Страница 57 из 150

Добавлено: 31 дек 2017, 13:24
Нестор-летописец
wtcanon писал(а):Кличко доповів що 2017 року були закінчені всі підготовчі робіти.

http://kiev.klichko.org/news/?id=2837
Якщо так, тоді немає ніяких проблем. Звичайно, хотілося б щось дізнатися про те, в чому полягали ці роботи, але видно наші метробудівники дуже скромні люди для того, щоб перевантажувати керівника міста зайвою (?) для нього (але, мабуть, не для нас) інформацією.

Добавлено: 06 янв 2018, 20:35
Бодрый
Дмитро Беспалов: Метро на Виноградар: Міф чи реальність

Добавлено: 07 янв 2018, 14:00
Нестор-летописец
Бодрый писал(а):Дмитро Беспалов: Метро на Виноградар: Міф чи реальність
Цей ролик з "євангелістом-експертом" Дмитром Беспалим давно застарів, оскільки він був оприлюднений 7 лютого 2017 р. І в ньому не було ніякої інформації. Розмова ні про що. Але він містить приклад "експертної" думки Беспалова (метро на Виноградар перевантажить вже побудовані станції метро, а будівництво метро на Троєщину дозволить уникнути такої небезпеки, тому що Виноградар розбудовується, а Троєщина - ні). Невідома людина, що не має стосунку до будівництва метро, давно, щось, розповіла, невідомо для кого і задля чого. Не розумію, яка користь від розміщення цього ролика 11-місячної давнини в темі про будівництво метро на Виноградар.
Зараз би було цікаво довідатись про реальний початок будівництва (хто, коли, яким чином, і якою ціною).

Добавлено: 07 янв 2018, 23:14
Бодрый
Нестор-летописец писал(а):Зараз би було цікаво довідатись про реальний початок будівництва (хто, коли, яким чином, і якою ціною).
Несторе, а відповідь відома вже давно:
- Бери лопату,
та йди копать метро

Добавлено: 08 янв 2018, 03:00
AMY
Невідома людина, що не має стосунку до будівництва метро,
Он, ващета, «немного» в теме транспорта
https://bespalov.me/publications/

Добавлено: 21 янв 2018, 18:46
Jyraff
Оголосили тендер на будівництво 1-ї черги метро на Виноградар. В оцінку пропозицій включений також термін виконання робіт (25 %), від 18 до 36 місяців.

Добавлено: 21 янв 2018, 19:26
Нестор-летописец
Jyraff писал(а):Оголосили тендер на будівництво 1-ї черги метро на Виноградар. В оцінку пропозицій включений також термін виконання робіт (25 %), від 18 до 36 місяців.
Принаймні зрозуміло, якщо на 27 березня призначено проведення аукціону, то будувати почнуть нескоро. Добре, що сума тендерного забезпечення складає більше мільйона $, хоч якась гарантія, шо в процес не влізуть пройдисвіти-посередники, щоб пограти у свої ігри. Але погано, що в тендерних умовах публічно не обумовлено deadline, коли повинне розпочатися реальне будівництво (невже це тендерний секрет?).

Добавлено: 21 янв 2018, 21:46
tov_tob
Ага, вот наконец-то и тендер.

Из технической части нашел несколько основных интересных моментов:
1. Строят участок до просп. Правды (закрепим для сомневающихся).
2. Южный выход Мостицкой будет эвакуационным. На основном упомянуты три ленты эскалаторов на платформу (на Просп. Правды две ленты).
3. Там же у того же эваковыхода Мостицкой будущая противодутьевая сбойка будет поначалу монтажной щитовой камерой. Стартануть в большой камере и разобрать щит на тесном 215 стволе куда разумнее, чем наоборот.
4. Все стрелки на участке впервые в Киеве будут укладываться на бетон.
5. Также промелькнул намек на демонтаж съезда за Сырцом. Ожидаемо, т.к. 2 главный путь сейчас идет по отклонению.

