ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Борис
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 15 окт 2011, 11:05
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Борис »

это не связано с тем что ФК "мариуполь" собрался проводить свои матчи в Харькове, а ЧУ заканчивается как раз в мае ?

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Бодрый »

З 9 квітня Укрзалізниця відновлює курсування потяга № 77/78 Харків — Маріуполь
Через Запоріжжя і Токмак ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5874
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение euhome »

Бодрый писал(а):
03 апр 2021, 21:36
Через Запоріжжя і Токмак ?
https://uz.gov.ua/passengers/timetable/ ... 93&by_id=1
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5874
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение euhome »

Купив швабру і помив: іноземець самотужки очищав брудні вікна в потягу "Укрзалізниці"

https://life.pravda.com.ua/society/2021/04/8/244492/

Дарія Поперечна

8 квітня 2021


Данець Йоганнес Андерсен, який подорожував потягом "Укрзалізниці", вирішив самостійно очистити забруднене вікно у своєму вагоні.

Спершу іноземець спробував відтерти бруд вологими серветками, а згодом купив швабру та засіб для миття вікон.

Про свою дорожню пригоду пасажир розповів на сторінці у соцмережі.

"Прибрати УЗ непросто, але це треба робити, правда?" – написав мандрівник.

Іноземець подорожував потягом "Дунай", який має сполучення Київ – Ізмаїл.

У коментарях до публікації Андерсен зазначив, що бруд на вікнах був давній і стійкий.

Тому навіть засіб для миття та швабра повністю не допомогли його стерти.

За словами пасажира, таку кількість бруду потрібно зішкрябувати.

Изображение

Публікація Йоганнеса викликала обурення аудиторії в соцмережі через стан потягів.

Коментуючи інцидент, мандрівник та експерт залізничної галузі Олег Васильєв на своїй сторінці у соцмережі також зауважив, що у складі потяга Київ – Ізмаїл є найбрудніший вагон, який він бачив за часи подорожей.

Изображение Изображение
Фото Олег Васильєв
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2237
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Юрик »

Dvorko писал(а):
03 апр 2021, 13:30
Юрик писал(а):
19 мар 2021, 11:16
Да?.. прошу перечислить позитив!
У мене на фастівському напрямку за останній рік відбулось лише одне спізнення електрички - на 10 хв під час лютневого снігопаду. До цього спізнення на 10-15 взагалі було нормою. Це так, по пам'яті. Ну і поїзди відкапіталили. У крайньому разі такого нема, що на усвесь вагон лише одна лампочка, так останній раз їхав перед карантином 2020, ото була жесть...
Это не позитив, это - банальная норма эксплуатации.
Дальше...

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Dvorko »

Юрик писал(а):
10 апр 2021, 08:16
Dvorko писал(а):
03 апр 2021, 13:30
Юрик писал(а):
19 мар 2021, 11:16
Да?.. прошу перечислить позитив!
У мене на фастівському напрямку за останній рік відбулось лише одне спізнення електрички - на 10 хв під час лютневого снігопаду. До цього спізнення на 10-15 взагалі було нормою. Це так, по пам'яті. Ну і поїзди відкапіталили. У крайньому разі такого нема, що на усвесь вагон лише одна лампочка, так останній раз їхав перед карантином 2020, ото була жесть...
Это не позитив, это - банальная норма эксплуатации.
Дальше...
Скажем так, я про тенденцію. Ясно, що за станом УЗ програє майже усім нашим сусідам (не буду називати міста і країни), але ж казати, що прямо взагалі кпц не приходиться. Той же Сіті Експрес. Тож... Дальше - больше, надіюсь
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2732
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение ЛиС »

Dvorko писал(а):
10 апр 2021, 12:37
Той же Сіті Експрес.
Це в головах чиновників Сіті Експрес, а по факту - просто відновлення нормального приміського сполучення. Порівняйте кількість пар на тому ж таки фастівському напрямку на початку-середині 2000-х і зараз. Без всіляких "гучних" заяв.

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2237
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Юрик »

ЛиС писал(а):
10 апр 2021, 13:28
Dvorko писал(а):
10 апр 2021, 12:37
Той же Сіті Експрес.
Це в головах чиновників Сіті Експрес, а по факту - просто відновлення нормального приміського сполучення. Порівняйте кількість пар на тому ж таки фастівському напрямку на початку-середині 2000-х і зараз. Без всіляких "гучних" заяв.
За чий рахунок це відбувається?

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Yaroslav »

при совку електрички до Фастова практично як метро ходили

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9302
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение dimentiy »

Тогда ПС был свеж, его было больше, да и альтернатив электричкам не было.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Dvorko »

Упродовж квітня цього року вже 137 км колії оновлено різними видами ремонту
26.04.2021

З 1 квітня цього року Укрзалізниця розпочала роботи із реконструкції та капітального ремонту колії. Станом на 23 квітня 2021 року різними видами ремонту оновлено 137 км колії, з яких: реконструкція колії — 50 км, середній ремонт — 80 км та капітальний — 7 км. Також 25 стрілочних переводів замінено на нові та 60 одиниць відновлено середнім ремонтом.

