Киев -Борисполь

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

В ЛС
kitponiS, женились бы, БАРИН!

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

До чемпіонату у “Борисполі” з’явиться новий термінал

[ Ігор СВАЧІЙ | “Хрещатик” 15-04-2008 ]
Він буде втричі більшим, аніж усі нині працюючі

До чемпіонату Євро-2012 аеропорт "Бориспіль" з’єднають швидкісною залізничною колією з вокзалом "Київ-Пасажирський". У аеропорту побудують новий термінал. Він займатиме 95 тис. м2. У чотириярусній споруді будуть зручні зали для пасажирів, сучасна технологія обробки багажу. За одну годину термінал зможе прийняти від 2 до 3 тис. пасажирів. Разом із тим, уже в жовтні цього року в “Борисполі” запрацює термінал для недорогих авіакомпаній. Квитки на літаки там коштуватимуть мінімум на 20 — 30 доларів дешевше.

За чотири роки в міжнародному аеропорту “Бориспіль” (МАБ) з’явиться надпотужний термінал. Фінансувати будівництво будуть японці. Відкриття запланували до чемпіонату Євро-2012.

Минулого року аеропорт прийняв 5,6 млн пасажирів, а лише за три місяці цього року вже 1,5 млн пасажирів. Пасажиропотік збільшився на 23 %. У 2011 фахівці очікують 16,5 млн пасажирів. “Кількість перевезень невпинно зростає, а на наш аеропорт припадає приблизно 60 % обсягів авіаперевезень в Україні. Тому будівництво нових терміналів — стратегічне завдання”,— каже гендиректор державного підприємства “МАБ” Олександр Шишков.

Нині діючі термінали “А”, “B” і “C” разом займають площу 27 тис. кв. м. Новий термінал — “D” розміститься на 95 тис. кв м. Нині на території вже тривають початкові роботи — підводять комунікації, готують перонні комплекси. Власне, розпочати будівництво планують уже за три місяці. Наразі проходять тендерні процедури та узгодження документації з кредитором — японським держбанком.

Кредит на суму $170 млн японці виділили аеропорту “Бориспіль” у 2005 році. Загалом на будівництво нового терміналу ще стільки ж.

Новий термінал зроблять чотириярусним, він матиме 11 авіамостів та 21 стоянку для літаків. Там застосовуватимуть нову технологію обробки багажу. Термінал зможе пропускати 2 тис. пас./год. та матиме резерв ще на 1 тис. пасажирів для пікових годин.

Окрім терміналу “D”, в аеропорту побудують два готелі на 500 місць та паркінг на 3 тис. автомобілів. До 2011 року реконструюють і під’їзну дорогу. До цього часу аеропорт також планують з’єднати швидкісною колією з залізничним вокзалом “Київ-Пасажирський”. В розробці проекту колії, яка матиме довжину 25,3 км безпосередньо беруть участь японські фахівці. На підході до аеропорту поїзд “заходитиме” під землю.

Тим часом уже в жовтні цього року у аеропорту з’явиться спеціальний термінал із обслуговування недорогих рейсів. “Термінал low cost обслуговуватиме авіакомпанії, які здійснюють польоти за низькими цінами. Його пропускна спроможність буде 600 пас./год.”,— поділився пан Шишков. За його словами, сервіс на таких польотах буде гірший, однак і квитки коштуватимуть доларів на 20 — 30 дешевше. В інших країнах поява схожих перевізників економ-класу змушувала потужних операторів ринку переглядати ціни на перевезення.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Толи лыжи....
Минулого року аеропорт прийняв 5,6 млн пасажирів, а лише за три місяці цього року вже 1,5 млн пасажирів. Пасажиропотік збільшився на 23 %.
Если кто в школе хоть немного учился, то он знает что в году 12 месяцев. Сдедовательно 3 месяца - это четверть. Если за четверть перевезено 1,5, то за 1 год перевезут 6. Ну так что: 5,6 больше 6 на 23% :?:
ЗЫ: (я понимаю что летом увеличивается пасс нагрузка, но всеже ;-) )
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7682
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Дёдя прав: пассажиропоток увеличится не на 23%, а на 7,143%.

Аватара пользователя
d3fai13r
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 309
Зарегистрирован: 22 сен 2006, 14:14
Откуда: Auckland

Сообщение d3fai13r »

Дёдя писал(а):Толи лыжи....
Если кто в школе хоть немного учился, то он знает что в году 12 месяцев. Сдедовательно 3 месяца - это четверть. Если за четверть перевезено 1,5, то за 1 год перевезут 6. Ну так что: 5,6 больше 6 на 23% :?:
ЗЫ: (я понимаю что летом увеличивается пасс нагрузка, но всеже ;-) )
Просто в авиации, первые 2 месяца достаточно таки гнилые, и потихоньку к концу года паспоток растет, и достигает пика в декабре. И тут 23% скорее всего по сравнению с аналогичным периодом 2007. Прогноз Борисполя на этот год около 6.4млн паксов, но как они там разместяться я не знаю. А про лоукостов, то виззы только подали документы на сертификат эксплуатанта в минтранс, а скай юроп только намерились(и уже вроде отказались от своих намерений), другие лоукосты не очень то бегут в Борисполь. Скорее всего ЕСЛИ ДАЖЕ этот терминал("лоукостный") построят то обслуживать он будет чартеры

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

И тут 23% скорее всего по сравнению с аналогичным периодом 2007.
Так оно наверно и есть, просто об этом полуграмотные журналюги не пишут.
kitponiS, женились бы, БАРИН!

