Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4139
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
1. Конкурс по залученню інвесторів до фінансування проектування, реконструкції та будівництва об’єктів транспортної інфраструктури, житлової та соціально-побутової сфери та об’єктів незавершеного будівництва проводить комунальне підприємство «Київпастранс» на виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2003 р. № 1374 «Про залучення інвесторів для реконструкції станцій трамвайної лінії від площі Перемоги до великої Кільцевої дороги, лінійних диспетчерських станцій, будівель тягових підстанцій, що знаходяться на балансі КП «Київпастранс», в проектах яких передбачається розташування об’єктів соціально-побутових послуг для персоналу та населення» (із змінами та доповненнями, внесеними розпорядженням КМДА від 16.10.2006 р. № 1516).
2.Інформація про інвестування реконструкції тягових підстанцій (ТП): орієнтовний розмір інвестицій для здійснення реконструкції тягової підстанції складає від 6 до 8 млн. грн. (відповідно до конкурсної документації по кожному об’єкту інвестування), строк, в межах якого має бути здійснена інвестиційна діяльність – 18-24 місяці.
На конкурс винесено наступні об’єкти:
- тягова підстанція, за адресою: м. Київ, вул. Симиренка, 12, площа об’єкта – 352, 00 м.кв., площа земельної ділянки – 1 477,00 м. кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.;
- тягова підстанція за адресою: м. Київ, вул. Миропільська, 29, площа об’єкта – 237, 08 м. кв., площа земельної ділянки – 1 504,07 м. кв., орієнтовний розмір інвестицій – 6 млн. грн.;
- тягова підстанція за адресою: м. Київ, вул. Оболонська, 26, площа об’єкта – 200, 00 м. кв., площа земельної ділянки – 762,06 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.;
- тягова підстанція за адресою: м. Київ, вул. Гайдара, 37, площа об’єкта – 175,50 м. кв.; площа земельної ділянки – 507,97 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.;
- тягова підстанція за адресою: м. Київ, вул. Казанська, 18-а, площа об’єкта – 204, 00 м.кв.; площа земельної ділянки –595,00 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.
- тягова підстанція за адресою: м. Київ, проспект Голосіївський, 105, площа об’єкта - 182, 00 м.кв., площа земельної ділянки – 933,90 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.
- тягова підстанція за адресою: м. Київ, проспект Правди, 2-а, площа об’єкта - 245, 60 м.кв., площа земельної ділянки – 1724,12 м.кв., орієнтовний розмір інвестицій – 8 млн. грн.
Проектування реконструкції тягової підстанції здійснюється на підставі технічних умов замовника.
Тягова підстанція має бути оснащена новим пожежостійким обладнанням та системою телекерування. Обладнання повинно мати необхідні елементи захисту.
Приміщення тягової підстанції повинно мати підвищену звукоізоляцію, систему централізованого чи місцевого теплозабезпечення, водопровід, каналізацію, телефонізацію та радіофікацію.
3. Інформація про інвестування реконструкції лінійно-диспетчерських станцій (ЛДС): орієнтовний розмір інвестицій для здійснення реконструкції лінійно-диспетчерської станції складає від 195 до 600 тис. грн. (відповідно до конкурсної документації по кожному об’єкту інвестування), строк, в межах якого має бути здійснена інвестиційна діяльність – 18-24 місяці.
На конкурс винесено наступні об’єкти:
- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. Кіото, 23-а, площа об’єкта – 144, 00 м. кв., площа земельної ділянки – 566,05 м. кв. орієнтовний розмір інвестицій – 450 тис. грн.;
- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. Героїв Бреста, 1, площа об’єкта – 80,00 м.кв., площа земельної ділянки – 1500,00 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 450 тис. грн.;
- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. Івана Пулюя, 6, площа об’єкта – 50,00 м.кв., площа земельної ділянки – 98, 53 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 195 тис. грн.;
- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. І. Микитенка, 27 а , площа об’єкта – 288,00 м.кв., площа земельної ділянки – 2 000, 00 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 195 тис. грн.;
- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, вул. Північна, 3, площа об’єкта – 276, 72 м.кв., площа земельної ділянки – 568,23 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 195 тис. грн.;
- лінійно-диспетчерська станція за адресою: м. Київ, проспект Науки, 62, площа – 45,00 м.кв., площа земельної ділянки – 337,90 м. кв.; орієнтовний розмір інвестицій – 195 тис. грн.
Проектування реконструкції лінійно-диспетчерської станції здійснюється на підставі технічних умов замовника. В приміщенні ЛДС мають бути розташовані робочі місця диспетчера, начальника маршруту, побутові приміщення для водіїв, пункт реалізації проїзних документів.
Приміщення ЛДС повинні мати водопровід, каналізацію, телефонізацію, радіофікацію та оснащені охоронно-пожежною сигналізацією.
Після завершення реконструкції, об’єкти транспортної інфраструктури (ЛДС, ТП) зараховуються до комунальної власності територіальної громади м. Києва, приміщення побудовані в результаті інвестиційної діяльності передаються інвестору у власність. Остаточний розмір реконструйованих та побудованих площ буде визначено після затвердження в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
4. Основні умови конкурсу:
4.1. Фінансування усіх витрат, пов’язаних з проектуванням та реконструкцією об’єктів інвестування.
4.2. Сплата внеску пайової участі інвестора у створенні соціальної та інженерно - транспортної інфраструктури м. Києва у порядку та розмірі, встановленому рішенням Київради від 27.02.2003 р. № 271/431 «Про пайову участь (внески) інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва» (із змінами та доповненнями).
4.3. Здійснення відрахувань на умовах та в розмірі, встановленому рішенням Київської міської ради від 16.12.2005 р. № 609/3070 «Про встановлення відрахувань на розвиток та зміцнення матеріально - технічної бази пожежної охорони м. Києва».
4.4.Термін реконструкції об’єкта повинен бути не більше нормативного, що визначається проектно-кошторисною документацією.
4.5. Сплата реєстраційного внеску у розмірі 1 225, 00 грн. за участь у конкурсі на р/р 26004250210178 в КРФ ВАТ КБ «Хрещатик» в м. Києві, МФО 300830, код ЄДРПОУ 33153915.
Реєстраційний внесок сплачується до отримання конкурсної документації для участі у конкурсі. Кошти, сплачені учасником конкурсу в якості реєстраційного внеску, поверненню не підлягають.
4.6. Оздоблювальні роботи в приміщеннях Об’єкта інвестування, підведення та підключення інженерних мереж до об’єкта інвестування, технологічне обладнання та інші додаткові роботи, спрямовані на облаштування Об’єкта інвестування, фінансуються Інвестором додатково згідно з розробленою проектно-кошторисною документацією Об’єкта інвестування.
4.7. Співвідношення між площею приміщень, що зараховуються до комунальної власності територіальної громади м. Києва та новоствореною в результаті інвестиційної діяльності площею буде визначено після затвердження в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
4.8.Майново - правові та земельні питання вирішуються в установленому порядку.
5. Додаткові умови конкурсу.
5.1. Надання учасником конкурсу додаткових пропозицій, спрямованих зокрема, на створення (ремонт, реконструкцію) соціальної та інженерно транспортної інфраструктури КП «Київпастранс».
6. Надання конкурсної документації та отримання конкурсних пропозицій здійснюється Дирекцією по будівництву об’єктів наземного пасажирського транспорту комунального підприємства «Київпастранс» за адресою: м. Київ, вул. Ярославів Вал, 33-а, каб. № 317, тел. (044) 272-00-03, з 10-00 до 16-00 год. (з понеділка по п’ятницю) протягом 15 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу при наявності документа, що підтверджує сплату учасником реєстраційного внеску.
Для отримання довідкової інформації, бланків заявок та конкурсної документації, звертатися за адресою:
01034, м. Київ, вул. Ярославів Вал, 33а, каб. № 317, тел. (044) 272-00-03, з 10-00 до 16-00 год. (з понеділка по п’ятницю).
Комунальне підприємство “Київпастранс”
Мониторинг реконструкции, 20-08-2007, утро
Кольцевая дорога-Ромена Роллана
На перегоне из метростроевского самосвала один работяга вручную разгружает гарцовку, а второй - лопатой бетонирует лоток непонятного назначения
Ромена Роллана - Гната Юры
Появилось некоторое количество новой техники, но при мне работы не велись...
На участке от пешеходного мостика до стрелки на Гната Юры убрали старый балласт
Полевая
МТВ-82 на линии скоростного трамвая — нечастое зрелище
Воздухофлотская
На строительстве временного кольца довольно оживленно. Участок рельсошпальной решетки, где будет врезаться стрелка в направлении Борщаговки, освободили от балласта. Работы выполняются силами Службы пути КП "Киевпасстранс". Особенно впечатлило использование ручного труда для переноски шпал...
А вот так заблокирована стрелка в направлении недостроенного разворотного кольца — находка для юного террориста...
Старовокзальная
Продолжают трамбовать новый балласт
PS: на кольце "Площадь Победы" пообщался с трамлюбителями из Барселоны, фотографировавшими линию скоростного...
Возможно, скоро на www.tramvia.org появится отчет о киевском трамвае. По их словам, наш киевский трам очень похож на их участок Tramvia Blau
Кольцевая дорога-Ромена Роллана
На перегоне из метростроевского самосвала один работяга вручную разгружает гарцовку, а второй - лопатой бетонирует лоток непонятного назначения
Ромена Роллана - Гната Юры
Появилось некоторое количество новой техники, но при мне работы не велись...
На участке от пешеходного мостика до стрелки на Гната Юры убрали старый балласт
Полевая
МТВ-82 на линии скоростного трамвая — нечастое зрелище
Воздухофлотская
На строительстве временного кольца довольно оживленно. Участок рельсошпальной решетки, где будет врезаться стрелка в направлении Борщаговки, освободили от балласта. Работы выполняются силами Службы пути КП "Киевпасстранс". Особенно впечатлило использование ручного труда для переноски шпал...
А вот так заблокирована стрелка в направлении недостроенного разворотного кольца — находка для юного террориста...
Старовокзальная
Продолжают трамбовать новый балласт
PS: на кольце "Площадь Победы" пообщался с трамлюбителями из Барселоны, фотографировавшими линию скоростного...
Возможно, скоро на www.tramvia.org появится отчет о киевском трамвае. По их словам, наш киевский трам очень похож на их участок Tramvia Blau
Сегодняшнее, 27-08-2007
Воздухофлотская / Площадь Победы
За неделю без изменений. Встретилась Кобра... Гармошки скрипят...
Старовокзальная
В районе перекрестка Жилянской и Старовокзальной копошились "оранжевые" из службы пути...
Забетонирован участок улицы от кольца почти до перекрестка с Жилянской
На кольце уложены плиты на разворотном кругу Тм1
Панорамы
[hr]
Давай дольше собирайся
Воздухофлотская / Площадь Победы
За неделю без изменений. Встретилась Кобра... Гармошки скрипят...
Старовокзальная
В районе перекрестка Жилянской и Старовокзальной копошились "оранжевые" из службы пути...
Забетонирован участок улицы от кольца почти до перекрестка с Жилянской
На кольце уложены плиты на разворотном кругу Тм1
Панорамы
[hr]
DFAW писал(а):Я еще видел грузовик с платформой, все ни как не соберусь показать
Давай дольше собирайся
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Думаю именно эти плиты будут воспринимать всю динамическую нагрузку, и будут рабочими, на них и положат всякие там прокладки, а затем решетку. Вот эти самые пазы, по своей сути должны служить анкерами - элементом крепления, вроде ласточкиного хвоста (как на "сборочном столе" или "испытательный пол").wingman писал(а):Не совсем понимаю, как эти плиты будут "работать". Я сначала думал что жолобки в плитах это под рельсы, но положили их поперек.. Как устроена эта интересная конструкция?
Сьогодні був за універмагом Україна.
Отже, колії від повороту на Жилянську до
стрілки на Воровського включно - зняті
http://infostore.org/file/3913991/31457 ... G_2133.jpg
http://infostore.org/info/3913993/ShT-U ... G_2134.jpg
В одному місці лежить кілька шпал
Після стрілки відсутні плити (десь метрів 20) http://infostore.org/file/3913998/31457 ... G_2137.jpg
Отже, колії від повороту на Жилянську до
стрілки на Воровського включно - зняті
http://infostore.org/file/3913991/31457 ... G_2133.jpg
http://infostore.org/info/3913993/ShT-U ... G_2134.jpg
В одному місці лежить кілька шпал
Після стрілки відсутні плити (десь метрів 20) http://infostore.org/file/3913998/31457 ... G_2137.jpg
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
А у меня вопрос: как часто на маршруте появляется Кобра, а то вчера на Полевой пришлось ждать одного штриха, пока прождал трамваи туда и обратно успели пройти а кобры небыло.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция