На жаль мені про це не відомо.
City Express
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: City Express
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: City Express
ЛиС, не убедил в необходимости запрета вообще. Кроме твоих субъективных предпочтений касательно наполнения и личности не вижу ничего. По ошибкам в материале куда эффективнее будет писать автору, а не просьбы о запрете.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: City Express
Ну просили же по конкретному видео. По остальным разбор не делал, да и зачем? Я ж не истина в последней инстанции. Исключительно - предложение.
Кстати, DFAW тоже возмущался, но уже по Боржаве(там я не сильно в теме что к чему).
Как говорится "разрешите? Не разрешаю!", ну и ладно
Кстати, DFAW тоже возмущался, но уже по Боржаве(там я не сильно в теме что к чему).
Как говорится "разрешите? Не разрешаю!", ну и ладно
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: City Express
А причём здесь DFAW к данному вопросу?
А вообще, давайте в ЛС или мессенджер продолжать, а то мы тут уже чат никому неинтересный устроили.
А вообще, давайте в ЛС или мессенджер продолжать, а то мы тут уже чат никому неинтересный устроили.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: City Express
Это к вопросу "объективности" роликов Васильева в целом. Ладно, умерла, так умерла
Re: City Express
За 37 хвилин із Василькова до Києва: незабаром запустять дизельний потяг
16 червня 2021 року – знакова подія для жителів Василькова. Цього дня депутатський корпус Васильківської міськради підтримав проєкт запровадження залізничного сполучення Васильків – Київ.
Планується, що дизельний потяг курсуватиме два рази вранці та двічі у вечірній час, щоб люди могли безперешкодно діставатись столиці для роботи чи навчання та ввечері повертатись додому. Одночасно буде проводитись електрифікація колії, щоб у подальшому курсував електропоїзд.
Швидкість дизельного потяга складатиме 55-57 км/год. Вартість квитка – 25 грн. Поїзд відправлятиметься від залізничної станції Васильків-2 (платформа розміщуватиметься між коліями біля залізничного переїзду по вулиці Соборна) та прибуватиме до станції Київ – Пасажирський.
Надалі буде вирішуватись питання перенесення чи закриття автозаправної станції «БРСМ», що розташована неподалік станції Васильків-2, адже вона була збудована з порушенням вимог законодавства, зокрема відстань від АЗС до залізничного переїзду має бути не менш ніж 100 м.
Орієнтовно до І кварталу 2022 року потяг складатиметься з 3-х вагонів, які оснащені 180 місцями для сидіння. Але коли буде проведена електрифікація, потяг збільшиться до 10-12 вагонів, тобто вміщатиме до 1000 пасажирів.
Артем Валерійович Миронович, директор філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця», разом із міським головою Наталією Олександрівною Баласинович 16 червня випробували новий експрес, проїхавшись на ньому із Калинівки до Василькова.
У своєму виступі перед депутатами Васильківської міськради Артем Миронович зазначив: «Питання електрифікації станції «Васильків-2» обговорюється тривалий час. Для нас дуже важливо, щоб було прийняте рішення урядом щодо виділення коштів уперше за роки незалежності України на електрифікацію саме цієї дільниці у наступні рік-два».
За його словами, спеціалісти Укрзалізниці обдумують шляхи втілення даного проєкту електрифікації у життя, адже такого сучасного інфраструктурного об’єкта ще не було. Його вартість сягає 300 млн грн. Така чимала сума виправдана, адже потрібно замінити 11 км колії. Її заміна зумовлена банальною старістю: колія була збудована майже 100 років тому, у 1929 році. Вартість заміни 1 км колії коливається від 9 до 11 млн грн. Таким чином, лише на залізничний шлях потрібно витратити понад 100 млн грн.
«Щоб безпечно перевозити пасажирів, ми маємо збудувати сучасну платформу, проєкт якої мають розробити протягом тижня, а на будівництво платформи у нас всього два місяці, якщо розпочати вже зараз», – додав Артем Валерійович.
Міський голова Наталія Баласинович підкреслила: «Сьогодні у нас є шанс. Як міський голова, я вважаю, що цей шанс ми не можемо втратити, адже він дуже необхідний нашій громаді. Якщо ми запустимо перший потяг вже до 30-річчя Незалежності України, до 24 серпня цього року, наша громада нам буде дуже вдячна».
Своєю чергою присутні депутати ставили актуальні питання щодо будівництва у майбутньому парковки для автотранспорту біля станції Васильків-2, удосконалення пішохідних переходів, а також зауважили, що залізничне сполучення Васильків – Київ значно розвантажить місто від заторів, дозволить жителям як Василькова, так і навколишніх сіл швидко діставатись столиці. Депутати нагадали про колишній вантажний та пасажиропотік станції «Васильків-2», розвинену промисловість завдяки залізничному сполученню, тож цей проєкт буде поштовхом для відродження тисячолітнього міста.
Тепер залишилося дочекатися запуску 24 серпня 2021 року потяга Васильків – Київ.
16 червня 2021 року – знакова подія для жителів Василькова. Цього дня депутатський корпус Васильківської міськради підтримав проєкт запровадження залізничного сполучення Васильків – Київ.
Надія Проценко для видання «Пульс Васильківщини»
Планується, що дизельний потяг курсуватиме два рази вранці та двічі у вечірній час, щоб люди могли безперешкодно діставатись столиці для роботи чи навчання та ввечері повертатись додому. Одночасно буде проводитись електрифікація колії, щоб у подальшому курсував електропоїзд.
Швидкість дизельного потяга складатиме 55-57 км/год. Вартість квитка – 25 грн. Поїзд відправлятиметься від залізничної станції Васильків-2 (платформа розміщуватиметься між коліями біля залізничного переїзду по вулиці Соборна) та прибуватиме до станції Київ – Пасажирський.
Надалі буде вирішуватись питання перенесення чи закриття автозаправної станції «БРСМ», що розташована неподалік станції Васильків-2, адже вона була збудована з порушенням вимог законодавства, зокрема відстань від АЗС до залізничного переїзду має бути не менш ніж 100 м.
Орієнтовно до І кварталу 2022 року потяг складатиметься з 3-х вагонів, які оснащені 180 місцями для сидіння. Але коли буде проведена електрифікація, потяг збільшиться до 10-12 вагонів, тобто вміщатиме до 1000 пасажирів.
Артем Валерійович Миронович, директор філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця», разом із міським головою Наталією Олександрівною Баласинович 16 червня випробували новий експрес, проїхавшись на ньому із Калинівки до Василькова.
У своєму виступі перед депутатами Васильківської міськради Артем Миронович зазначив: «Питання електрифікації станції «Васильків-2» обговорюється тривалий час. Для нас дуже важливо, щоб було прийняте рішення урядом щодо виділення коштів уперше за роки незалежності України на електрифікацію саме цієї дільниці у наступні рік-два».
За його словами, спеціалісти Укрзалізниці обдумують шляхи втілення даного проєкту електрифікації у життя, адже такого сучасного інфраструктурного об’єкта ще не було. Його вартість сягає 300 млн грн. Така чимала сума виправдана, адже потрібно замінити 11 км колії. Її заміна зумовлена банальною старістю: колія була збудована майже 100 років тому, у 1929 році. Вартість заміни 1 км колії коливається від 9 до 11 млн грн. Таким чином, лише на залізничний шлях потрібно витратити понад 100 млн грн.
«Щоб безпечно перевозити пасажирів, ми маємо збудувати сучасну платформу, проєкт якої мають розробити протягом тижня, а на будівництво платформи у нас всього два місяці, якщо розпочати вже зараз», – додав Артем Валерійович.
Міський голова Наталія Баласинович підкреслила: «Сьогодні у нас є шанс. Як міський голова, я вважаю, що цей шанс ми не можемо втратити, адже він дуже необхідний нашій громаді. Якщо ми запустимо перший потяг вже до 30-річчя Незалежності України, до 24 серпня цього року, наша громада нам буде дуже вдячна».
Своєю чергою присутні депутати ставили актуальні питання щодо будівництва у майбутньому парковки для автотранспорту біля станції Васильків-2, удосконалення пішохідних переходів, а також зауважили, що залізничне сполучення Васильків – Київ значно розвантажить місто від заторів, дозволить жителям як Василькова, так і навколишніх сіл швидко діставатись столиці. Депутати нагадали про колишній вантажний та пасажиропотік станції «Васильків-2», розвинену промисловість завдяки залізничному сполученню, тож цей проєкт буде поштовхом для відродження тисячолітнього міста.
Тепер залишилося дочекатися запуску 24 серпня 2021 року потяга Васильків – Київ.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: City Express
шо - опять?
прыжки на граблях, как национальный вид спорта....Раньше хоть до калиновки запустили, а там - сами, на остальные проходящие собаки. А тут - экспресс, но с оборотом по той же калиновке))))
прыжки на граблях, как национальный вид спорта....Раньше хоть до калиновки запустили, а там - сами, на остальные проходящие собаки. А тут - экспресс, но с оборотом по той же калиновке))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: City Express
Та не, это речь о Василькове.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- KuzyaCat
- Начальник депо
- Сообщения: 1178
- Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: City Express
Очень интересно, какой пс туда выкатят. Если полувековые "гробы" на колесах, то большинство предпочтет добираться маршрутками.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: City Express
Логично, что у УЗ на первое время нет особо выбора, кроме ДПКр3, Pesa либо ДР1А. Если новых ДПКр3 не поступит, то будут ДР1А ездить, скорее всего. Это всё моё ИМХО.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: City Express
Мова про Васильків, але залізничні колії з Василькова ніяк не оминуть Калинівку (Васильків-1).
Ще дуже цікаво буде подивитися на прослідування переїзду біля Багрина, та і не тільки переїзду, зі "швидкістю 55-57 км/г"
Як на мене, це чергова спроба розпилу бюджетних кощтів команди Одинця вкупі з чорноротою Баласинович.
2 рази на день, зважаючи на те, що маршрутка Васильків- Київ віправляється кожні 15-20 хв.. Навряд чи це буде користуватися попитом. Васильків вже не той, що був раніше.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: City Express
С каким "оборотом"? Там не надо ничего оборачивать. Всё прекрасно ездит через 6-й путь ст.Васильков-1 в обоих направлениях.
Цікаво, Миронович сам таку дурню ляпнув(просто для красного слівця, не вдаваючись в деталі), чи то вже журналісти так написали? Звісно, колія не в кращому стані, і без нормальної капіталки діла не буде. Але про 100 років трошки той...
Ну і до купи 3 нерегульовані переїзди без автоматики (3, 4 і 9 км) - швидкість руху по ним не більше 25 км/год.
Re: City Express
Скоріше за все, 91 рік тому прокладено сам шлях, після того він оновлювався (ті ж з/б шпали, які я не думаю, що у 29 році на під'їзній колії поклали б). А чим обумовлено зменшення швидкості руху до 25 км/год на переїздах?Цікаво, Миронович сам таку дурню ляпнув(просто для красного слівця, не вдаваючись в деталі), чи то вже журналісти так написали? Звісно, колія не в кращому стані, і без нормальної капіталки діла не буде. Але про 100 років трошки той...
Ну і до купи 3 нерегульовані переїзди без автоматики (3, 4 і 9 км) - швидкість руху по ним не більше 25 км/год.
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
Re: City Express
Як мінімум - капітальний ремонт на В-2 робили на початку 2000-х.
Не взагалі на переїздах, а на неохороняємих переїздах (без чергового), на яких відсутня, або тимчасово вийшла з ладу, переїзна сигналізація. Обумовлено забезпеченням безпеки руху поїздів.
Досить довгий час був схожий переїзд на одноколійній дільниці Святошин-Борщагівка в напрямку К-Петрівки. І там теж діяло обмеження швидкості до 25 км/год.Зараз там переїзд обладнаний автоматикою.
На переїздах з черговим у випадку виходу з ладу переїзної сигналізації, або якщо автоматика працює лише в "правильному" напрямку, а поїзд відправляється по неправильній колії швидкість руху обмежується до 40 км/год. Після прослідування переїзду головою поїзда дозволяється далі рухатись зі встановленною швидкістю.
Не взагалі на переїздах, а на неохороняємих переїздах (без чергового), на яких відсутня, або тимчасово вийшла з ладу, переїзна сигналізація. Обумовлено забезпеченням безпеки руху поїздів.
Досить довгий час був схожий переїзд на одноколійній дільниці Святошин-Борщагівка в напрямку К-Петрівки. І там теж діяло обмеження швидкості до 25 км/год.Зараз там переїзд обладнаний автоматикою.
На переїздах з черговим у випадку виходу з ладу переїзної сигналізації, або якщо автоматика працює лише в "правильному" напрямку, а поїзд відправляється по неправильній колії швидкість руху обмежується до 40 км/год. Після прослідування переїзду головою поїзда дозволяється далі рухатись зі встановленною швидкістю.