Наразі ремонтно-колійні роботи виконуються по ст. Хлібодарівка, перегонах Славута — Кривин, Кривий Ріг-Західний — Мойсіївка, Фундукліївка —Цибулеве, Березівка — Раухівка та інших. Стрілочні переводи були замінені на ст. Яготин та Гребінка.

Загалом у цьому році Укрзалізниця планує відремонтувати близько 400 км колій та майже 800 км – оновити середнім ремонтом. Передбачається, що у цьому році основні колійні роботи виконуватимуться на напрямках з інтенсивним рухом поїздів.

Заходи з оновлення колійної інфраструктури дозволять Укрзалізниці гарантувати безпеку перевезень та забезпечити рух поїздів зі встановленими швидкостями.

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/541544/
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Dvorko »

Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації напрямку «Ковель-Ізов-Держкордон», - Владислав Криклій
30 Квітня 2021, 14:23

Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації 94-кілометрового напрямку «Ковель-Ізов-Держкордон», а основні роботи мають стартувати вже влітку.

«Електрифікація ділянки «Ковель-Ізов-Держкордон» – один із пріоритетних для держави інвестпроєктів у залізничній галузі на період до 2023 року, перелік яких затвердив Уряд у листопаді минулого року. Всього ми плануємо масштабну електрифікацію і модернізацію залізничної інфраструктури за 4-ма основними напрямками. Серед них також реконструкція залізничної колії на ділянці держкордону «Мостиська-2 – Скнилів» у Львівській області та модернізація залізничної колії 1435 мм на ділянці «Ковель-Ягодин-Держкордон» з подальшою електрифікацією. Крім цього, окремо працюємо над створенням залізничного спецфонду, який дозволить оновлювати рухомий склад та інфраструктуру щороку», - прокоментував Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

«Наразі це один з наймасштабніших та найважливіших проєктів, що дозволить збільшити експортний потенціал нашої країни. Крім того, електрифікація залізниці є актуальною на фоні зростання цін на дизельне пальне, а також це енергонезалежність країни. Окрім економічного ефекту, який обчислюється в сумі понад 180 млн грн, досягнемо зменшення обсягів викидів шкідливих речовин в атмосферу на 12 тис. тонн на рік та значного зменшення рівня шуму», - зазначив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

Загальна кошторисна вартість проєкту відповідно до ТЕО становить понад 1,4 млрд грн. Його планується реалізовувати за кошти УЗ в кілька етапів за наступними чергами:
  • реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці «Ковель-Ізов-держкордон»;
  • побудова мікропроцесорних систем централізації станцій Ізов і Володимир-Волинський;
  • реконструкція будівлі пакгаузу під черговий пункт контактної мережі та будівництво стаціонарної тягової підстанції на станції Володимир-Волинський.
За повідомленням УЗ, завдяки електрифікації Укрзалізниця зможе збільшити на дільниці вагу вантажних поїздів з 4,6 тис. тонн до 6 тис. тонн, підвищити її пропускну спроможність та скоротити терміни доставки вантажів. Водночас на дільниці буде реконструйовано понад 11 км колій, капітально відремонтовано понад 7 км колій та оновлено середнім ремонтом майже 6 км. Також залізничники відремонтують 6 платформ та 10 службових будівель.

Основним вантажопотоком за цим напрямком є експортна залізорудна сировина, що прямує з підприємств регіону Кривого Рогу на металургійні підприємства у Польщі. Наразі маршрут цього вантажопотоку пролягає електрифікованими напрямками до станції Ковель, а далі вантаж перевозиться на дизельній тязі за напрямком «Ковель-Ізов-держкордон», що є найбільш затратною частиною цього маршруту.

«Завдяки електрифікації вказаного маршруту ми бачимо в майбутньому не тільки збільшення перевезень у напрямку Польщі, але й збільшення транзитного вантажопотоку територією України, що позитивно відобразиться на дохідній частині компанії та економіці країни в цілому», - додав Іван Юрик.

Нагадаємо, Укрзалізниця незабаром розпочне будівництво стаціонарної тягової підстанції в Ковелі. Вона замінить існуючу пересувну та буде важливим елементом у роботі модернізованої дільниці.

https://mtu.gov.ua/news/32786.html?fbcl ... Y05oc1tY9c
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Dvorko »

УЗ и Stadler подписали меморандум о локализации производства поездов в Украине в случае госзаказа
НОВОСТИ 7 мая 2021, 14:35

Поезда производства Stadler могут быть задействованы в пригородных и региональных пассажирских перевозках, а также в проектах City Express.

"Укрзализныця" и Stadler CIS AG планируют локализовать в Украине производство пассажирского подвижного состава швейцарской компании.

Об этом говорится в меморандуме, который подписали "Укрзализныця" и руководство Stadler, сообщает ЦТС, ссылаясь на информацию, распространенную УЗ.

