Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Да, альтернатива есть. Ходить пешком и бороться с гиподинамией.
Бороться можно, но надо (каждый пункт обязателен и незаменим):
1 - писать традиционные письменные заявления (3 копии: мэр, прокуратура, КПТ).
2 - писать много заявлений от разных людей, массовость многое определяет.
3 - идти на личный приём к руководству (лучше начать с автопарков/депо, если их пару недель на личных приёмах подоставать, глядишь, они начнут доставать замов и дойдут до исполнителей).
Бороться можно, но надо (каждый пункт обязателен и незаменим):
1 - писать традиционные письменные заявления (3 копии: мэр, прокуратура, КПТ).
2 - писать много заявлений от разных людей, массовость многое определяет.
3 - идти на личный приём к руководству (лучше начать с автопарков/депо, если их пару недель на личных приёмах подоставать, глядишь, они начнут доставать замов и дойдут до исполнителей).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Антошка
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1254
- Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Печально только, что все это надо делать в рабочее время. А в это время обычно работаешьKlovsky писал(а):Да, альтернатива есть. Ходить пешком и бороться с гиподинамией.
Бороться можно, но надо (каждый пункт обязателен и незаменим):
1 - писать традиционные письменные заявления (3 копии: мэр, прокуратура, КПТ).
2 - писать много заявлений от разных людей, массовость многое определяет.
3 - идти на личный приём к руководству (лучше начать с автопарков/депо, если их пару недель на личных приёмах подоставать, глядишь, они начнут доставать замов и дойдут до исполнителей).
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Есть и лучше вариант - нанять на лавочке у подъезда какую-то метробабку, которая за 50-100 грн будет атаковать заявлениями и ходить на личные приёмы.
При нынешних пенсиях это лёгкий заработок, а отделаться от неё будет ох как сложно, в КПТ будут готовы на все выдвинутые условия
Попробуй распечатать и наклеить у подъезда пару бумажек "работа для пенсионеров (в т.ч. на дому)", не будет отбоя.
При нынешних пенсиях это лёгкий заработок, а отделаться от неё будет ох как сложно, в КПТ будут готовы на все выдвинутые условия
Попробуй распечатать и наклеить у подъезда пару бумажек "работа для пенсионеров (в т.ч. на дому)", не будет отбоя.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Кияни отримають 80 нових тролейбусів та нову енергоефективну систему освітлення
http://kievcity.gov.ua/news/15523.html
Столична влада та ЄБРР обговорили поточні проекти у місті та майбутнє співробітництво
Міська влада поновлює повноцінну співпрацю з Європейським банком реконструкції та розвитку в межах програми першочергових кроків Віталія Кличка щодо залучення інвестицій у місто. Перспективи майбутніх проектів були обговорені під час зустрічі директора ЄБРР в Україні Шевкі Аджунера з першим заступником голови Київської міської державної адміністрації Ігорем Ніконовим. Насамперед йдеться про нову партію тролейбусів, які Київ закупить за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Очікується, що комунальне підприємство вже у поточному році отримає 80 одиниць рухомого складу.
Сторони також розглянули питання впровадження нової енергоефективної системи вуличного освітлення. Проект передбачає заміну 40 тисяч вуличних світильників на світлодіодні джерела. Встановлення такого обладнання забезпечить набагато краще освітлення та значно зменшить енергоспоживання (до 70%). Директор ЄБРР в Україні підкреслив, що Банк готовий надати кредит на ці заходи у розмірі близько 16 млн. євро.
Ігор Ніконов запевнив представників ЄБРР у готовності до подальшої плідної співпраці з Банком та наголосив на необхідності прискорити реалізацію всіх проектів, які вже у поточному році принесуть значну користь киянам. «Кредитні відносини між ЄБРР та Києвом в обсязі 115 млн. євро розпочалися у 2007 році, однак виконання низки програм було призупинене. Тож сьогодні йде мова про поновлення повноцінної співпраці столиці України з Європейським банком реконструкції та розвитку. Адже за допомогою цих кредитів можна реалізувати низку проектів із залучення інвестицій у місто. Саме це передбачає програма першочергових кроків Віталія Кличка», – додав Ігор Ніконов.
http://kievcity.gov.ua/news/15523.html
Столична влада та ЄБРР обговорили поточні проекти у місті та майбутнє співробітництво
Міська влада поновлює повноцінну співпрацю з Європейським банком реконструкції та розвитку в межах програми першочергових кроків Віталія Кличка щодо залучення інвестицій у місто. Перспективи майбутніх проектів були обговорені під час зустрічі директора ЄБРР в Україні Шевкі Аджунера з першим заступником голови Київської міської державної адміністрації Ігорем Ніконовим. Насамперед йдеться про нову партію тролейбусів, які Київ закупить за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Очікується, що комунальне підприємство вже у поточному році отримає 80 одиниць рухомого складу.
Сторони також розглянули питання впровадження нової енергоефективної системи вуличного освітлення. Проект передбачає заміну 40 тисяч вуличних світильників на світлодіодні джерела. Встановлення такого обладнання забезпечить набагато краще освітлення та значно зменшить енергоспоживання (до 70%). Директор ЄБРР в Україні підкреслив, що Банк готовий надати кредит на ці заходи у розмірі близько 16 млн. євро.
Ігор Ніконов запевнив представників ЄБРР у готовності до подальшої плідної співпраці з Банком та наголосив на необхідності прискорити реалізацію всіх проектів, які вже у поточному році принесуть значну користь киянам. «Кредитні відносини між ЄБРР та Києвом в обсязі 115 млн. євро розпочалися у 2007 році, однак виконання низки програм було призупинене. Тож сьогодні йде мова про поновлення повноцінної співпраці столиці України з Європейським банком реконструкції та розвитку. Адже за допомогою цих кредитів можна реалізувати низку проектів із залучення інвестицій у місто. Саме це передбачає програма першочергових кроків Віталія Кличка», – додав Ігор Ніконов.
Севастополь и Ялту соединит троллейбусный маршрут длиной 90 км
http://www.gazeta.ru/auto/news/2014/08/ ... 4025.shtml
14.08.2014, 10:54 | «Газета.Ru»
Власти Севастополя планируют пустить троллейбусы из севастопольского аэропорта Бельбек в Ялту, сообщает «Крым-информ» со ссылкой на заместителя губернатора Севастополя Сергея Литвинова.
«У нас будет свой аэропорт Бельбек, из которого планируем пустить троллейбусы в Ялту как альтернативу троллейбусного сообщения Симферополь — Ялта. У нас дорога лучшего качества, наш троллейбус будет более востребованным», — заявил Литвинов.
Троллейбусный маршрут может стать самым длинным в мире — более 90 км. В настоящее время мировой рекорд принадлежит линии Ялта — Симферополь. Длина линии превышает 80 км.
http://www.gazeta.ru/auto/news/2014/08/ ... 4025.shtml
14.08.2014, 10:54 | «Газета.Ru»
Власти Севастополя планируют пустить троллейбусы из севастопольского аэропорта Бельбек в Ялту, сообщает «Крым-информ» со ссылкой на заместителя губернатора Севастополя Сергея Литвинова.
«У нас будет свой аэропорт Бельбек, из которого планируем пустить троллейбусы в Ялту как альтернативу троллейбусного сообщения Симферополь — Ялта. У нас дорога лучшего качества, наш троллейбус будет более востребованным», — заявил Литвинов.
Троллейбусный маршрут может стать самым длинным в мире — более 90 км. В настоящее время мировой рекорд принадлежит линии Ялта — Симферополь. Длина линии превышает 80 км.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits