Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
вставлю свої п'ять копійок.
по-перше. а вагони "експресів" то безпечніші, ніж плацкартні. От уявіть собі, кілька плацкартних вагонів сходять з рейок. Порівняно з можливою кількістю постраждалих, три госпіталізовані людини з "експресу" - майже нічого.
до чого я веду. якби хтось хтів багато крові - пустили б під укіс чи плацкартний чи електричку.
по-друге. у механізмах стрілки треба "шарити". Я б так ніколи б не додумався зробити.
На думку спадає або саботаж когось з колишних залізничників (помстився за звільнення чи щось інше) чи таки "проіскі" конкурентів
по-перше. а вагони "експресів" то безпечніші, ніж плацкартні. От уявіть собі, кілька плацкартних вагонів сходять з рейок. Порівняно з можливою кількістю постраждалих, три госпіталізовані людини з "експресу" - майже нічого.
до чого я веду. якби хтось хтів багато крові - пустили б під укіс чи плацкартний чи електричку.
по-друге. у механізмах стрілки треба "шарити". Я б так ніколи б не додумався зробити.
На думку спадає або саботаж когось з колишних залізничників (помстився за звільнення чи щось інше) чи таки "проіскі" конкурентів
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Спрямовували якраз на колію, де була електричка. Якщо в неї влітає на 115 км/г експрес, наслідки набагато гірші, ніж коли вагони просто злітають на бік і більш-менш повільно гальмують.
Механізм стрілки не аж занадто складна штука. ІМНО тут був простий логічний ланцюжок: треба аварія, для цього - спрямувати на колію з електричкою, щоб зрушити стрілку - треба подивитися роботу електромеханічного привода, а потім - треба крутити такий-то вал, оскільки саме від нього рух передається на ....... і т.д.
Казки про те, що механізм складний для розуміння - це скоріш за все продуманий хід для того, щоб не провокувати пересічних хуліганів на повторення трагедії. Будь-яка людина, яка має шкільні знання з механіки, може зрозуміти принципи роботи цього приводу. І ось це найстрашніше.
Стверджують, що у зловмисника був спільник, який мав дати йому сигнал після проїзду світлофора. А такий варіант, що цей зловмисник просто взяв пару рацій, поклав одну на колію біля світлофора (замотавши тангенту на передачу), а потім спокійно слухав по іншій з мотузкою в руках, коли характерний шум коліс сповістить його про "час Ч"? Потім забрав рацію і поїхав геть...
Механізм стрілки не аж занадто складна штука. ІМНО тут був простий логічний ланцюжок: треба аварія, для цього - спрямувати на колію з електричкою, щоб зрушити стрілку - треба подивитися роботу електромеханічного привода, а потім - треба крутити такий-то вал, оскільки саме від нього рух передається на ....... і т.д.
Казки про те, що механізм складний для розуміння - це скоріш за все продуманий хід для того, щоб не провокувати пересічних хуліганів на повторення трагедії. Будь-яка людина, яка має шкільні знання з механіки, може зрозуміти принципи роботи цього приводу. І ось це найстрашніше.
Стверджують, що у зловмисника був спільник, який мав дати йому сигнал після проїзду світлофора. А такий варіант, що цей зловмисник просто взяв пару рацій, поклав одну на колію біля світлофора (замотавши тангенту на передачу), а потім спокійно слухав по іншій з мотузкою в руках, коли характерний шум коліс сповістить його про "час Ч"? Потім забрав рацію і поїхав геть...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Прокурор: Якщо б диверсант дотягнув мотузку - "Столичний експрес" зіштовхнувся б з електричкою
За крок до трагедії - минулої ночі великих людських жартв вдалося лише дивом уникнути - так коментує аварію на залізниці прокурор Київської області. Йдеться про "Столичний експрес", який їхав з Дніпропетровська і вже під Києвом зійшов з рейок.
За словами прокурора Юрія Гайсинського, правоохоронці відпрацьовують дві головні версії злочину - економічну і особисту.
Юрій Гайсинський, прокурор Київської області: "Тільки випадок зробив неможливим зіткнення цього пасажирського потягу - скоростного - з електричкою, яка стояла і чекала поки цей потяг пройде. Стояла електричка і якби вони трохи дотягнули цією смертельною мотузкою, то багато б смертей було."
За дві години до півночі, минулої ночі під Києвом зійшов із рейок "Столичний експрес", який прямував із Дніпропетровська. Уранці директор Укрзалізниці заявив: хтось зумисне заблокував роботу стрілки. Працював спражній фахівець, бо процедура ця непроста. А міністр транспорту сказав, що це вперше на пострадянському просторі сталося щось подібе із втручанням зловмисників.
За крок до трагедії - минулої ночі великих людських жартв вдалося лише дивом уникнути - так коментує аварію на залізниці прокурор Київської області. Йдеться про "Столичний експрес", який їхав з Дніпропетровська і вже під Києвом зійшов з рейок.
За словами прокурора Юрія Гайсинського, правоохоронці відпрацьовують дві головні версії злочину - економічну і особисту.
Юрій Гайсинський, прокурор Київської області: "Тільки випадок зробив неможливим зіткнення цього пасажирського потягу - скоростного - з електричкою, яка стояла і чекала поки цей потяг пройде. Стояла електричка і якби вони трохи дотягнули цією смертельною мотузкою, то багато б смертей було."
За дві години до півночі, минулої ночі під Києвом зійшов із рейок "Столичний експрес", який прямував із Дніпропетровська. Уранці директор Укрзалізниці заявив: хтось зумисне заблокував роботу стрілки. Працював спражній фахівець, бо процедура ця непроста. А міністр транспорту сказав, що це вперше на пострадянському просторі сталося щось подібе із втручанням зловмисників.
4 мая 2007 | 14:37
Появилась еще одна жертва аварии «Столичного экспресса»
http://www.for-ua.com/incident/2007/05/04/143755.html
Госпитализирован еще один человек, пострадавший в результате аварии «Столичного экспресса» 2 мая.
Об этом сообщил сегодня на брифинге заместитель генерального директора «Укрзализныци» Анатолий Слободян.
По его словам, вчера был «дополнительно госпитализирован мужчина 34-х лет с переломом носа без смещения и рваной раной уха».
Таким образом, на сегодняшний день госпитализированы 3 человека, пострадавшие в результате аварии. Напомним, вчера 11-летний мальчик, пострадавший при аварии, был выписан домой, передает «УНИАН».
По данным Слободяна, все пострадавшие находятся в дорожной клинической больнице «Укрзализныци». Он также отметил, что вчера дополнительно за медицинской помощью обратились 6 человек. Помощь им была оказана без госпитализации.
Как сообщалось, возле железнодорожной станции «Росава» Кагарлыкского района 2 мая в 22.15 во время прохождения пассажирского поезда №168 «Столичный экспресс», который следовал по маршруту Днепропетровск-Киев, сошли с рельсов и перевернулись 4 пассажирских вагона, 1 пустой вагон для перевозки автомобилей и локомотив.
Из 510 пассажиров, ехавших в «Столичном экспрессе», за медицинской помощью обратилось 30 человек, из них были госпитализированы 3 человека.
«ForUm»
Появилась еще одна жертва аварии «Столичного экспресса»
http://www.for-ua.com/incident/2007/05/04/143755.html
Госпитализирован еще один человек, пострадавший в результате аварии «Столичного экспресса» 2 мая.
Об этом сообщил сегодня на брифинге заместитель генерального директора «Укрзализныци» Анатолий Слободян.
По его словам, вчера был «дополнительно госпитализирован мужчина 34-х лет с переломом носа без смещения и рваной раной уха».
Таким образом, на сегодняшний день госпитализированы 3 человека, пострадавшие в результате аварии. Напомним, вчера 11-летний мальчик, пострадавший при аварии, был выписан домой, передает «УНИАН».
По данным Слободяна, все пострадавшие находятся в дорожной клинической больнице «Укрзализныци». Он также отметил, что вчера дополнительно за медицинской помощью обратились 6 человек. Помощь им была оказана без госпитализации.
Как сообщалось, возле железнодорожной станции «Росава» Кагарлыкского района 2 мая в 22.15 во время прохождения пассажирского поезда №168 «Столичный экспресс», который следовал по маршруту Днепропетровск-Киев, сошли с рельсов и перевернулись 4 пассажирских вагона, 1 пустой вагон для перевозки автомобилей и локомотив.
Из 510 пассажиров, ехавших в «Столичном экспрессе», за медицинской помощью обратилось 30 человек, из них были госпитализированы 3 человека.
«ForUm»
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Я вот одного найти не могу - стрелка там пошерстная? Вроде если судить по словам "направить на другой путь" похоже, что да.
И еще - веревка ведь не могла дать перевести стрелку полностью, значит была бы сработка автоматики. А ее небыло. ИМХО вопросов гораздо больше, чем ответов.
И еще - веревка ведь не могла дать перевести стрелку полностью, значит была бы сработка автоматики. А ее небыло. ИМХО вопросов гораздо больше, чем ответов.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Ну тогда противошерстная.TANK писал(а):Я вот одного найти не могу - стрелка там пошерстная? Вроде если судить по словам "направить на другой путь" похоже, что да.
Что за автоматика?TANK писал(а):И еще - веревка ведь не могла дать перевести стрелку полностью, значит была бы сработка автоматики.
Здесь могла быть моя подпись...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Дождались прохода входного светофора, перевели стрелку почти перед самым локомотивом. Какая там сработка за секунду перед сходом с рельсов?TANK писал(а):И еще - веревка ведь не могла дать перевести стрелку полностью, значит была бы сработка автоматики.
А ведь возникает ещё интересный вопрос: возможна ли фальсификация показаний автоматики (т.е. показаний входного светофора)? Тогда и 21-секундного аврала (после светофора до стрелки) могло не быть.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт