Страница 1 из 10

Трамвай левого берега

Добавлено: 21 ноя 2019, 09:58
Бодрый
На Троєщині реконструюють трамвайну лінію та запустять нові сучасні трамваї – Микола Поворозник

У 2020 році місто розпочне реконструкцію трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

«Місто поступово оновлює рухомий склад громадського транспорту. Зокрема, за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку плануємо закупити близько 40 нових сучасних трамваїв. Для того, щоб вони могли курсувати у тому числі на Троєщині, необхідно здійснити реконструкцію трамвайної лінії», – пояснив Микола Поворозник.

За його словами, спроектувати та реалізувати проект заплановано до кінця 2022 року.

«Діюча ділянка трамвайної лінії є прямим транспортним зв’язком між Деснянським, Дніпровським, Дарницьким районами, а також зі Святошинсько-Броварською лінією метрополітену. Реконструкція та введення в експлуатацію трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу з використанням новітніх технологій сприятиме оптимізації роботи міських маршрутів, підвищенню якості й безпеки перевезення пасажирів. І найголовніше: це дасть можливість запустити сучасні трамваї, які закуповує місто», – підкреслив Микола Поворозник.
https://kyivcity.gov.ua/news/na_troyesc ... ovoroznik/

P.S. Скоріш за все, мають на увазі маршрут Троєщина - вул. Празька - вул. Алматинська

================================================================

По вул. Алматинській побудуємо зупиночні платформи

ИзображениеИзображение

Для транспортної компанії Київпастранс надважливою цінністю є якісна інфраструктура, що відповідає європейським вимогам та потребам.

Прогресивна інфраструктура у поєднанні з високим професіоналізмом - це маркер динамічних змін, які ми творимо вже сьогодні.
Саме тому наша компанія продовжує реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Алматинській за технологією «оксамитового шляху» (безстикові рейки з використанням сучасних кріплень), яка відчутно знижує рівень шуму під час руху трамваїв.


Вже розпочали модернізацію тягової підстанції, яка живить наші трамвайчики - зробимо її більш надійною, після - замінимо опори контактної мережі та саму контактну мережу. Усі ці новації є беззаперечним доказом того, що ми не говоримо про «уявні» європейські стандарти, а запроваджуємо їх.

У рамках реалізації проекту також передбачено будівництво зупиночних платформ, які зображені на візуалізації. Зображення платформ поки що - попередні та орієнтовні. Сучасні платформи для висадки та посадки пасажирів будуть втілені у ході проектного планування на перспективній основі.

Після завершення реконструкції лінії поговоримо про запуск сучасних трамваїв на ДВРЗ.
https://kpt.kyiv.ua/news/details/11786- ... платформи/

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 24 ноя 2019, 20:07
Бодрый
Місцерозташування майбутньої зупинки-платформи "вул. Гродненська" по вул. Алматинській неподалік Дарницького залізничного вокзалу
ИзображениеИзображение
Алматинська в тому місці дуже вузька. Будуть розширювати за рахунок тротуару по непарній стороні?

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 19 дек 2019, 13:12
Бодрый
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Станція «Олександра Сабурова» (вже Сержа Лифаря) лінії швидкісного трамваю на ж/м Троєщина від вул. Милославська до пересадочного вузла на міську кільцеву електричку в м. Києві» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість 958 682,00 UAH
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 17:00
Переможець: ТОВ "ВБК "ГРАНБУД" 855 147,86 UAH з ПДВ
Договір підписано 10 грудня 2019
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-07-002875-b

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 06 янв 2020, 20:40
Бодрый
Зупинка "вул. Гродненська" по Алматинській вул.
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 13 янв 2020, 20:23
Бодрый
Вулиця Алматинська

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 18 май 2020, 15:29
Бодрый
Майбутня станція (зупинка) трамваю "вул. Гродненська" по Алматинській (вид в напрямку ДВРЗ)
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 18 май 2020, 18:20
Vadim
Она стоит в таком виде уже 2 (два) месяца. Сдвигов просто нет, от слова совсем.

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 18 май 2020, 18:35
Бодрый
Ну не скажіть. Фото вище свідчать про інше. Був фронт робіт щодо колій

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 18 май 2020, 19:55
Vadim
Я там регулярно бываю. Заметных сдвигов не наблюдается.

