VOVA_H писал(а): ↑06 окт 2021, 08:41
Я колись давно писав тут що 2 метро Київ не витяге і починати Виноградар до завершення хоча б мостового переходу в бік Троєщини це розпорошування грошей, мені сказали що там "різні джерела".
VOVA_H, місто свої зобов'язання перед підрядником АТ "Київметробуд" виконало ?
Будівництво метро профінансувало вчасно, в достатньому розмірі і авансом ?
У міста на реалізацію цього проекту коштів достатньо ?
І, як ми знаємо, в зв'язку з тим, що АТ Київметробуд зупинив будівництво метро, місто чергові трінші, які призначались на будівництво #МетроНаВиноградар перекинуло на будівництво Подільського мостового переходу. Що цілком логічно.
VOVA_H писал(а): ↑06 окт 2021, 08:41
В результаті Троєщина будується як мокре горить, а Виноградар став, з передоплатою, з заблокованими рахунками, з купою закопаних коштів, з незавершеними і незаконсервованими ділянками, з щоденним збільшенням вартості і з багаторічною перспективою судової тяганини. І однієї причини там немає. І коли та як це все закінчиться невідомо.
VOVA_H, яка ще Троєщина будується ? )
Чи у вас ділянка в 200 метрів між Русанівським озером і вул. Прибережною - це і є Троєщина, яка, як мокре горить ? )
Також уже будують 2 тунелі
в напрямку майбутньої станції «Райдужна».
У 2021 році комунальному підприємству «Київський метрополітен», як замовнику проєктування і будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро, передбачено фінансування в обсязі 30 млн грн.», – зазначив Олександр Густєлєв.
https://kyivcity.gov.ua/news/oleksandr_ ... ti_etapiv/
Передбачено фінансування в обсязі 30 млн грн. На 200 метрів вистачить.