Ж\д станции.

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Антошка
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1224
Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка »

Да, выглядит оно ужасно.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Я "енту дезигнирскую идею" в живую сейчас каждый день наблюдаю...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12041
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Да, интересна интересна, но не для той платформы.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Залізничні станційно-вокзальні комплекси та пункти зупинки будуватимуться за Європейськими стандартами
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/350236/

З метою підвищення рівня безпеки пасажирів на залізничному транспорті Укрзалізниця працює над розробкою галузевих будівельних норм, які відповідатимуть стандартам безпеки та обслуговування пасажирів на станціях та пунктах зупинки, що діють у державах-членах Європейського Союзу. Наразі вже розроблена та направлена на розгляд до Міністерства інфраструктури України перша редакція галузевих будівельних норм (ГБН) «Споруди транспорту. Службово-технічні будівлі і споруди станційно-вокзальних комплексів та зупинних пунктів залізничного транспорту. Проектування, будівництво».

Цими галузевими будівельними нормами будуть запроваджені в Україні європейські стандарти, які стосуватимуться:
- мінімальної ширини острівних пасажирських платформ;
- обов’язкового встановлення на острівних пасажирських платформах бар’єрів, що убезпечують пасажирів;
- запровадження єдиного стандарту голосового попередження про наближення швидкісних поїздів на станціях та у пунктах зупинки на маршрутах швидкісних поїздів»;
- запровадження єдиного стандарту обмежувальної лінії (смуги безпеки) яскраво-жовтого кольору на усіх пасажирських платформах;
- облаштовування тактильними наземними та підлоговими показчиками для осіб з вадами зору, а також інформаційним та інженерним обладнанням для осіб з вадами слуху у приміщеннях (зонах) на перонах та платформах.

Вимоги зазначених галузевих норм, після набуття їх чинності, в обов’язково повинні будуть враховувати замовники та проектувальники при плануванні робіт (проектних та будівельно-монтажних) з нового будівництва, а також під час реконструкції існуючих об’єктів інфраструктури (станційно-вокзальних комплексів та зупинних пунктів) залізничного транспорту.

Розробка галузевих будівельних норм проводиться в рамках виконання пункту 167 Національного плану дій на 2013 щодо підвищення рівня безпеки пасажирів на залізничному транспорті та запровадження Європейських стандартів безпеки.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

о высоте платформ скромно умолчали, по европейски)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Да-а, мне вот интересно: хотя бы еще одну платформу (кроме той, что возле 1-го пути) Киев-пасса сделают на уровне пола пассажирских поездов или всё также десятилетиями по-советски будем запрыгивать/спрыгивать?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

не, это ж исключительно по европейски - для всяких скоростных электричек на харьков и тернополь - в габарите строить не умеем и не будем. Прыгайте.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2551
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Нет, не сделают. Разве что после еще одной масштабной реконструкции.

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Вот это-то и грустно. Грустно, что тихое и планово-спокойное обновление/улучшение (для людей, т.е. для самих себя) - это не по-нашенски. По-нашенски - это масштабная реконструкция, с ее хаосом, неудобствами, авралами и героическими усилиями. На которую традиционно нет денег. Так и живём...
А еще грустно оттого, что сами же люди, которые занимают низовые должности в профильных/причастных структурах, НЕ ХОТЯТ каких-либо улучшений по своей работе, только повышения зряплаты. Более того, даже готовы на корню вырубить те маленькие росточки хорошего, лишь бы не стало лучше. Да уж, кадры решают всё...
ЛиС, не принимай за личное, это не к тебе относится. Читать переписку между строк умею.

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Временно закрыто 11 вокзалов Донецкой железной дороги
http://www.railway.dn.ua/ru/news/

В связи с боевыми действиями и нестабильной обстановкой в Донбассе в целях обеспечения мер безопасности пассажиров и железнодорожников временно закрыты и не обслуживают пассажиров 11 вокзалов Донецкой железной дороги: Никитовка, Горловка, Дебальцево, Енакиево, Харцызск, Макеевка, Ясиноватая, Иловайск, Луганск, Стаханов и Рубежное.

Вниманию пассажиров! Осуществить покупку/сдачу проездных документов можно на любом другом вокзале Донецкой железной дороги или через сеть Интернет http://booking.uz.gov.ua/.

Напомним, что в связи с разрушением железнодорожной инфраструктуры отправление пассажирских поездов дальнего следования на Донецкой железной дороге осуществляется со станций Константиновка и Мариуполь.

Отправление со станции Константиновка:
№92 Ясиноватая—Одесса (через Днепропетровск, Знаменку), время отправления — 16:20;
№10 Донецк—Москва (через Харьков), время отправления — 17:15;
№47 Донецк—Севастополь (через Запорожье, Мелитополь), время отправления — 17:25;
№125 Ясиноватая—Киев (через Харьков, Полтаву), время отправления — 21:17.

Отправление со станции Мариуполь:
№69/70 Мариуполь—Львов (через станции Волноваха, Камыш-Зоря, Чаплино, Днепропетровск, Шевченко и Жмеринку), время отправления —7:55.
№584 Мариуполь—Киев (через Волноваху (18:22), Камыш-Зорю, Лозовую, Полтаву, Миргород), время отправления — 17:05.

