Страница 12 из 14

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 15 дек 2019, 21:10
Mic9N
Бодрый писал(а):
14 дек 2019, 17:32
А хіба важко зробити два маршрута ? Один до залізничного вокзалу, а другий до Палацу спорту без заїзду на вокзал ?
К Вокзалу можно перенаправить половину маршрутов: например, 1 и 18.
3 и 15 оставить на Старовокзальной.

В дальнейшем, после продления 1-го до ДС, к Вокзалу можно пустить 3, а на Старовокзальную — 1К.

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 15 янв 2020, 11:27
Бодрый
В чому будуть полягати основні недоліки, якщо трамвайні колії прокласти по вул. Симона Петлюри // бул. Тараса Шевченка і в зворотньому напрямку по вул. Льва Толстого ?
ИзображениеИзображение

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 15 янв 2020, 12:09
selykv
Бодрый писал(а):
15 янв 2020, 11:27
В чому будуть полягати основні недоліки, якщо трамвайні колії прокласти по вул. Симона Петлюри // бул. Тараса Шевченка і в зворотньому напрямку по вул. Льва Толстого ?
ИзображениеИзображение
По Саксаганського і Жилянській профілі вулиці майде на оному рівні, а по бульварі Шевченка і льва Толстого є значні підйоми і спуски - буде втрата часу. Плюс зараз активно забудовується офісними будинками Жилянська і Саксаганського і було б добре мати саме тут виділений швидкісний странспорт.

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 17 янв 2020, 19:30
Klovsky
Швидкісний транспорт не може ефективно виконувати свої функції, якщо зупинки кожні 400-600 м і менше. А для зручності маломобільним категоріям населення доцільно робити зупинки навіть кожні 350 м і меньше у місті.
Проте, швидкісний трамвай керується вимогами п. 3.4 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0160-95
Зупинки для швидкісного трамвая розміщуються кожні 800-1200 м.
Отже, тут буде певний компроміс (або не збудують взагалі, або 400-600 м, і тоді вже старт/стопи нівелюють різницю в рельєфі).

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 13 мар 2020, 08:17
Бодрый
Розпорядження про будівництво:
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_budivni ... kmda__431/

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 13 мар 2020, 11:41
Анатолий
Бодрый писал(а):
13 мар 2020, 08:17
Розпорядження про будівництво:
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_budivni ... kmda__431/
Что за чудо-траву курит наш мэр?

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 16 фев 2021, 15:16
Бодрый
Кияни збирають підписи під відкритим листом за трамвай у центр

Днями з'явилася інформація про те, що Київ ризикує втратити мільярд гривень від Світового Банку на трамвай у центр та інші проєкти
.

Зараз лінія швидкісного трамваю з Борщагівки закінчується на вулиці Старовокзальній. Далі чимало пасажирів пересідають на метро або на інший транспорт, щоб потрапити в центр.

Кияни створили відкритий лист до міського голови та голів фракцій Київради з проханням про будівництво трамвайної лінії від Палацу Спорту до залізничного вокзалу. Триває збір підписів.

Днями з’явилася інформація про те, що Київ ризикує втратити мільярд гривень від Світового Банку на розвиток громадського транспорту, тому що КМДА досі не сформувала коректну заявку на надання державних гарантій. Ці кошти передбачалося витратити, зокрема, на продовження лінії швидкісного трамваю в центр.

Проєкт трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» з заїздом на Вокзальну площу було розроблено за рекомендаціями Світового банку. Такий трамвай зміг би розвантажити трафік центру міста, станції метро «Вокзальна», а також переходи між станціями «Золоті Ворота», «Театральна», «Хрещатик» та «Майдан Незалежності». Трамвайна лінія може стати альтернативою маршруткам і переповненому метро.

Хоча торік Віталій Кличко доручив розпочати будівництво трамваю в центр, у цьогорічному бюджеті на проєктування лінії виділили лише 1,5 мільйона гривень замість необхідних 15 мільйонів.

У відкритому зверненні кияни просять під коригування бюджету на 2021 рік:

* збільшити фінансування техніко-економічного обґрунтування проєкту до 4,5 мільйона гривень та виділити 15 мільйонів гривень на подальше проєктування лінії трамваю;
* доручити КМДА якнайшвидше підготувати та подати до Мінфіну виправлену заявку на отримання державних гарантій щодо позики від Світового Банку.
* передбачити у містобудівній документації можливість будівництва лінії від вулиці Старовокзальної до Палацу Спорту з заїздом на вокзал.
https://hmarochos.kiev.ua/2021/02/16/ky ... -u-tsentr/

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 04 май 2021, 16:54
Бодрый
Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Техніко-економічне обґрунтуванням» (ТЕО)) по об’єкту: «Будівництво трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції Київського метрополітену «Палац спорту» з заїздом на Вокзальну площу в Шевченківському та Печерському районах міста Києва» (код 71000000-8 за ДК 021:2015 «Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги»)
Очікувана вартість 4 500 000,00 UAH
UA-2021-04-30-001482-c ● a83ae7e182734dc9bccb0978ab00dff7
Спрощена
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 17:00
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-30-001482-c

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 05 май 2021, 19:00
Бодрый
Олександр Густєлєв: У співпраці зі Світовим банком Київ реалізовує проєкт продовження швидкісного трамвая до станції метро «Палац спорту»

Перші важливі кроки для продовження Борщагівської лінії швидкісного трамвая до станції метро «Палац спорту» зроблені. Оголошено відкриті торги на розробку проєктної документації будівництва трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції метро «Палац спорту» із заїздом на Вокзальну площу. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 20 травня. Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

«Місто працює над тим, щоб громадський транспорт ставав зручнішим та комфортнішим для киян та гостей столиці. Продовження лінії швидкісного трамвая до станції метро «Палац спорту» – черговий крок у цьому напрямі», – зазначив Олександр Густєлєв.

За словами заступника голови КМДА, запуск нової трамвайної лінії оптимізує транспортні маршрути Києва. Зокрема, буде розвантажена Святошинсько-Броварська гілка метрополітену, особливо станції метро «Вокзальна», «Політехнічний інститут», пересадочні вузли підземки «Золоті Ворота – Театральна» та «Хрещатик – Майдан Незалежності».

«Інший важливий аспект – зручність у користуванні громадським транспортом для мешканців мікрорайонів Борщагівка і Відрадний. У докарантинний період Борщагівський швидкісний трамвай перевозив близько 165 тис. пасажирів на добу. Завдяки продовженню трамвайної лінії люди отримають комфортне, без пересадки, сполучення з центральною частиною столиці. Це буде гарна альтернатива маршрутним таксі, приватному автомобільному транспорту та сприятиме покращенню екологічної ситуації в центрі Києва», – поінформував Олександр Густєлєв.

Він додав, що у складі цього проєкту трамвайні колії буде побудовано з використанням сучасних технологій, завдяки чому трамваї курсуватимуть майже без шуму і вібрацій. Крім того, у рамках будівництва перевлаштують інженерні комунікації, реконструюють існуючу та побудують нову контактні мережі, влаштують новий дорожній одяг, сучасне зовнішнє освітлення, велоінфраструктуру тощо. Також будуть облаштовані нові посадочні павільйони з інтерактивними інформаційними табло, а у трамваях встановлено спеціальне обладнання для маломобільних громадян, пристрої GPS, відеонагляду, безготівкової сплати вартості проїзду.

«Розробка проєктних пропозицій проводитиметься за рахунок місцевого бюджету. А безпосередньо будівництво трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції метро «Палац спорту» фінансуватиметься за кошти Світового банку. Співпраця з міжнародними партнерами дає змогу Києву реалізовувати важливі для міста проєкти», – наголосив Олександр Густєлєв.
https://kyivcity.gov.ua/news/oleksandr_ ... Li3xaMBdoo

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 05 май 2021, 19:06
Бодрый
Рендери :
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Джерело: сторінка Віктора Марченка в ФБ

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 05 май 2021, 21:02
DFAW
Чурбанина головного мозга.

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 06 май 2021, 11:10
TANK
маразм крепчал, что сказать. таки двухстороннее движение и только по жилянской. Самый первый и самый бредовый варант.

Ну было же нормальное предложение - совмещенная линия ОТ по обоим улицам и в одностороннем исполнении. Тогда все уткнулось в "а вдруг припаркуются, а тамвай не обьедет" - но с нынешним количеством эвакуаторов в центре это не вопрос вообще.

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 06 май 2021, 12:57
DFAW
Ну остается только надеяться что проектировать будут адекватные люди

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 06 май 2021, 14:11
TANK
я бы не надеялся - этот мир уже захватили всякие урбанисты и прочие велосипедисты :D

Re: Линия "Старовокзальная" - "Дворец спорта"

Добавлено: 06 май 2021, 14:22
Vadim
Проектировать никто не будет. Картинки нарисовали и достаточно.