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 04 июл 2020, 10:24
Бодрый
Роботи, які пов’язані із розробкою проєктної документації (стадія «Проект» (П) та стадія «Робоча документація» (Р)) по об’єкту: «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Т. Драйзера по вул. М. Кибальчича, вул. Курнатовського, вул. Миропільська до розворотної петлі біля станції метро «Лісова» та від проспекту Гагаріна до вул. П. Усенка в Деснянському та Дніпровському районах міста Києва» («Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги» код 71000000-8 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість 9 928 794,90 UAH
UA-2020-06-24-010991-a ● 1466153afc944b42911c86e3a996e8fb
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:31
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-24-010991-a

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 14 июл 2020, 00:50
Mic9N
13.07
Пути в нижней части Хоткевича - Азербайджанской (Т23) большей частью заросли и поржавели…

Изображение

Изображение

Изображение

ДВРЗ
На кольце все старые пути разобраны, начата подготовка под укладку новых. На Алматинской уложены шпалы, ближе к мосту укладывают рельсы. За мостом пути уже поменяны и накрыты плитами (большей частью возле Гродненской). На Пражской, как и на Азербайджанской, старые пути постепенно ржавеют и заростают…
Поскольку был вечером, работы не велись.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 03 авг 2020, 13:15
Бодрый
Нові станції і безшумні колії: для мешканців ДВРЗ готують зручний транспорт

У Дніпровському районі вирішували, як надійно зв’язати транспортом мікрорайон ДВРЗ із містом поки завершується реконструкція трамвайних колій.

У «Київпастрансі» повідомили, що доволі тривала реконструкція трамвайних колій у мікрорайоні ДВРЗ наближається до фіналу. Нині спеціалісти КП «Київпастранс» виконують роботи із заміни застарілих трамвайних колій – завершуються роботи з монтажу шпал. Наступного тижня заплановано розпочати роботи із зварювання рейок колій. У зв'язку зі спекою та враховуючи звернення мешканців мікрорайону ДВРЗ, «Київпастранс» встановив тимчасові павільйони очікування. Це тимчасове рішення, яке має підвищити рівень комфорту під час очікування громадського транспорту. Згодом, за інвестиційними проєктами, на цих зупинках буде встановлено сучасні зупинкові комплекси.

Нагадаємо, що реконструкція трамвайної лінії на вулиці Алматинській проводиться за технологією «оксамитового шляху» (безстикові рейки з використанням сучасних кріплень), що знижує рівень шуму під час руху трамваїв. У рамках запланованих робіт модернізують тягову підстанцію, яка живить трамваї, замінюють опори контактної мережі та саму контактну мережу.

Капітальний ремонт передбачає виконання наступних завдань:
виконання капітального ремонту автодороги з розширенням проїзної частини довжиною ділянки – 3,572 км;
влаштування асфальтобетонного покриття тротуарів;
капітальний ремонт трамвайної колії;
перевлаштування контактної мережі трамвая;
капітальний ремонт існуючого шляхопроводу над залізничними коліями станції Дарниця «парк Ліски»;
будівництво дощової каналізації;
заміна дорожніх знаків та влаштування нової розмітки;
перевлаштування мережі зовнішнього освітлення.

Проєктна документація по об’єкту розроблена на підставі «Розпорядження Київської міської державної адміністрації № 200 від 02.03.2015 р.».

У «Київпастрансі» підкреслили, що ці новації свідчать про запровадження європейських стандартів. У рамках виконуваного проєкту також передбачено будівництво зупинкових платформ. Після завершення реконструкції лінії у планах – запуск сучасних трамваїв на ДВРЗ.

Крім того, будуть поліпшення у роботі маршрутних таксі № 555, 423, 211 та автобусних маршрутів № 33Т, 33ТК. Також мешканцям було обіцяно облаштувати урнами зупинкових комплексів транспорту вздовж вул. Алматинської та Празької, і налагодити регулярне вивезення сміття.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/novi-sta ... -transport

https://dnipr.kyivcity.gov.ua/news/1866 ... M5CvtRX8Mo

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 10 авг 2020, 15:36
Бодрый
Зупинка "вул. Гродненська" по Алматинській вул. станом на 10.08.2020
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 12 авг 2020, 21:00
Бодрый
Пішохідний перехід через трамвайні колії по вул. Славгородській
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 19 авг 2020, 09:10
Бодрый
Вулиця Алматинська
ИзображениеИзображение
ДВРЗ
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение