ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Борис
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 15 окт 2011, 11:05

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Борис »

это не связано с тем что ФК "мариуполь" собрался проводить свои матчи в Харькове, а ЧУ заканчивается как раз в мае ?

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6227
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Бодрый »

З 9 квітня Укрзалізниця відновлює курсування потяга № 77/78 Харків — Маріуполь
Через Запоріжжя і Токмак ?
Метро на Виноградар в 2023. На Русанівські сади в 2030

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5572
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение euhome »

Бодрый писал(а):
03 апр 2021, 21:36
Через Запоріжжя і Токмак ?
https://uz.gov.ua/passengers/timetable/ ... 93&by_id=1
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5572
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение euhome »

Купив швабру і помив: іноземець самотужки очищав брудні вікна в потягу "Укрзалізниці"

https://life.pravda.com.ua/society/2021/04/8/244492/

Дарія Поперечна

8 квітня 2021


Данець Йоганнес Андерсен, який подорожував потягом "Укрзалізниці", вирішив самостійно очистити забруднене вікно у своєму вагоні.

Спершу іноземець спробував відтерти бруд вологими серветками, а згодом купив швабру та засіб для миття вікон.

Про свою дорожню пригоду пасажир розповів на сторінці у соцмережі.

"Прибрати УЗ непросто, але це треба робити, правда?" – написав мандрівник.

Іноземець подорожував потягом "Дунай", який має сполучення Київ – Ізмаїл.

У коментарях до публікації Андерсен зазначив, що бруд на вікнах був давній і стійкий.

Тому навіть засіб для миття та швабра повністю не допомогли його стерти.

За словами пасажира, таку кількість бруду потрібно зішкрябувати.

Изображение

Публікація Йоганнеса викликала обурення аудиторії в соцмережі через стан потягів.

Коментуючи інцидент, мандрівник та експерт залізничної галузі Олег Васильєв на своїй сторінці у соцмережі також зауважив, що у складі потяга Київ – Ізмаїл є найбрудніший вагон, який він бачив за часи подорожей.

Изображение Изображение
Фото Олег Васильєв
Мир на всех у нас один, а живет каждый в своем...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2129
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Юрик »

Dvorko писал(а):
03 апр 2021, 13:30
Юрик писал(а):
19 мар 2021, 11:16
Да?.. прошу перечислить позитив!
У мене на фастівському напрямку за останній рік відбулось лише одне спізнення електрички - на 10 хв під час лютневого снігопаду. До цього спізнення на 10-15 взагалі було нормою. Це так, по пам'яті. Ну і поїзди відкапіталили. У крайньому разі такого нема, що на усвесь вагон лише одна лампочка, так останній раз їхав перед карантином 2020, ото була жесть...
Это не позитив, это - банальная норма эксплуатации.
Дальше...

Dvorko
Механик
Механик
Сообщения: 261
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Dvorko »

Юрик писал(а):
10 апр 2021, 08:16
Dvorko писал(а):
03 апр 2021, 13:30
Юрик писал(а):
19 мар 2021, 11:16
Да?.. прошу перечислить позитив!
У мене на фастівському напрямку за останній рік відбулось лише одне спізнення електрички - на 10 хв під час лютневого снігопаду. До цього спізнення на 10-15 взагалі було нормою. Це так, по пам'яті. Ну і поїзди відкапіталили. У крайньому разі такого нема, що на усвесь вагон лише одна лампочка, так останній раз їхав перед карантином 2020, ото була жесть...
Это не позитив, это - банальная норма эксплуатации.
Дальше...
Скажем так, я про тенденцію. Ясно, що за станом УЗ програє майже усім нашим сусідам (не буду називати міста і країни), але ж казати, що прямо взагалі кпц не приходиться. Той же Сіті Експрес. Тож... Дальше - больше, надіюсь
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2572
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

Dvorko писал(а):
10 апр 2021, 12:37
Той же Сіті Експрес.
Це в головах чиновників Сіті Експрес, а по факту - просто відновлення нормального приміського сполучення. Порівняйте кількість пар на тому ж таки фастівському напрямку на початку-середині 2000-х і зараз. Без всіляких "гучних" заяв.

Аватара пользователя
Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2129
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Юрик »

ЛиС писал(а):
10 апр 2021, 13:28
Dvorko писал(а):
10 апр 2021, 12:37
Той же Сіті Експрес.
Це в головах чиновників Сіті Експрес, а по факту - просто відновлення нормального приміського сполучення. Порівняйте кількість пар на тому ж таки фастівському напрямку на початку-середині 2000-х і зараз. Без всіляких "гучних" заяв.
За чий рахунок це відбувається?

Yaroslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1069
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Yaroslav »

при совку електрички до Фастова практично як метро ходили

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 8674
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение dimentiy »

Тогда ПС был свеж, его было больше, да и альтернатив электричкам не было.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Dvorko
Механик
Механик
Сообщения: 261
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Dvorko »

Упродовж квітня цього року вже 137 км колії оновлено різними видами ремонту
26.04.2021

З 1 квітня цього року Укрзалізниця розпочала роботи із реконструкції та капітального ремонту колії. Станом на 23 квітня 2021 року різними видами ремонту оновлено 137 км колії, з яких: реконструкція колії — 50 км, середній ремонт — 80 км та капітальний — 7 км. Також 25 стрілочних переводів замінено на нові та 60 одиниць відновлено середнім ремонтом.

Наразі ремонтно-колійні роботи виконуються по ст. Хлібодарівка, перегонах Славута — Кривин, Кривий Ріг-Західний — Мойсіївка, Фундукліївка —Цибулеве, Березівка — Раухівка та інших. Стрілочні переводи були замінені на ст. Яготин та Гребінка.

Загалом у цьому році Укрзалізниця планує відремонтувати близько 400 км колій та майже 800 км – оновити середнім ремонтом. Передбачається, що у цьому році основні колійні роботи виконуватимуться на напрямках з інтенсивним рухом поїздів.

Заходи з оновлення колійної інфраструктури дозволять Укрзалізниці гарантувати безпеку перевезень та забезпечити рух поїздів зі встановленими швидкостями.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/541544/
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!

Dvorko
Механик
Механик
Сообщения: 261
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Dvorko »

Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації напрямку «Ковель-Ізов-Держкордон», - Владислав Криклій
30 Квітня 2021, 14:23

Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації 94-кілометрового напрямку «Ковель-Ізов-Держкордон», а основні роботи мають стартувати вже влітку.

«Електрифікація ділянки «Ковель-Ізов-Держкордон» – один із пріоритетних для держави інвестпроєктів у залізничній галузі на період до 2023 року, перелік яких затвердив Уряд у листопаді минулого року. Всього ми плануємо масштабну електрифікацію і модернізацію залізничної інфраструктури за 4-ма основними напрямками. Серед них також реконструкція залізничної колії на ділянці держкордону «Мостиська-2 – Скнилів» у Львівській області та модернізація залізничної колії 1435 мм на ділянці «Ковель-Ягодин-Держкордон» з подальшою електрифікацією. Крім цього, окремо працюємо над створенням залізничного спецфонду, який дозволить оновлювати рухомий склад та інфраструктуру щороку», - прокоментував Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

«Наразі це один з наймасштабніших та найважливіших проєктів, що дозволить збільшити експортний потенціал нашої країни. Крім того, електрифікація залізниці є актуальною на фоні зростання цін на дизельне пальне, а також це енергонезалежність країни. Окрім економічного ефекту, який обчислюється в сумі понад 180 млн грн, досягнемо зменшення обсягів викидів шкідливих речовин в атмосферу на 12 тис. тонн на рік та значного зменшення рівня шуму», - зазначив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

Загальна кошторисна вартість проєкту відповідно до ТЕО становить понад 1,4 млрд грн. Його планується реалізовувати за кошти УЗ в кілька етапів за наступними чергами:
  • реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці «Ковель-Ізов-держкордон»;
  • побудова мікропроцесорних систем централізації станцій Ізов і Володимир-Волинський;
  • реконструкція будівлі пакгаузу під черговий пункт контактної мережі та будівництво стаціонарної тягової підстанції на станції Володимир-Волинський.
За повідомленням УЗ, завдяки електрифікації Укрзалізниця зможе збільшити на дільниці вагу вантажних поїздів з 4,6 тис. тонн до 6 тис. тонн, підвищити її пропускну спроможність та скоротити терміни доставки вантажів. Водночас на дільниці буде реконструйовано понад 11 км колій, капітально відремонтовано понад 7 км колій та оновлено середнім ремонтом майже 6 км. Також залізничники відремонтують 6 платформ та 10 службових будівель.

Основним вантажопотоком за цим напрямком є експортна залізорудна сировина, що прямує з підприємств регіону Кривого Рогу на металургійні підприємства у Польщі. Наразі маршрут цього вантажопотоку пролягає електрифікованими напрямками до станції Ковель, а далі вантаж перевозиться на дизельній тязі за напрямком «Ковель-Ізов-держкордон», що є найбільш затратною частиною цього маршруту.

«Завдяки електрифікації вказаного маршруту ми бачимо в майбутньому не тільки збільшення перевезень у напрямку Польщі, але й збільшення транзитного вантажопотоку територією України, що позитивно відобразиться на дохідній частині компанії та економіці країни в цілому», - додав Іван Юрик.

Нагадаємо, Укрзалізниця незабаром розпочне будівництво стаціонарної тягової підстанції в Ковелі. Вона замінить існуючу пересувну та буде важливим елементом у роботі модернізованої дільниці.

https://mtu.gov.ua/news/32786.html?fbcl ... Y05oc1tY9c
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!

Ответить