Пригородные поезда Донецкой железной дороги курсируют на участках:

- в Донецкой области на участках Мариуполь—Волноваха, Волноваха—Камыш-Зоря, Авдеевка—Красноармейск—Чаплино, Скотоватая—Константиновка—Славянск—Красный Лиман; Скотоватая—Славянск—Бантышево, Красный Лиман—Северск—Артемовск-2—Курдюмовка.

- в Луганской области на участках Родаково—Луганск, Коммунарск—Родаково, Рубежное—Сватово—Купянск, Луганск—Мануиловка.

При планировании поездки обращайтесь за уточняющей информацией в железнодорожные кассы и справочные службы вокзалов, а также следите за объявлениями на вокзалах и станциях, где по громкоговорящей связи проводится регулярное информирование обо всех изменениях в графике движения поездов.

Донецкая железная дорога осознает всю меру ответственности в социальной значимости пассажирских перевозок и прилагает максимум усилий для обеспечения безопасности в обслуживании пассажиров и организации пассажирских перевозок.

Аватара пользователя
Vibro
Машинист
Машинист
Сообщения: 406
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 16:29
Откуда: Київ
Контактная информация:

Сообщение Vibro »

А що за роботи на острівній платформі Васильків-1? Роблять низькою??? Чи буде як у Мотовилівці?

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5536
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: Ж\д станции.

Сообщение euhome »

"Укрзалізниця" придумала, як вирішити проблему малодіяльних станцій

https://www.epravda.com.ua/news/2020/11/13/667232/

13 ЛИСТОПАДА 2020, 13:35

"Укрзалізниця" завантажить роботою малодіяльні станції, щоб уникнути їх закриття.

Про це заявив голова підкомітету з питань залізничного транспорту транспортного комітету ВРУ Олександр Скічко, передає ЦТС.

"Однозначна перемога - малодіяльні станції відійшли в минуле як явище і поняття. УЗ береться завантажити їх роботою, поліпшивши логістику і планування перевезень", - повідомив народний депутат.

Нагадаємо, в серпні Антимонопольний комітет оштрафував "Укрзалізницю" на 18 млн грн за те, що вона визначила деякі залізничні станції, які використовуються для відправлення або отримання вантажів, малодіяльними та ввела для вантажовласників платну послугу з подачі та прибирання вагонів.

Як повідомили в Антимонопольному комітеті, вартість такої послуги становила 170,38 грн без ПДВ (204,46 грн з ПДВ) за 1 вагон/1 кілометр і надалі зростала.

З вересня УЗ було призупинено дію переліку малодіяльних залізничних станцій за перше півріччя 2020 року.

Пізніше голова УЗ Володимир Жмак повідомив, що "Укрзалізниця" змінить підхід до закриття малодіяльних залізничних станцій.

"Ми не будемо вимагати, щоб вони здійснювали діяльність протягом якогось більшого терміну, ніж це реально можливо, і переглянемо тарифи з відкриття станцій для вантажовідправників, які ними користуються. Тобто змінимо підхід, розіб'ємо ці малодіяльні станції за категоріями: зернова, щебенева, піщана", - пояснював Жмак.
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Dvorko
Путеец
Путеец
Сообщения: 162
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Ж\д станции.

Сообщение Dvorko »

У Вишневому нарешті закінчили роботи на острівній платформі. Точну дату не скажу, але коли їхав 30 грудня, зупинялися ще на лівій береговій платформі.
https://www.google.com.ua/maps/place/50 ... 8034?hl=uk
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!

Dvorko
Путеец
Путеец
Сообщения: 162
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Ж\д станции.

Сообщение Dvorko »

Електрифікація станції Коростень-Житомирський дозволить суттєво скоротити термін та вартість доставки вантажів, — Артем Миронович
14.01.2021
Укрзалізниця завершила електрифікацію колій на станції Коростень-Житомирський на перегоні Коростень-Житомирський — Пост Південний. Модернізація дільниці дозволить значно покращити вантажну роботу та скоротити термін доставки вантажів. Про це повідомив директор виконавчий регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Артем Миронович.

За словами очільника регіональної філії товариства, економічний ефект від проведеної електрифікації складає 3,9 млн грн на рік. «Доцільність і раціональність електрифікації станції Коростень-Житомирський продиктовані тим, що собівартість перевезення вантажів на електротязі в рази дешевше, ніж на дизельному пальному. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів», — наголосив він.

Так, загальна протяжність дільниць, які були охоплені роботами з електрифікації, склала 4,2 км. Ще до початку робіт з електрифікації залізничники регіональної філії провели реконструкцію непарної горловини, заміну стрілочних переводів тощо.

У ході електрифікації на дільниці було встановлено 61 опору для контактної мережі вздовж приймально-відправних колій, жорсткі поперечки, анкери тощо.

У планах філії, за словами Артема Мироновича, також важливе завдання із електрифікації залізничних колій у напрямку державного кордону. «Крім того, у перспективі плануємо розпочати електрифікацію на українсько-білоруському держкордоні — одному з перспективних проєктів для залучення транзитних потоків, що також підтримуватиме експортний потенціал України», — резюмував директор виконавчий регіональної філії «Південно-Західна залізниця».

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... xdlvQdt3SA
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!

Ответить