NNNN
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1153
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение NNNN »

Какая-то золотая ж/д получается в Борисполь. Сколько стоило строительство Дарницкого моста?
Последний раз редактировалось NNNN 18 апр 2008, 23:19, всего редактировалось 1 раз.

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Если ЖД до Борисполя столько стоит, то сколько ж стоило построить огромную жд сеть по всей стране???

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

И прикопать
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

NNNN писал(а):Сколько стоило строительство Дарницкого моста?

А его уже закончили строить? :wink:
Выборов впереди много, кушать все хотят, стоимость еще многократно увеличится... Можете поверить на слово...
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

то сколько ж стоило построить огромную жд сеть по всей стране???
десятки (сотни) млрд. советских рублей!
Вон была статья про СТ. Там было написано что 17 (16) км киевского СТ стоило 16(17) млн руб. (думаю реально цифра неправильная, скорее всего на порядок, или в ценах до 1961г., хотя....)
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5900
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Перший поїзд між Борисполем та Києвом має курсувати вже в 2012 році, - Йосип Вінський

http://www.mtu.gov.ua/control/uk/publis ... t_id=34595

3 липня 2008 | Прес-служба МТЗУ

Сьогодні, 3 липня 2008 року, у приміщенні Мінтрансзв’язку відбулася зустріч Міністра транспорту та зв’язку України Йосипа Вінського з представниками японської компанії “ItochuCorporation” на чолі з генеральним менеджером Департаменту компанії Мотоока Такудзі.

Йосип Вінський та пан Такудзі обговорили питання проектування, будівництва та фінансування швидкісного пасажирського залізничного сполучення між аеропортом “Бориспіль” та Києвом. Під час зустрічі японська сторона зробила презентацію попередніх розрахунків будівництва усіх інфраструктурних елементів майбутнього проекту, яка складає орієнтовно 290 млн. доларів. “Я радий, що ми вже маємо всю технічну документацію – це дає нам змогу впевнено рухатися далі”, - сказав Міністр.

“Ми повинні розробити такі умови, щоб поїзд за маршрутом Бориспіль-Київ почав обслуговувавати пасажирів вже під час першого футбольного матчу Європейського Чемпіонату в 2012 році”, - сказав Йосип Вінський. Міністр також наголосив на тому, що потрібно поєднати аеропорт “Бориспіль” не лише з залізничним вокзалом, а й зі станціями метро, “щоб людей не возити через усе місто”.

До кінця липня експертами Укрзалізниці, Державіаадміністрації та аеропорту «Бориспіль» з залученням компанії “ItochuCorporation” буде узгоджено основні технічні умови проекту та розпочато реалізацію досягнутих під час зустрічі домовленостей.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
shmertz
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 21 авг 2008, 00:54
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение shmertz »

Господа, а что вообще имеется в виду под скоростным "Ж/Д путем"?

Это ответвление от участка Киев-Гребенка (и где?), или от развилки на ДВРЗ?

Насколько я понимаю, ж/д станция в Борисполе проходит не далее километра от аэропорта. Да и подъездные пути в аэропорт наверняка есть... Все это как-то задействуют?

Двухпутный участок? Максимальная скорость? Это будет "скоростной поезд по-украински", или по ЕС-овски?

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Лучше новое построить, чем переделывать существующее.
Во-первых, можно больше намыть денег.
Во-вторых, не будет совмещёнки скоростного пассажирского и грузового движения.
В третьих, не должно быть проблем с радиусами кривых, которые для ППЖТ могут быть существенно меньше, чем надо для скоростного движения.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
shmertz
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 21 авг 2008, 00:54
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение shmertz »

sashman писал(а):Лучше новое построить, чем переделывать существующее.
Да, но ЗЕМЛЕОТВОДЫ! Найдется ли под новую ж/д ветку земля? Борисполь - не самый дешевый райончик... А у существующих путей уже есть полоса 8-)
sashman писал(а):Во-вторых, не будет совмещёнки скоростного пассажирского и грузового движения.
А кстати, где начинается реально скоростной участок Киев-Харьков :?: Имеется в виду по стандартам состояния путей и ограничениям для поездов?

Вон на трипольском направлении баннер "Швидкісна колія" стоит уже на Выдубичах, хотя впереди еще однопутные участки, подъездные пути и станция "Кривоноса" (куда постоянно мотаются маневровые составы) :)
sashman писал(а):В третьих, не должно быть проблем с радиусами кривых, которые для ППЖТ могут быть существенно меньше, чем надо для скоростного движения.
См. выше про землеотводы.

Возможно, лучше реально пущенный не очень скоростной "челночный поезд" до аэропорта, чем годами вынашиваемый суперскоростной на бумаге?

Ответить