Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Чтобы щит пришел сразу в ствол, его (ствол) все равно нужно для этого заранее подготовить.
Здесь могла быть моя подпись...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Ну щит должен выходить в плоскость надо или лить пригруз в стволе или частично разобрать обделку ствола и там отлить пригруз. Лоток можно заменить металлоконструкцией.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Метро на Виноградаре
Треба буде при проходженні другого тонеля (хто молодший може доживе до того часу) порівняти швидкість проходки в ціх місцях де зараз щит повзе 3 метра на добу.FSI писал(а): ↑30 мар 2021, 10:02Станом на 29.03.2021 змонтовано 675 кілець (810 метрів) тунелю: 64.5%
https://metrovynohradar.org.ua/about/
Re: Метро на Виноградаре
Гадаєте, що до 2023 року не доживемо ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
До ні. В 2023-у можливо
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
И что ты ожидаешь там увидеть ?VOVA_H писал(а): ↑01 апр 2021, 14:01Треба буде при проходженні другого тонеля (хто молодший може доживе до того часу) порівняти швидкість проходки в ціх місцях де зараз щит повзе 3 метра на добу.FSI писал(а): ↑30 мар 2021, 10:02Станом на 29.03.2021 змонтовано 675 кілець (810 метрів) тунелю: 64.5%
https://metrovynohradar.org.ua/about/
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Метро на Виноградаре
Якщо при проходженні приблизно одного й тогож місця швидкості будуть приблизно рівні - пливун, якщо будуть сильно різнитись - значить інші причини.
В мене таке відчуття що ТПК повзе з приблизно однаковою (~3м/доба) швидкістю щоб не приржавіти намертво до тонеля.
Re: Метро на Виноградаре
Станом на 05.04.2021 змонтовано 696 кілець (835 метрів) тунелю: 66.5%
https://metrovynohradar.org.ua/about/
https://metrovynohradar.org.ua/about/
Re: Метро на Виноградаре
835-810=25/7=3.57mFSI писал(а): ↑05 апр 2021, 13:23Станом на 05.04.2021 змонтовано 696 кілець (835 метрів) тунелю: 66.5%
https://metrovynohradar.org.ua/about/
696-675=21/7=3 кільця))
І це правильно: кільце більше ніж метр, і раніше одна зміна "шлангувала" інша перепрацьовувала. Зараз все по чесному.
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Правдоподібною може бути версія, що неофіційно гальмують будівництво двох станцій, тому що через значне скорочення кількості пасажирів (насамперед через ковід-19) у 2020 році метрополітен зазнав значних збитків і підприємство відповідно дофінансовували з міського бюджету
https://lb.ua/economics/2021/04/07/4818 ... iieva.html
Оскільки офіційно зупинити будівництво не можуть (все-таки КМБ вигравав тендер, із зобов'язанням побудувати станції за 36 місяців), будівництво можуть саботувати неофіційно, за згодою з київськими чиновниками, які зі своєю шкурною психологією можуть думати, "навіщо дотримуватись термінів, якщо несхоже, що пандемія згасне до кінця року, чим раніше відкриють станції, тим лише більшими будуть збитки, чому б не потягнути час".
З огляду на обіцянку відкрити 3,7 км траси вчасно, реальний саботаж і одночасно його заперечення, це абсолютно тупа поведінка, адже потім доведеться виправдовуватись, чому так довго брехали, що відрізок траси відкриють у грудні 2021 р.
З огляду на можливе бажання деяких чиновників "зекономити" деякі гроші бюджету у 2022 р., то принаймні з'являється мотив, чому будівництво майже зупинили. Мотив цинічний і підлий щодо жителів тієї частини міста, куди будують дві станції, оскільки для них й надалі пролонгуються погане сполучення з центром міста та додаткові витрати на транспорт.
Але він може здаватися раціональним найближчому оточенню Кличка (і йому самому), оскільки за рішенням про максимальне уповільнення робіт та за тупим самовпевненим брехливим спростуванням КМБ про їх уповільнення, не можут знаходитися другорядні несамостійні шавки і "шістки" з міського виконавчого апарату, над якими є керівники, що не схвалюють їх поведінку.
https://lb.ua/economics/2021/04/07/4818 ... iieva.html
Оскільки офіційно зупинити будівництво не можуть (все-таки КМБ вигравав тендер, із зобов'язанням побудувати станції за 36 місяців), будівництво можуть саботувати неофіційно, за згодою з київськими чиновниками, які зі своєю шкурною психологією можуть думати, "навіщо дотримуватись термінів, якщо несхоже, що пандемія згасне до кінця року, чим раніше відкриють станції, тим лише більшими будуть збитки, чому б не потягнути час".
З огляду на обіцянку відкрити 3,7 км траси вчасно, реальний саботаж і одночасно його заперечення, це абсолютно тупа поведінка, адже потім доведеться виправдовуватись, чому так довго брехали, що відрізок траси відкриють у грудні 2021 р.
З огляду на можливе бажання деяких чиновників "зекономити" деякі гроші бюджету у 2022 р., то принаймні з'являється мотив, чому будівництво майже зупинили. Мотив цинічний і підлий щодо жителів тієї частини міста, куди будують дві станції, оскільки для них й надалі пролонгуються погане сполучення з центром міста та додаткові витрати на транспорт.
Але він може здаватися раціональним найближчому оточенню Кличка (і йому самому), оскільки за рішенням про максимальне уповільнення робіт та за тупим самовпевненим брехливим спростуванням КМБ про їх уповільнення, не можут знаходитися другорядні несамостійні шавки і "шістки" з міського виконавчого апарату, над якими є керівники, що не схвалюють їх поведінку.
Re: Метро на Виноградаре
добре, але повертайтеся назад на грішну землю
-
- Машинист
- Сообщения: 407
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Мусять бути раціональні причини, чому 4 місяці не будують метро на поверховій ділянці, і при цьому жоодних ознак, що збираються відновлювати будівництво. Тунель теж будують повільно, ще у листопаді його Кличку обіцяли добудувати до квітня. Вже квітень, але Кличка метро вже не цікавить. Пропонуйте свої пояснення.
Re: Метро на Виноградаре
Гроші вкрали. Всі в "курсі". Мовчать.