Страница 51 из 65

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 21 окт 2018, 14:31
drozdoff
Юрик писал(а):
19 окт 2018, 18:54
А какие надо?
C учётом санобработки палубным методом -- емкостные.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 22 окт 2018, 18:54
Klovsky
Стесняюсь спросить, а там можно зайти в туалет, помыть руки и выйти без загрязнения рук разными ручками, кнопками, задвижками, замочками?
Ну, фотоэлемент + где надо ногой педаль нажать для заблокирования двери?

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 27 окт 2018, 20:03
euhome
Ще 7 локомотивів GE прибули в Україну, — Євген Кравцов

https://info.uz.ua/news/shche-7-lokomot ... n-kravtsov

24 жовтня 2018, 10:13

Ще сім локомотивів General Electric прибули до порту Чорноморськ. Сьогоднішній ранок розпочався з вивантаження тепловозів із судна. Вони, як і вісім попередніх, попрямують на Крюківський вагонобудівний завод для остаточного укомплектування.

Як зазначив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, тим часом продовжується процес сертифікації тепловозів. Після отримання сертифікату відповідності для прийому в експлуатацію, орієнтовно в листопаді, локомотивGE здійснить пробіг 150 км на залізничній мережі України. Потім локомотиви будуть задіяні в перевезеннях. Сертифікацію здійснює орган із сертифікації продукції вагонобудування ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування».

Євген Кравцов також наголосив на екологічності нових тепловозів.«Залізничний транспорт прагне бути «зеленим» видом. Оновлення тягового рухомого складу більш екологічними локомотивами GE забезпечить збільшення перевезень і зменшення викидів в атмосферу порівняно з існуючими тепловозами», — зауважив Євген Кравцов.

«За контрактом перша партія тепловозів TE33A серії Evolution виробництва General Electric складається з 30 одиниць. Компанія поставила загалом вже 15, інші, як і передбачає контракт, надійдуть у першому кварталі 2019 р. Задіємо їх до перевезень на півдні країни — вони курсуватимуть на мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках, на найбільш вантажонапружених дільницях», — розповів Євген Кравцов.

Нагадаємо, що перший етап співпраці з GE передбачає локалізацію в Україні на рівні 10 %. Поступово рівень локалізації в Україні буде доведений до 40 %.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 09 ноя 2018, 08:52
euhome

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 12 ноя 2018, 20:42
euhome
Локомотив General Electric «Тризуб» вперше вийшов на українську колію

https://hromadske.ua/posts/lokomotiv-ge ... sku-koliyu

Перший локомотив компанії General Electric, поставлений для потреб Укрзалізниці, здійснив тестовий проїзд українською колією.
Тепловоз протягнув рухомий склад зі станції «Кременчук» у напрямку станції «Ромодан». Загальна довжина першої поїздки локомотива склала 150 кілометрів.

Керувала тепловозом локомотивна бригада, яка раніше проходила випробування на локомотивах General Electric у Казахстані.

Ярослав Вінокуров
8 листопада, 2018 16:02
Інтернет-видання «Полтавщина»

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 12 ноя 2018, 21:39
vv
euhome писал(а):
12 ноя 2018, 20:42
Локомотив General Electric «Тризуб» вперше вийшов на українську колію
Што?
ИзображениеИзображение

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 29 ноя 2018, 11:07
euhome
Локомотиви GE вже сертифіковані для роботи на залізницях України, - Євген Кравцов

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/485176/

27.11.2018

Завершено процес сертифікації локомотивів TE33A серії Evolution виробництва General Electric, які поставлені в України цього року. Перші локомотиви будуть введені в експлуатацію найближчим часом. Відповідний документ був підготовлений органом із сертифікації продукції вагонобудування ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» на замовлення General Electric і виданий замовнику 15 листопада 2018 року. І перші 8 локомотивів уже готові до приймання з Крюківського вагонобудівного заводу. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов під час щорічного інфраструктурного дня комітету з логістики ЄБА.

Сертифікат підтверджує відповідність локомотивів вимогам правил безпеки і технічним умовам замовлення. Після отримання сертифікату відповідності вже найближчим часом локомотиви TE33A серії Evolution виробництва GE будуть задіяні в перевезеннях на залізничній мережі України.

Залучити новий рухомий склад до перевезень планується на півдні країни: мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках. Тепловози виробництва General Electric мають втричі більші терміни пробігу між технічним обслуговуванням, що покращує їх час експлуатації, а також дозволяють підвищити в 1,5 разу масу поїздів.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 19 дек 2018, 12:34
euhome
Нові вагони УЗ: Розетки, чай одразу, клімат-контроль і кватирки

https://www.pravda.com.ua/news/2018/12/19/7201692/

19 грудня 2018, 11:54

Вісім нових пасажирських штабних купейних вагонів будуть сформовані в один склад і курсуватимуть за маршрутами додаткових поїздів, яких призначено близько 30.

Як повідомив керівник "Укрзалізниці" Євген Кравцов, ці вагони тільки-но надішли від Крюківського вагонобудівного заводу

"Комфорт та якість нових вагонів пасажири зможуть оцінити вже під час цьогорічних новорічних та різдвяних свят", – заявив він.

Зокрема, у вагоні удосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі, передбачена установка додаткових фільтрів у системи опалення та водяного пожежогасіння.

Для зручності пасажирів передбачені розетки на рівні верхніх полиць і збільшено кількість розеток у проходах.

Окрім того, у кожному купе відчиняються кватирки, наголосив Кравцов.

Вода для чаю нагріватиметься не під час руху поїзда, а буде гарячою вже при посадці. Також встановлено більш потужні електричні перетворювачі для безперебійної роботи мікрохвильової печі.

Вагони обладнані кліматичною системою і двома вакуумними туалетами закритого типу.

За словами Кравцова, "Укрзалізниця" домагалася, щоб усі важливі елементи, 70% обладнання вагона були вітчизняного виробництва, навіть системи кондиціювання повітря, вакуумні туалети, які досі були винятково іноземного виробництва.

Після піку новорічно-різдвяних перевезень новозбудовані штабні вагони будуть включені до складу таких поїздів:

- 138/137 Хмельницький – Лисичанськ (ВЧ Хмельницкий);

- 121/133 Миколаїв – Київ – Рівне (ЛВЧД Миколаїв);

- 71/72 Запоріжжя – Київ (ЛВЧД Запоріжжя);

- 97/98 Ковель – Київ (ЛВЧД Ковель).

На зимові свята уже відкрили продаж квитків на 15 додаткових поїздів, загалом планується призначити 30 додаткових поїздів.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 21 дек 2018, 19:32
Klovsky
euhome писал(а):
29 ноя 2018, 11:07
Локомотиви GE вже сертифіковані для роботи на залізницях України, - Євген Кравцов
Однако,
Изображение Изображение Изображение

Источник - телеграф-канал https://t.me/MMMotrisy

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 12 янв 2019, 14:33
euhome
Стала известна причина пробуксовки тепловоза Тризуб ТЭ33АС

https://www.autocentre.ua/kommercheskie ... 87920.html

Юрий Гоголев
10/01/2019, 21:30


Новый тепловоз General Electric ТЭ33АС «Тризуб» не смог потянуть состав общим весом 3768 тонн, забуксовав на участке Волноваха - Камыш-Зоря.
О том, что новый тепловоз General Electric ТЭ33АС «Тризуб» застрял с груженым составом на участке Волноваха – Камыш-Зоря, общественность узнала из сообщения Александра Кавы, бывшего заместителя министра инфраструктуры. На своей страничке в Фейсбук он даже привел сводку «Укртрансбезопасности» с остановкой поездов 2 – 4 января.

В сводке, в частности говорится, что остановка локомотива General Electric ТЭ33АС произошла из-за его пробуксовки. Более правильно пробуксовка колес на железной дороге называется «пробоксовкой». На помощь «американцу» пришел старый добрый локомотив 2ТЕ-116 производства Луганского тепловозного завода. В итоге общая задержка поездов на участке составила 1 час 19 минут.

Как отмечают специалисты, пробоксовка, скорее всего, вызвана недостаточным сцепным весом при избыточной мощности в 4500 л. с. Такая не очень хорошая особенность тепловоза была замечена еще во время эксплуатации локомотивов в Казахстане. Напомним, что General Electric ТЭ33АС «Тризуб» – односекционный локомотив на 6-ти колесах, а 2ТЕ-116 – двухсекционный, с 12-ю колесами. Вес первого – 138 – 139 т, а второго – 276 т.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 12 янв 2019, 16:31
VOVA_H
euhome писал(а):
12 янв 2019, 14:33
Стала известна причина пробуксовки тепловоза Тризуб ТЭ33АС

https://www.autocentre.ua/kommercheskie ... 87920.html

Юрий Гоголев
10/01/2019, 21:30


Новый тепловоз General Electric ТЭ33АС «Тризуб» не смог потянуть состав общим весом 3768 тонн, забуксовав на участке Волноваха - Камыш-Зоря.

Как отмечают специалисты, пробоксовка, скорее всего, вызвана недостаточным сцепным весом при избыточной мощности в 4500 л. с. Такая не очень хорошая особенность тепловоза была замечена еще во время эксплуатации локомотивов в Казахстане. Напомним, что General Electric ТЭ33АС «Тризуб» – односекционный локомотив на 6-ти колесах, а 2ТЕ-116 – двухсекционный, с 12-ю колесами. Вес первого – 138 – 139 т, а второго – 276 т.
Ну рахуємо:

американець
138(т)/6=23т/вісь

українець
276(т)/12=23т/вісь

М62
116(т)/6=19,3т/вісь

2М62
120+120(т)/6+6=20т/вісь

2М62У
126+126(т)/6+6=21т/вісь

чмуха (ЧМЭ3)
123(т)/6=20,5т/вісь
по електровозах тіж самі 21-23 тонни на вісь - якось не прийнято робити локомотиви з максимально допустимим навантаженням в 25т/вісь, просто при розрахунках максимальної ваги поїзда потрібно враховувати (що колись (коли ще мізки на УЗ були) і робилось) підйоми.
І взагалі в General Electric ТЭ33АС «Тризуб» 6 осей, а не коліс, коліс 12, але хто ті колеса рахує))

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 24 янв 2019, 11:38
euhome
"Укрзализныця" в 2019 году капитально отремонтирует двухэтажные поезда Skoda

https://cfts.org.ua/news/2019/01/22/ukr ... koda_51319

23 января 2019, 09:11

Речь идет о двух поездах, которые сейчас обслуживают маршруты Киев-Харьков и Киев-Тернополь.

"Укрзализныця" во второй половине 2019 года отправит эксплуатируемые компанией поезда Skoda на капитальный ремонт. Выполнять работы будет Запорожский электровозоремонтный завод (ЗЭРЗ).

Об этом заявил директор по инженерно-техническому обеспечению "Укрзализныци" Григорий Бойко, сообщает Delo.ua.

"В этом году у скоростных поездов Skoda подошел срок для капитального ремонта. Как мы подходим к ремонту? Два поезда мы берем в ремонт и готовы освоить новое производство на Запорожском электровозоремонтном заводе (ЗЭРЗ). Сегодня у завода нет документации на выполнение капитального ремонта регламентных работ. Поэтому мы ставим сначала задачу институту освоить и выдать соответственную документацию, и уже во втором полугодии выполнить работу по капремонту. Это для нас новая работа", - рассказал Бойко.

Напомним, два чешских электропоезда Skoda были закуплены в 2012 году перед проведением чемпионата по футболу Евро-2012. Но в 2014 году поезда сломались и простояли без ремонта два года.

Электропоезда являются двухсистемными (курсируют по электрифицированным участкам на постоянном и переменном токе). Электропоезд состоит из шести двухэтажных вагонов и имеет 636 мест, из них 46 - первого класса, 590 - второго. Электропоезд рассчитан на эксплуатацию со скоростью до 160 км в час.

Один поезд Skoda курсирует между Киевом и Харьковом. Второй ездит по маршруту Киев-Тернополь.

Ранее сообщалось, что компания Skoda Transportation открыла свое первое представительство в Украине. Офис в Днипре будет заниматься проектами железнодорожного и общественного транспорта для материнской компании, находящейся в Чешской Республике, и привлекать для производства украинских поставщиков.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 24 янв 2019, 12:04
Magistr
Шкоду (ІС №720) між Києвом і Харковом зняли, замість неї Хюндай ганяє, а до Тернополя - "Тарпан".
Брехуни.

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 31 янв 2019, 21:39
Бодрый
Укрзалізниця планує цьогоріч оновити понад 110 пасажирських вагонів

Це ще більше, ніж було оновлено торік.
Про це сказав у четвер на прес-конференції, присвяченій пріоритетним напрямкам роботи Мінінфраструктури, голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Ми плануємо цього року оновити загалом більше 110 пасажирських вагонів. Це такий самий високий рівень, як було зроблено у 2018 році", - зазначив Кравцов.

За його словами, Укрзалізниця, зокрема, має намір придбати 46 нових вагонів і понад 60 - провести через різні капітальні ремонти.

Як повідомлялося, торік Укрзалізниця оновила 100 пасажирських вагонів - рекордну кількість за останні 8 років.

Більшість з них пройшли капітально-відновлювальний ремонт, який дозволяє зробити вагон як новий і подовжує термін його служби ще на 14 років.

Ці відремонтовані вагони вже задіяні до перевезень. З частини сформували нові поїзди, оновленими вагонами також поповнюються схеми існуючих поїздів - збільшено кількість вагонів поїздів у популярних напрямках.

Так із вагонів, що пройшли КВР, сформовано поїзд «Чотири столиці» за маршрутом Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига, а також пари поїздів №3/4 Запоріжжя – Ужгород і №19/20 Київ–Лисичанськ. Окрім того, збільшено кількість вагонів у складі таких пар поїздів: №79/80 Дніпро–Київ, №11/12 Київ – Новоолексіївка та №7/8 Київ – Івано-Франківськ.
https://www.ukrinform.ua/rubric-economy ... goniv.html

Re: Подвижной состав.

Добавлено: 04 фев 2019, 13:46
euhome