Трамвай

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Dimon писал(а):Выходные Т33
А не Т35 разве? Точно Т33?

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Таки 35
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
DProff
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 99
Зарегистрирован: 23 янв 2015, 22:50
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение DProff »

На днях КПТ объявил два тендера: первый - на разработку проекта трам-трейна по СТ-2 и ж.д. через Березняки к Караваевым Дачам с заездом в ДШ и второй на разработку ТЭО полной реконструкции, строительства и реорганизации рельсовой системы Киева. (дальше много букв)

Первый:

Розробка проектної документації по обєкту «Реконструкція мережі швидкісного рейкового транспорту м. Києва на базі існуючої залізничної та трамвайної інфраструктури від ж/м Троещина –ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка»

Мета роботи :
Впровадити сполучення від ж/м Троещина
по вул.. О. Бальзака по існуючої лінії ЛРТ від вул. Милославської до ст.. Троещина -2 по півколу міської електрички до ст.. Караваєві Дачі нового дворежимного рухомого складу з будівництвом розгалуження між зупиночними пунктами Лівобережна та Лівий Берег.
Для цоього передбачити:
Будівництво транспортного вузла на на ст. «Троещина -2» з відгалуженням в напрямку ст Петрівка;
Маршрутизацію, пасажиропотоки та інженерні заходи з реорганізації маршрутів інтегрованого рейкового транспорту; Будівництво залізничного вузла для заїзду в трамвайне депо ім. Шевченка.
Будівництво об’єктів інфраструктури та технічного обслуговування рухомого складу. Будівництво депо на 200 одиниць рухомого складу на вул.. Милославська з врахуванням перспективи на 400 одиниць. Реконструкція платформ для посадки пасажирів та будівництво зупиночних комплексів на ст.. Лівобережна, Політехнічна та Либідська;
технічні умови та технічне завдання на новий комбінований рухомий склад, експлуатацію та обслуговування нових систем рейкового транспорту;
технічні умови та перевлаштування залізничних та трамвайних колій;
технічні умови на рухомий склад нових ліній та систем рейкового транспорту
технічні умови та ТЗ на реконструкцію системи СЦБ під експлуатацію комбінованого рухомого складу;

Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000372-c/


Второй:

Виконання проектних робіт стадії «Техніко-економічне обґрунтування» об’єкта «Реконструкція транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для сполучення районів лівобережної та правобережної частини міста Києва з використанням діючої рейкової інфраструктури і нового рухомого складу, інтегрованого в системи трамвайної та залізничної мережі»

Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об'єкта:
При розробці ТЕО, врахувати раніше напрацьовані матеріали і в його складі передбачити:
Примикання лінії швидкісного трамваю до залізничних колій в районі з.п. Троєщина-2 з забезпеченням руху в парному і непарному напрямках.
Запровадження безпересадочних комбінованих маршрутів трамвайна мережа – залізниця з реконструкцією трамвайних колій та примиканням їх по станціях:
- Дарниця – від трамвайних колій на вул. Привокзальній до Приміського парку з будівництвом розворотного трамвайного кільця.
- Ст.Березняки – від тупикової колії по Дніпровській набережній до трамвая по вул. А.Ахматової і метро ст..Осокорки.
- Київ-Жовтневий - від тупикової колії на зупинці «Станція метро «Берестейська» на вул. Василенка.
- Київ–Волинський – від колій трамвайного депо імені Шевченка до під’їзної колії АТВТ «Жуляни».
- Київ-Петрівка – від трамвайних колій на перехресті вул. Костянтинівська і Оленівська.
- «Березняки» в перспективному напрямку по вул. Григоренка на Осокорки.
Будівництво додаткових пересадочних пунктів (метрополітен-залізниця) в районах станцій метро «Либідська», «Політехнічний інститут» та реконструкция існуючих в районах «Лівобережна», «Берестейська», «Петрівка» та «Сирець».
Реконструкція залізничного вузла між зупинками «Лівобережна» та «Лівий берег» для виключення заїзду до ст. Дарниця.
Передбачити будівництво нового трамвайного депо на 200 вагонів типу з двома кабінамиз перспективою розвитку до 400 вагонів на вул. Милославській в Деснянському районі м. Києва.
Реконструювати чотирьохзначну систему безпеки руху поїздів Київського залізничного вузла з реконструкцією блокучастків до розрахункової довжини.
Розробити відгалуження :
від станції Київ- Петрівка до м.Вишгород;
від станції Бортничі до аеропорту «Бориспіль»;
від станції «Лісова» до м. Бровари.
13.8. Розробити лінію ЛРТ для з’єднання станцій метро на Правобережжі з Ленінградською площею де:
- пересічення площі Великої Вітчизняної війни в двох рівнях;
- трамвайна колія по мосту імені О.Патона та проспекту Возз’єднання в зоні реверсної полоси;
- подальший напрямок визначити проектом.
13.9. Розробити лінію ЛРТ з жилого масиву Троєщина по вул.Маяковського, бульв. Перова Подільський міст, вул. Верхній Вал, вул. Глибочицька, вул. Коперніка, вул.Ванди Василевської, вул.Політехнічна до існуючої лінії ЛРТ по Борщагівській лінії в складі якої передбачити:
- вул. Маяковського будівництво естакади;
- Реконструкція Керченської площі в двох рівнях;
- бульв.Перова будівництво естакади;
- перетин з залізницею в двох рівнях
- нижній ярус Подільського мостового переходу в існуючому варіанті;
- вузли примикання до Подільського мостового переходу Лівобережний та правобережний (реконструкція);
- з Подільського мостового переходу на вул. Верхній Вал – будівництво естакади;
- вул. Верхній Вал по бульварній полосі в одному рівні з пересадочним вузлом на ст. метро «Контрактова площа»;
- вул. Глибочицька в одному рівні з проїзною частиною та посередині вулиці;
- з вул. Глибочицька до вул. Коперніка будівництво тунелю;
-пересадочний вузол на ст. метро Лук’янівська площа;
- вул.Коперніка і вул.Ванди Василевської в одному рівні по бульварній полосі;
- пересічення проспекту «Перемоги» в двох рівнях з пересадочним вузлом на станцію метро «Політехнічний інститут»;
- примикання до ЛРТ по вул.Борщагівській на станції «Політехнічна»в двох рівнях з пересадочним вузлом на платформу залізниці «Політехнічний інститут»;
- відгалуження в бік житлового масиву чи станції «Вокзальна» вирішити проектом.

Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000167-a/

drozdoff
Путеец
Путеец
Сообщения: 118
Зарегистрирован: 16 апр 2016, 14:26

Сообщение drozdoff »

А на дирижабли тендер не объявляли? Круг по этой чудоветке по ходу будет часа 3 не меньше.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9311
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Очень смелое решение в условиях Киева браться за такие эксперименты. Граблей слишком много, головы могут не выдержать.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Розробити лінію ЛРТ з жилого масиву Троєщина по вул.Маяковського, бульв. Перова Подільський міст, вул. Верхній Вал, вул. Глибочицька, вул. Коперніка
Мои подобные предположения о планах теоретически возможных проектов строительства где-то лежат в теме метро на Троещину. Я тогда этим аргументировал возможность временно не открывать пересадку СПЛ-ПВЛ без катастрофического ущерба для Лукьяновки и СПЛ в целом.
трамвайна колія по мосту імені О.Патона та проспекту Возз’єднання в зоні реверсної полоси
Фантазии про возврат трамвая на мост Патона понравились ;)
подальший напрямок визначити проектом
Это надо записать в цитаты. Иди туда, не знаю куда.
- Київ-Жовтневий - від тупикової колії на зупинці «Станція метро «Берестейська» на вул. Василенка.
Запамятовал, там просто трамтупик был или гейт?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3323
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Rider »

В Дарницком трамвайном депо произошло столкновение трамваев. Об этом сообщает группа “Типичный Киевпастранс”, передает 44.ua.

“В ДТРЕД утро началось с того что были разбиты 2 вагона на территории депо. Вагон 5631 сдавал назад из под "боксов" и въехал в поезд 6017/6025 (в задний вагон). От удара сошла вторая тележка вагона 5631 разбито заднее стекло, а в 6025 средние двери и царапина по всему кузову”, - говорится в сообщении.

Изображение

http://www.bagnet.org/news/accidents/300449

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Проблемные дни для Т12:

13.07.2016

З 14 год. 10 хв. заблоковано рух трамваїв маршруту №12 по Лісова траса -Каланча в обидва напрямки руху з причини пошкодження контактної мережі, падіння дерева. На місце направлено аварійно-відновлювальні засоби КП "Київпастранс". Для забезпечення пасажирських перевезень організовано автобусне сполучення від пл. Шевченка до 14-ої лінії.

Відновлено рух трамваїв о 15 год. 20 хв.
http://kpt.kiev.ua/accidents/details/1440 [hr]

15.07.2016

З 14 год. 35 хв. Заблоковано рух трамваїв маршруту 12 в районі зупинки "Лісова траса" в напрямку 14 -ї лінії з причини технічної несправності трамваю 5613. На місце події направлено аварійно - відповідальні засоби КП "Київпастранс". Роботу трамваїв організовано до пл. Шевченка. Відновлено рух трамваїв о 16 год. 25 хв.

http://kpt.kiev.ua/accidents/details/1450 [hr]

И буквально сразу же:

15.07.2016

О 16 год. 45 хв. тимчасово заблоковано рух трамваїв маршруту № 12, Пуща-Водиця - зупинка"Міська" в напрямку площі Шевченка з причини сходу вагону трамваю маршруту №12 з рейок. На місце направлено відповідальні Служби КП "Київпастран".

Організовано рух автогбусів ;) від пл. Шевченка до 14-ї лінії. Відновлено рух трамваїв о 18 год. 35 хв.
http://kpt.kiev.ua/accidents/details/1448 [hr]

16.07.2016

О. 08.год. 40 хв. тимчасово заблоковано рух трамваїв маршруту № 12, Пуща-Водиця - зупинка"Міська" в напрямку площі Шевченка з причини сходу вагону трамваю маршруту №12 з рейок. На місце направлено відповідальні Служби КП "Київпастран".

Трамваї курсують Контрактова пл. - пл. Шевченка. Для забезпечення перевезень пасажирів організовано рух автобусів від пл. Шевченка до 14-ї лінії.Відновлено рух трамваїв о 9 год. 50 хв.

http://kpt.kiev.ua/accidents/details/1452
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

DProff писал(а):від станції Бортничі до аеропорту «Бориспіль»
В какой эпохе живут эти "проектанты"? Такой станции нету :)

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

DProff писал(а):На днях КПТ объявил два тендера: первый - на разработку проекта трам-трейна по СТ-2 и ж.д. через Березняки к Караваевым Дачам с заездом в ДШ и второй на разработку ТЭО полной реконструкции, строительства и реорганизации рельсовой системы Киева. (дальше много букв)

Первый:

Розробка проектної документації по обєкту «Реконструкція мережі швидкісного рейкового транспорту м. Києва на базі існуючої залізничної та трамвайної інфраструктури від ж/м Троещина –ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка»
....
Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000372-c/

Второй:

Виконання проектних робіт стадії «Техніко-економічне обґрунтування» об’єкта «Реконструкція транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для сполучення районів лівобережної та правобережної частини міста Києва з використанням діючої рейкової інфраструктури і нового рухомого складу, інтегрованого в системи трамвайної та залізничної мережі»
....
Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000167-a/
И на оба ни кто не подался :D По тому отменено.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Vibro
Машинист
Машинист
Сообщения: 406
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 16:29
Откуда: Київ
Контактная информация:

Сообщение Vibro »

Klovsky писал(а):
- Київ-Жовтневий - від тупикової колії на зупинці «Станція метро «Берестейська» на вул. Василенка.
Запамятовал, там просто трамтупик был или гейт?
Там було продовження на залізниці на Лук’янівку через міст. Тепер тупік за гаражами. А з трама відгалуження для відстою. Гейту там не було.

Аватара пользователя
Shak
Машинист
Машинист
Сообщения: 413
Зарегистрирован: 13 июн 2007, 13:22
Откуда: Київ

Сообщение Shak »

Мне вот кстати интересно: был недавно в Днепре, так вот там ходят все те же старые Татры на маршрутах, но таких масляных пятен вдоль полотна нету, местами конечно были, но совсем чуть-чуть! А у нас после реконструкции на СТ очень быстро появились бугры... Причина как я где то читал в текущих редукторах, но неужели в огромном стольном граде Киев такое не могут излечить?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

могут, в Днепре просто снизу поддончики прикрутили, да и из поддончиков по второму разу нигрол "экономили". Дарница НЯЗ пробовала опыт перенять, но внезапно "гранаты другой системы".
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Застывшие бугры тоже поддаются переработке.
Но тырить на "усушке, утруске, утечке" будет сложнее именно с поддонами. Это не выгодно кому-то, возможно.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Haborym
Путеец
Путеец
Сообщения: 153
Зарегистрирован: 24 мар 2011, 13:58

Сообщение Haborym »

В Києві за 3-4 роки з’явиться двохсистемний трамвай-електричка

Изображение

На виставці InnoTrans 2016 в Берліні досягнуто домовленості про створення робочої групи німецьких фахівців, яка через тиждень розпочне роботу над аналізом стану та перспектив проекту tram-train в Києві
Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

"Tram-train - концепція, згідно з якою трамваї можуть використовувати інфраструктуру залізниць нарівні зі звичайними поїздами. Таким чином стає можливим створення комбінованих транспортних систем, що поєднують переваги обох видів транспорту (трамваїв і поїздів залізниць)", - зазначив Сагайдак.

"На сьогодні існує концепція маршруту від ж/м Троещина – ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка. Від вул. Милославської до станції "Троєщина-2" tram-train рухатиметься по існуючій трамвайній лінії вздовж вул. О. Бальзака. Далі, використовуючи залізничну інфраструктуру, транспорт рухатиметься по півколу міської електрички до станції "Караваєві Дачі", від якої буде реалізовано можливість заїзду до трамвайного депо ім. Шевченка."- додав заступник Кличка.

"Такий трамвай зможе повести пасажирів як по трамвайним коліям, так і по залізничним. Це дуже зручно. Ми покладаємо великі надії на цей проект, адже розрахунки на транспортній моделі показують дуже високий попит на цей маршрут. Важливо, що виїхавши на залізничну колію team-train може розвивати швидкість до 120 км/год, що робить цей транспорт дуже ефективним." - говорить Ілля Сагайдак.

http://espreso.tv/news/2016/09/22/v_kyy ... lektrychka

Ответить