Страница 45 из 65

Добавлено: 05 дек 2017, 09:37
euhome
Уряд домовився з американським гігантом GE Transportation про масштабне оновлення рухомого складу "Укрзалізниці"

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244274130

04.12.2017 | 17:16


Кабінет Міністрів України завершив переговори з американським гігантом GE Transportation. До кінця року буде підписано угоду про стратегічне партнерство щодо реалізації 7-річної програми оновлення рухомого складу ПАТ «Укрзалізниця» загальною вартістю близько 1 млрд дол. Відповідні домовленості були досягнуті під час зустрічі керівництва компанії з Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом.
«Радий, що ми фіналізували наші домовленості і домовляємося, що до кінця року всі документи мають бути узгоджені та підписані. Уряд сприятиме цьому процесу», - зазначив Глава Уряду.
Активна фаза переговорів щодо цього проекту тривала впродовж трьох останніх місяців і проводилася керівництвом ПАТ «Укрзалізниця» за підтримки Офісу залучення інвестицій UkraineInvest. Сторони погодилися, що в рамках виконання всіх домовленостей локалізація (використання українських потужностей) зросте до 40%. Крім того, домовлено, що продукція українського виробництва, створена на основі технологій та з дотриманням стандартів GE, буде використана в інших проектах GE Transportation в інших країнах.
Виконання першої фази проекту передбачає постачання ПАТ «Укрзалізниці» вже у вересні наступного року 30 локомотивів, які будуть містити українські запчастини і обслуговуватися в Україні. «Це дозволить «Укрзалізниці» гарантувати вирішення питання дефіциту тяги вже до наступного пікового навантаження», - зазначив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. Зі свого боку GE Transportation підтвердила готовність протягом всього проекту постачати в Україну технології, проводити навчання фахівців, а також опрацювати можливості доступу до кредитних ресурсів.
Під час переговорів сторони погодилися, що залучення в Україну світових лідерів – таких як GE Transportation – є свідченням покращання ділового клімату в Україні та знаком для інших великих ринкових гравців розпочинати бізнес в нашій державі.

Добавлено: 05 дек 2017, 09:49
Klovsky
Уряд домовився .... До кінця року буде підписано угоду про стратегічне партнерство
Как меня учили в универе, пока договор не подписан и не вступил в силу, - ещё никто ни о чём не договорился.
Кроме того, стратегическое партнёрство - это типа помолвки. Сама свадьба только планируется.

Добавлено: 05 дек 2017, 17:50
Бодрый
Укрзалізниця планує купити 60 купейних вагонів наступного року

У 2018 році ПАТ "Укрзалізниця" планує оновити 1/6 парку пасажирських вагонів шляхом придбання 60 купейних вагонів та модернізації 260 вагонів. Про це заявив в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

"У 2018-му році запланували придбати 60 купейних вагонів та модернізувати 260, із яких у 100 замінимо туалетні системи та системи кондиціювання. Разом із цьогорічними обсягами оновлення – це майже 1/6 парку, який ми на сьогодні експлуатуємо", - сказав він.

За словами Кравцова, "Укрзалізниця" також планує придбати 10 швидкісних електропоїздів у наступні роки та 11 дизель-поїздів у 2018-2019 роках.

Також заплановано оголосити тендер на придбання 5 приміських електропоїздів, із яких 2 очікується закупити за кредитні кошти державного банку Німеччини KFW.

За словами Кравцова, це буде найбільший показник оновлення, який мала "Укрзалізниця" за останні 15 років.
http://www.pravda.com.ua/news/2017/12/5/7164436/

Добавлено: 11 янв 2018, 15:06
euhome
"Укрзалізниця" ніколи не зможе самостійно будувати якісні поїзди - Омелян

http://www.pravda.com.ua/news/2018/01/10/7167978/

10 січня 2018, 22:35

"Укрзалізниця" надалі повинна концентруватися тільки на перевезеннях і всебічно розвивати виключно їх.

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян в ефірі "5 каналу" в середу ввечері.

"Укрзалізниця" ніколи не зможе самостійно будувати якісно локомотиви, ніколи не побудує якісні вагони. Коли вони розповідають про свої пасажирські поїзди, це, вибачте, технології минулого століття. Вагони - конструкції 50-х років минулого століття, локомотиви - 60-70 років", - заявив він.

За словами Омеляна, через це зупиняються перевезення, падає швидкість.

"Це абсурд, коли в 21 столітті швидкість вантажних перевезень - максимум 40 км/год, а пасажирських - до сотні в кращому випадку. "Укрзалізниця" повинна заробляти тільки на перевезеннях, все інше - від лукавого", - сказав він.

Добавлено: 13 янв 2018, 15:32
ЛиС
euhome писал(а):"Це абсурд, коли в 21 столітті швидкість вантажних перевезень - максимум 40 км/год, а пасажирських - до сотні в кращому випадку. "Укрзалізниця" повинна заробляти тільки на перевезеннях, все інше - від лукавого", - сказав він.
Абсурд - это министр, который несёт подобную чушь в эфир. Или это журналисты переврали?

Добавлено: 13 янв 2018, 21:17
Klovsky
Может, речь была о средней скорости? Какая она нынче?

Добавлено: 13 янв 2018, 22:13
TANK
так о средней и шла, как раз 2 недели от чопа до лисок, блин (это был мой последний контейнер по ЖД в самом начале Януковича, после этого - зарекся, только авто).

Добавлено: 13 янв 2018, 23:20
ЛиС
Если речь шла о т.н. "маршрутной" скорости, то пускай расскажет, где она намного выше. В общем всё свалили в кучу, главное чтоб зрады и трагизма побольше :) У РЖД (у которых с тягой гораздо получше) маршутная что-то порядка 25-30 км/час набегает, если не меньше.

Добавлено: 13 янв 2018, 23:25
TANK
опять РЖД... :facepalm:

может на DB пора смотреть? или хотя-бы на поляков..

Добавлено: 14 янв 2018, 01:57
Антошка
А они много грузов возят?

Добавлено: 14 янв 2018, 08:57
ЛиС
TANK писал(а):может на DB пора смотреть? или хотя-бы на поляков..
При чем тут DB или поляки? Если в части пассажирских перевозок на них, может быть, можно и нужно смотреть, то в части грузовых сравнивать...

TANK, я сравниваю похожие по типу величины, потому и РЖД. Ну с БЧ еще можно сравнить, но их данных я совсем не нашел. Разве что выделенные контейнерные поезда, но у нас таких раз-два и обчёлся, так же как и у БЧ. И у них скорость тоже будет приличной, потому что идут по многим узлам без переработки, а иногда даже без смены лока. Да и у организованных маршрутов скорость всё таки поболее будет, чем озвучил пан министр. Подозреваю, что ему дали справочку "средней температуры по больнице с учётом морга и реанимации", вот он и вещает.

Добавлено: 14 янв 2018, 13:25
TANK
Антошка, дофига. Специально не считал, но товарняков примерно столько же, сколько и пассажирских.

ЛиС, не берусь утверждать об отличиях в грузоподьемности вагонов и пр. показателях (хотя контейнеры одинаковые), но ведь главное - организация перевозок, без суточные отстоев целых составов в парках и пр. радости советской логистики.

Добавлено: 14 янв 2018, 14:04
ЛиС
TANK, при чём тут "прелести советской логистики"?! Насчёт "суточных отстоев", ну да, сначала посокращаем (типа оптимизация) все кого можно, а потом пишем хрень по поводу скорости. Откуда ей взяться, если, допустим, на Тетеревском участке было 4 маневровых, а теперь 2, или 1.5, также с составителями. То же самое на сортировочных станциях - маневровые посокращали, вагонников, составителей, приёмщиков в половину даже от текущего штата работает(не говоря, о том, что сам штат урезали) ну и т.д. О проблеме нехватки самих локов(грузовых), локбригад я не говорю. Я понимаю, что у Вас аллергия на совочек, вот только "оптимизаторы" в лице гонщиков, гитаристов, юристов, спецов с дипломами МВА старое разломать сумели, а вот построить новое - мозгов не хватает. Вот и выдумывают всякие сказки про "УЗ не может", "скорость маленькая" и прочий бред.

Добавлено: 14 янв 2018, 14:53
TANK
Так и я про это же - развалили - копируйте нормальное, жизнеспособное и реально работающее, а не опять восстанавливайте совок....

Добавлено: 14 янв 2018, 17:46
ЛиС
TANK писал(а):Так и я про это же - развалили - копируйте нормальное, жизнеспособное и реально работающее, а не опять восстанавливайте совок....
Кто сказал, что грузовые перевозки в польшах/германиях "нормальное, жизнеспособное" и его обязательно нужно копировать? И чем наша модель(ппока она нормально работала) хуже "европейских ценностей"?