Страница 326 из 496

Re: Київрада виділила 9,5 млн гривень для проектування метро

Добавлено: 22 дек 2015, 14:24
tov_tob
Подільсько-Вишгородської лінії
:lol: :facepalm:
Опять не на Троещину будут строить :lol:

Добавлено: 22 дек 2015, 19:36
AMY
Будут, они Троещину в заголовок вынесли ;)
для будівництва четвертої Подільсько-Вишгородської лінії Київського метрополітену
Но вообще, грамотность зашкаливает. В этом виде, без уточняющих запятых, чётко понимаешь, что три Подольско-Вышгородских линии уже есть, пора строить четвёртую :D

Re: Київрада виділила 9,5 млн гривень для проектування метро

Добавлено: 23 дек 2015, 00:07
wtcanon
ВЫБЕГАЛЛО писал(а): 9,5 млн гривень на проектування Подільсько-Вишгородської лінії метро Київського метрополітену.
Так может они имели ввиду на новую Вышгородско-Дарницкую линию, т.к. на проектирование Подольско-Вигуровской месяц назад планировали выделить 3 млн. гривень. :lol:

Добавлено: 23 дек 2015, 00:14
AMY
Они имели ввиду освоить. Остальное -- по Фрейду

Добавлено: 23 дек 2015, 00:21
wtcanon
Метро на Троєщині з’явиться не скоро

У бюджеті Києва немає і не буде коштів на будівництво гілки метрополітену на житловий масив Троєщина. Про це в інтерв’ю «Укрінформу» заявив директор КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
«Будівництво метро на Троєщину – це як жарт у місті Києві. Тому що вже близько 20 років будується. Ми шукаємо інвестора, оскільки у бюджеті таких коштів немає. І не буде, бо це колосальні кошти», – сказав він.
Директор підземки нагадав, що за проектом ще 2010 року будівництво 12 станцій від «Вокзальної» на Троєщину оцінювалося у близько 12 млрд грн.
«Тут потрібне пільгове фінансування. Ми зараз намагаємося його залучити. Розглядається, зокрема, японський пільговий кредит, і сподіваюся, зможемо реалізувати цю ідею», – сказав Брагінський.
Він пояснив, що на будівництво всієї лінії грошей знайти не вдасться, тому будівництво розбиватимуть на етапи.
«Перший – це будівництво від Глибочицької до Райдужної і, відповідно, – далі, за наявності фінансування, йти вглиб Троєщини. І другий етап – будівництво першої черги депо», – пояснив керівник КП.
Він також додав, що серед пріоритетних завдань для підземки – будівництво другого виходу на станції метро «Вокзальна» впродовж найближчих 5 років.

http://nia.com.ua/metro-na-troyeshhyni- ... -ne-skoro/

Добавлено: 23 дек 2015, 14:03
TANK
шо, опять? (с)

Добавлено: 23 дек 2015, 14:42
Shak
Немного из другого ресурса написано: "У рамках програми виділено 40 млн гривень на продовження будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Частина цієї суми буде використана на подальше проектування моста і відселення."
Сколько ж они его могут проектировать и отселять? Не ну отселять - то еще такое, а вот проектировать? За столько лет и ранее выделявшиеся деньги у них уже проект финальный должен быть в папочке разделен на части по мере финансирования, а они все проектируют и "пилят", "пилят" и проектируют... :[

Добавлено: 23 дек 2015, 17:22
TANK
1/2 офф - ЯТД, что первое, с чего нужно начинать любой новой власти - увольнять ВСЕХ спичрайтеров, ибо те только "копипастить папередникав" умеют.

Добавлено: 23 дек 2015, 19:03
Klovsky
Если разделить 4187458,4 грн, которые необходимы для завершения строительства мостового перехода, на выделенные на 2016 год 40000 грн, получим срок ожидания более чем в 104 года.

Добавлено: 23 дек 2015, 19:35
VOVA_H
40 тысяч то якраз на харчі для для сторожової собаки, за умови що вона дворняжка і харчами не перебирає

Добавлено: 23 дек 2015, 19:46
Rider
Все куда банальнее и проще: теперь есть повод в нужный момент громогласно заявить, что несмотря на сложные времена / теплый декабрь / високосный год (нужное подчеркнуть), мы не забыли про Троещину и метро все равно строится :D

Тем временем народ все равно лазает по мосту(

Добавлено: 27 дек 2015, 10:00
DFAW
Вы будете смеяться, но таки строиться. На Рыбальском уложены все метропролёты от моста до станции Судостроительная кроме трёх у восьмой опоры. Со второй половины 8-й опоры пока не снята опалубка.

Добавлено: 01 янв 2016, 21:37
VOVA_H
Ну в принципі складається досить цікава ситуація:
1- є шойно обраний мер (не зовсім безтолковий) який не збирається на пенсію
2- він бажає (і офіційно про це сказав) взятись за метро на Троєщину
3- все питання в ситуації в єкономіці
"Я хочу стать тем мэром, который наконец достроит Подольско-Воскресенский мост. Нам крайне нужен инвестор для достройки моста. Я ознакомился с документами, в которых было указано, что этот мост построят еще в 1979 году. Прошло уже более 36 лет. Но скажу сразу – за год это не возможно. Это проект на 2,5-3 года. Но мы должны в этом году заложить базу. И это – одно из моих новогодних желаний", – сказал Кличко.
нттp://ru.tsn.ua/groshi/klichko-poobeschal-dostroit-podolsko-voskresenskiy-most-i-zapustit-metro-na-troeschinu-554682.html

Добавлено: 02 янв 2016, 10:13
mylix
Ну впринципе логично. Если взяться за год до следующих выборов, то не успеть. Если взяться сейчас, то можно как раз успеть до следующих выборов. Сейчас он выиграл, потому что не было сильных соперников. На следующий раз ему могут понадобиться более серьезные аргументы, чтобы остаться на посту.

Добавлено: 02 янв 2016, 12:47
VOVA_H
mylix писал(а):Ну впринципе логично. Если взяться за год до следующих выборов, то не успеть. Если взяться сейчас, то можно как раз успеть до следующих выборов. Сейчас он выиграл, потому что не было сильных соперников. На следующий раз ему могут понадобиться более серьезные аргументы, чтобы остаться на посту.
Якщо взятися зараз (за рік до виборів ніхто не повірить в щирість намірів) то можна встигнути закінчити автомобільний перехід і почати копати станцію Подільська. Цього вистачить щоб увійти в історію (фото на відкритті автомобільного руху через міст) і довести будівництво до такого стану що воно буде завершене тому що у наступника будуть перспективи завершити першу чергу і отримати свою частину бонусів.
А взагалі то як на мене саме аварія Захарія стала причиною того що в чергову економічну кризу проект "метро на Троєщину" війшов в такій невигідній конфігурації.