіки.
Тобто є шанс що наступного року складуться об'єктивні передумові для розморожування будівництва і питання буде тільки в суб'єктивних умовах - бажанні.
Варіант еономічного буму та ситуації коли грошей вдосталь і питання "метро на Троєщину" ™ з стратегічного перейшло в тактичне в близькій перспективі є фантастикою.
На рівні держави такий проєкт підтримку то отримає майже за будь якої ситуації (по причині можливості попіаритися), але тягти його доведеться місту.
Ще раз кажу: питання настільки взаємопов'язані шо окремо їх розглядати немає сенсу. А одне тільки бажання без необхідних передумов ні до чого доброго не приведе, так само як і передумови без бажання.

Добавлено: 14 ноя 2015, 11:15
Klovsky
Є ще техніко-економічна передумова номер нуль: відсутність термінових "гасінь пожеж" і вирішування більш нагальних невідкладних питань, які споживають багато фінансування. А зараз таких питань вдосталь. Тому, після цього, пункти 1-3 значення вже не мають. І це нормальна, адекватна, еволіційно підтверджена відповідь. Завжди спочатку гасять пожежу, а потім починають ремонти і будівництва робити.
Все інше можна розповідати ще на 40 сторінок, але це 4.20, заборонено і нецікаво, бо мені цього вистачає по горлянку і без форуму:evil: Технічні питання більш цікаві.

Добавлено: 14 ноя 2015, 11:22
sashman
К техническим вопросам не приступить пока кто-то не решится на подвиг — т.е. начать закапывать лярды денег, на которых гарантированно пропиарится только его наступнык.

И вообще, даёшь монархию!

Добавлено: 14 ноя 2015, 12:08
TANK
VOVA_H, я не о тебе, а о ВЫБЕГАЛЛО Вчера at 4:17 pm "Новий, передвиборчий, поворот теми в розмовах про метро на Троєщину"

слово передвиборчий подчеркнуть, или так видно?

а в остальном - всем разумным существам все и так понятно...

Добавлено: 14 ноя 2015, 12:45
VOVA_H
Klovsky писал(а):Є ще техніко-економічна передумова номер нуль: відсутність термінових "гасінь пожеж" і вирішування більш нагальних невідкладних питань, які споживають багато фінансування. А зараз таких питань вдосталь.
Термінові питання були, є і будуть. Просто треба вміти виділяти важливі стратегічні. Є періоди часу коли дійсно не до стратегії: це коли економіка валиться. А є періоди коли до стратегії, але дехто примудряється найти більш термінові питання, наприклад: потрібно терміново збудувати притулок для тварин зі спа салоном та массажним кабінетом, встановити в усіх дворах лавочки для бабусь та гойдалки для онуків, школи завжди потребують ремонту, а культура зажди може освоїти на 1-2 мільярди долларів більше ніж їй виділять, скільки би не виділили і є багато інших "термінових питань". Тобто це питання при розгляді є компіляцією 1 та 3.

Добавлено: 14 ноя 2015, 12:55
VOVA_H
sashman писал(а):К техническим вопросам не приступить пока кто-то не решится на подвиг — т.е. начать закапывать лярды денег, на которых гарантированно пропиарится только его наступнык.

И вообще, даёшь монархию!
Ну так і я про те: пункт 2: проект настільки складний і тривалий що ризикнути спробувати втілити його в життя можна лише тоді коли є надія що вдасться самому отримати дивіденти. А з урахуванням попередніх спроб та їх результатів дивіденти будуть тільки коли по їх (результатах) можна буде проїхатись, тобто мінімум автомобільна частина, початок інтенсивного копання метро - це вже максимум що можна встигнути. Не закінчивши автомобільну частину можна очікувані бонуси перетворити в мінуси.

Добавлено: 16 ноя 2015, 22:05
Анатолий
Тему можно закрывать - про метро на Троещину можно забыть.

Добавлено: 18 ноя 2015, 13:42
Юрик
Анатолий
Нарушение п. Правил 4.4
Я же говорил! :D

Добавлено: 20 ноя 2015, 01:48
AMY
Юрик писал(а):
Анатолий
Нарушение п. Правил 4.4
Я же говорил! :D
Ты зналъ :)

Добавлено: 20 ноя 2015, 09:01
DFAW

Добавлено: 20 ноя 2015, 12:01
Анатолий

Добавлено: 20 ноя 2015, 12:18
Helgi
Интересно, а Подол Лофт Хаус Лох Хаус тоже снесут?
Если его таки достроят - то не завидую тем лохам, кто купит там квартиры.
http://loft-house-podol.address.ua/