Re: Харьков
Добавлено: 19 ноя 2019, 17:44
Місто викупило 90% об'єктів у зоні будівництва метро
131 власник з 144, або 90%, продали місту свої об'єкти нерухомого майна, розташовані на території майбутнього будівництва станцій метро «Державинська» та «Одеська».
Як повідомив сьогодні, 13 листопада, директор Департаменту реєстрації та цифрового розвитку Олег Дробот, всього викупу підлягають 90 об’єктів житлової та комерційної нерухомості, що належать 144 власникам. За результатами перемовин, 131 власник, або 90%, уклали на добровільних засадах угоди з міською радою, яка стала власником цих об’єктів. На викуп та супровідні витрати, пов’язані з правочинними діями, затратами на переїзд тощо, з міського бюджету було витрачено майже 145 млн грн.
Олег Дробот зазначив, що власники отримали за свою нерухомість приблизно подвійну ставку від ринкової вартості об’єктів. Саме цим пояснюється великий відсоток добровільно укладених угод. Європейський інвестиційний банк та Європейський банк реконструкції та розвитку, які фінансують будівництво метро, перевірили методику визначення викупної ціни та зазначили, що права людей не порушені.
«Усі можуть проживати або користуватися цими об’єктами стільки часу, скільки їм потрібно. Ми постійно комунікуємо з людьми. Розуміємо проблеми, вирішуємо побутові питання, з якими вони стикаються. Міськрада супроводжує переїзд та веде аналітику стосовно придбання власниками нового житла», - повідомив директор департаменту.
Він зазначив, що вже більше 100 власників, або 80%, купили інші об’єкти нерухомості, і більшість з них вже покинула приміщення. Питання по інших 13 власниках, які не згодні з викупною ціною, вирішуються у суді. Олег Дробот пояснив, що є об'єкти житлової нерухомості, де ціна розходиться у 100 тис. грн, і є власники комерційної нерухомості, які хочуть отримати вдвічі більше. Експертизи щодо встановлення вартості цих об’єктів зараз проводить Харківський НДІ судових експертиз ім. Бокаріуса. Результати оцінки очікуються до кінця року, на їх підставі суд і ухвалить рішення. Якщо власники і міська рада з ними погодяться - розпочнеться процедура викупу, якщо ні - буде подана апеляція.
«Ми розуміємо позицію людей. Ми спонукали власників, щоб вони на судових засіданнях чітко викладали, яку ціну пропонує місто і чим вона підтверджується, і викладали свою. До суду попередньо потрапило 25 справ, але ми знайшли домовленість із дванадцятьма власниками, уклали з ними угоди й вийшли з судового процесу. Це не класичний судовий спір. Тому що єдине питання, яке ми вирішуємо - визначення ціни, за якою буде здійснена угода. Усі власники не заперечують щодо законних підстав такого викупу», - повідомив Олег Дробот. За його словами, вже було отримано перше судове рішення, яке підтвердило позицію міськради.
Директор депратаменту зазначив, що будівництво нових станцій метро розпочнуть не раніше, ніж будуть викуплені всі об’єкти.
Нагадаємо, що проєкт «Продовження метрополітену у м. Харкові» включає будівництво двох станцій - «Державинська» та «Одеська», Олексіївського електродепо і закупівлю сучасних складів для метро. Проект реалізується за рахунок кредитних коштів ЄБРР (160 млн євро) та ЄІБ (160 млн євро).
https://www.city.kharkov.ua/uk/news/mis ... 43249.html
131 власник з 144, або 90%, продали місту свої об'єкти нерухомого майна, розташовані на території майбутнього будівництва станцій метро «Державинська» та «Одеська».
Як повідомив сьогодні, 13 листопада, директор Департаменту реєстрації та цифрового розвитку Олег Дробот, всього викупу підлягають 90 об’єктів житлової та комерційної нерухомості, що належать 144 власникам. За результатами перемовин, 131 власник, або 90%, уклали на добровільних засадах угоди з міською радою, яка стала власником цих об’єктів. На викуп та супровідні витрати, пов’язані з правочинними діями, затратами на переїзд тощо, з міського бюджету було витрачено майже 145 млн грн.
Олег Дробот зазначив, що власники отримали за свою нерухомість приблизно подвійну ставку від ринкової вартості об’єктів. Саме цим пояснюється великий відсоток добровільно укладених угод. Європейський інвестиційний банк та Європейський банк реконструкції та розвитку, які фінансують будівництво метро, перевірили методику визначення викупної ціни та зазначили, що права людей не порушені.
«Усі можуть проживати або користуватися цими об’єктами стільки часу, скільки їм потрібно. Ми постійно комунікуємо з людьми. Розуміємо проблеми, вирішуємо побутові питання, з якими вони стикаються. Міськрада супроводжує переїзд та веде аналітику стосовно придбання власниками нового житла», - повідомив директор департаменту.
Він зазначив, що вже більше 100 власників, або 80%, купили інші об’єкти нерухомості, і більшість з них вже покинула приміщення. Питання по інших 13 власниках, які не згодні з викупною ціною, вирішуються у суді. Олег Дробот пояснив, що є об'єкти житлової нерухомості, де ціна розходиться у 100 тис. грн, і є власники комерційної нерухомості, які хочуть отримати вдвічі більше. Експертизи щодо встановлення вартості цих об’єктів зараз проводить Харківський НДІ судових експертиз ім. Бокаріуса. Результати оцінки очікуються до кінця року, на їх підставі суд і ухвалить рішення. Якщо власники і міська рада з ними погодяться - розпочнеться процедура викупу, якщо ні - буде подана апеляція.
«Ми розуміємо позицію людей. Ми спонукали власників, щоб вони на судових засіданнях чітко викладали, яку ціну пропонує місто і чим вона підтверджується, і викладали свою. До суду попередньо потрапило 25 справ, але ми знайшли домовленість із дванадцятьма власниками, уклали з ними угоди й вийшли з судового процесу. Це не класичний судовий спір. Тому що єдине питання, яке ми вирішуємо - визначення ціни, за якою буде здійснена угода. Усі власники не заперечують щодо законних підстав такого викупу», - повідомив Олег Дробот. За його словами, вже було отримано перше судове рішення, яке підтвердило позицію міськради.
Директор депратаменту зазначив, що будівництво нових станцій метро розпочнуть не раніше, ніж будуть викуплені всі об’єкти.
Нагадаємо, що проєкт «Продовження метрополітену у м. Харкові» включає будівництво двох станцій - «Державинська» та «Одеська», Олексіївського електродепо і закупівлю сучасних складів для метро. Проект реалізується за рахунок кредитних коштів ЄБРР (160 млн євро) та ЄІБ (160 млн євро).
https://www.city.kharkov.ua/uk/news/mis ... 43249.html