Сырецко-Печерская
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- pavllanski
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2025
- Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
- Откуда: станция "Голосеевская"
16.10.2009 [ № ЗГ-00004730 ]
Шановний Леонід Михайлович! Поясніть, будь-ласка, чому на ділянці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Видубичі» до станції «Харківська» нещодавно було значно обмежено швидкість руху поїздів метрополітену? Чи планується відновлення нормальної швидкості поїздів на зазначеній ділянці?
Шановний Леонід Михайлович! Поясніть, будь-ласка, чому на ділянці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Видубичі» до станції «Харківська» нещодавно було значно обмежено швидкість руху поїздів метрополітену? Чи планується відновлення нормальної швидкості поїздів на зазначеній ділянці?
Гура Евген Вікторович
Шановний Євгене Вікторовичу!
Повідомляємо, що за підсумками обстеження тунельних споруд Сирецько-Печерської лінії встановлено, що тунелі мілкого залягання з оправи із збірних залізобетонних елементів, під впливом техногенних факторів оточуючого оправу середовища, вібраційних навантажень від рухомого складу та інших факторів мають схильність до осідань.
З метою зменшення інтенсивності осідання тунелів на окремих ділянках лінії, для забезпечення безпеки руху поїздів та безпечного перевезення пасажирів, було встановлено обмеження швидкості на цих ділянках до 40 км/год.
Програмою соціально-економічного розвитку м. Києва на 2009 рік (за рахунок бюджету міста) було передбачено виконання робіт із закріплення ґрунтів навколо тунелів для припинення їх осідань. Роботи розпочнуться одразу після надходження необхідних коштів.
На сьогодні, у ранкові години «пік» перевезення пасажирів на лінії забезпечує 27 поїздів на годину при інтервалі руху між ними 2 хв. 15 сек.
Повідомляємо, що за підсумками обстеження тунельних споруд Сирецько-Печерської лінії встановлено, що тунелі мілкого залягання з оправи із збірних залізобетонних елементів, під впливом техногенних факторів оточуючого оправу середовища, вібраційних навантажень від рухомого складу та інших факторів мають схильність до осідань.
З метою зменшення інтенсивності осідання тунелів на окремих ділянках лінії, для забезпечення безпеки руху поїздів та безпечного перевезення пасажирів, було встановлено обмеження швидкості на цих ділянках до 40 км/год.
Програмою соціально-економічного розвитку м. Києва на 2009 рік (за рахунок бюджету міста) було передбачено виконання робіт із закріплення ґрунтів навколо тунелів для припинення їх осідань. Роботи розпочнуться одразу після надходження необхідних коштів.
На сьогодні, у ранкові години «пік» перевезення пасажирів на лінії забезпечує 27 поїздів на годину при інтервалі руху між ними 2 хв. 15 сек.
Джерело: КП «Київський метрополітен»
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
вообще-то говоря стало лучше. По крайней мере на мосту и от моста к выдубичам.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская