Страница 363 из 363

Re: Скоростной трамвай

Добавлено: Вт ноя 20, 2018 14:52
dimentiy
Д — Дебиостижение.

Re: Скоростной трамвай

Добавлено: Пн дек 17, 2018 16:58
Haborym
Уже 3й день закрыто движение, перекладывают часть путей в двух местах: Гната Юры - Потапова и Потапова - Кольцова (перекладывают новые пути).

Re: Скоростной трамвай

Добавлено: Чт дек 20, 2018 17:58
Бодрый
Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт станції «Індустріальна» лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальна до Великої Кільцевої дороги у місті Києві» (відновлення гідроізоляції, перепланування, заміна інженерних мереж, обладнання та оздоблення приміщень) відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість 4 375 330,80 UAH
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2019 17:15
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-19-004906-c

Re: Скоростной трамвай

Добавлено: Пт дек 21, 2018 01:39
Viveri
Бодрый писал(а):
Чт дек 20, 2018 17:58
перепланування
Второй выход в сторону Аркадии не желают сделать?

Re: Скоростной трамвай

Добавлено: Пн янв 07, 2019 14:25
Бодрый

Re: Скоростной трамвай

Добавлено: Ср янв 16, 2019 13:03
Бодрый

Re: Скоростной трамвай

Добавлено: Ср янв 16, 2019 18:41
Klovsky
Теперь понятно, кто виноват в частичном отсутствии крыши.

Re: Скоростной трамвай

Добавлено: Сб янв 19, 2019 21:51
selykv
Бодрый писал(а):
Ср янв 16, 2019 13:03
Проекти станцій ШТ:
http://www.lebedev.archi/ru/проекты/?fb ... 7mBCh6RS2o
Задав питання Lebed-EV architects на їхній сторінці фейсбуці. Ось що вони відповіли мені на сторінці та у особистому повідомленні.
Я:
Привіт, розкажіть будь ласка, чому на станціях ШТ ви проектували великі розриви у навісі? Це була вимога замовника, таке ТЗ? Бо це направду трохи порушує принцип "сухі ноги" і є дещо некомфортним для пасажирів.

Lebed-EV architects:
Доброго дня, Віталію! Дякуємо Вам за запитання! Дійсно так і є, і багато інших недоречностей. Але, нажаль, коли в нас з'явилась можливість доробити цю станцію, Всі металеві конструкції були вже змонтовані.
Така ж ситуація і на іших станціях. Всі конструкції були Вже змонтовані і ми не мали можливості на це впливати. На тих станціях, концепцію яких ми розробляли з початку, ці та інші недоречності, такі як ненаявність опори та захист турнікетів від опадів, були враховані.
Ми вже неодноразово піднімали ці питання, але на разі є можливість потенційно вплинути тільки на нові станції.