Скоростной трамвай

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Сообщение Vadim »

Вчера на перегоне "Кольцевая дорога - Ромена Ролана" поставили новые опоры контактной подвески.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4139
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Известно ли когда будут реконструировать остальную часть ?
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »



1. Конкурс по залученню інвесторів до фінансування проектування, реконструкції та будівництва об’єктів транспортної інфраструктури, житлової та соціально-побутової сфери та об’єктів незавершеного будівництва проводить комунальне підприємство «Київпастранс» на виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2003 р. № 1374 «Про залучення інвесторів для реконструкції станцій трамвайної лінії від площі Перемоги до великої Кільцевої дороги, лінійних диспетчерських станцій, будівель тягових підстанцій, що знаходяться на балансі КП «Київпастранс», в проектах яких передбачається розташування об’єктів соціально-побутових послуг для персоналу та населення» (із змінами та доповненнями, внесеними розпорядженням КМДА від 16.10.2006 р. № 1516).

2.Інформація про інвестування реконструкції тягових підстанцій (ТП): орієнтовний розмір інвестицій для здійснення реконструкції тягової підстанції складає від 6 до 8 млн. грн. (відповідно до конкурсної документації по кожному об’єкту інвестування), строк, в межах якого має бути здійснена інвестиційна діяльність – 18-24 місяці.

На конкурс винесено наступні об’єкти:

- тягова підстанція, за адресою: м. Київ, вул. Симиренка, 12, площа об’єкта – 352, 00 м.кв., площа земельної ділянки – 1 477,00 м. кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.;

- тягова підстанція за адресою: м. Київ, вул. Миропільська, 29, площа об’єкта – 237, 08 м. кв., площа земельної ділянки – 1 504,07 м. кв., орієнтовний розмір інвестицій – 6 млн. грн.;

- тягова підстанція за адресою: м. Київ, вул. Оболонська, 26, площа об’єкта – 200, 00 м. кв., площа земельної ділянки – 762,06 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.;

- тягова підстанція за адресою: м. Київ, вул. Гайдара, 37, площа об’єкта – 175,50 м. кв.; площа земельної ділянки – 507,97 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.;

- тягова підстанція за адресою: м. Київ, вул. Казанська, 18-а, площа об’єкта – 204, 00 м.кв.; площа земельної ділянки –595,00 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.

- тягова підстанція за адресою: м. Київ, проспект Голосіївський, 105, площа об’єкта - 182, 00 м.кв., площа земельної ділянки – 933,90 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.

- тягова підстанція за адресою: м. Київ, проспект Правди, 2-а, площа об’єкта - 245, 60 м.кв., площа земельної ділянки – 1724,12 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.

Проектування реконструкції тягової підстанції здійснюється на підставі технічних умов замовника.

Тягова підстанція має бути оснащена новим пожежостійким обладнанням та системою телекерування. Обладнання повинно мати необхідні елементи захисту.

Приміщення тягової підстанції повинно мати підвищену звукоізоляцію, систему централізованого чи місцевого теплозабезпечення, водопровід, каналізацію, телефонізацію та радіофікацію.

3. Інформація про інвестування реконструкції лінійно-диспетчерських станцій (ЛДС): орієнтовний розмір інвестицій для здійснення реконструкції лінійно-диспетчерської станції складає від 195 до 600 тис. грн. (відповідно до конкурсної документації по кожному об’єкту інвестування), строк, в межах якого має бути здійснена інвестиційна діяльність – 18-24 місяці.

На конкурс винесено наступні об’єкти:

- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. Кіото, 23-а, площа об’єкта – 144, 00 м. кв., площа земельної ділянки – 566,05 м. кв. орієнтовний розмір інвестицій – 450 тис. грн.;

- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. Героїв Бреста, 1, площа об’єкта – 80,00 м.кв., площа земельної ділянки – 1500,00 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 450 тис. грн.;

- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. Івана Пулюя, 6, площа об’єкта – 50,00 м.кв., площа земельної ділянки – 98, 53 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 195 тис. грн.;

- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. І. Микитенка, 27 а , площа об’єкта – 288,00 м.кв., площа земельної ділянки – 2 000, 00 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 195 тис. грн.;

- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. Північна, 3, площа об’єкта – 276, 72 м.кв., площа земельної ділянки – 568,23 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 195 тис. грн.;

- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, проспект Науки, 62, площа – 45,00 м.кв., площа земельної ділянки – 337,90 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 195 тис. грн.

Проектування реконструкції лінійно-диспетчерської станції здійснюється на підставі технічних умов замовника. В приміщенні ЛДС мають бути розташовані робочі місця диспетчера, начальника маршруту, побутові приміщення для водіїв, пункт реалізації проїзних документів.

Приміщення ЛДС повинні мати водопровід, каналізацію, телефонізацію, радіофікацію та оснащені охоронно-пожежною сигналізацією.

Після завершення реконструкції, об’єкти транспортної інфраструктури (ЛДС, ТП) зараховуються до комунальної власності територіальної громади м. Києва, приміщення побудовані в результаті інвестиційної діяльності передаються інвестору у власність. Остаточний розмір реконструйованих та побудованих площ буде визначено після затвердження в установленому порядку проектно-кошторисної документації.

4. Основні умови конкурсу:

4.1. Фінансування усіх витрат, пов’язаних з проектуванням та реконструкцією об’єктів інвестування.

4.2. Сплата внеску пайової участі інвестора у створенні соціальної та інженерно - транспортної інфраструктури м. Києва у порядку та розмірі, встановленому рішенням Київради від 27.02.2003 р. № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями).

4.3. Здійснення відрахувань на умовах та в розмірі, встановленому рішенням Київської міської ради від 16.12.2005 р. № 609/3070 «Про встановлення відрахувань на розвиток та зміцнення матеріально - технічної бази пожежної охорони м. Києва».

4.4.Термін реконструкції об’єкта повинен бути не більше нормативного, що визначається проектно-кошторисною документацією.

4.5. Сплата реєстраційного внеску у розмірі 1 225, 00 грн. за участь у конкурсі на р/р 26004250210178 в КРФ ВАТ КБ «Хрещатик» в м. Києві, МФО 300830, код ЄДРПОУ 33153915.

Реєстраційний внесок сплачується до отримання конкурсної документації для участі у конкурсі. Кошти, сплачені учасником конкурсу в якості реєстраційного внеску, поверненню не підлягають.

4.6. Оздоблювальні роботи в приміщеннях Об’єкта інвестування, підведення та підключення інженерних мереж до об’єкта інвестування, технологічне обладнання та інші додаткові роботи, спрямовані на облаштування Об’єкта інвестування, фінансуються Інвестором додатково згідно з розробленою проектно-кошторисною документацією Об’єкта інвестування.

4.7. Співвідношення між площею приміщень, що зараховуються до комунальної власності територіальної громади м. Києва та новоствореною в результаті інвестиційної діяльності площею буде визначено після затвердження в установленому порядку проектно-кошторисної документації.

4.8.Майново - правові та земельні питання вирішуються в установленому порядку.

5. Додаткові умови конкурсу.

5.1. Надання учасником конкурсу додаткових пропозицій, спрямованих зокрема, на створення (ремонт, реконструкцію) соціальної та інженерно транспортної інфраструктури КП «Київпастранс».

6. Надання конкурсної документації та отримання конкурсних пропозицій здійснюється Дирекцією по будівництву об’єктів наземного пасажирського транспорту комунального підприємства «Київпастранс» за адресою: м. Київ, вул. Ярославів Вал, 33-а, каб. № 317, тел. (044) 272-00-03, з 10-00 до 16-00 год. (з понеділка по п’ятницю) протягом 15 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу при наявності документа, що підтверджує сплату учасником реєстраційного внеску.

Для отримання довідкової інформації, бланків заявок та конкурсної документації, звертатися за адресою:

01034, м. Київ, вул. Ярославів Вал, 33а, каб. № 317, тел. (044) 272-00-03, з 10-00 до 16-00 год. (з понеділка по п’ятницю).

Комунальне підприємство “Київпастранс”
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Сегодняшняя фотосессия

Кольцевая дорога – Ромена Роллана
Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение

Ромена Роллана – Гната Юры
Изображение Изображение
Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение Изображение

Воздухофлотская, Площадь Победы
Изменений не заметил

Старовокзальная
Изображение Изображение Изображение
Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Мониторинг реконструкции, 20-08-2007, утро

Кольцевая дорога-Ромена Роллана
Изображение
На перегоне из метростроевского самосвала один работяга вручную разгружает гарцовку, а второй - лопатой бетонирует лоток непонятного назначения

Ромена Роллана - Гната Юры
Изображение Изображение Изображение Изображение
Появилось некоторое количество новой техники, но при мне работы не велись...

Изображение Изображение Изображение
На участке от пешеходного мостика до стрелки на Гната Юры убрали старый балласт

Полевая
Изображение Изображение
МТВ-82 на линии скоростного трамвая — нечастое зрелище

Воздухофлотская
Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение
На строительстве временного кольца довольно оживленно. Участок рельсошпальной решетки, где будет врезаться стрелка в направлении Борщаговки, освободили от балласта. Работы выполняются силами Службы пути КП "Киевпасстранс". Особенно впечатлило использование ручного труда для переноски шпал...

Изображение
А вот так заблокирована стрелка в направлении недостроенного разворотного кольца — находка для юного террориста...

Старовокзальная
Изображение
Продолжают трамбовать новый балласт


PS: на кольце "Площадь Победы" пообщался с трамлюбителями из Барселоны, фотографировавшими линию скоростного...
Изображение
Возможно, скоро на www.tramvia.org появится отчет о киевском трамвае. По их словам, наш киевский трам очень похож на их участок Tramvia Blau :cry:
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4183
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv »

МТВ-82 на линии скоростного трамвая — нечастое зрелище
Как раз в последнее время его можно видеть довольно часто
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Я еще видел грузовик с платформой, все ни как не соберусь показать
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Сегодняшнее, 27-08-2007

Воздухофлотская / Площадь Победы
Изображение Изображение
За неделю без изменений. Встретилась Кобра... Гармошки скрипят... :roll:

Старовокзальная
Изображение
В районе перекрестка Жилянской и Старовокзальной копошились "оранжевые" из службы пути...

Изображение Изображение Изображение
Забетонирован участок улицы от кольца почти до перекрестка с Жилянской

Изображение
На кольце уложены плиты на разворотном кругу Тм1

Панорамы
Изображение Изображение Изображение
[hr]
DFAW писал(а):Я еще видел грузовик с платформой, все ни как не соберусь показать

Изображение
Давай дольше собирайся ;-)
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

У меня с прицепленной платформой и на скоростном, но не хотите - как хотите :P

А бетонировали Старовокзальную позавчера и вчера, сам видел.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
wingman
Механик
Механик
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 17 янв 2007, 15:46
Откуда: Kyiv

Сообщение wingman »

Не совсем понимаю, как эти плиты будут "работать". Я сначала думал что жолобки в плитах это под рельсы, но положили их поперек.. Как устроена эта интересная конструкция?
На ЖД уравнения Максвелла действуют по другому!

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

wingman писал(а):Не совсем понимаю, как эти плиты будут "работать". Я сначала думал что жолобки в плитах это под рельсы, но положили их поперек.. Как устроена эта интересная конструкция?
Думаю именно эти плиты будут воспринимать всю динамическую нагрузку, и будут рабочими, на них и положат всякие там прокладки, а затем решетку. Вот эти самые пазы, по своей сути должны служить анкерами - элементом крепления, вроде ласточкиного хвоста (как на "сборочном столе" или "испытательный пол").

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Лень икать фотки из Львова, но в пазы в плитах вставляют винты и ими к плитам прижимается участок рельса, сверху все как обычно накрывают обычными плитами.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

У меня с прицепленной платформой и на скоростном, но не хотите - как хотите
да ты не стесняйся, выкладывай :D
лучше поздно, чем никогда
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
HAnS
Машинист
Машинист
Сообщения: 482
Зарегистрирован: 04 июл 2007, 16:32

Сообщение HAnS »

Сьогодні був за універмагом Україна.

Отже, колії від повороту на Жилянську до
стрілки на Воровського включно - зняті

http://infostore.org/file/3913991/31457 ... G_2133.jpg
http://infostore.org/info/3913993/ShT-U ... G_2134.jpg

В одному місці лежить кілька шпал

Після стрілки відсутні плити (десь метрів 20) http://infostore.org/file/3913998/31457 ... G_2137.jpg

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9311
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

А у меня вопрос: как часто на маршруте появляется Кобра, а то вчера на Полевой пришлось ждать одного штриха, пока прождал трамваи туда и обратно успели пройти а кобры небыло.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Ответить