sashman, схему будешь обновлять? Проект готов, фломастеры теперь окончательно получили официальный уровень, все пикеты и путевое развитие в наличии.
Нестор-летописец писал(а):Але погано, що в тендерних умовах публічно не обумовлено deadline, коли повинне розпочатися реальне будівництво (невже це тендерний секрет?).
Підрядник розпочинає виконання будівельних робіт після підписання Договору з наступного дня після отримання письмового повідомлення від Замовника про початок виконання робіт і завершує та передає готовий об’єкт Замовнику - __________(момент закінчення робіт визначається Сторонами під час укладання Договору).

Добавлено: 22 янв 2018, 05:52
Нестор-летописец
tov_tob писал(а):Ага, вот наконец-то и тендер.

Нестор-летописец писал(а):Але погано, що в тендерних умовах публічно не обумовлено deadline, коли повинне розпочатися реальне будівництво (невже це тендерний секрет?).
Підрядник розпочинає виконання будівельних робіт після підписання Договору з наступного дня після отримання письмового повідомлення від Замовника про початок виконання робіт і завершує та передає готовий об’єкт Замовнику - __________(момент закінчення робіт визначається Сторонами під час укладання Договору).
Це формулювання складено якось суперечливо (принаймні нечітко визначено). На що повинен орієнтуватися підрядник? Враховувати, що йому доведеться будувати дільницю метро негайно (наступного дня) після укладання договору (і хіба потенційний виграш тендеру не є укладанням такого договору), якщо він отримає відповідний лист від замовника. Чому тоді було не написати в умовах, що будівництво метро розпочинається наступного дня після тендеру. За логікою тендер і є договором. Якщо треба буде складати ще якийсь окремий договір після тендеру, де гарантії що сторони зможуть про нього домовитися. З іншого боку, якщо учасників тендеру буде більше ніж один і всі будуть робити приготування до початку будівництва, то ті хто програє зазнає великих збитків (якщо дійсно хтось би готувався почати будівництво одразу після тендеру).
До речі, а якщо тендер не відбудеться через відсутність заяв від зацікавлених суб'єктів, тому що їх не влаштують запропоновані умови, то що, тоді будівницто метро не розпочнеться? Будуть виробляти нові умови і перенесуть тендер на невизначений час? Хтось публічно оголошував про намір взяти в ньому участь?

Добавлено: 22 янв 2018, 09:39
Бодрый
Учасник процедури відкритих торгів підписує проект договору в тому вигляді, який запропонований замовником. Тобто, й майбутній переможець повністю погоджується з умовами договору, що буде підписаний в разі визнання його переможцем аукціону. Що він і робить - протягом 10 днів підписує основний договір та бере на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.
Початок та закінчення виконання етапів робіт визначаються календарним планом виконання та фінансування робіт. Календарним планом зазвичай передбачаються підготовчі роботи.

Добавлено: 22 янв 2018, 10:02
Mercury
Спочатку учасники після подання заяв проходять предкваліфікацію. Потім проходить аукціон, протягом одного дня оголошується намір укласти угоду, і вона укладається не раніше, ніж через 10 та не пізніше, ніж через 20 днів. Це для тендерів англійською мовою (як цей). Це робиться для того, щоб інші учасники могли подати скарги та встигнути їх розглянути.
У відкритих торгах (понадпорогові завжди є відкритими торгами) має бути щонайменше два учасника, інакше система автоматично відмінить тендер.

Добавлено: 22 янв 2018, 12:04
selykv
Нестор-летописец писал(а):
tov_tob писал(а):Ага, вот наконец-то и тендер.

Нестор-летописец писал(а):Але погано, що в тендерних умовах публічно не обумовлено deadline, коли повинне розпочатися реальне будівництво (невже це тендерний секрет?).
Підрядник розпочинає виконання будівельних робіт після підписання Договору з наступного дня після отримання письмового повідомлення від Замовника про початок виконання робіт і завершує та передає готовий об’єкт Замовнику - __________(момент закінчення робіт визначається Сторонами під час укладання Договору).
Це формулювання складено якось суперечливо (принаймні нечітко визначено). На що повинен орієнтуватися підрядник? Враховувати, що йому доведеться будувати дільницю метро негайно (наступного дня) після укладання договору (і хіба потенційний виграш тендеру не є укладанням такого договору), якщо він отримає відповідний лист від замовника. Чому тоді було не написати в умовах, що будівництво метро розпочинається наступного дня після тендеру. За логікою тендер і є договором. Якщо треба буде складати ще якийсь окремий договір після тендеру, де гарантії що сторони зможуть про нього домовитися. З іншого боку, якщо учасників тендеру буде більше ніж один і всі будуть робити приготування до початку будівництва, то ті хто програє зазнає великих збитків (якщо дійсно хтось би готувався почати будівництво одразу після тендеру).
До речі, а якщо тендер не відбудеться через відсутність заяв від зацікавлених суб'єктів, тому що їх не влаштують запропоновані умови, то що, тоді будівницто метро не розпочнеться? Будуть виробляти нові умови і перенесуть тендер на невизначений час? Хтось публічно оголошував про намір взяти в ньому участь?
Як мінімум, можна орендувати трактор і викопати 5 ямок для встановлення будівельного паркану. Це вже початок будівельних робіт.

Добавлено: 23 янв 2018, 09:52
Бодрый
Як розповідав директор інституту «Київметропроект» Віктор Янікін, який створив проект лінії, вартість прокладання кілометра лінії метро на «Виноградар» – близько 50 мільйонів доларів, це менше, ніж вкладали в лінію на Теремки. Взагалі, спорудження лінії буде доволі економне. Тому, що за допомогою прохідницького щита під землею прориють лише один перегін: від станції «Сирець» до «Мостицької». Це складний відрізок: тут доведеться прорити тунель зі значної глибини на поверхню крізь пливуни, водонасичені й «важкі» грунти (суглинки та ін.).
https://vechirniykiev.com.ua/news/u-kyy ... vynohradar

Добавлено: 23 янв 2018, 11:36
sashman
tov_tob писал(а):sashman, схему будешь обновлять? Проект готов, фломастеры теперь окончательно получили официальный уровень, все пикеты и путевое развитие в наличии.
Канэщьно! Я очен-очен лублу свежи официальни фломастеръ! Изображение
tov_tob писал(а):5. Также промелькнул намек на демонтаж съезда за Сырцом. Ожидаемо, т.к. 2 главный путь сейчас идет по отклонению.
Не так чтобы намёк, а прямо таки открытым текстом заявили, что разберут и демонтируют.


Еще из интересного нашёл биметаллический алюмостальной контактный рельс.

Добавлено: 23 янв 2018, 19:03
tov_tob
Тогда вот:
tov_tob писал(а):Мостицкая - ПК21+02
Проспект Правды ПК3'+20 (береговые платформы)
Виноградарь ПК4+50
Маршала Гречко ПК06+00

За Проспектом Правды такая же конфигурация тупиков, как за Красным хутором + ПТО по 1-му пути.
За Виноградарем должен быть пошерстный съезд, как за Оболонью.
За Маршала Гречко классический шестистрелочник с выходом в депо с 3-го и 4-го пути.

За Мостицкой двухярусный тоннель примерно от ПК18 до ПК8 (в сторону ПП) и ПК10 в сторону Виноградаря. На середине двухярусного участка будет двухярусная камера съезда.

P.S. Граница строительства за Проспектом Правды - ПК0'+00,000 :lol:
С того момента ничего не изменилось, добавил лишь пошерстный съезд за Виноградарем, который я пропустил раньше, + обозначил границы двухъярусного участка.