Киев -Борисполь

Модераторы: dimentiy, Администраторы

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Киев -Борисполь

Сообщение VOVA_H »

Wonder писал(а):
14 фев 2019, 19:46
euhome писал(а):
14 фев 2019, 18:50
[*]Середнє завантаження становило близько 32 осіб.
Только мне кажется, что это провал проекта?
Ні. Я в цьому був впевнений ще на єтапі будівництва.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

Хлопці, не заважайте! Ми ще не освоїли кошти на нову платформу "Видубичі"😉
До речі, кошти у УЗ на будівництво платформи "Видубичі" є, на реконструкції платформ "Протасів Яр" та "Русанівка" чомусь немає
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение tov_tob »

Намек на городскую электричку?
Почему УЗ должны беспокоить проблемы города?
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Jyraff »

Wonder писал(а):
14 фев 2019, 19:46
euhome писал(а):
14 фев 2019, 18:50
[*]Середнє завантаження становило близько 32 осіб.
Только мне кажется, что это провал проекта?
Ні. По-перше, розклад ще не оптимізований під розклад літаків, а зроблений як вийшло за наявної кількості РС. По-друге, піки вильоту і прильоту рознесені в часі, і часто в певний проміжок часу експрес іде в одну сторону повний, а назад пустий, от і маємо в середньому менше половини заповнюваності. Такі холості пробіги можна прибрати за наявності додаткового РС, але не факт, що утримання цього РС вигідніше за холості рейси.
Skybus до запуску експресу, до речі, в сторону Борисполя рідко коли хоч на половину був заповнений.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение dimentiy »

Мне так не кажется. Я вижу по утрам и вечерам забитые в хлам вагоны с немалым количеством стоячих. Это особенность Борисполя: у него нет пассажиропотока в течение всего дня на данный момент времени. Третья волна (дневная) только начала формироваться.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Mercury
Путеец
Путеец
Сообщения: 180
Зарегистрирован: 02 мар 2008, 14:44
Откуда: Дніпро

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Mercury »

Мне тоже так не кажется. Я попал на очередное минирование вокзала, стоял со стороны Южного и видел пути, первыми начали подавать аэроэкспрессы, и в течении полутора часов все плотно набивались. Вероятно, ночные почти пустые, но в этомсила общественного транспорта - он должен ходить по графику и везти даже одного пассажира.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Киев -Борисполь

Сообщение VOVA_H »

Mercury писал(а):
20 фев 2019, 20:37
Мне тоже так не кажется. Я попал на очередное минирование вокзала, стоял со стороны Южного и видел пути, первыми начали подавать аэроэкспрессы, и в течении полутора часов все плотно набивались. Вероятно, ночные почти пустые, но в этомсила общественного транспорта - он должен ходить по графику и везти даже одного пассажира.
Сила в правді.
А правда в тому чи покривають доходи від продажу квитків експлуатаційні витрати + витрати на будівництво + вартість рухомого складу + амортизаційні витрати.
Таких розрахунків я не бачив.
Дуже багато красивих слів, навіть деякі цифри є, але далеко не всі, невистачає витрат.
З чого я роблю висновок що проект ває відємну окупаємосість.
Пасажирам добре, але УЗ не благодійна організація.

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Jyraff »

Начальник ПЗЗ Веприцький з Вами не згоден і каже про окупність проекту (див. тут). Детальні розрахунки витрат на експлуатацію нам навряд хтось надасть. Однак оцінки зробити можна. Наприклад, ось тут пишуть, що собівартість приміських перевезень у 2.7 вища за тариф (це якби платили всі, і зайці і пільговики). Для Київ-аеропорт матимемо гривень 25. Звісно, тут інший рівень сервісу, що теж дасть + до собівартості. Але помітна частина вартості квитка іде на окупність інфраструктури, тож на бачу причин не вірити офіційним заявам.
P.S. Більшість пасажирки УЗ на сьогодні збиткова, з десяток модних поїздів (91/92, 105/106, 11/12) тільки рентабельні, так що таки благодійна організація :D

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Киев -Борисполь

Сообщение euhome »

На Выдубичах строят платформу для экспресса в «Борисполь»

https://for-ua.com/article/1176315

31.05.2019 16:25

В Киеве на Выдубичах начали строить платформу для остановки экспресса в «Борисполь», сообщил председатель правления АО «Укрзализныця» Евгений Кравцов.

«На Выдубичах начали строить платформу для остановки Kyiv Boryspil Express. Выдубичи уже сейчас демонстрируют рост пассажиропотока и является мощным транспортным хабом столицы. Мы хотим создать единое логистическое пространство», - написал он в Facebook.

По словам Кравцова, экспрессы в аэропорт будут не только делать остановку на станции, но и будут интегрированы с автовокзалом и иметь выход к метро.

«Должны закончить ремонтные работы уже к концу 2019-го», - отметил он.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Киев -Борисполь

Сообщение DFAW »

Опять героически заканчивают маленький кусочек из проектов Кирпы
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

ИзображениеИзображение
Фото Павло Авдокушин
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

Сходи на платформу зі сторони підземного переходу
ИзображениеИзображение
Східна частина платформи
ИзображениеИзображение
Пандус зі сторони ВК № 236 СПЛ
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Західна частина платформи
ИзображениеИзображение
Центральна частина
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Один з виходів з платформи до автостанції та станції метро "Видубичі" буде поряд з ВК (за ним)
ИзображениеИзображение
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

Kyiv Boryspil Express підбив підсумки за рік роботи

За перший рік роботи Kyiv Boryspil Express здійснив близько 10 тис. рейсів та перевіз майже 1 млн пасажирів.
Про це заявив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов, повідомили у компанії.

За словами Кравцова, це є «безперечним доказом успішності проекту». На сьогодні експреси за добу здійснюють 57 рейсів та перевозять 2,5 тис. пасажирів.Найбільшою популярністю користуються рейси № 842 Київ — Бориспіль о 17:50 та № 845 Бориспіль — Київ о 19:17.

Рекордну кількість пасажирів експреси перевезли в серпні та вересні 2019 року — 98,2 тис. та 107,6 тис. відповідно.

За словами керівника Укрзалізниці, компанія планує й надалі розвивати проект: наразі завершується реконструкція станції Видубичі, де буде збудована зупинкова платформа для експресу.

«Станція Видубичі перетвориться на транспортний хаб, який об'єднає автобусні перевезення, залізницю, метро та авіатранспорт. Крім того, очікуємо на дизель-поїзд виробництва КВБЗ, який ми задіємо на цьому маршруті. А це — додатково 170 місць для сидіння», — зауважив він.

Kyiv Boryspil Express з'єднує залізничний вокзал Київ-Пасажирський із Міжнародним аеропортом Бориспіль. Експреси роблять проміжну зупинку тривалістю 2 хвилини на вокзалі Дарниця. Регулярне курсування поїздів розпочалося 30 листопада 2018 року.
https://www.google.com/amp/s/nv.ua/v/s/ ... 253D#ampf=

З розкладом руху Kyiv Boryspil Express можна ознайомитися за https://www.uz.gov.ua/passengers/timeta ... 1%83%D0%BA
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Киев -Борисполь

Сообщение euhome »

Нова розробка ПАТ «КВБЗ» – дизель-поїзд ДПКр-3 рекомендована до експлуатації

http://www.kvsz.com/index.php/ua/pres-s ... pluatatsii

18 грудня 2019 15:51

17 грудня 2019 року на Крюківському вагонобудівному заводі відбулося засідання міжвідомчої приймальної комісії під головуванням виконуючого обов’язки директора з інженерно-технічного забезпечення АТ «Укрзалізниця» Сергія Мямліна. Комісія мала визначити подальшу долю нової розробки ПАТ «КВБЗ» - дизель-поїзда ДПКр-3. А саме: дозволити чи ні виготовлення партії цих нових поїздів.
Крім представників Укрзалізниці, у складі комісії працювали технічний директор ПАТ «КВБЗ» Олексій Гречкін, начальник проєктно-конструкторського управління Олег Шкабров, головний конструктор пасажирського моторвагонного рухомого складу Дмитро Єгоров, галузеву науку представляли директор науково-дослідного інституту транспортних систем і технологій, доцент кафедри Дніпровського націонеального університету залізничного транспорту ім. В. Лазаряна Сергій Костриця і директор Державного підприємства «Українськоий науково-дослідного інституту вагонобудувакння» Олександр Сафронов.

Члени комісії опрацювали надані програми та результати випробувань поїзда, експертні висновки, розрахунки, комплекти конструкторської документації. І за результатами роботи підписали акт про приймання нової продукції Крюківського вагонобудівного заводу – дослідного зразка тривагонного дизель-поїзда ДПКр-3 для регіональних пасажирських перевезень з двома привідними вагонами моделей 63-7083А, 63-7083А-01 та 63-7084А на візках моделей 68-7085 – привідний візок та 68-7090 – непривідний візок. Висновок комісії – вагони дизель-поїзда та його візки відповідають чинним нормативним документам і вимогам технічного завдання. Тож було ухвалено рішення дозволити заводу виготовлення дослідної партії з 6 поїздів по 3 вагони у складі кожного.

Голова міжвідомчої комісії Сергій Мямлін високо оцінив нову продукцію крюківських вагонобудівників, зазначивши, що вона вдало спроєктована, має хорошу конструкцію і добре виконана.

За комфортності, функціональними можливостями, м'якістю руху і безпекою поїзд не поступається аналогам відомих західних компаній і, на думку провідних фахівців, представників науки і залізничників, сподобається пасажирам.

Довідка
Регіональний дизель-поїзд ДПКр-3 має три вагони: два з них, що є головними, моторні, один – проміжний – безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт. В поїзді 170 місць – першого і другого класів.У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490-500 мм. Вони мають зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.

У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами підлокітник, індивідуальні розетки. Частина крісел має зустрічне розташування, між ними передбачено стаціонарні столи.

Для експлуатації у холодну пору року призначені рідинні обігрівачі, яких усього шість – по два на кожен вагон. Це дозволяє забезпечити надійну роботу системи опалення і скоротити час на попередній підігрів салону та силових установок перед запуском у зимовий період. Передбачено і електропідігрів салону при непрацюючих силових установках і опаленні за рахунок застосування спеціальних електричних нагрівачів від мережі 380В. Це забезпечить економію дизельного пального і попередній підігрів салону перед подачею на посадку в холодні дні.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Киев -Борисполь

Сообщение Бодрый »

За чутками завтра перший рейс дизель-поїзда ДПКр-3
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить