Страница 163 из 181

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 04 янв 2019, 17:17
VOVA_H
euhome писал(а):
04 янв 2019, 12:01
"Я нашел пригородный поезд, который принес выручки в 6 тыс. грн на протяжении 2017 года. За год поезд перевез 342 пассажира. При этом расходы на этот поезд составляют 12,5 млн грн. Мы хотели как пилотный проект запустить на этом маршруте автобус, а поезд убрать… Этого не удалось сделать, потому как местные власти не дали добро на эту инициативу", — рассказал Рязанцев.
Ну тут питання цікаве і складне)))
Хоча в 1937р. воно вирішувалось за 20 секунд і місцева влада там взагалі би не згадувалась.
Я наприклад знав поїзд в якому крім залізничників та пенсіонерів нікого не було, але його успішно прибрали. Бо захотіли.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 05 янв 2019, 15:38
Бодрый
У 2018 році Укрзалізниця перевезла майже на 4 млн пасажирів більше, ніж у 2017 році

У 2018 році Укрзалізниця перевезла в далекому сполученні 55,9 млн пасажирів, що майже на 4 млн більше показника попереднього року. Збільшити обсяги перевезень пасажирів залізничникам вдалося попри зменшення кількості вагонів. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Завдяки покращенню ефективності використання вагонів, зокрема мінімізації їх простою, нам поки що вдається щорічно збільшувати кількість перевезених пасажирів. Чимало поїздів після нічного рейсу ми задіювали як денні. А згодом — знов у нічну поїздку. Насамперед це стосується періоду пікових перевезень, тривалих вихідних. Так, лише на ці новорічно-різдвяні свята ми призначили близько 40 додаткових поїздів, що виконають понад 300 рейсів», — зазначив Євген Кравцов.

Але вже в найближчі роки, за словами керівника компанії, Укрзалізниця потребує державної підтримки для оновлення пасажирського рухомого складу. «Лише минулого року парк пасажирських вагонів через закінчення їх терміну експлуатації зменшився на 100 одиниць. Для збереження обсягів перевезень ми щороку маємо його оновлювати мінімум на 200 вагонів. На жаль, через низькі тарифи та збитковість цих перевезень ми потребуємо в цьому питанні підтримки з боку держави, а саме виділення коштів на придбання пасажирських вагонів з бюджету України, як це передбачено Законом України «Про залізничний транспорт», — наголосив він.

Нагадаємо, у 2018 році Укрзалізниця оновила капітально-відновлювальним ремонтом рекордну за останні 8 років кількість вагонів – 118 одиниць. Завдяки цим ремонтам їх термін служби продовжено на 14 років.

Окрім цього, минулоріч Укрзалізниця придбала в українського виробника 8 пасажирських штабних купейних вагонів, які вже задіяні в перевезеннях.

За словам Євгена Кравцова, Укрзалізниця має амбітні плани щодо оновлення парку пасажирських вагонів і на 2019 рік. «У проект фінплану на цей рік ми заклали кошти на закупівлю 46 та на модернізацію 78 пасажирських вагонів», — резюмував керівник компанії.
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/487961/

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 04 фев 2019, 21:26
Бодрый
"Укрзализныця" проведет эксперимент по уменьшению количества проводников в поездах

УЗ в порядке эксперимента намерена ограничить количество проводников в поездах из расчета два проводника на два вагона.

АО "Укрзализныця" намерено провести эксперимент, в ходе которого в некоторых пассажирских поездах дальнего следования количество проводников будет уменьшено из расчета два проводника на два вагона.

Об этом в компании сообщили в ответ на запрос ЦТС.

Как уточнили в УЗ, на данный момент на два вагона приходится три проводника.

Эксперимент по уменьшению количества данных сотрудников будет проведен на поездах с минимальным количеством остановок и максимальной скоростью.

"Проведение эксперимента запланировано в первом полугодии 2019 года. Он не предусматривает сокращения количества проводников. В ходе проведения эксперимента будут задействованы новые пассажирские вагоны или вагоны, прошедшие капитально-восстановительный ремонт", - говорится в сообщении УЗ.

Данный эксперимент направлен на уменьшение затрат "Укрзализныци" на обслуживание пассажиров. При этом в компании отмечают, что качество обслуживания не пострадает.

"Кроме того, в ходе эксперимента будет проведен анализ функций проводников с возможным последующим их пересмотром. Данный подход к обслуживанию пассажиров апробировали железные дороги других государств. В частности, Беларусь уже длительное время применяет нормы обслуживания два проводника на два вагона", - отметили в госкомпании.
https://cfts.org.ua/news/2019/02/04/ukr ... ezde_51518

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 05 фев 2019, 17:20
M@cro$
"Эксперимент".
"Качество обслуживания не пострадает".

Мені цікаво, навіщо робити експеримент, якщо вони вже написали який буде результат?

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 05 фев 2019, 17:26
Klovsky
УЗ експериментує з провідниками, не з якістю. Якщо небагато звільниться, значить добре.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 05 фев 2019, 18:05
VOVA_H
Klovsky писал(а):
05 фев 2019, 17:26
УЗ експериментує з провідниками, не з якістю. Якщо небагато звільниться, значить добре.
Керівництво УЗ думає деб ще урвати копієчку для прокорму роздутого та зажравшогося штату керівників та ревізорського апарату. Доки гнилу голову не відсічуть толку не буде.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 06 фев 2019, 09:50
Юрик
Тут ситуация подобная как со словами (удалено) о (удалено) - Живет в другой реальности.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 06 фев 2019, 20:18
VOVA_H
Юрик писал(а):
06 фев 2019, 09:50
Тут ситуация подобная как со словами (удалено) о (удалено) - Живет в другой реальности.
Та не зовсім "в іншій реальності", просто відсутній зворотній звязок: ніхто з керівництва УЗ ніколи не відповів за свої дії.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 08 фев 2019, 10:17
euhome
В УЗ назвали 5 проектов, которые могут быть реализованы за средства Еврокомиссии

https://cfts.org.ua/news/2019/02/06/v_u ... ssii_51551

6 февраля 2019, 10:41

Глава компании Евгений Кравцов рассказал о части проектов, на которые пойдет финансирование ЕС и Всемирного банка.

За средства, которые Еврокомиссия совместно со Всемирным банком намерена выделить Украине в рамках программы расширения стратегических транспортных коридоров, "Укрзализныця" планирует реализовать 9 различных проектов. Глава компании Евгений Кравцов назвал первые 5 из них, пишет ЦТС.

В частности, речь идет о модернизации участка Ковель-Ягодин-Госграница с последующей электрификацией, реконструкции пути на станции Подборцы (Львовская область), строительстве новой тяговой подстанции на станции Раздельная, электрификации участка Бердичев-Коростень-Бережесть, увеличении пропускной способности на участке Гребенка-Полтава.

Напомним, ранее ЦТС сообщал, что Европейская комиссия совместно со Всемирным банком разработала инвестиционный план действий для развития инфраструктуры в странах "Восточного партнерства". На железнодорожные проекты планируется потратить 2 млрд евро, из которых 850 млн должна получить Украина.

Всего в Украине, Армении, Азербайджане, Беларуси, Грузии и Молдове будет реализовано 16 ж/д проектов, 9 из них - на "Укрзализныце". Вместе с тем, в УЗ пока не называют оставшиеся 4 проекта.

В целом на создание транспортных сетей со странами "Восточного партнерства" ЕС выделит 13 млрд евро. Предусматривается проведение работ по 4,8 тыс. автомобильных и железнодорожных сообщений, 6 портам и 11 логистическим центрам в 6 странах.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 12 фев 2019, 19:40
Бодрый

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 05 мар 2019, 21:09
ЛиС
Вимагаємо повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років.

Пановэ/Господа/Товарищи! Потратить 10 минут времени на регистрацию, и голосовалку не так сложно. Я понимаю, что даже если все пользователи форума проголосуют - это пыль(в части количества голосов). Но всё равно - не поленитесь это сделать. Также приветствуется перепост во всяких фейсбуках/одноглазниках/контактиках/вайберах/телеграммах и т.п.

P/S Вот не уверен, является это нарущением правил форума или нет. Если является - грохните.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 06 мар 2019, 01:10
ЛиС
"Ударники коммунистического капиталистического труда"

И всё-то ты в трудах, всё в трудах, великий государь, аки пчела!

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 01 ноя 2019, 15:31
Анатолий
ЛиС писал(а):
06 мар 2019, 01:10
"Ударники коммунистического капиталистического труда"

И всё-то ты в трудах, всё в трудах, великий государь, аки пчела!
Наконец-то я прочитал это загадочное сообщение!

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 04 ноя 2019, 20:38
euhome
Укрзалізниця проводить підготовку до електрифікації дільниці Ковель — Ізов — Держкордон, — Євген Кравцов

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/498047/

10.07.2019

В Укрзалізниці триває підготовка до електрифікації дільниці Ковель — Ізов — Держкордон. Залізничники вже реконструювали колії та інфраструктуру на станції Ізов Волинської області. Роботи з електрифікації планується розпочати вже цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, зазначена ділянка завдовжки майже 100 км наразі є найбільш затратною частиною маршруту експорту залізорудної сировини з Кривого Рогу на металургійні підприємства в Польщі. «Через відсутність електрифікації на зазначеній ділянці ми вимушені перевозити вантажі на дизельтязі. В умовах постійного зростання цін на нафтопродукти електрифікація сприятиме зменшенню експлуатаційних витрат, енергозбереженню, зниженню забруднення природного середовища від згорання дизпалива. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів», — зазначив Євген Кравцов.

Наразі на дільниці курсують 14 вантажних, 2 пасажирські та 6 приміських поїздів, після електрифікації її пропускну спроможність буде збільшено вдвічі. У ході електрифікації дільниці Ковель — Ізов — Держкордон залізничники переобладнають 6 проміжних станцій, 5 зупиночних пунктів та 1 роз’їзд. Буде змонтовано 154 км контактної мережі на перегонах та станціях, а також перевлаштують електропостачання та освітлення 26 станцій та переїздів.

Загалом з квітня до червня 2019 року залізничники відремонтували 492 км колії. З них реконструйовано 93 км, а капітальний і середній ремонт проведено на 399 км. Зокрема, з початку року оновлено інфраструктуру на таких дільницях: Хлібодарівка — Роз’їзд 393 км (8 км); Гракове — Шевченкове (15,6 км); Цвіткове — Володимирівка (4,7 км), Фундукліївка — Цибулеве (6 км), Спартак — Бородянка (11 км), Сухоліси — Рокитне (4,3 км), Озеряни — Здолбунів (5,5 км), Мардарівка — Перехрестове (7 км), Канатове — Кропивницький (7,6 км).

Довідково
У залізниці в планах на 2019 рік — реконструкція 271,6 км колії, капітальний ремонт 140,9 км колії та середній ремонт 949 км колії. Найбільші обсяги ремонтно-колійних робіт виконуватимуться на дільницях Жмеринка — Вапнярка — Одеса, Київ — Жмеринка — Підволочиськ, Козятин — Здолбунів, Київ — Коростень — Шепетівка — Здолбунів — Красне — Львів, Львів — Стрий — Чоп, Фастів — Миронівка — П’ятихатки — Чаплине, Лозова — Запоріжжя — Кривий Ріг — Тимкове, Київ — Гребінка — Харків — Основа — Куп’янськ, Київ — Ніжин — Горностаївка та Комиш-Зоря — Волноваха.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 04 ноя 2019, 20:48
euhome
"Укрзалізниця" створить "Вокзальну компанію"

https://www.epravda.com.ua/news/2019/05/29/648243/

29 ТРАВНЯ 2019, 11:25

В УЗ підготували дорожню карту щодо створення філії "Вокзальна компанія", яка повинна почати працювати до кінця 2019 року.

Про це повідомляє видання Магістраль.

"Наша мета - вдосконалити систему управління вокзалами, підвищити ефективність їх діяльності, в тому числі за рахунок мінімізації дублюючих функцій. До головних цілей відноситься і скорочення фінансових витрат", - заявив директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики "Укрзалізниці" Антон Саболевський.

Саболевський нагадав, що негативний фінансовий результат діяльності вокзалів філії "Пасажирська компанія "АТ "Укрзалізниця" за 2018 рік становив 405 млн гривень

Він повідомив, що в УЗ планують три етапи реорганізації.

Спочатку до філії будуть передані позакласні вокзали, які наразі знаходяться в управлінні філії "Пасажирська компанія".

Далі будуть передані поетапно об'єкти I-III класу регіональних філій. Загалом на першому етапі відбудеться передача 106 вокзалів.

Після цього настане черга вокзалів IV, V категорій, яких більше 1,2 тис. Згодом до них приєднаються і зупинкові пункти, яких в УЗ майже 2,3 тис. Вони будуть передані на баланс підприємства.

Відповідно в структурі філії буде майно і персонал.

За словами Саболевського, при реорганізації УЗ вирішила слідувати німецькій моделі управління вокзалами (коли всі вокзали та пункти зупинки передаються на баланс однієї філії).

Її використовувала німецька державна залізнична компанія Deutsche Bahn, коли створила окрему структуру - DB Station&Service.

На момент заснування в 2001 році вона мала в управлінні майже 11 тис. об'єктів, тепер же їх всього 5,5 тис.

"Частина вокзалів була закрита або оптимізована. Цікавий момент: в Німеччині залізничну станцію може купити будь-хто. Дуже багато випадків, коли на малодіяльних ділянках новими власниками стають не лише юридичні, а й фізичні особи. Для них це засіб здійснення комерційної діяльності. Хтось бере з метою розвитку туризму, однак іноді і обслуговують поїзди. У країнах Євросоюзу відпрацьований механізм виставлення на продаж станцій через аукціони", - зазначає Саболевський.

Загалом з 1999 року, за словами Саболевського, на торгах в Німеччині було продано понад 2,1 тис. вокзалів. Причому частина - за символічну ціну в 1 євро, за умови інвестування в розвиток.

Більш того, на думку Саболевського, далеко не кожен вокзал після реформи буде мати начальника.

"Ми відходимо від того, що кожен вокзал повинен мати начальника. Виділено базові структурні підрозділи, керівники яких будуть управляти вокзалами на прилеглій території. Наприклад, глава станційного комплексу Київ-Пасажирський стане управляти вокзалами в Жмеринці та Фастові. А, наприклад, начальник вокзалу Львів буде відповідати за об'єкти на пасажирських станціях Трускавець, Моршин, Самбір. Ми відпрацювали чітку ієрархію, в якій буде виділено 19 "якірних" вокзалів - по два-чотири на кожен регіональний філіал", - розповів Саболевський.