Трамвай левого берега
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9312
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Трамвай левого берега
Если это с такой тактильной плиткой примут в эксплуатацию — то похоже придётся уже сразу заяву в полицию и прокуратуру писать...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Трамвай левого берега
Реконструкция линии по Попудренко и Гагарина (6.11): большая часть старых путей и КС разобрана
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Трамвай левого берега
У нас 90% тактильной плитки так уложено
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Трамвай левого берега
Про затвердження проекту «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва»
Розпорядження КМДА
від 06 листопада 2020 року № 1774
Дата оприлюднення
07 листопада 2020 року
Про затвердження проекту «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва»
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_zatverd ... ta_kiyeva/
Розпорядження по https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_zatverd ... mda__1774/
Розпорядження КМДА
від 06 листопада 2020 року № 1774
Дата оприлюднення
07 листопада 2020 року
Про затвердження проекту «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва»
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_zatverd ... ta_kiyeva/
Розпорядження по https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_zatverd ... mda__1774/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Трамвай левого берега
Це перший договір на реконструкцію трамвайної лінії від вул. Милославської (Троєщина) до Дарницького залізничного вокзалу (Стара Дарниця).
На сьогодні загальна вартість становить майже 900 млн гривень.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Трамвай левого берега
Та це зрозуміло, що це був перший з договорів. Але коли будуть наступні тендери - питання. Аби не розтягнули як реконструкцію ШТ1, виділяючи по 90-100 млн. на рік.
Re: Трамвай левого берега
Re: Трамвай левого берега
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Трамвай левого берега
Сегодня:Mic9N писал(а): ↑14 ноя 2020, 01:44По состоянию на среду:
Источник: https://transphoto.org/articles/7383/
Re: Трамвай левого берега
16.12. Начата укладка путей. На Гагарина пока без изменений.
Re: Трамвай левого берега
30.12. Укладка путей на Попудренко близится к завершению:
На Гагарина значительная часть уложена:
Работы осталось максимум на месяц: помимо завершения основных работ на Попудренко/Гагарина, также замена пяти перездов и нескольких стрелок.
На Гагарина значительная часть уложена:
Работы осталось максимум на месяц: помимо завершения основных работ на Попудренко/Гагарина, также замена пяти перездов и нескольких стрелок.
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Трамвай левого берега
Хотіти - не шкідливо, шкідливо - не хотіти. Одні пишуть лише про впровадження чотирьох смуг для руху в обидва напрямки +велодоріжки, а інші: https://www.44.ua/news/3015898/na-most- ... ut-tramvaj
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Трамвай левого берега
Київ може втратити мільярд гривень на розвиток міського транспорту через бездіяльність КМДА
Київ ризикує не отримати мільярд гривень від Світового Банку на розвиток громадського транспорту, тому що КМДА досі не сформувала коректну заявку на надання державних гарантій, повідомив депутат Київради Максим Нефьодов.
За його словами, аби отримати фінансування, треба погодження Міністерства фінансів щодо державних гарантій на ці гроші. Проте такого погодження досі немає, судячи з відповіді Мінфіну, тому що досі КМДА не змогла сформувати коректну заявку на надання державних гарантій.
За кредитний мільярд від Світового Банку у Києві повинні продовжити лінію Борщагівського швидкісного трамваю до Вокзальної площі та Палацу Спорту, розробити обґрунтування та проєкт лінії метро або швидкісного трамваю на Троєщину (з подальшою перспективою кредиту на будівництво).
«Тому вже просто зараз КМДА має зробити домашню роботу і перекинути м’яч Мінфіну для погодження. Без цього місто не отримає навіть шанси на отримання грошей, рано чи пізно ця гра в м’яч Всесвітньому банку банально набридне, і Київ залишиться сам на сам у вирішенні транспортної проблеми», – написав Нефьодов.
Нагадаємо, влітку 2019 року міський голова Віталій Кличко і Світовий банк підписали угоду про розробку техніко-економічного обґрунтування для будівництва швидкісного транспортного сполучення на Троєщину.
На розробку ТЕО Світовий банк виділив один мільйон доларів, а також висловлював готовність надати кредит на реалізацію проєкту. Втім місто проігнорувало зустріч з експертами для презентації розробок, і далі декларації намірів справа не пішла.
https://hmarochos.kiev.ua/2021/02/15/ky ... nist-kmda/
Київ ризикує не отримати мільярд гривень від Світового Банку на розвиток громадського транспорту, тому що КМДА досі не сформувала коректну заявку на надання державних гарантій, повідомив депутат Київради Максим Нефьодов.
За його словами, аби отримати фінансування, треба погодження Міністерства фінансів щодо державних гарантій на ці гроші. Проте такого погодження досі немає, судячи з відповіді Мінфіну, тому що досі КМДА не змогла сформувати коректну заявку на надання державних гарантій.
За кредитний мільярд від Світового Банку у Києві повинні продовжити лінію Борщагівського швидкісного трамваю до Вокзальної площі та Палацу Спорту, розробити обґрунтування та проєкт лінії метро або швидкісного трамваю на Троєщину (з подальшою перспективою кредиту на будівництво).
«Тому вже просто зараз КМДА має зробити домашню роботу і перекинути м’яч Мінфіну для погодження. Без цього місто не отримає навіть шанси на отримання грошей, рано чи пізно ця гра в м’яч Всесвітньому банку банально набридне, і Київ залишиться сам на сам у вирішенні транспортної проблеми», – написав Нефьодов.
Нагадаємо, влітку 2019 року міський голова Віталій Кличко і Світовий банк підписали угоду про розробку техніко-економічного обґрунтування для будівництва швидкісного транспортного сполучення на Троєщину.
На розробку ТЕО Світовий банк виділив один мільйон доларів, а також висловлював готовність надати кредит на реалізацію проєкту. Втім місто проігнорувало зустріч з експертами для презентації розробок, і далі декларації намірів справа не пішла.
https://hmarochos.kiev.ua/2021/02/15/ky ... nist-kmda/
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9312
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Трамвай левого берега
Не втратити, а не отримати. Не отримати кредит.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Трамвай левого берега
Необходимость которого мягко говоря не обоснована.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.