Страница 3 из 10

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 02 ноя 2020, 10:32
dimentiy
Если это с такой тактильной плиткой примут в эксплуатацию — то похоже придётся уже сразу заяву в полицию и прокуратуру писать...

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 06 ноя 2020, 23:54
Mic9N
Реконструкция линии по Попудренко и Гагарина (6.11): большая часть старых путей и КС разобрана

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 07 ноя 2020, 21:27
DFAW
dimentiy писал(а):
02 ноя 2020, 10:32
Если это с такой тактильной плиткой примут в эксплуатацию — то похоже придётся уже сразу заяву в полицию и прокуратуру писать...
У нас 90% тактильной плитки так уложено

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 09 ноя 2020, 09:36
Бодрый
Про затвердження проекту «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва»

Розпорядження КМДА
від 06 листопада 2020 року № 1774

Дата оприлюднення
07 листопада 2020 року

Про затвердження проекту «Реконструкція трамвайної лінії від вул. Милославської до Дарницького залізничного вокзалу в Деснянському районі міста Києва»
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_zatverd ... ta_kiyeva/

Розпорядження по https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_zatverd ... mda__1774/

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 11 ноя 2020, 11:49
Бодрый
Jyraff писал(а):
06 сен 2020, 01:25
Не густо - заміна 1.35 км колії та трьох стрілочних переводів. Цікаво, за яку саме ділянку хочуть взятись.
Це перший договір на реконструкцію трамвайної лінії від вул. Милославської (Троєщина) до Дарницького залізничного вокзалу (Стара Дарниця).
На сьогодні загальна вартість становить майже 900 млн гривень.

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 11 ноя 2020, 12:51
Jyraff
Та це зрозуміло, що це був перший з договорів. Але коли будуть наступні тендери - питання. Аби не розтягнули як реконструкцію ШТ1, виділяючи по 90-100 млн. на рік.

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 14 ноя 2020, 01:44
Mic9N
Mic9N писал(а):
06 ноя 2020, 23:54
Реконструкция линии по Попудренко и Гагарина (6.11): большая часть старых путей и КС разобрана

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
По состоянию на среду:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Источник: https://transphoto.org/articles/7383/

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 04 дек 2020, 14:48
Бодрый
Зупинка "вул. Гродненська"
ИзображениеИзображение
Платформи
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение
Перехід
ИзображениеИзображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 07 дек 2020, 23:26
Mic9N
Mic9N писал(а):
14 ноя 2020, 01:44
По состоянию на среду:

Изображение

Изображение

Источник: https://transphoto.org/articles/7383/
Сегодня:

Изображение

Изображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 17 дек 2020, 04:54
Mic9N
16.12. Начата укладка путей. На Гагарина пока без изменений.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 30 дек 2020, 22:42
Mic9N
30.12. Укладка путей на Попудренко близится к завершению:

Изображение

На Гагарина значительная часть уложена:

Изображение
Изображение

Работы осталось максимум на месяц: помимо завершения основных работ на Попудренко/Гагарина, также замена пяти перездов и нескольких стрелок.

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 06 фев 2021, 23:33
MetroPony91
Хотіти - не шкідливо, шкідливо - не хотіти. Одні пишуть лише про впровадження чотирьох смуг для руху в обидва напрямки +велодоріжки, а інші: https://www.44.ua/news/3015898/na-most- ... ut-tramvaj

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 15 фев 2021, 19:58
Haborym
Київ може втратити мільярд гривень на розвиток міського транспорту через бездіяльність КМДА

Київ ризикує не отримати мільярд гривень від Світового Банку на розвиток громадського транспорту, тому що КМДА досі не сформувала коректну заявку на надання державних гарантій, повідомив депутат Київради Максим Нефьодов.

За його словами, аби отримати фінансування, треба погодження Міністерства фінансів щодо державних гарантій на ці гроші. Проте такого погодження досі немає, судячи з відповіді Мінфіну, тому що досі КМДА не змогла сформувати коректну заявку на надання державних гарантій.

За кредитний мільярд від Світового Банку у Києві повинні продовжити лінію Борщагівського швидкісного трамваю до Вокзальної площі та Палацу Спорту, розробити обґрунтування та проєкт лінії метро або швидкісного трамваю на Троєщину (з подальшою перспективою кредиту на будівництво).

«Тому вже просто зараз КМДА має зробити домашню роботу і перекинути м’яч Мінфіну для погодження. Без цього місто не отримає навіть шанси на отримання грошей, рано чи пізно ця гра в м’яч Всесвітньому банку банально набридне, і Київ залишиться сам на сам у вирішенні транспортної проблеми», – написав Нефьодов.

Нагадаємо, влітку 2019 року міський голова Віталій Кличко і Світовий банк підписали угоду про розробку техніко-економічного обґрунтування для будівництва швидкісного транспортного сполучення на Троєщину.

На розробку ТЕО Світовий банк виділив один мільйон доларів, а також висловлював готовність надати кредит на реалізацію проєкту. Втім місто проігнорувало зустріч з експертами для презентації розробок, і далі декларації намірів справа не пішла.

https://hmarochos.kiev.ua/2021/02/15/ky ... nist-kmda/

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 16 фев 2021, 08:29
dimentiy
Не втратити, а не отримати. Не отримати кредит.

Re: Трамвай левого берега

Добавлено: 17 фев 2021, 19:29
DFAW
Необходимость которого мягко говоря не обоснована.