Железная дорога в ЧЗО

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Железная дорога в ЧЗО

Сообщение ЛиС »

Очень интересный фоторепортаж
http://tokatema.livejournal.com/63132.html
Скажу сразу - репортаж не мой. На некоторые мелкие недочеты в техническом плане автора уже уведомили :)
Поэтому на комменты типа "Блокировки нету, потому что все украли" рекомендую внимания не обращать. :)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Началось строительство новой ветки в Зоне.
1. https://goo.gl/fqTpoe
2. https://goo.gl/f2dTqZ
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Железная дорога в ЧЗО

Сообщение Dvorko »

Укрзалізниця збудувала колію в зону відчуження ЧАЕС, — Іван Юрик
14.07.2021

Укрзалізниця завершила реконструкцію колії між станціями Вільча та Янів, що з’єднує зону відчуження Чорнобильської атомної електростанції з основною залізничною мережею. Наразі тривають підготовчі роботи до запуску першого тестового поїзда. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

За словами керівника компанії, усі роботи були виконані в рекордні строки. «У червні ми виграли тендер і підписали угоду з Енергоатомом на реконструкцію зазначеної ділянки. Ми розуміли важливість проєкту для країни, тож усі роботи були виконані в рекордні строки — за один місяць. Завдяки зусиллям залізничників уже найближчим часом почне роботу перше централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива», — зазначив Іван Юрик.

Зокрема, у ході реконструкції ділянки було замінено залізничне полотно відповідно до проєкту та реконструйовано колії в обсязі 24,56 км, середнім ремонтом оновлено 4,3 км.

Під час виконання робіт було задіяно 95 залізничників філії «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця» та необхідна колійна техніка. Зазначимо, що філія «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця» — це єдине підприємство в Україні, що має потужності для здійснення таких видів ремонтно-колійних робіт .

Усі роботи на ділянці виконувалися відповідно до Правил радіаційної безпеки при проведенні робіт у зоні відчуження і зоні безумовного (обов’язкового) відселення, затверджених наказом МОЗ України від 04.04.2008 №179/276.

Вже найближчим часом туди доправлятимуть відпрацьоване ядерне паливо з трьох атомних електростанцій: Рівненської, Хмельницької та Південно-Української, — що зберігатиметься там упродовж наступних ста років.

Реконструйовану ділянку буде презентовано ЗМІ на наступному тижні.

Нагадаємо, 3 лютого 2021 року Кабінет Міністрів України Розпорядженням №91-р передав залізничну колію «Вільча — Янів» (зона відчуження, Іванківський район Київської області) на баланс НАЕК «Енергоатом».

Карта

URL: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/551909/
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Железная дорога в ЧЗО

Сообщение Бодрый »

Dvorko писал(а):
14 июл 2021, 21:31
Укрзалізниця збудувала колію в зону відчуження ЧАЕС, — Іван Юрик
ИзображениеИзображение
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Dvorko
Машинист
Машинист
Сообщения: 564
Зарегистрирован: 11 июн 2020, 20:27
Откуда: Київ

Re: Железная дорога в ЧЗО

Сообщение Dvorko »

Тестовий потяг до ЦСВЯП успішно пройшов відновленою залізничною колією «Вільча - Янів»
29.07.2021

29 липня 2021 року відбувся тестовий прогін першого пробного спецпотяга, який віз імітатор контейнера з відпрацьованим ядерним паливом, реконструйованою залізничною ділянкою «Вільча - Янів» протяжністю 43 км. Вона з‘єднує центральну магістраль Укрзалізниці з Централізованим сховищем відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП).

Оскільки ВЯП можна перевозити тільки залізницею, саме необхідність реконструкції цієї під’їзної колії стояла на заваді введення в експлуатацію ЦСВЯП. За ініціативи Енергоатома залізничну колію, передану на баланс Компанії у лютому цього року, відновили у рекордно короткий термін. Будівельні роботи здійснювали дві бригади залізничників, одна з них рухалася зі станції Вільча, друга – зі станції Янів. 9 липня вони зустрілися та забили у щойно прокладену нову колію символічний «золотий костиль». Фінансував ці роботи Енергоатом.

