Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- @_Black_Mouse_@
- Путеец
- Сообщения: 196
- Зарегистрирован: 21 апр 2004, 11:38
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
Ні удші - бо всі під землею. Над стволом дуже поганий дах, і Маус півроку назад заглядав туди в неділю увечері, і бачив, що сходами вверх-вниз ходять люди в касках.Bomberman писал(а):Что-то не видел я там никаких работ в три смены без выходных Я ж написал - ржавые металлоконструкции, очень похожие на галерею на ул. Берлинского (участок 217), только без шиферной облицовки. И ни души...
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Ок, ок, здаюсь Нехай буде колектор Але в будь-якому випадку будмайданчик станції метро повинен бути десь порядGhost писал(а):Ні удші - бо всі під землею. Над стволом дуже поганий дах, і Маус півроку назад заглядав туди в неділю увечері, і бачив, що сходами вверх-вниз ходять люди в касках.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- @_Black_Mouse_@
- Путеец
- Сообщения: 196
- Зарегистрирован: 21 апр 2004, 11:38
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
Очень может быть, что именно так: в 1984-85 тоннель прорыли за Лыбидь и не справились с плавунами уже там, в районе Московской площади - во всяком случае, пока что многое указывает именно на это. Возможных противоречий пока не вижу.Bomberman писал(а):Если монтажная камера щита находится уже за рекой Лыбидь, то значит ли это, что в 1984 году тоннель был пройден до этого места?
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке
Я живу в палатке
- @_Black_Mouse_@
- Путеец
- Сообщения: 196
- Зарегистрирован: 21 апр 2004, 11:38
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
http://www.kreschatic.kiev.ua/?id=2609&page=5
Надійна “землерийка”
Німецький тунелепрохідницький комплекс уже в квітні прокладатиме лінію метрополітену від “Либідської” в напрямку Теремків
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
перспектива
Із порту Рені, що в Одеській області, в столицю привезуть німецький прохідницький щит. На нього в Києві вже чекають деталі й комплектувальні. Комплекс почнуть монтувати одразу, щоб уже в квітні запустити диво-техніку. Для цього поблизу станції метро “Либідська” завершують будівництво спеціальної камери.
За словами голови правління відкритого акціонерного товариства “Київметробуд” Володимира Петренка, спорудження підземки в столиці ускладнюють несприятливі гідрогеологічні умови. Працювати доводиться на великих глибинах. На теренах колишнього Радянського Союзу з такими труднощами стикаються хіба що в Санкт-Петербурзі передусім через норовливу Неву. Київські фахівці застосовують різні технології, залежно від рельєфу місцевості. Наприклад, на неглибоких ділянках використовують перевірені часом методи. На складних же відтинках, як між “Либідською” та Одеською площею, намагаються запроваджувати ноу-хау. На думку головного метробудівця, це не тільки прискорює роботу, а й сприяє значному заощадженню коштів. Відтак будівництво підземки в столиці обходиться чи не найдешевше в світі. Скажімо, в Москві кілометр прокладання метро коштує майже 70 мільйонів доларів, а у нас — 30 мільйонів. У місцях неглибокого прокладання тунелю роботи обходяться навіть утричі дешевше, ніж у Росії. Бо в Києві замість чавунних тюбітнів (кріплення в тунелі) давно використовують залізобетонні.
Як розповів Володимир Петренко, у напрямку Теремків метробудівцям на заваді стала річка Либідь, а далі ще й кілька озер у районі Голосієвого. До того ж там складна комунікаційна система. Отож без сучасного прохідницького щита не обійтися. Завдяки йому вдасться також запобігти осіданню та корозії грунтів. Їх не треба буде заморожувати й розморожувати, як колись. Комплекс працюватиме на різній глибині — від 10 до 12 метрів. Його довжина сягає ста метрів, а маса — майже 700 тонн (для монтування комплексу з Криму привезуть рідкісний стотонний кран). Діаметр різання грунту — 6,28 метра. З допомогою такої машини мають пройти понад чотири кілометри, щомісяця “освоюючи” від 200 до 400 метрів породи (глини, грунту) залежно від місцевих умов. Перші сто метрів допоможуть прокласти німецькі фахівці. Згодом вони й обслуговуватимуть агрегат. Після виконання найскладніших робіт — там, де незабаром з’являться станції метро “Деміївська”, “Голосіївська” і “Васильківська”, вирішать, чи експлуатувати щит у напрямку Національного виставкового комплексу, іподрому та Одеської площі, чи перекинути на Сирецько-Печерську лінію в бік Виноградаря. До слова, здати в експлуатацію цей відтинок передбачається вже в 2007-му. Загалом же, на думку Володимира Петренка, “землерийка” слугуватиме столичним метробудівцям щонайменше років з десять. А з її виробниками заплановано створити спільне підприємство з випуску такої техніки в Україні. Тунелепрохідник коштує 3,5 мільйона гривень. Столична влада допомогла акціонерному товариству отримати на закупівлю щита пільговий кредит. До слова, Київрада з року в рік збільшує суму асигнувань на будівництво метрополітену. Так, у Програмі соціально-економічного розвитку столиці на 2005 рік на проектування Куренівсько-Печерської лінії від “Либідської” до “Виставкового центру” планується виділити понад п’ять мільйонів гривень.
Надійна “землерийка”
Німецький тунелепрохідницький комплекс уже в квітні прокладатиме лінію метрополітену від “Либідської” в напрямку Теремків
Віталій КУРІННИЙ
“Хрещатик”
перспектива
Із порту Рені, що в Одеській області, в столицю привезуть німецький прохідницький щит. На нього в Києві вже чекають деталі й комплектувальні. Комплекс почнуть монтувати одразу, щоб уже в квітні запустити диво-техніку. Для цього поблизу станції метро “Либідська” завершують будівництво спеціальної камери.
За словами голови правління відкритого акціонерного товариства “Київметробуд” Володимира Петренка, спорудження підземки в столиці ускладнюють несприятливі гідрогеологічні умови. Працювати доводиться на великих глибинах. На теренах колишнього Радянського Союзу з такими труднощами стикаються хіба що в Санкт-Петербурзі передусім через норовливу Неву. Київські фахівці застосовують різні технології, залежно від рельєфу місцевості. Наприклад, на неглибоких ділянках використовують перевірені часом методи. На складних же відтинках, як між “Либідською” та Одеською площею, намагаються запроваджувати ноу-хау. На думку головного метробудівця, це не тільки прискорює роботу, а й сприяє значному заощадженню коштів. Відтак будівництво підземки в столиці обходиться чи не найдешевше в світі. Скажімо, в Москві кілометр прокладання метро коштує майже 70 мільйонів доларів, а у нас — 30 мільйонів. У місцях неглибокого прокладання тунелю роботи обходяться навіть утричі дешевше, ніж у Росії. Бо в Києві замість чавунних тюбітнів (кріплення в тунелі) давно використовують залізобетонні.
Як розповів Володимир Петренко, у напрямку Теремків метробудівцям на заваді стала річка Либідь, а далі ще й кілька озер у районі Голосієвого. До того ж там складна комунікаційна система. Отож без сучасного прохідницького щита не обійтися. Завдяки йому вдасться також запобігти осіданню та корозії грунтів. Їх не треба буде заморожувати й розморожувати, як колись. Комплекс працюватиме на різній глибині — від 10 до 12 метрів. Його довжина сягає ста метрів, а маса — майже 700 тонн (для монтування комплексу з Криму привезуть рідкісний стотонний кран). Діаметр різання грунту — 6,28 метра. З допомогою такої машини мають пройти понад чотири кілометри, щомісяця “освоюючи” від 200 до 400 метрів породи (глини, грунту) залежно від місцевих умов. Перші сто метрів допоможуть прокласти німецькі фахівці. Згодом вони й обслуговуватимуть агрегат. Після виконання найскладніших робіт — там, де незабаром з’являться станції метро “Деміївська”, “Голосіївська” і “Васильківська”, вирішать, чи експлуатувати щит у напрямку Національного виставкового комплексу, іподрому та Одеської площі, чи перекинути на Сирецько-Печерську лінію в бік Виноградаря. До слова, здати в експлуатацію цей відтинок передбачається вже в 2007-му. Загалом же, на думку Володимира Петренка, “землерийка” слугуватиме столичним метробудівцям щонайменше років з десять. А з її виробниками заплановано створити спільне підприємство з випуску такої техніки в Україні. Тунелепрохідник коштує 3,5 мільйона гривень. Столична влада допомогла акціонерному товариству отримати на закупівлю щита пільговий кредит. До слова, Київрада з року в рік збільшує суму асигнувань на будівництво метрополітену. Так, у Програмі соціально-економічного розвитку столиці на 2005 рік на проектування Куренівсько-Печерської лінії від “Либідської” до “Виставкового центру” планується виділити понад п’ять мільйонів гривень.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно