Трамвай в мире

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5295
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Re: Трамвай в мире

Сообщение euhome » Сб сен 22, 2018 07:45

В Германии начались испытания очень необычного трамвая: видео-факт

https://vecherniy.kharkov.ua/news/149440/

20 сентября 2018 г.

В городе Потсдам начал ездить прототип беспилотного трамвая, разработанный производителем железнодорожных вагонов Siemens Mobility. В кабине в целях безопасности присутствует водитель, но трамвай едет самостоятельно.

Трамвай под названием Siemens Combino LRV оснащен несколькими камерами, радиолокационными датчиками и лидарами, которые передают информацию на бортовой компьютер — «мозг» машины. Система управления трамваем запрограммирована выполнять остановки по маршруту, распознавать препятствия на дороге, а также различать сигналы светофора и дорожные знаки.


Испытания проходят на трассе в Потсдаме протяженностью 6 километров. Первый выезд закончился без происшествий.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Viveri
Путеец
Путеец
Сообщения: 172
Зарегистрирован: Пт янв 27, 2017 14:38
Украина

Re: Трамвай в мире

Сообщение Viveri » Пн ноя 26, 2018 18:16

23 ноября трамвайная система Страсбурга продвинулась еще дальше в Германию

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4574
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Украина

Re: Трамвай в мире

Сообщение Бодрый » Чт дек 06, 2018 11:30

На вул. Личаківській у Львові планують запровадити лівосторонній трамвайний рух
Новина за жовтень 2017 р.

У Львові хочуть облаштувати першу трамвайну колію з лівостороннім рухом. Планується, що таким чином їздитимуть трамваї на вул. Личаківській від вул. Котика до Пасічної, а зупинка буде розташована між коліями. Такі плани підтвердив ZAXID.NET директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Береза.

Під час реконструкції на вул. Личаківській проектанти вперше запланували використати прийом перехрещення колій перед трамвайною зупинкою таким чином, що посадкова платформа буде розташована між коліями. Відповідно, пасажири з трамваїв обох напрямків виходитимуть на одну і ту саму платформу. Поруч з трамвайною, але біля проїзної частини, буде розташована автобусна зупинка.

Таку незвичну платформу планують облаштувати на зупинці «вул. Котика». Після неї колія вдруге не перехрещуватиметься, відтак, на ділянці від вул. Котика до Пасічної на виділеній трамвайній колії запровадять лівосторонній рух для трамваїв.

ИзображениеИзображение
Схема руху трамваїв та перехрещення колій біля зупинки «вул. Котика». Жовтим кольором позначена трамвайна посадкова платформа, зеленим – автобусна (клікніть для збільшення)

«Згідно з вимогами державних будівельних норм щодо проектування трамвайних колій, платформи на зупинках повинні бути в одному рівні з підлогою або першою сходинкою трамвая, а ширина платформи – не менше 2,5 м. Однак розташування колій в районі зупинки «вул. Котика» не дає змоги влаштувати платформи з обох сторін колії. Зміщення колій або викривлення осі проїзної частини є неможливим у зв’язку з наявністю підземних комунікацій та ліній зв’язку. Зважаючи на це, «Львівавтодор» розглядає варіант влаштування лівостороннього трамвайного руху на вул. Личаківській (від вул. Котика до вул. Пасічної). При русі з центру трамвайні колії перетнуться, що дасть змогу влаштувати острівну платформу на зупинці «вул. Котика». Параметри цієї платформи відповідатимуть вимогам ДБН та враховуватимуть вимоги доступності для маломобільних груп населення», – пояснив ZAXID.NET інженер центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор» Ігор Могила.

«Після цього трамваї продовжать рух до розворотного кільця на вул. Пасічній, де буде збільшено радіус трамвайного кільця та влаштовано колії для стоянки трамваїв на перерві», – додав Ігор Могила.

Він також наголосив, що таке рішення буде безпечним, оскільки трамвайна колія на цій ділянці відокремлена від руху автомобілів, а на перехрестях з вул. Котика та вул. Черемшини влаштують світлофорне регулювання.

Нагадаємо, що реконструкція вул. Личаківської від вул. Мечникова до вул. Пасічної розпочалася 25 березня. Зараз вже відремонтувати перехрестя з вул. Мечникова і відновили рух трамвая №7 на Погулянку. Завершити ремонт усієї колії на вул. Мечникова планують не раніше лютого-березня 2018 року.

Додамо, що цікаве сплетіння колій свого часу було на вул. Руській у центрі Львова, де трамваї обох напрямків їхали по одній колії і змушені були пропускати один одного. Але у 2006 році під час реконструкції таку одноколійку ліквідували.
https://zaxid.net/news/
Метро на Виноградар в 2021 ?На Троєщину в 2031

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 14484
Зарегистрирован: Ср фев 09, 2005 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:
Украина

Re: Трамвай в мире

Сообщение DFAW » Чт дек 06, 2018 15:14

Отменили !
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5295
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 10:12
Откуда: Харьков
Украина

Re: Трамвай в мире

Сообщение euhome » Ср фев 06, 2019 22:57

Подробности доставки первого украинского трамвая в Египет (видео)

https://www.autocentre.ua/news/podrobno ... 96528.html

Юрий Гоголев
06 ФЕВ 2019 , 22:30


Первый украинский трамвай производства Татра-Юг успешно доставлен в Египет. На чем же перевозили уникальную машину?
Первый украинский трамвай успешно доставлен в Египет. Им стала сочлененная модель К1Е6 известного отечественного производителя Татра-Юг. Завод «Южмаш», на котором находятся производственные мощности «Татра-Юг», трамвай покинул еще в новогодние праздники.А вот видео с этого события появилось на официальной страничке предприятия в Фейсбуке только в начале февраля.

Каждую секцию трамвая перевозили по отдельности на трейлере. Для этой цели использовали трейлер TAD Сlassic от отечественного производителя «Транс-Авто-Д». В сцепке с ним был седельный тягач-тяжеловоз MAN TGX 26.540 колесной формулы 6х4. Автомобиль оснащен 12,4-литровым турбодизелем D2676LF13 мощностью 540 л.с. На машине установлена самая просторная для данного семейства кабина – XXL.

Модель К1Е6 для Египта

Всего Татра-Юг поставил в страну фараонов 15 таких трамваев К1Е6.

Отметим, что в декабре 2018 года стало известно о том, что Татра-Юг также выиграла тендер на поставку 10 низкопольных трамваев для Киева. Речь идет о трехсекционной низкопольной модели К1М6. Каждый трамвай обойдется столице в 42,8 млн. грн. Поставка машин завершится до конца 2019 года, сообщает traffic.od.ua Отметим, что в производстве трамваев от Татры-Юг принимают участие около 250 украинских предприятий-смежников.

Таких 10 машин К1М6 поставят в Киев до конца 2019 года

Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить