Страница 420 из 497

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2021, 19:17
Бодрый
Теж не розумію. Генплан бачить три метродепо для ПВЛ ?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2021, 19:32
MetroPony91
Так. За Братиславською, на Троєщині в промзоні і за Кільцевою дорогою.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2021, 19:49
MetroPony91
Бодрый писал(а):
18 янв 2021, 19:17
Теж не розумію. Генплан бачить три метродепо для ПВЛ ?

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2021, 22:39
Bomberman
Я так зрозумів там одне з двох: або депо на Братиславській, або на Троєщині. Лінія до Кільцевої і депо там це швидше з розряду фантастики (або скажімо дууууже далекої перспективи).

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2021, 22:44
Bomberman
Klovsky писал(а):
18 янв 2021, 19:15
"Братиславська" та депо поруч віднімуть купу часу та коштів від будівництва метро безпосередньо на Троєщині. Якось раптово з'явилися ці нові об'єкти в планах, дуже дивно. Чи я щось пропустив?
Вона була передбачена планом 2005 року, коли власне на Троєщину була запланована ЛЛ, а ПВЛ лише до Братиславської. Так що не зовсім нова.
Изображение

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2021, 22:46
dimentiy
Ну, як тільки на цій гілці можна буде починати піаритись, як на зеленій, відкриваючи по станції перед виборами, то перспектив з’явиться немало.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2021, 23:05
Бодрый
Bomberman писал(а):
18 янв 2021, 22:39
Я так зрозумів там одне з двох: або депо на Братиславській, або на Троєщині. Лінія до Кільцевої і депо там це швидше з розряду фантастики (або скажімо дууууже далекої перспективи).
Типу гілка та депо на Братиславській - це перспектива найближчих 10 років

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 18 янв 2021, 23:57
Bomberman
Бодрый писал(а):
18 янв 2021, 23:05
Типу гілка та депо на Братиславській - це перспектива найближчих 10 років
А хто його знає...але враховуючи будівництво тунелів ПВЛ на Русанівських садах ст. "Братиславська" все-таки здається мені більш імовірною, ніж "Кільцева дорога".

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 янв 2021, 00:12
Бодрый
Генплан кажуть, що лише пускову ділянку ПВЛ (Глибочицька - Райдужна) будуть будувати 5-7 років

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 янв 2021, 01:28
MetroPony91
Ну, за "задумом" другою пусковою чергою ПВЛ має бути ділянка зі станціями "Бульвар Перова" та "Братиславська" + депо. Впринципі у 10-річний термін мають вкластися.

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 янв 2021, 01:48
Бодрый
Неа. Далі Глибочицька - Вокзальна-2

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 янв 2021, 02:44
MetroPony91
І все ж,.. я вважаю, що некоректно на більш тривалий час залишати "Райдужну" кінцевою станцією: трамвай всю Троєщину не вивезе до метро. Якщо вже наступною чергою буде ділянка до "Вокзальної-2", то доцільніше було б продовжити будівництво до "Севастопольскої" (чи навіть до "Кільцевої дороги" одразу + депо) аби щоразу не перекидувати потужності Метробуду у різні кінці міста, що автоматично поведе за собою додаткові фінансові та часові витрати. Мабуть доцільніше було б все ж таки спершу забацати "Братислаську", що вже б дало більш-менш суттєве розвантаження пас/потоків з Троєщини... А загалом: життя покаже :)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 янв 2021, 08:09
Юрик
Я вперто заявляю що, Лук"янівску треба було почати будувати ще "вчора".

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 янв 2021, 10:37
Dvorko
Як би я зробив (якби від мене щось залежало глобально), для оптимальної ув'язки пасажиропотоків на найближчий час у поточній економічній ситуації:
Найближчі 5-7 років: "Глибочицька" (пересадка на Лук'янівську, оборотні тупики та з'єднувальна гілка на третю лінію для часткового відстою рухомого складу ПВЛ в тунелях СПЛ) - "Подільська" (пересадка на Тараса Шевченка) - "Суднобудівна" - "Труханів Острів" - "Затока Десенка" - "Райдужна" (комплексний пересадочний вузол ШТ, метро та МЕ) - оборотні тупики
Перспектива 7-10 років: "Стальського" - "Братиславська" - депо "Воскресенське" (для повноцінної роботи четвертої лінії)
Перспектива 10-20 років: ПН-СХ "Бульвар Перова" - "Проспект Маяковського" - "Драйзера" - "Лифаря" - "Закревського" - "Цветаєвої" - депо "Троєщина"; ПД-ЗХ "Площа Перемоги" - "Вокзальна" (пересадка на Вокзальну СБЛ) + відкриття станцій "Труханів Острів" і "Затока Десенка", під які були виконані заділи раніше
Перспектива до 30 років: продовження ПВЛ до Кільцевої дороги
p.s. А там можна і 5-ту лінію починати)

Re: Метро на Троещину

Добавлено: 19 янв 2021, 11:04
Бодрый
Юрик писал(а):
19 янв 2021, 08:09
Я вперто заявляю що, Лук"янівску треба було почати будувати ще "вчора".
* "Глибочицьку" з пересадкою на "Лук'янівську". Плюс ще СЗГ
MetroPony91 писал(а):
19 янв 2021, 02:44
Мабуть доцільніше було б все ж таки спершу забацати "Братислаську", що вже б дало більш-менш суттєве розвантаження пас/потоків з Троєщини...
Dvorko писал(а):
19 янв 2021, 10:37

p.s. А там можна і 5-ту лінію починати)
А ми в заявлені строки спроможні побудувати "Метро на Виноградар" ?