Киев -Борисполь

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Haborym
Путеец
Путеец
Сообщения: 153
Зарегистрирован: 24 мар 2011, 13:58

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Haborym »

Начали монтировать эстакаду
Фотки в ФБ https://www.facebook.com/Kravtsov.Evg/p ... 7558384677

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Klovsky »

Отличное видео строительства эстакады.
https://www.facebook.com/36377767701087 ... 545383876/
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Киев -Борисполь

Сообщение euhome »

Залізнична станція в бориспільському аеропорту вже отримала назву

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/483348/

19.10.2018

Укрзалізниця закінчила процедуру офіційного затвердження назви залізничної станції, яка будується біля аеропорту «Бориспіль». Нова станція носитиме назву Бориспіль-аеропорт.

Таким чином, подорожуючі авіаційним транспортом прямуватимуть за маршрутом Київ-Пасажирський – Бориспіль-аеропорт. Нагадаємо, що Укрзалізниця продовжує пошук назви для експресу, який сполучатиме Центральний залізничний вокзал столиці з головним летовищем країни.

Наразі на станції Бориспіль-аеропорт уже побудовані дві платформи завдовжки по 114 метрів. Продовжується укладання покриття платформ з гранітних плит. Майже завершено будівництво павільйону та облаштування вхідної групи: сходинок, пандусів. Розпочато будівництво навісу над платформами та павільйоном. Також облаштований фундамент споруди та змонтовано 18 із 46 стійок.

Укрзалізниця продовжує будувати швидкісну лінію залізничного сполучення між Києвом та ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Станом на 16 жовтня укладено 3450 погонних метрів колії (залишилося укласти ще 498 метрів) з урахуванням 4 стрілок та запобіжного тупика. Облаштовано 1400 погонних метрів земляного полотна колії від місця примикання в бік аеропорту Бориспіль. Побудовано дві водопропускні труби.

Окрім цього, триває будівництво шляхопроводу. Вже майже змонтовані прогонові споруди. На змонтованих спорудах виконано влаштування консолей, плит, перильного огородження, монтаж тротуарних плит. Днями планується монтувати шосту прогонову споруду. Також забетоновано 36 буронабивних паль, а також ростверків, стійок, ригелів усіх опор.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Re: Киев -Борисполь

Сообщение AMY »

Почему-то вспомнилась Таврия Нова
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Киев -Борисполь

Сообщение euhome »

"Укрзалізниця" показала новий експрес Київ-Бориспіль

https://www.epravda.com.ua/news/2018/10/22/641838/

22 ЖОВТНЯ 2018, 17:04

Опубліковано фото нового дизельного поїзда "Укрзалізниці", який буде курсувати маршрутом київський вокзал - аеропорт "Бориспіль".

"Такі красені будуть курсувати з Центрального вокзалу до Міжнародного аеропорту "Бориспіль", – написав на своїй сторінці у Facebook в.о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов.

Він також повідомив, що загалом таких рейкових автобусів буде п’ять, чотири з них курсуватимуть на маршруті Київ-Пасажирський – Бориспіль-аеропорт, і один буде в резерві.

https://www.facebook.com/Kravtsov.Evg/p ... 6727379760

Ремонт рейкових автобусів Pesa, оновлення інтер’єру та фарбування кузовів вагонів "Укрзалізниця" здійснює власними силами, у локомотивному депо "Гречани".

Раніше фото нового дизельного поїзда "Укрзалізниці" потрапило у Мережу. Транспортний засіб пофарбовано в білий колір, а спереду в нижній частині - в жовтий.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

А на скільки місць він розрахований ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Wonder
Машинист
Машинист
Сообщения: 446
Зарегистрирован: 22 июл 2007, 14:55

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Wonder »

Бодрый писал(а):
22 окт 2018, 18:41
А на скільки місць він розрахований ?
на 90. Это означает, что будет 180 пассажиров в час в одном направлении максимум.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение DFAW »

С такой раскраской готов спорить что на переезде минимум одно происшествие будет, а потом перекрасят
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Haborym
Путеец
Путеец
Сообщения: 153
Зарегистрирован: 24 мар 2011, 13:58

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Haborym »

Wonder писал(а):
22 окт 2018, 19:14
Бодрый писал(а):
22 окт 2018, 18:41
А на скільки місць він розрахований ?
на 90. Это означает, что будет 180 пассажиров в час в одном направлении максимум.
Если в 1 сторону 35 мин, то оборот можно сделать за 80, т.е. при выпуске 4 состава можно выдержать интервал 20 минут или 3 состава в час.

Вместимость этого рельсобуса 90 сидячих/170 всего. Итого получается порядка 500 чел/час

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

Кажуть, що над автодорогою вже завершують будівництво естакади
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Wonder
Машинист
Машинист
Сообщения: 446
Зарегистрирован: 22 июл 2007, 14:55

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Wonder »

Haborym писал(а):
23 окт 2018, 01:37
Wonder писал(а):
22 окт 2018, 19:14
Бодрый писал(а):
22 окт 2018, 18:41
А на скільки місць він розрахований ?
на 90. Это означает, что будет 180 пассажиров в час в одном направлении максимум.
Если в 1 сторону 35 мин, то оборот можно сделать за 80, т.е. при выпуске 4 состава можно выдержать интервал 20 минут или 3 состава в час.

Вместимость этого рельсобуса 90 сидячих/170 всего. Итого получается порядка 500 чел/час
1) Уже сообщили, что интервал будет 30 минут
2) Стоячих считать не очень корректно, поскольку все будут с чемоданами.
3) Загрузка редко когда будет 100%. Многие подождут следующий поезд.
Так что реальная пропускная способность будет лишь около 150 чел. в час, или около 1 млн. чел. в год.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Klovsky »

Встречающие/провожающие обычно без багажа.
По поводу "подождут следующий поезд" - не все авиарейсы выполняются вовремя, не все люди понимают необходимость запаса времени в несколько часов на пересадки жд-авиа-жд.
Всегда найдутся опаздывавшие, которые вломятся в битком набитый вагон.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Ahernar
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 26
Зарегистрирован: 08 авг 2018, 10:47
Откуда: Одесса

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Ahernar »

Многим не нравится как раскрасили, а мне очень даже, гораздо лучше чем поезд 4 столиц. Но вообще ожидал, что будет хотя бы по 2 вагона.

Wonder
Машинист
Машинист
Сообщения: 446
Зарегистрирован: 22 июл 2007, 14:55

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Wonder »

Да вообще не понятно, зачем было строить 114 м платформы, если пускать лишь один вагон.

Аватара пользователя
Ghost
Машинист
Машинист
Сообщения: 570
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: ДШС-27

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Ghost »

Wonder писал(а):
24 окт 2018, 10:17
Да вообще не понятно, зачем было строить 114 м платформы, если пускать лишь один вагон.
На перспективу ж - довший поїзд легше пригнати, ніж платформу добудовувати.

Ответить