Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Метро на Виноградаре
Початок роботи ТПК був 2 вересня.
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Не вся, попрошу!MetroPony91 писал(а): ↑15 ноя 2020, 17:55Вся київська геологія є дуже складною, особливо у центральній частині міста і в ній прокладено три гілки метро. Сучасні технології дозволяють реалізовувати раніше неможливі проекти - було б лише бажання... і гроші.
Первые очереди метрополитена и примыкающие спецсооружения строили в божественных спондилуевых спондиловых глинах, сухих как памперс младенца. Но спондилового слоя на всех не хватило, а технологии и культуры производства тоже были не на уровне, поэтому глубокие станции ККЛ и СПЛ текут-с.
Океания всегда воевала с Ост-Азией
Re: Метро на Виноградаре
Станом на 23.11.2020 змонтовано 354 кільця (425 метрів) тунелю: 33.8%
https://metrovynohradar.org.ua/about/
https://metrovynohradar.org.ua/about/
-
- Путеец
- Сообщения: 106
- Зарегистрирован: 29 янв 2009, 19:13
- Откуда: Киев
Re: Метро на Виноградаре
Доброй ночи, может этот вопрос уже был здесь. После того как "Галина" дойдет до Сырца, почему нельзя сразу ей строить второй тоннель от Сырца?
Я понимаю, что проще запускать уже с готовой МЩК, но может есть и другие аргументы?
Спасибо
Я понимаю, что проще запускать уже с готовой МЩК, но может есть и другие аргументы?
Спасибо
Крюк... Капитан Крюк..
Re: Метро на Виноградаре
Монтажно-щитова знаходиться саме по Північно-Сирецькій. Тому після демонтажу в районі вул. Стеценка демонтаж, профілактика і старт знову з Північно-Сирецької в тому самому напрямку
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Щит все-одно розбирати, під землею його не цілим розвернеш Процес перевезення абсолютно несуттєвий по часу порівняно з розбиранням/збиранням, а МЩК на Мостицькій (а) готова, (б) зручніша, бо більша і мілкіша, ніж майбутній демонтажний ствол по лівому тунелю на Сирці.Capitan Kruk писал(а): ↑25 ноя 2020, 00:16Доброй ночи, может этот вопрос уже был здесь. После того как "Галина" дойдет до Сырца, почему нельзя сразу ей строить второй тоннель от Сырца?
Я понимаю, что проще запускать уже с готовой МЩК, но может есть и другие аргументы?
Спасибо
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
У щита радиус разворота — огого какой, такой тоннель заказчику не нужен, поэтому проще демонтаж+ремонт+монтаж.
Океания всегда воевала с Ост-Азией
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Репортаж від 24 листопада. Кличко запитує у безіменного прораба, скільки часу залишилося прокладати перший тунель, уточнює: "Ще 3 місяці?", той відповідає: "Ні, 4 місяці з хвостиком, але постараємося вкластися в 4". Отже, офіційно прогнозована дата стикування тунелю - 24 березня, при цьому вона подається як завершення роботи з випередженням графіка.
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Развернуть можно, прецедентов в мире много. Но для этого нужно строительство огромной перемонтажной камеры, что для существующей задачи нецелесообразно и дорого.
Здесь могла быть моя подпись...
Re: Метро на Виноградаре
Рахуємо. 7 місяців прокладання одного тунелю. Дата закінчення тільки прокладання одного тунелю 2 квітня. Місяць на демонтаж, ремонт, монтаж. Тобто 2 травня плюс 7 місяців буде 2 грудня. Я рахую, що так швидко не буде, тому ставлю дату кінець грудня 2021 року. Як кличко відкриє метро, якщо тільки спорудження другого тунелю припадає на кінець 2021 року? А ще потрібно ТПК демонтувати, обладнати тунель всім необхідним і перевірити обладнання. Зі спорудженням станції Проспект Правди взагалі жах. Там зараз нема навіть стіни в грунті.
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Якщо рухатися зі швидкістю 9 метрів на добу (з тією швидкістю, з якою зараз в середньому щит рухається), то збійка в тунелі має відбутися не пізніше ніж через 3 місяці. Можливо метробудівець все ж включає в закінчення роботи над тунелем (4 місяці) також і демонтаж щита (інакше його розрахунки малозрозумілі). Хоч, погоджуюсь, малоймовірно що він мав на увазі й демонтаж, адже він перепитує перед відповіддю: "Сколько нам еще идти?"
Re: Метро на Виноградаре
Не перекручуй слова! Герой підземного будівництва чітко сказав, що ще тільки проходження тунелю буде 4 з хвостиком місяці!
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Він загалом погодився на чотири.
І діалог нечіткий: Кличко: "Сколько нам еще, не помните?", М: "Сколько нам еще идти?", К: "Да". Відповідь підказана, хоч й виглядає як уточнення, бо ж початково незрозуміло, які дії мав на думці мер під своїми словами.
Але й зарезервовані прорабом 4 місяці для проходження 830 метрів не вкладаються в досягнуті темпи будівництва, навіть якщо щит вже не прискорюється і його швидкість досягла своєї стелі. Хіба що передбачається, що щит ще загальмує внаслідок якихось причин, відомих прорабу.
І діалог нечіткий: Кличко: "Сколько нам еще, не помните?", М: "Сколько нам еще идти?", К: "Да". Відповідь підказана, хоч й виглядає як уточнення, бо ж початково незрозуміло, які дії мав на думці мер під своїми словами.
Але й зарезервовані прорабом 4 місяці для проходження 830 метрів не вкладаються в досягнуті темпи будівництва, навіть якщо щит вже не прискорюється і його швидкість досягла своєї стелі. Хіба що передбачається, що щит ще загальмує внаслідок якихось причин, відомих прорабу.
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
ASPI скомпонувало інший розширений ролик про візит Кличка до тунелю 24 листопада.
Інформації тут трохи більше, як і арифметичних загадок.
По перше, на той день було пройдено 428 м (додалося лише 3 м за добу від 23 листопада), залишалося ще пройти (1256 - 428) 828 м, щит чомусь уповільнився. Про те що виникла якась проблема свідчить й те що сайт метробуду не оновлює інформацію про кількість пройдених метрів вже 5 днів (а останнім часом оновлював кожні 3 дні).
Якщо б йшли темпом як раніше (9 м на добу) то від 24 листопада пройшли б відстань за 92 дні (9 Х 92 = 828) і збійка відбулася б 24 лютого.
Але Кличко якраз завітав на об'єкт, коли виникла якась проблема і темп уповільнився.
Тому Батлук (директор управління проектами Київметробуду, той самий "невідомий метробудівець") і cтрахувався, коли відповідав, що для завершення проходки потрібно 4 - 4 з лишком місяці часу. А в цьому ролику з нового те, що він повідомляє про вихід з ладу у процесі роботи деталей щита, але нібито є їх запас і їх нібито своєчасно замінюють, а ще визнає, що від графіка будівництва відстають, але сподівається, що його надолужать.
Брагінський натомість повідомляє, що йдуть за планом і навіть трохи випереджають графік. Кличко повторює те, що йому сказав Брагінський, протягом хвилини інтерв'ю, як те що графік випереджають, так й те що рухаються за планом, проте як обережний політик зауважує, що збійка відбудеться у березні (звісно, це може бути як 1, так і 31 число).
Втім, усі обіцяють запустити 2 станції своєчасно, у заплановані терміни.
З цікавого тут те, що Кличко у розмові з робітниками мимохіть повідомляє, що будівництво метро тероризує СБУ, але закликає їх спокійно робити свою справу, фіксуючи всі витрати. Хтось цей неофіційний момент відзняв.
Інформації тут трохи більше, як і арифметичних загадок.
По перше, на той день було пройдено 428 м (додалося лише 3 м за добу від 23 листопада), залишалося ще пройти (1256 - 428) 828 м, щит чомусь уповільнився. Про те що виникла якась проблема свідчить й те що сайт метробуду не оновлює інформацію про кількість пройдених метрів вже 5 днів (а останнім часом оновлював кожні 3 дні).
Якщо б йшли темпом як раніше (9 м на добу) то від 24 листопада пройшли б відстань за 92 дні (9 Х 92 = 828) і збійка відбулася б 24 лютого.
Але Кличко якраз завітав на об'єкт, коли виникла якась проблема і темп уповільнився.
Тому Батлук (директор управління проектами Київметробуду, той самий "невідомий метробудівець") і cтрахувався, коли відповідав, що для завершення проходки потрібно 4 - 4 з лишком місяці часу. А в цьому ролику з нового те, що він повідомляє про вихід з ладу у процесі роботи деталей щита, але нібито є їх запас і їх нібито своєчасно замінюють, а ще визнає, що від графіка будівництва відстають, але сподівається, що його надолужать.
Брагінський натомість повідомляє, що йдуть за планом і навіть трохи випереджають графік. Кличко повторює те, що йому сказав Брагінський, протягом хвилини інтерв'ю, як те що графік випереджають, так й те що рухаються за планом, проте як обережний політик зауважує, що збійка відбудеться у березні (звісно, це може бути як 1, так і 31 число).
Втім, усі обіцяють запустити 2 станції своєчасно, у заплановані терміни.
З цікавого тут те, що Кличко у розмові з робітниками мимохіть повідомляє, що будівництво метро тероризує СБУ, але закликає їх спокійно робити свою справу, фіксуючи всі витрати. Хтось цей неофіційний момент відзняв.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Хто в курсі, казначейство не пропускає платежі на оплату будівництва тощо, як там у метробудівців із фінансами?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт