Страница 8 из 14

Добавлено: 02 фев 2018, 20:12
XAN
TANK писал(а):
HAnS писал(а):А чому він має протистояти?
да хотя бы в том, что петрук - ИДИОТ. сферический в вакууме (или просто бабло пилить любит). любую идею доведет до клинического идиотизма.
Даже сломанные часы два раза в сутки показывают правильное время.

Добавлено: 02 фев 2018, 20:12
Sinoptik
Ой, какой ты сердитый....

Добавлено: 24 фев 2018, 18:48
KuzyaCat
Только идиот мог придумать наземный трамвай в том месте. Если уж делать по-уму, то либо подземным способом, либо - на эстакадах, как в Японии. Все остальное - тупое и наглое зарытие бабла в землю.

Добавлено: 24 фев 2018, 22:14
TANK
KuzyaCat, ну почему же, сама идея здравая, да еще разгрузит от паркованов всю полосу ОТ.

Другое дело, что транспортные идиоты у власти (а это сферические уроды в вакууме в принципе) предлагают трассировку с пересечениями или против шерсти.

Добавлено: 26 фев 2018, 19:23
KuzyaCat
Паркуны - неискоренимое зло. От них спасёт только волшебный кирпич, падающий на их машины при каждой неправильной парковке.

Добавлено: 26 фев 2018, 20:33
Klovsky
А против шерсти, это очень хорошо. За выезд на полосу встречного движения наказание должно быть жёстче.
Да и самому водителю-нарушителю ставятся разные условия. Одно дело - нарушать и ехать двухтонным джипом по полосе НОТ в попутном направлении с Богданами-жестянками.
И совсем другое - когда навстречу нарушителю летит на 70 км/ч Песа-железяка без руля и массой более 60 тонн.

Добавлено: 10 апр 2018, 23:59
Haborym
Департамент містобудування та архітектури КМДА блокує проект подовження швидкісного трамваю в центр

Зараз розробляється обґрунтування проекту, але для наступного кроку у реалізації має бути згода департаменту, яку він наразі відмовляється давати. «Хмарочос» дізнався аргументи проти нового проекту та попросив транспортного експерта їх прокоментувати.

Изображение
Трамвай на вулиці Шота Руставелі. КОЛАЖ "ХМАРОЧОСА"

У Департаменті містобудування та архітектури КМДА «мають дати добро на проект. І вони його ніяк не дають, завертаючи розпорядження Кличка». Про це у Facebook групі «Транспорт Києва» пише один з авторів ініціативи подовження трамваю в центр, спеціаліст з транспортного планування, Антон Гаген.

За його словами, на нараді за участі виконавців техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проекту та представників Департаменту містобудування, останні (далі, ДМА – Департамент містобудування та архітектури) висловлювали аргументи проти його реалізації. «Хмарочос» виклав аргументи та попросив Антона Гагена їх прокоментувати.

ДМА: Через подовження трамвайних колій треба буде перекладати підземні комунікації. А на вулиці Саксаганського їх і так недавно переклали, а отже треба буде розбирати нові комунікації.

Коментар: Так, може виникнути потреба в перекладанні частини комунікацій. Втім, якщо, наприклад, класти рейки вулицею Жилянською, то це втручання можна звести до мінімуму. Крім цього, у випадку, якщо є серйозні проблеми в районі перехрестя вулиць Шота Руставелі та Рогнідинської, трамвай взагалі може розвертатись на Спортивній площі.

Изображение
Варіант закінчення маршруту на Спортивній площі біля входу до станції метро «Палац Спорту» та ТРЦ «Гулівер»

ДМА: Трамвай ніколи не зможе працювати нормально в центрі, оскільки там багато перехресть і світлофорів.

Коментар: Ми живемо в ХХІ сторіччі, і засоби регулювання дорожнього руху із наданням пріоритету громадському транспорту існують уже давно. Таким чином, шляхом синхронізації фаз світлофорів, розкладу руху, фізичного відокремлення трамвайної лінії від автомобільного трафіку цілком можна досягнути успішної роботи лінії. В Будапешті, зокрема, в такому режимі працюють 59-метрові трамвайні вагони в центрі міста, який за плануванням дуже схожий на район Нової Забудови в Києві, яким має пройти лінія.

Изображение
Трамвай в Будапешті

ДМА: Під час розробки обґрунтування виявилось, що попит на цей маршрут виросте на 80% порівняно з поточною ситуацією, а трамвай вже зараз ніби-то працює на межі своїх можливостей.

Коментар: Розрахунки попиту в під час техніко-економічного обґрунтування показують, що піковий попит залишається в межах 20 тис. осіб на годину, що відповідає стандартам для трамвая. Те, що зараз швидкісна лінія працює на межі можливостей, є закономірним наслідком придбання трамвайних вагонів Песа, місткість яких є замалою для Борщагівського швидкісного трамваю, про що вже було написано ряд публікацій. Ефективна робота лінії безперечно потребуватиме закупівлі нових вагонів великої місткості та/або модернізацію трисекційних вагонів Песа з додаванням ще двох секцій за зразком Дубліна.

Изображение
Варіант реконструкції трисекційного трамвайного вагону у п’ятисекційний

ДМА: Тролейбусні маршрути №3 та №14 доведеться закрити, бо їх дублюватиме новий трамвай.

Коментар: Дублювання – це перевезення одних і тих самих пасажирів на одному проміжку вулиць, забезпечення одних і тих самих кореспонденцій декількома маршрутами. Замість того, щоб справді зайнятись дублюванням маршрутів та зменшенням їхньої кількості, згідно з рекомендаціями Світового банку (перш за все це стосується закриття маршруток-дублів), відбувається вигадування проблем. Трасування трамваю та наявних маршрутів однаковими вулицями Нової Забудови жодним чином не є дублюванням, оскільки забезпечує абсолютно різні зв’язки. Трамвай – із Борщагівкою та Відрадним, тролейбус №3 – із Солом’янкою, №14 – з Печерськом, №12 – Голосієвом.
Безперечно, є певний технічний виклик, який полягає в трасуванні трамвая і тролейбуса однаковими вулицями. Втім, досвід міст Швейцарії демонструє що, у разі потреби, це є можливим. Крім цього, трамвай та тролейбус можна розводити різними вулицями (наприклад, паралельними Саксаганського та Жилянською) та/або різними краями вулиць.

При цьому, за словами Гагена, співробітники Департаменту не бачать нічого поганого в тому, що багатьом пасажирам, які користуються швидкісним трамваєм зараз, треба робити незручну пересадку на залізничному вокзалі. Кажуть: «Давайте трамвай підведемо ближче до вокзалу, це вирішить всі проблеми, а подовження це дорогий і невчасний проект»

https://hmarochos.kiev.ua/2018/04/02/de ... -v-tsentr/

Добавлено: 11 апр 2018, 09:40
Антошка
При желании множество проблем можно решить. Они ссылаются на опыт Будапешта, но там в центре выделенная трамвайная линия, по которой ездят и автобусы. Как получится выделить полосу(линию) и совместить ее с троллейбусом?

Добавлено: 11 апр 2018, 11:02
HAnS
Антошка писал(а):При желании множество проблем можно решить. Они ссылаются на опыт Будапешта, но там в центре выделенная трамвайная линия, по которой ездят и автобусы. Как получится выделить полосу(линию) и совместить ее с троллейбусом?
1) Зараз мейнстрімна версія - з рознесенням трамвая по Саксаганського/Жилянській в лівих смугах, таким чином конфлікт з тролейбусом буде виключений зовсім
2) При трасуванні вул. Жилянською мені подобається варіант, за якого А69 іде трамвайною виділенкою по Жилянській в обидва боки, а тролейбусна лінія переноситься в контрсмугу на Саксаганського.
3) Навіть якщо є потреба суміщати тролейбусну та трамвайну виділенку, така практика існує: http://citytransport.info/Digi/3224a.jpg

Добавлено: 11 апр 2018, 11:15
Klovsky
Самое правильное - не выдумывать контрполосы и другие аварийноопасные меры, а пустить трамвай в нынешних полосах ОТ с нерельсовым НОТом. И весь НОТ подключить к системе, когда после приближения к светофору загорается зелёный.

Добавлено: 11 апр 2018, 11:33
HAnS
Klovsky писал(а):Самое правильное - не выдумывать контрполосы и другие аварийноопасные меры, а пустить трамвай в нынешних полосах ОТ с нерельсовым НОТом. И весь НОТ подключить к системе, когда после приближения к светофору загорается зелёный.
Я не скажу зараз по пам'яті, яка там ширина смуг на Саксаганського, але вони там, здається, не менше 3,5 метрів. Можна було б зробити контрсмугу на місці нинішньої крайньої лівої, де паркуються "ялинкою", а другу зліва роздерибанити: зробити метрову роздільну клумбу з якоюсь зеленню, а 2,5 м, які лишаться - віддати на поздовжню парковку.

Але так, фантазії без інженерного підґрунтя :)

Добавлено: 11 апр 2018, 12:48
Бодрый
А як висаджувати пасажирів ?

Добавлено: 11 апр 2018, 12:54
TANK
под колеса 6 полос транспорта, это же элементарно!)

блин, ну есть же куча примеров совмещения трама и троля, это моментально решает и вопрос паркованов в полосе ОТ, не нужно менять кучу всего и вся - но это же не интересно. много не освоишь.

Добавлено: 12 апр 2018, 11:39
HAnS
Бодрый писал(а):А як висаджувати пасажирів ?
Якщо контр-смуга, то на платформу на тротуарі)
Якщо просто ліва смуга - там трамваї хочуть робити двосторонні (хоча при цьому планують крутитися навколо кварталу, що єсть брєд).
блин, ну есть же куча примеров совмещения трама и троля, это моментально решает и вопрос паркованов в полосе ОТ, не нужно менять кучу всего и вся - но это же не интересно. много не освоишь.
Там зараз основний обмежуючий фактор не смуги ГТ, а комунікації, які під ними.

Добавлено: 12 апр 2018, 14:03
Vyacheslav
крутитися навколо кварталу, що єсть брєд
Крутитися взагалі, чи двобічними вагонами?