Страница 397 из 496

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 15 янв 2020, 12:27
Бодрый
Складається таке враження, що ПМП добудують лише до вул. Марка Черемшини і на цьому поки що усьо )

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 15 янв 2020, 13:18
Viveri
Анатолий писал(а):
15 янв 2020, 12:07
А как будет заезд?
Стальского можно расширить на участке от Радужной до Серова или по крайней мере до этого проезда https://www.google.com/maps - должно хватить и на съезд и на заезд

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 15 янв 2020, 13:28
Бодрый
Може до бульвару Перова, а не до Сєрова ?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 15 янв 2020, 13:35
Viveri
Бодрый писал(а):
15 янв 2020, 13:28
Може до бульвару Перова, а не до Сєрова ?
Много чего сносить придется. Для заезда вполне достаточно путить поток по Микитенко и потом по какой-то перемычке между Микитенко и расширенной частью Стальского. Будь то улица Серова или проезд ближе к Радужной

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 15 янв 2020, 13:52
DFAW
Выгодополучатель "сохранения озера" обнаружен, это баня которая под свою парковку захватила участок отселенный под переход на Стальского.

На вчера на 25 опоре собрана половина опалубки на незалитой части.
LR1600 перетащили в начало 25-й линии
Остальное тут


Кому не лень, напишите Паше в комментах, что мост подольский, а то я сам устал

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 15 янв 2020, 14:30
Бодрый
Viveri, хіба складно/дорого знести павільйони авторинку?
Ну і земля обабіч вул. Сулеймана Стальського й вул. Івана Микитенка в районі авторинку перебуває в комунальній власності
Східна частина території авторинку (більша його частина) такоє є комунальною власністю (місце під майбутню станцію метро "Воскресенка" ?)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 15 янв 2020, 15:19
Viveri
Бодрый писал(а):
15 янв 2020, 14:30
Viveri, хіба складно/дорого знести павільйони авторинку?
Ну і земля обабіч вул. Сулеймана Стальського й вул. Івана Микитенка в районі авторинку перебуває в комунальній власності
Східна частина території авторинку (більша його частина) такоє є комунальною власністю (місце під майбутню станцію метро "Воскресенка" ?)
Був не в курсі правових аспектів власності авторинку, думав там все приватне. Тоді не має бути великих проблем.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 16 янв 2020, 12:11
Viveri
Viveri писал(а):
14 янв 2020, 16:52
Bomberman писал(а):
13 янв 2020, 20:29

Интересно, что от 26 опоры дорога должна идти по насыпи, но там разница высот метров 10 - это столько будут насыпать?
По идее, заливать короб метротуннеля
Посмотрев репортаж Авдокушина с 26-й опоры, действительно впечатляет сколько придется насыпать даже под метро

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 16 янв 2020, 19:41
Bomberman
Viveri писал(а):
16 янв 2020, 12:11
Посмотрев репортаж Авдокушина с 26-й опоры, действительно впечатляет сколько придется насыпать даже под метро
Для насыпи такой высоты нужно обязательно будет делать подпорную стену, иначе она будет расползаться по нагрузкой и собственным весом. Вобщем, очень сомнительное решение, наверное проще и дешевле было бы всю трассу до железки вести по эстакаде.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 16 янв 2020, 19:44
Bomberman
Ну хотя бы увидим первых 900 м тоннелей ПВЛ, что само по себе событие :)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 16 янв 2020, 20:38
Бодрый
Бодрый писал(а):
06 янв 2020, 12:49
На ПМП завезли перші нові німецькі ванти
ИзображениеИзображение
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7098529239

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 16 янв 2020, 21:15
Бодрый
Наприкінці року відкриють автосполучення через Подільський мостовий перехід

Столична влада готується наприкінці 2020 року відкрити автосполучення через Подільський мостовий перехід і приступити до активних робіт із будівництва метро. Про це на своїй сторінці у Facebook написав мер столиці Віталій Кличко.

«Ми робимо все, щоб наприкінці цього року відкрити автосполучення через Подільсько-Воскресенський. І приступити до активних робіт із будівництва метро. Хочу зазначити: Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст у Європі. На ньому облаштують 6 смуг для руху автомобільного транспорту та 2 залізничних колії під майбутнє метро (на нижньому ярусі), прокладуть також трубопровід», – підкреслив Віталій Кличко.

За словами мера, нещодавно Київ отримав першу партію натяжних тросів для Подільсько-Воскресенського мосту.

«Після демонтажу верхньої частини тимчасових опор, що утримували арку (іржавих конструкцій, які всі добре пам’ятають) на черзі новий важливий етап. Встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність утримання конструкцій мосту, розрахованих під автомобільне сполучення та лінію метрополітену. Їх виготовляють у німецькому місті Гельзенкірхен на заводі компанії Bridon-Bekaert – відомого у світі підприємства, що виробляє всі види промислових сталевих тросів, – зазначив Віталій Кличко. – До початку квітня цього року німецьке підприємство повинне поставити 68 гігантських тросів. Першу партію Київ уже отримав. І фахівці розпочинають підготовчі роботи, щоб з травня почати монтаж цих підвісів. Далі повністю демонтують нижню частину тимчасових опор і міст «стане» на своє місце», – написав мер столиці.

Він також наголосив, що тривають роботи з будівництва інших ділянок мостового переходу. Так майже добудували естакаду на Рибальському півострові, побудовані лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, міст через річку Десенку. Тривають роботи з будівництва заїзду на мостовий перехід із вулиці Набережно-Хрещатицької в районі вулиць Верхній та Нижній Вали, а також ділянки Подільсько-Воскресенського мостового переходу від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Продовжується будівництво самого шляхопроводу на ділянці від вулиці Центральної Садової до перетину із залізницею.

Проектна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме до 60 тисяч авто на добу. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста. Добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у столиці – більше 300 тисяч авто. І в часи пік пропускна спроможність мостів перевищується майже в 3 рази.

Подільсько-Воскресенський міст будують із 2003-го року. А документи щодо планів його будівництва датовані ще 1979 роком. Довжина мостового переходу – більше 10 кілометрів.

Віталій Кличко підкреслив, що місто в повному обсязі фінансує цей проект. На початок цього року на добудову Подільсько-Воскресенського мосту загальна сума, що виділили, становить майже 7 мільярдів гривень. Близько 3 мільярдів планують виділити в 2020-му.
https://me3.com.ua/article/9610-napriki ... igWs9Hv1oo

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2020, 20:41
Klovsky
Подільсько-Воскресенський міст - неправильное название. Но народное, поэтому мифы живее всех живых, бороться бессмысленно.
Конечно, правильно Подільський мостовий перехід.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 янв 2020, 17:56
Бодрый
Про з'їзди та заїзди на лівому березі
// - перша черга:
заїзд з Подолу (Набережно-Хрещатицької вул.) -- з'їзд на перетин вул. Оноре де Бальзака та просп. Романа Шухевича
В зворотньому напрямку: заїзд з вулиці Оноре де Бальзака та проспекту Романа Шухевича, а з'їзд на вул. Набережно-Рибальську

// - друга черга:
напрямок проспекту Алішера Навої


Re: Метро на Троещину

Добавлено: 20 янв 2020, 18:28
Viveri
"З'їзд на Нижній Вал" (c) :wall: