Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Журналісти побували на судовому процесі, з'явилися деякі цікаві подробиці, вважаю, це добре, що хоч хтось відстежує процес (не)будівництва. Гроші були під арештом лише 4 місяці, я так думаю, що Київметробуд до 23.12.2022 швидше розкраде решту від того що залишилося, ніж побудує 2 станції. Незрозуміле рішення судді.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Так классно ссылаться на карантин, когда буквально в ста метрах идет безостановочная стройка домов и ограничения никак не сказываются...
Re: Метро на Виноградаре
Ну таки за дурнуватого локдауну торік були проблеми зі зварюванням планшайби ТПК. Але ТПК єдине що хоч щось робило, фактично час коли карантинні обмеження заважали роботі давно минув. Зрив строків на пів року ще можна булоб списати на форсмажор, при умові інтенсивних робіт зараз. Я сподіваюсь що те що твориться зараз це сон розуму (а не смерть) і розум таки колись проснеться.
Re: Метро на Виноградаре
Рішення господарського суду міста Києва від 23.09.2021року у справі № 910/13557/21 можна почитати по
https://reyestr.court.gov.ua/Review/99962850
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Прочитав рішення. У суду дуже дивні фантазми щодо обставин справи. Я так і не зрозумів, чому Київський метрополітен повинен сплатити 1 тисячу гривен на судові витрати Київметробуду, якщо позов все ж таки було частково задоволено (чому було задоволено лише частково, а не повністю, це ще дивніше), так в чому ж метрополітен проштафився? Адже судові витрати за нормального судочинства у цивілізованій країні за безпідставний позов лягають на винну сторону. Звісно, тисяча гривень, це такі ігри бандустану, коли немає звітності, як були витрачені і витрачаються 4 отриманих мільярди.Бодрый писал(а): ↑01 окт 2021, 13:54Рішення господарського суду міста Києва від 23.09.2021року у справі № 910/13557/21 можна почитати по
https://reyestr.court.gov.ua/Review/99962850
20 днів на апеляцію відраховуються від дня ухвалення судового рішення Удаловою (здається 24-го), чи тоді коли його було опубліковано (29 вересня)?
Re: Метро на Виноградаре
То все "таке".Нестор-летописец писал(а): ↑01 окт 2021, 14:4720 днів на апеляцію відраховуються від дня ухвалення судового рішення Удаловою (здається 24-го), чи тоді коли його було опубліковано (29 вересня)?
Для Київметробуду по суті щось змінить те, що КП КМ на це рішення подасть апеляцію ?
Зобов'язання з будівництва, як треба було виконувати до цього, так нічого не змінилось після 23.09.
Питання в іншому.
АТ Киїметробуд після винесення рішення господарським судом міста Києва від 23.09.2021року нарешті "прокинувся" і "полетів" будувати ?
Ні. Вже цілий тиждень після рішення суду профукали...
КМР потрібно подавати запит.Нестор-летописец писал(а): ↑01 окт 2021, 14:47коли немає звітності, як були витрачені і витрачаються 4 отриманих мільярди.
Бо прийде час і Київметробуд буде розповідати про освоєння цих 4-х млрд. гривень, інфляцію, здорожчання елекроенергії, будматеріалів і т.п.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Київметроблуд давно треба гнати в шию!
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Кхм, в цивилизованной стране обычно влетит подрядчику, сорвавшему сроки, а не заказчику. И даже руководителя заказчика запросто вызовут заслушать отчет, с кадровыми выводами. У нас же все перевернуто вверх ногами) К тому же фраза "начинаем строительство метро" уже свою роль выполнила, можно расходитьсяНестор-летописец писал(а): ↑01 окт 2021, 14:47Адже судові витрати за нормального судочинства у цивілізованій країні за безпідставний позов лягають на винну сторону.
Re: Метро на Виноградаре
Я ось не розумію, наприклад, таке. Так, були арешти рахунків, які дійно перешкоджали Київметробуду виконувати взяті на себе обов'язки з будівництва лінії метро. Але до чого тут КП КМ ? Яке до цього відношення має замовник будівництва ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Тобто ви згодні з тим, що генпідряднику мало "влетіти", а чому ж тоді "політ" не "влетів" самому замовнику (від боксера?). Поясніть. У мене одне пояснення, обидві сторони - вони одна банда - і поясніть зі свого боку (на обидві команди, враховуйте параліч будівниццтва з обох сторін, якщо когось реабілітуєте) - доведіть, інше, і на цей епізод голослів'я, судова псевдодрама, постановка нецікава).Rider писал(а): ↑01 окт 2021, 18:31Кхм, в цивилизованной стране обычно влетит подрядчику, сорвавшему сроки, а не заказчику. И даже руководителя заказчика запросто вызовут заслушать отчет, с кадровыми выводами. У нас же все перевернуто вверх ногами) К тому же фраза "начинаем строительство метро" уже свою роль выполнила, можно расходитьсяНестор-летописец писал(а): ↑01 окт 2021, 14:47Адже судові витрати за нормального судочинства у цивілізованій країні за безпідставний позов лягають на винну сторону.
Дещо має вагу, київський бюджет давно був обкусаний, на радість більшості некиян, проте якось раніше примудрялися відкривали станції, але боксер за рахунок коштів, що залишалися, спромігся не відкрити за 8 років жодної станції метро, і в найбижчі роки не відкриє.
Re: Метро на Виноградаре
Навіть з цього ролика засідання суду неозброєним оком видно, що підрядник АТ Київметробуд і замовник КП Київський метрополітен грають за одну команду...
Плюс не забуваємо, що КП КМ власні кошти на бцдівництво не витрачає...
Плюс не забуваємо, що КП КМ власні кошти на бцдівництво не витрачає...
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
С последним я даже и не собрался бы спорить)) Достаточно вспомнить от кого шел Брагинский в депутаты и какие материалы использовал в своей предвыборной кампании, метро на Виноградарь там было не на последнем месте, даже в наземном транспорте (а это другое КП - "Киевпасстранс") залепили окна этой рекламой.Нестор-летописец писал(а): ↑01 окт 2021, 19:49Тобто ви згодні з тим, що генпідряднику мало "влетіти", а чому ж тоді "політ" не "влетів" самому замовнику (від боксера?). Поясніть. У мене одне пояснення, обидві сторони - вони одна банда
Вот поэтому и не влетит заказчику при имеющейся вертикали власти. Да, со стороны такая снисходительность к руководству КП, бездействие и гробовое молчание высших чинов администрации в течение долгого времени, как и предпринятые неуклюжие попытки показать, что строительство идет (помню коряво смонтированный ролик, где использовались кадры другого времени года для выдачи за продолжение строительства летом ) , бьет по всей это компашке, но масса людей продолжает верить в то, что помешал ковид и устраивали всякие козни.
Повторюсь, самое плохое, что через какое-то время скажут, что уложиться в указанную сумму никак нельзя и для великого и благого дела нужны еще пара миллиардов сверху. Я уверен именно в таком развитии событий.
Re: Метро на Виноградаре
Так і буде. Гадаю, що це питання піднімуть вже наступного 2022 року.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Воно так і буде, тому що вартість будматеріалів і мінімальна зарплата в купі з енергоносіями збільшильсь, і то по деяким позиціям в рази. Так як активи Київметробуду (навіть з урахуванням вартості внутрішніх органів керівників) не покриють різниці, то платити доведеться киянам. То стандартна ситуація для всіх довгобудів. Ворушитися треба було в самому початку виходу з графіку будівництва, те що дурнуватий локдаун створив проблеми лише частина причин, про колотнечу в Метробуді замовник (хай неофіційно) мав знати і тоді мав приймати міри. Хоча навіть за умов будівництва за графіком реальна вартість будівництва всеодно зрослаби, але за умови передоплати по нормальному у підрядника аргументів на здорожчання не булоби.