Страница 87 из 150

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 22 ноя 2020, 17:45
Анатолий
Початок роботи ТПК був 2 вересня.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 22 ноя 2020, 19:58
sashman
MetroPony91 писал(а):
15 ноя 2020, 17:55
Вся київська геологія є дуже складною, особливо у центральній частині міста і в ній прокладено три гілки метро. Сучасні технології дозволяють реалізовувати раніше неможливі проекти - було б лише бажання... і гроші.
Не вся, попрошу!
Первые очереди метрополитена и примыкающие спецсооружения строили в божественных спондилуевых спондиловых глинах, сухих как памперс младенца. Но спондилового слоя на всех не хватило, а технологии и культуры производства тоже были не на уровне, поэтому глубокие станции ККЛ и СПЛ текут-с.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 23 ноя 2020, 14:10
FSI
Станом на 23.11.2020 змонтовано 354 кільця (425 метрів) тунелю: 33.8%

https://metrovynohradar.org.ua/about/

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 25 ноя 2020, 00:16
Capitan Kruk
Доброй ночи, может этот вопрос уже был здесь. После того как "Галина" дойдет до Сырца, почему нельзя сразу ей строить второй тоннель от Сырца?
Я понимаю, что проще запускать уже с готовой МЩК, но может есть и другие аргументы?
Спасибо

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 25 ноя 2020, 00:31
Бодрый
Монтажно-щитова знаходиться саме по Північно-Сирецькій. Тому після демонтажу в районі вул. Стеценка демонтаж, профілактика і старт знову з Північно-Сирецької в тому самому напрямку

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 25 ноя 2020, 01:22
Jyraff
Capitan Kruk писал(а):
25 ноя 2020, 00:16
Доброй ночи, может этот вопрос уже был здесь. После того как "Галина" дойдет до Сырца, почему нельзя сразу ей строить второй тоннель от Сырца?
Я понимаю, что проще запускать уже с готовой МЩК, но может есть и другие аргументы?
Спасибо
Щит все-одно розбирати, під землею його не цілим розвернеш :) Процес перевезення абсолютно несуттєвий по часу порівняно з розбиранням/збиранням, а МЩК на Мостицькій (а) готова, (б) зручніша, бо більша і мілкіша, ніж майбутній демонтажний ствол по лівому тунелю на Сирці.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 26 ноя 2020, 02:06
sashman
У щита радиус разворота — огого какой, такой тоннель заказчику не нужен, поэтому проще демонтаж+ремонт+монтаж.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 26 ноя 2020, 05:21
Нестор-летописец


Репортаж від 24 листопада. Кличко запитує у безіменного прораба, скільки часу залишилося прокладати перший тунель, уточнює: "Ще 3 місяці?", той відповідає: "Ні, 4 місяці з хвостиком, але постараємося вкластися в 4". Отже, офіційно прогнозована дата стикування тунелю - 24 березня, при цьому вона подається як завершення роботи з випередженням графіка.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 26 ноя 2020, 09:53
tov_tob
Jyraff писал(а):
25 ноя 2020, 01:22
Щит все-одно розбирати, під землею його не цілим розвернеш :)
Развернуть можно, прецедентов в мире много. Но для этого нужно строительство огромной перемонтажной камеры, что для существующей задачи нецелесообразно и дорого.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 26 ноя 2020, 10:00
Анатолий
Рахуємо. 7 місяців прокладання одного тунелю. Дата закінчення тільки прокладання одного тунелю 2 квітня. Місяць на демонтаж, ремонт, монтаж. Тобто 2 травня плюс 7 місяців буде 2 грудня. Я рахую, що так швидко не буде, тому ставлю дату кінець грудня 2021 року. Як кличко відкриє метро, якщо тільки спорудження другого тунелю припадає на кінець 2021 року? А ще потрібно ТПК демонтувати, обладнати тунель всім необхідним і перевірити обладнання. Зі спорудженням станції Проспект Правди взагалі жах. Там зараз нема навіть стіни в грунті.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 26 ноя 2020, 11:07
Нестор-летописец
Якщо рухатися зі швидкістю 9 метрів на добу (з тією швидкістю, з якою зараз в середньому щит рухається), то збійка в тунелі має відбутися не пізніше ніж через 3 місяці. Можливо метробудівець все ж включає в закінчення роботи над тунелем (4 місяці) також і демонтаж щита (інакше його розрахунки малозрозумілі). Хоч, погоджуюсь, малоймовірно що він мав на увазі й демонтаж, адже він перепитує перед відповіддю: "Сколько нам еще идти?"

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 26 ноя 2020, 11:56
Анатолий
Не перекручуй слова! Герой підземного будівництва чітко сказав, що ще тільки проходження тунелю буде 4 з хвостиком місяці!

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 26 ноя 2020, 13:09
Нестор-летописец
Він загалом погодився на чотири.
І діалог нечіткий: Кличко: "Сколько нам еще, не помните?", М: "Сколько нам еще идти?", К: "Да". Відповідь підказана, хоч й виглядає як уточнення, бо ж початково незрозуміло, які дії мав на думці мер під своїми словами.
Але й зарезервовані прорабом 4 місяці для проходження 830 метрів не вкладаються в досягнуті темпи будівництва, навіть якщо щит вже не прискорюється і його швидкість досягла своєї стелі. Хіба що передбачається, що щит ще загальмує внаслідок якихось причин, відомих прорабу.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 28 ноя 2020, 08:34
Нестор-летописец
ASPI скомпонувало інший розширений ролик про візит Кличка до тунелю 24 листопада.

Інформації тут трохи більше, як і арифметичних загадок.
По перше, на той день було пройдено 428 м (додалося лише 3 м за добу від 23 листопада), залишалося ще пройти (1256 - 428) 828 м, щит чомусь уповільнився. Про те що виникла якась проблема свідчить й те що сайт метробуду не оновлює інформацію про кількість пройдених метрів вже 5 днів (а останнім часом оновлював кожні 3 дні).
Якщо б йшли темпом як раніше (9 м на добу) то від 24 листопада пройшли б відстань за 92 дні (9 Х 92 = 828) і збійка відбулася б 24 лютого.
Але Кличко якраз завітав на об'єкт, коли виникла якась проблема і темп уповільнився.
Тому Батлук (директор управління проектами Київметробуду, той самий "невідомий метробудівець") і cтрахувався, коли відповідав, що для завершення проходки потрібно 4 - 4 з лишком місяці часу. А в цьому ролику з нового те, що він повідомляє про вихід з ладу у процесі роботи деталей щита, але нібито є їх запас і їх нібито своєчасно замінюють, а ще визнає, що від графіка будівництва відстають, але сподівається, що його надолужать.
Брагінський натомість повідомляє, що йдуть за планом і навіть трохи випереджають графік. Кличко повторює те, що йому сказав Брагінський, протягом хвилини інтерв'ю, як те що графік випереджають, так й те що рухаються за планом, проте як обережний політик зауважує, що збійка відбудеться у березні (звісно, це може бути як 1, так і 31 число).
Втім, усі обіцяють запустити 2 станції своєчасно, у заплановані терміни.
З цікавого тут те, що Кличко у розмові з робітниками мимохіть повідомляє, що будівництво метро тероризує СБУ, але закликає їх спокійно робити свою справу, фіксуючи всі витрати. Хтось цей неофіційний момент відзняв.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 28 ноя 2020, 15:53
Klovsky
Хто в курсі, казначейство не пропускає платежі на оплату будівництва тощо, як там у метробудівців із фінансами?