30+27+42? Фігня якась.Alexeyka писал(а):Троллейбусную линию построят от жилмассива Троещина до Севастопольской площади.
Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Кстати, из рассылки 1551.гов.уа:
У п’ятницю, 4 листопада, у зв’язку з заміною продовольчо-несучого тросу тролейбусної лінії на Московському мосту, рух тролейбусів №№ 30, 31, 37, 37А, 47, 50, 50к на даній ділянці буде тимчасово призупинено з 00:00 до 05:00.
https://1551.gov.ua/news/1177.html
На сайте КПТ написано правильно, "...продольно-несучого тросу".
http://kpt.kiev.ua/news/details/2066
upd 18:05
Как оказалось, правильно будет "поздовжньо-несучий".
У п’ятницю, 4 листопада, у зв’язку з заміною продовольчо-несучого тросу тролейбусної лінії на Московському мосту, рух тролейбусів №№ 30, 31, 37, 37А, 47, 50, 50к на даній ділянці буде тимчасово призупинено з 00:00 до 05:00.
https://1551.gov.ua/news/1177.html
На сайте КПТ написано правильно, "...продольно-несучого тросу".
http://kpt.kiev.ua/news/details/2066
upd 18:05
Как оказалось, правильно будет "поздовжньо-несучий".
Последний раз редактировалось Klovsky 05 ноя 2016, 18:05, всего редактировалось 1 раз.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Про будівництво тролейбусної лінії від ж/м Троєщина до Севастопольської площі та реконструкції тролейбусної лінії від просп. Ватутіна до станції метро Дарниця з організацією відокремленої лінії автобусного та тролейбусного руху
https://kievcity.gov.ua/news/43744.html
https://kievcity.gov.ua/news/43744.html
Люблю пневматику!
sashman, дык малая окружная, Сэр!
XAN, если бы у нас начали копировать Европу - я был бы только счастлив. Но увы. Можно даже в Ниццу не ехать - Краков ближе. Основная разница - у них есть разрывы, через которые тот же ОТ сможет обьехать поломанного собрата. Она просто разграничивает потоки, у не нет цели сделать невозможным вьезд на нее иного транспорта. а территории справа - именно второе, и они отказались от этого бреда по причине невозможности вытащить мертвый автобус без растаскивания бордюра или пары километров задним ходом технички. ПС - идиотские полусферы на тротуарах откуда приплыли?
XAN, если бы у нас начали копировать Европу - я был бы только счастлив. Но увы. Можно даже в Ниццу не ехать - Краков ближе. Основная разница - у них есть разрывы, через которые тот же ОТ сможет обьехать поломанного собрата. Она просто разграничивает потоки, у не нет цели сделать невозможным вьезд на нее иного транспорта. а территории справа - именно второе, и они отказались от этого бреда по причине невозможности вытащить мертвый автобус без растаскивания бордюра или пары километров задним ходом технички. ПС - идиотские полусферы на тротуарах откуда приплыли?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
-
- Путеец
- Сообщения: 142
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
http://bit.ly/2fFNFB1
Подовження тролейбусного маршруту №30
З 15 листопада 2016 року продовжується тролейбусний маршрут №30 «вул. Милославська - вул. Кадетський гай», метою якого є з’єднати найбільший лівобережний район міста з правобережним, забезпечити безпересадочне сполучення та поліпшення транспортного обслуговування пасажирів між такими районами, як Деснянський, Оболонський, Шевченківській, Солом’янський, та є черговим етапом рекомендацій Світового банку за для оновлення і оптимізації транспортної мережі міста Києва.
Рух тролейбусів маршруту №30 організовується по трасі: «вул. Милославська – просп. Володимира Маяковського – просп. Генерала Ватутіна – Московський міст – просп. Степана Бандери – вул. Олени Теліги – вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана – Чоколівський бульв. – просп. Повітрофлотський – вул. Народного ополчення – вул. Федора Ернста – вул. Кадетський гай», довжина маршруту становить 23 км. з часом проїзду між кінцевими пунктами – 78 хв. та інтервалом руху в години пік – 5-6 хв., в між пік - 12-15 хв.
Запроваджений черговий етап рекомендацій експертів Світового банку по впровадженню нової транспортної моделі та оптимізації маршрутів громадського транспорту, внесе зміни не лише до роботи тролейбусного маршруту №30 «вул. Милославська – вул. Кадетський гай», а й відповідно з 15 листопада 2016 року припинене роботу тролейбусного маршруту №21 «вул. Кадетський гай – вул.Дегтярівська».
«Впевнений, що новий подовжений тролейбусний маршрут №30 стане популярним серед пасажирів. Поєднавши найбільший житловий масив Троєщина з Чоколівкою, зменшить час поїздки, кількість пересадок та забезпечить комфортне користування наземним громадським транспортом»,- зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.
«У рамках співпраці зі Світовим банком послідовна робота започаткована в 2015 році, поступово забезпечує впровадження та реалізацію нової транспортної моделі та оптимізацію маршрутів громадського наземного транспорту міста Києва, так крок за кроком наближає рівень транспортних послуг до європейських стандартів», - зауважив Сергій Майзель директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.