Страница 366 из 497

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 30 июн 2018, 17:59
VOVA_H
Антошка писал(а):
30 июн 2018, 14:14
Что такое рокадная дорога? Гугл внятно не отвечает.
Дорога що йде паралельно лінії фронту)))

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 30 июн 2018, 18:04
selykv
Рокада - тут в значені внутрішня об'їздна дорога по набережній, чи дамбі. По суті Набережно-Хрещатицька це рокада. В 2011 році говорили, що рокада може бути такою (автор - https://metrobuildivec.livejournal.com/). Але якщо чесно, це виглядає зайвою витратою коштів, бо в майбутньому, коли будуть протягувати хорду до Лівобережної і з'їзд з Подільського моста у бік Райдужного, перехрестя між ними буде трошки північніше платформи Городня(Троєщина). І по суті ця Рокада перетвориться на апендикс. Хіба потім його вирішать поєднати по дамбі з Микільсько-Слобідською, але це малоімовірно, бо нові 10 тисяч мешканців Цегляного заводу будуть не дуже раді транзитній дорозі.
Изображение

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 30 июн 2018, 19:03
Антошка
Ясно, спасибо.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 30 июн 2018, 22:59
selykv
Позавчора проїзджав будову з боку садів. Бурову і вагончик справді прибрали, але видно кілька точок буріння у місці 26-ї опори. Можливо вели попереднє геологічне дослідження. При цьому залишили бульдозер, який активно рівняє землю на тимчасовому півострові 25-ї опори. Щось мені здається, що ці півострови тут залишаться назавжди. Там залишили протоку метрів у 7-10 шириною.

Піском оточили з 3 боків паркан "Білої дачі". Дивився по схемі - теоретично її можна не руйнувати - проте над нею буде нависати полотно моста. 21-ша і 22-га опори вже стоять без опалубки. Формують арматуру для 23-ї опори.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 01 июл 2018, 08:56
Klovsky
selykv писал(а):
30 июн 2018, 18:04
це виглядає зайвою витратою коштів
Сади рано чи пізно забудують, тоді будь-яка дорога поблизу масивів стане у пригоді.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 01 июл 2018, 13:04
DFAW
tov_tob писал(а):
25 июн 2018, 16:56
А вот куда буровая недавно с Садов ушла - хз.
Судя по всему - мест под опоры нету - увезли пока. Видел как её везли по Дружбе Народов.

Райдужна і МЕ

Добавлено: 01 июл 2018, 16:32
Нічний мрійник
> 1. Будівництво лінії метрополітену від дамби Русанівських садів до станції метро "Райдужна" (основні огороджуючі конструкції перегінних тунелів та станції метро "Райдужна")
А питання пересування станції поближче до зупинки МЕ "Городня" вирішать?
Були чутки в 2011-12, що ідея створити зручний хаб там є, а от що з цього приводу думають зараз? Що пишуть в завданні на тендер?

Re: Райдужна і МЕ

Добавлено: 01 июл 2018, 16:59
Анатолий
Нічний мрійник писал(а):
01 июл 2018, 16:32
> 1. Будівництво лінії метрополітену від дамби Русанівських садів до станції метро "Райдужна" (основні огороджуючі конструкції перегінних тунелів та станції метро "Райдужна")
А питання пересування станції поближче до зупинки МЕ "Городня" вирішать?
Були чутки в 2011-12, що ідея створити зручний хаб там є, а от що з цього приводу думають зараз? Що пишуть в завданні на тендер?
Не забывайте, что тунели метро пойдут под озером Радужным. Растояние от станции метро Радужная до остановочной платформы Троещина диктует допустимый уклон тунелей метро, чтобы они могли пройти под озером на достаточной глубине. Как-то так. Или я не прав?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 01 июл 2018, 17:04
Нічний мрійник
За станцією завжди робиться "нирок униз" заради розгінно-гальмівної гірки, це можна сумістити, враховуючи, що озеро там явно не Байкал, неглибоке.
А я можу нагадати про те, що з іншого боку лінії слід спуститися з рівня естакади метро на рівень станції. Там теж стоїть питання допустимих ухилів, і збільшення відстані між станцією і естакадою у варіанті її посування до залізниці - тільки в +.
А ще можна було б побавитися із глибиною закладення самої станції, благо, в документах на тендер про конкретне розміщення "Райдужної" ні сном, ні духом... Одним словом, було б бажання =)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2018, 00:52
tov_tob
С уклонами нет проблем ни с одной, ни с другой стороны.
Ни в старом варианте Радужной, ни в новом - у железки.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2018, 01:01
Анатолий
tov_tob писал(а):
02 июл 2018, 00:52
С уклонами нет проблем ни с одной, ни с другой стороны.
Ни в старом варианте Радужной, ни в новом - у железки.
Ну, выкладывай тогда новый вариант!

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2018, 01:08
Нічний мрійник
Новий варіант існує поки що лише на словах, але на хлопський розум +- так:
Изображение

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2018, 01:15
DFAW
Этот вариант есть в виде проекта и даже пробегал в прессе

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 02 июл 2018, 21:38
Yaroslav
DFAW писал(а):
02 июл 2018, 01:15
Этот вариант есть в виде проекта и даже пробегал в прессе
Так його прийняли офіційно чи лише розглядають ?
Можна картинку ?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 03 июл 2018, 09:57
DFAW
Я не смог быстро найти в сети картинки, а то что у меня локально - я уже не помню откуда и не уверен что все публичные.
Официально сейчас именно такая посадка станции, хотя я бы её занес вообще под пути ЖД