Під час тестового прогону спецпотягу були присутні міністр енергетики України Герман Галущенко, в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик і т.в.о. президента компанії НАЕК «Енергоатом» Петро Котін.

Міністр енергетики Герман Галущенко підкреслив, що відкриття збудованої 43-кілометрової ділянки залізничної колії, яка з'єднає ЦСВЯП із залізничною мережею України, є вкрай важливим кроком для запуску Сховища. Окрім того, це й важлива складова геополітичних процесів, особливо коли йдеться про енергонезалежність та енергетичну безпеку нашої держави.

«Ми готові запустити Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива в експлуатацію напередодні 30-ї річниці Незалежності України, і один із важливих кроків до цього – пуск залізниці на ділянці «Вільча - Янів», – сказав міністр.

Завдяки запуску ЦСВЯП Україна зможе припинити вивезення відпрацьованого ядерного палива на російські підприємства для переробки та тимчасового зберігання. Відтепер воно зберігатиметься в Україні, дозволяючи нашій державі заощаджувати близько 200 млн доларів щорічно.

Керівник НАЕК «Енергоатом» Петро Котін подякував працівникам АТ «Укрзалізниця» та Голові правління компанії Івану Юрику за швидке та якісне виконання робіт зі спорудження залізничної колії.

«Лише п‘ять місяців тому Енергоатом отримав на баланс 43 кілометри колії «Вільча - Янів», яка потребувала серйозної реконструкції, а вже сьогодні ми є свідками проїзду тестового потяга», – сказав пан Котін. За його словами, Енергоатом не тільки знайшов кошти на реконструкцію під‘їзної колії, але й утримуватиме її на балансі.

«Саме цією колією, починаючи з вересня 2021 року, до ЦСВЯП підуть потяги з відпрацьованим ядерним паливом із трьох українських АЕС: Рівненської, Хмельницької та Южно-Української. А згодом, услід за провідними країнами світу, Україна розвиватиме технологію подальшого використання ВЯП. Тому сьогоднішня подія є надважливою і для майбутніх поколінь», – висловив упевненість керівник Енергоатома.

Він додав: із початком експлуатації першого пускового комплексу ЦСВЯП атомники також докладатимуть зусиль, щоб відновити інфраструктуру, господарську й туристичну діяльність у Зоні відчуження, де розташоване Сховище. Нині Іванківська, Поліська і Славутська громади, що межують із Зоною відчуження, отримують від Компанії додаткові кошти на соціально-економічний розвиток.

Для довідки:

Реконструкція залізничної колії «Вільча – Янів» – це проєкт національного значення. Її передали на баланс НАЕК «Енергоатом» 3 лютого 2021 року Розпорядженням Кабінету міністрів № 91-р за ініціативи самої Компанії, яка прагнула завершити роботи з відновлення під‘їзного шляху до ЦСВЯП у максимально стислі терміни.

https://www.energoatom.com.ua/ua/press_ ... L9WYhzf4hk
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Железная дорога в ЧЗО

Сообщение ЛиС »

Мда... Усё страньше и страньше. "для довідки" - колія Вільча-Янів-Семиходи і так була у веденні адміністрації ЧЗВ дуже багато років. І на баланс ПЗз теж намагалися спихнути неодноразово. Але більш-менш нормальні керівники від цієї фігні відхрещувалися. Потім за часів, коли ПЗз керував " колекціонер слоненяток" її(ділянку Вільча-Янів) таки "раптово" передали на баланс ПЗз, і всі відновлювальні роботи проведені силами коростенського ПМСа, а потім "раптом" передаємо на баланс "Енергоатом". Слідкуйде за руками, "Енергоатом" за свої кошти то не міг зробити, правда? Так, я розумію, що в "Енергоатомі" немає колійників, але хто їм заважав то все оплатити УЗ?

Ответить