В частности, компании договорились вместе развивать пассажирские железнодорожные перевозки в Украине в рамках проекта City Express и работать над привлечением финансирования.

Кроме того, если Stadler CIS AG победит в одном из тендеров и получит заказ на поставку подвижного состава для "Укрзализныци", компания планирует рассмотреть возможность локализации производства в Украине.

"Мы заинтересованы в сотрудничестве с мировыми производителями железнодорожного подвижного состава, которые зарекомендовали себя в работе на других железных дорогах мира, в том числе на широкой колее. Потенциальным партнером является Stadler, один из мировых лидеров отрасли, при этом нашим главным пожеланием в таком партнерстве является локализация производства на территории Украины", - отметил и. о. председателя правления АО "Укрзализныця Иван Юрик.

По его словам, поезда производства Stadler могут быть задействованы в пригородных и региональных пассажирских перевозках, а также в проектах City Express.

"Для размещения производства мы предложили коллегам из Швейцарии рассмотреть наш Киевский электровагоноремонтный завод. Технические специалисты Stadler посетили его и ряд других локаций в феврале этого года. Это оптимальный завод для локализации производства", - добавил Иван Юрик.

Указанный меморандум Иван Юрик, и. о. члена правления и руководитель пассажирского направления УЗ Александр Перцовский, председатель правления - генеральный директор Stadler CIS AG Петр Христоф Шпулер и генеральный директор Stadler CIS AG Александр Люфт в присутствии вице-премьер-министра Украины - министра по вопросам стратегических отраслей промышленности Украины Олега Уруского и первого заместителя министра инфраструктуры Украины Дмитрия Абрамовича.

При этом в УЗ отмечают, что продолжают вести рабочие диалоги с другими международными поставщиками пассажирского подвижного состава и рассчитывают на поддержку государства в финансировании развития пассажирских перевозок.

Напомним, ранее заместитель председателя комитета Верховной Рады Украины по вопросам экономического развития Дмитрий Кисилевский сообщил, что получил информацию от МИУ, согласно которой, ориентировочный уровень локализации локомотивов, переговоры о покупке которых ведутся с французской компанией Alstom, составляет 15%.

"Украина имеет полноценную отрасль производства железнодорожного транспорта. Она не производит в настоящее время своих грузовых локомотивов, но способна, по данным Федерации работодателей, обеспечить локализацию импортных локомотивов на уровне 50-55% с последующим увеличением этого показателя в течение 2-3 лет", - заявил нардеп.

https://cfts.org.ua/news/2021/05/07/uz_ ... kaza_64704
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Dvorko »

"Укрзализныця" впервые за 12 месяцев получила прибыль, - Юрик
НОВОСТИ 11 мая 2021, 11:20

В апреле 2021 года компания получила 35 млн гривен прибыли.

"Укрзализныця" по итогам апреля 2021 года получила 35 млн гривен прибыли, - это первый положительный финансовый результат за последние 12 месяцев, сообщил и.о. главы правления АО УЗ Иван Юрик.

Об этом пишет ЦТС со ссылкой на информацию компании.

"Фиксируем первый месяц доходности за последние 12 месяцев. К сожалению, кризисные явления в мировой и украинской экономике, которые начались в марте прошлого года, - пандемия коронавируса и сокращение объемов перевозок длительное время сдерживали развитие "Укрзализныци", однако мы сломали эту негативную тенденцию", - отметил и.о. главы правления АО "Укрзализныця" .

Юрик добавил, что такой результат был достигнут благодаря внедрению оперативного антикризисного плана, без поднятия грузовых тарифов или уменьшения налогового бремени на компанию.

Он также подчеркнул, что несмотря на тяжелый 2020 год, "Укрзализныця" осталась одним из крупнейших налогоплательщиков по итогам прошлого года и перечислила в бюджеты всех уровней и фонды более 25 млрд грн.

"Наша компания и впредь будет прилагать все усилия для максимизации доходных поступлений, развития грузового бизнеса, роста привлекательности и сервиса пассажирских перевозок, повышая приоритизацию и эффективность расходов", - заявил глава "Укрзализныци".

ЦТС писал, что 31 марта Кабмин утвердил консолидированный финансовый план АО "Укрзализныця" на 2021 год. Он предусматривает общие доходы компании в сумме 93 млрд грн и значительные инвестиции в обновление подвижного состава и инфраструктуры.

Напомним, что в конце апреля международное рейтинговое агентство Fitch Ratings поместило долгосрочный рейтинг дефолта эмитента и приоритетные необеспеченные рейтинги долга АО "Укрзализныця" в список Rating Watch Negative (RWN) ввиду ограниченной ликвидности.

https://cfts.org.ua/news/2021/05/11/ukr ... urik_64717
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9685
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

странно, что не предложил вообще отменить пасс. перевозки для дальнейшего получения прибыли. А ведь наша новейшая история такие примеры "планов оптимизации" помнит...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить