Строительство участка Вокзальная-Центральная-?
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
http://gorod.dp.ua/news/news.php?id=2908
25.11.2005
Про метро, мешканців пр. Карла Маркса і губернатора
Одинадцятий канал продовжує слідкувати за ситуацією у дворі сто сьомого і сто дев«ятого будинків на проспекті Карла Маркса у Дніпропетровську.
Посеред двору багато років тому встановили ствол для підняття на поверхню з шахти землі і твердих гірничих порід. Шум вибухів у шахті, величезні хмари газів та дощі з камінців геть зіпсували життя мешканцям двох житлових будинків. Але найбільше непокоїть їх те, що від постійних струсів будівлі можуть розвалитись. Страждальці звертались до багатьох інстанцій, але порозуміння не знаходили. Надії змінити щось на краще мешканці тепер покладають на нового губернатора Дніпропетровщини — Надію Дєєву.
Насправді ж влада інколи звертала увагу на проблему мешканців двох житлових будинків. Адже вони підіймали це питання досить часто: десь два- три рази на рік. А оскільки губернатори на Дніпропетровщині змінюються чи не частіше, то дехто з них заїжджав до двору на Карла Маркса. Щоправда, результатів це не приносило. Надії Дєєвій побачити, як працює ствол і послухати шум не вдалося: зараз будівництво тимчасово припинено — не вистачає фінансуванняі, і каміння з надр землі поки не підіймають. Тож довелось губернатору задовільнитись лиш розповіддю про процес першого будівельника «Дніпрометробуду» Василя Савченка.
За його словами, проблем нібито і немає — немає і загрози руйнування будинків та забруднення довкілля. А скарги мешканців безпідставні, і сперечатися з ними він сенсу не бачить. Але зваживши на те, що скарги є, а губернатор цим не вдоволена, вирішив за краще запропонувати вихід з ситуації — збудувати над стволом щось подібне до шумозахисного скафандру. Щоправда, мешканців це не задовільнило, мовляв, атмосфера все одно забруднюється, а вибухи струшують будинки. Вони мають свій план вирішення проблеми: цей ствол закрити, а Грунт піднімати на найближчому стволі.
Щоправда, такий варіант покритикувала вже губернатор (слава Богу ).
Рішення, — пообіцяла Надія Дєєва, — надійде за тиждень, фінансування теж не забариться. На будівництво метро вже виділено гроші з державного і обласного бюджетів (что-то я это очень часто в последнее время слышу, а толку - ноль ). А коли почнеться втілення в життя одного з двох запропонованих проектів, закінчаться страждання мешканців сто сьомого і сто дев«ятого будинків по проспекту Карла Маркса, поки залишається невідомим.
------------------------------
А теперь комментарий лично от меня.
От Вокзальной до будущей Музейной метро должно пройти под днепропетровским "Крещатиком" - пр. Карла Маркса. Его длина - почти 4 км.
Расположение объектов такое:
Вокзальная
Ствол №10 (уже закрыт, через него строили Вокзальную)
Ствол №11 (находится сразу за ул. Горького)
Театральная
Ствол №12 (находится прямо возле театра Горького, мимо него проезжает трамвай №1. Через него должны строить Театральную)
Ствол №13 (находился между ул. Серова и Ленина. В данный момент закрыт)
Центральная
Ствол №14 (находится возле ЦУМа. На его верхушке висит знаменитая реклама NOKIA. Через него должны строить Центральную)
Ствол №15 (находится возле ул. Исполкомовской, в данный момент законсервирован)
Музейная
Ствол №16 (находится сразу за пр. Гагарина, в данный момент законсервирован. Через него должны строить Музейную)
Так вот многострадальный ствол №11 (как и №№10, 13, 15, 16) располагается во дворе домов по пр. Карла Маркса. Жильцов понять, конечно, можно: ствол построен не менее 15-ти лет назад и из него периодически вываливают гранит в бункер (с соответствующим грохотом). Это единственное, что может их тревожить. Очень сомневаюсь в обоснованности заявлений на счет загрязнения экологии и подземных взрывов (тоннели от того ствола по моим данным пройдены почти до Театральной, т.е. за 0,5 км от самого ствола и мешать этим жителям никак не могут). Очень надеюсь, что хватит мозгов все-таки не закрывать ствол, иначе темпы возможного строительства в будущем значительно снизятся.
25.11.2005
Про метро, мешканців пр. Карла Маркса і губернатора
Одинадцятий канал продовжує слідкувати за ситуацією у дворі сто сьомого і сто дев«ятого будинків на проспекті Карла Маркса у Дніпропетровську.
Посеред двору багато років тому встановили ствол для підняття на поверхню з шахти землі і твердих гірничих порід. Шум вибухів у шахті, величезні хмари газів та дощі з камінців геть зіпсували життя мешканцям двох житлових будинків. Але найбільше непокоїть їх те, що від постійних струсів будівлі можуть розвалитись. Страждальці звертались до багатьох інстанцій, але порозуміння не знаходили. Надії змінити щось на краще мешканці тепер покладають на нового губернатора Дніпропетровщини — Надію Дєєву.
Насправді ж влада інколи звертала увагу на проблему мешканців двох житлових будинків. Адже вони підіймали це питання досить часто: десь два- три рази на рік. А оскільки губернатори на Дніпропетровщині змінюються чи не частіше, то дехто з них заїжджав до двору на Карла Маркса. Щоправда, результатів це не приносило. Надії Дєєвій побачити, як працює ствол і послухати шум не вдалося: зараз будівництво тимчасово припинено — не вистачає фінансуванняі, і каміння з надр землі поки не підіймають. Тож довелось губернатору задовільнитись лиш розповіддю про процес першого будівельника «Дніпрометробуду» Василя Савченка.
За його словами, проблем нібито і немає — немає і загрози руйнування будинків та забруднення довкілля. А скарги мешканців безпідставні, і сперечатися з ними він сенсу не бачить. Але зваживши на те, що скарги є, а губернатор цим не вдоволена, вирішив за краще запропонувати вихід з ситуації — збудувати над стволом щось подібне до шумозахисного скафандру. Щоправда, мешканців це не задовільнило, мовляв, атмосфера все одно забруднюється, а вибухи струшують будинки. Вони мають свій план вирішення проблеми: цей ствол закрити, а Грунт піднімати на найближчому стволі.
Щоправда, такий варіант покритикувала вже губернатор (слава Богу ).
Рішення, — пообіцяла Надія Дєєва, — надійде за тиждень, фінансування теж не забариться. На будівництво метро вже виділено гроші з державного і обласного бюджетів (что-то я это очень часто в последнее время слышу, а толку - ноль ). А коли почнеться втілення в життя одного з двох запропонованих проектів, закінчаться страждання мешканців сто сьомого і сто дев«ятого будинків по проспекту Карла Маркса, поки залишається невідомим.
------------------------------
А теперь комментарий лично от меня.
От Вокзальной до будущей Музейной метро должно пройти под днепропетровским "Крещатиком" - пр. Карла Маркса. Его длина - почти 4 км.
Расположение объектов такое:
Вокзальная
Ствол №10 (уже закрыт, через него строили Вокзальную)
Ствол №11 (находится сразу за ул. Горького)
Театральная
Ствол №12 (находится прямо возле театра Горького, мимо него проезжает трамвай №1. Через него должны строить Театральную)
Ствол №13 (находился между ул. Серова и Ленина. В данный момент закрыт)
Центральная
Ствол №14 (находится возле ЦУМа. На его верхушке висит знаменитая реклама NOKIA. Через него должны строить Центральную)
Ствол №15 (находится возле ул. Исполкомовской, в данный момент законсервирован)
Музейная
Ствол №16 (находится сразу за пр. Гагарина, в данный момент законсервирован. Через него должны строить Музейную)
Так вот многострадальный ствол №11 (как и №№10, 13, 15, 16) располагается во дворе домов по пр. Карла Маркса. Жильцов понять, конечно, можно: ствол построен не менее 15-ти лет назад и из него периодически вываливают гранит в бункер (с соответствующим грохотом). Это единственное, что может их тревожить. Очень сомневаюсь в обоснованности заявлений на счет загрязнения экологии и подземных взрывов (тоннели от того ствола по моим данным пройдены почти до Театральной, т.е. за 0,5 км от самого ствола и мешать этим жителям никак не могут). Очень надеюсь, что хватит мозгов все-таки не закрывать ствол, иначе темпы возможного строительства в будущем значительно снизятся.
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
В принципе просадка возможна. Недалеко от ст. Метростроителей на ул. Бабушкина есть небольшая яма, которая образовалась от строительства метро.sashman писал(а):А какая возможна вообще просадка грунта если строят а) глубоким залеганием и б) в ваших-то гранитах!
Да и глубина залегания не такая уж большая: не более 25 м. Тем не менее, заявления жильцов для меня все равно очень странные: возле 11-го ствола забоя не должно быть, он находится соверщенно в другом месте. Единственное предположение в пользу жильцов такое: полгода назад мне довелось видеть на строительной площадке гору старых тюбингов, которые явно были выдраны с корнями из уже собранной обделки. Возможно, что возле ствола просто что-то расширяли и поэтому применяли буро-врзывной метод.
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
http://gorod.dp.ua/news/news.php?id=2962
06.12.2005
Наступного року з бюджету Дніпропетровської області до державного бюджету вилучатимуть вдвічі менше коштів
Наступного року обсяги відрахувань з бюджету Дніпропетровської області та міського бюджету Дніпропетровська до Державного бюджету будуть зменшені вдвічі. Про такий результат переговорів з Прем’єр-Міністром України Юрієм Єхануровим голова Дніпропетровської облдержадміністрації Надія Дєєва повідомила на засіданні Політичної ради при голові облдержадміністрації 5 грудня.
За словами Надії Дєєвої, таке рішення прийняте з огляду на цьогорічне перевиконання (майже в 2,2 рази) Дніпропетровщиною плану відрахувань до Державного бюджету.
«Всі наші пропозиції, викладені нами уряду, окремо розглядалися на засіданні Кабінету Міністрів і в Міністерстві фінансів», — зазначила Надія Дєєва і додала, що відтак наступного року з’являється можливість для продовження фінансування обласних програм, започаткованих цього року — з газифікації, вирішення проблем водопостачання, житлового будівництва, спорудження метро .
Довідка: До зведеного бюджету Дніпропетровської області станом на 28 листопада 2005 року надійшло податків і зборів на суму 671,5 млн грн, що складає 77,3% від плану на місяць. Такі дані щоденного моніторингу виконання Державного і місцевих бюджетів Дніпропетровської області, опубліковані на офіційному інтернет-сайті Дніпропетровської облдержадміністрації.
За даними моніторингу, з початку року до бюджету області надійшло 8 млрд 177 млн грн, а це — майже 114 % від плану на січень–листопад 2005 року. У порівнянні з відповідним періодом минулого року доходи зведеного бюджету зросли майже на 3 млрд 463 млн грн, або на 184,6 %. На рахунки місцевих бюджетів області в листопаді надійшло близько161,4 млн грн, що складає 75,2% від плану місяця.
У цілому за 2004 рік доходи зведеного бюджету Дніпропетровської області склали 3 млрд 747,2 млн грн, у тому числі податкові надходження — 1 млрд 797,9 млн грн.
06.12.2005
Наступного року з бюджету Дніпропетровської області до державного бюджету вилучатимуть вдвічі менше коштів
Наступного року обсяги відрахувань з бюджету Дніпропетровської області та міського бюджету Дніпропетровська до Державного бюджету будуть зменшені вдвічі. Про такий результат переговорів з Прем’єр-Міністром України Юрієм Єхануровим голова Дніпропетровської облдержадміністрації Надія Дєєва повідомила на засіданні Політичної ради при голові облдержадміністрації 5 грудня.
За словами Надії Дєєвої, таке рішення прийняте з огляду на цьогорічне перевиконання (майже в 2,2 рази) Дніпропетровщиною плану відрахувань до Державного бюджету.
«Всі наші пропозиції, викладені нами уряду, окремо розглядалися на засіданні Кабінету Міністрів і в Міністерстві фінансів», — зазначила Надія Дєєва і додала, що відтак наступного року з’являється можливість для продовження фінансування обласних програм, започаткованих цього року — з газифікації, вирішення проблем водопостачання, житлового будівництва, спорудження метро .
Довідка: До зведеного бюджету Дніпропетровської області станом на 28 листопада 2005 року надійшло податків і зборів на суму 671,5 млн грн, що складає 77,3% від плану на місяць. Такі дані щоденного моніторингу виконання Державного і місцевих бюджетів Дніпропетровської області, опубліковані на офіційному інтернет-сайті Дніпропетровської облдержадміністрації.
За даними моніторингу, з початку року до бюджету області надійшло 8 млрд 177 млн грн, а це — майже 114 % від плану на січень–листопад 2005 року. У порівнянні з відповідним періодом минулого року доходи зведеного бюджету зросли майже на 3 млрд 463 млн грн, або на 184,6 %. На рахунки місцевих бюджетів області в листопаді надійшло близько161,4 млн грн, що складає 75,2% від плану місяця.
У цілому за 2004 рік доходи зведеного бюджету Дніпропетровської області склали 3 млрд 747,2 млн грн, у тому числі податкові надходження — 1 млрд 797,9 млн грн.
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
http://gorod.dp.ua/news/news.php?id=3028
17.12.2005
Київські фахівці з метробудування знайшли спосіб здешевити будівництво Дніпропетровського метро
Київські фахівці з метробудування знайшли спосіб здешевити спорудження Дніпропетровського метрополітену. Про це на прес-конференції 16 грудня повідомила голова Дніпропетровської облдержадміністрації Надія Дєєва. Крім того, як повідомила Надія Дєєва, пропозиції київських фахівців за умови успішного втілення у життя дадуть змогу скоротити і час, необхідний для завершення другої черги метрополітену.
Як розповів журналістам один із авторів цих пропозицій, президент Української державної корпорації «Укрметротунельбуд» Володимир Петренко, дніпропетровське метро, проект якого був розроблений і затверджений за радянських часів, задумувалося, у тому числі, і як об’єкт цивільної оборони, який мав знаходитись на великій (40-60 метрів) глибині (не нада сказки рассказывать, нету у нас такой глубины ) та мати чавунне оздоблення тунелю, що, безумовно, збільшувало його вартість (разумеется, чугунная обделка. В центре города сплошные плывуны, как же без чугуна? Тогда ведь еще не было речи про киевские железобетонные тюбинги ). Пропозиція ж київських фахівців принципово відрізняється (что-то мне уже неспокойно на душе после этих слов )
«Ми запропонували варіант — це вийти вже з першої пускової дільниці на другу на мілке залягання (Чего???!!!! Что это еще за маразм?? Центральную строить мелкой? или я чего-то недопонял? ). Що це дасть? Звичайно, складна буде перехідна дільниця з глибокого залягання на мілке (а как на счет того, что часть тоннелей уже построена? Все бросить и начать строить заново? И в чем же экономия?! А они не забыли про то, что мелкое заложение пройдет под домами и т.д. и т.п. и все это может просто попроседать? ), але вийшовши на мілке залягання ми відразу відходимо від тих трудомістких процесів, вибухів, переходимо на цивілізоване будівництво», — заявив Володимир Петренко (угу. А станцию Музейную они тоже хотят мелкой построить? Или специально для них разрешат уклоны 50 000 и более? Ведь опять придется переходить на глубокое залегание )
Київські метробудівельники переконані, як зазначив Володимир Петренко, що зменшення глибини пролягання метро до 10-15 метрів дасть можливість заощадити щонайменше третину коштів (ни фига оно не даст. На глубине 15 м у нас тоже гранит и плывуны начинаются. Условия те же, что и на 25 м, а вероятность провалов более высокая ), а також зробити підземку більш безпечною. Крім того, столичні спеціалісти пропонують заощадити на матеріалі — замість чавуну використовувати залізобетон з ґумовим ущільненням (ну это уже не новость )
--------------------------
Млин, большего бреда я еще про наше метро не читал . Надеюсь, хватит мозгов оставить как есть...
17.12.2005
Київські фахівці з метробудування знайшли спосіб здешевити будівництво Дніпропетровського метро
Київські фахівці з метробудування знайшли спосіб здешевити спорудження Дніпропетровського метрополітену. Про це на прес-конференції 16 грудня повідомила голова Дніпропетровської облдержадміністрації Надія Дєєва. Крім того, як повідомила Надія Дєєва, пропозиції київських фахівців за умови успішного втілення у життя дадуть змогу скоротити і час, необхідний для завершення другої черги метрополітену.
Як розповів журналістам один із авторів цих пропозицій, президент Української державної корпорації «Укрметротунельбуд» Володимир Петренко, дніпропетровське метро, проект якого був розроблений і затверджений за радянських часів, задумувалося, у тому числі, і як об’єкт цивільної оборони, який мав знаходитись на великій (40-60 метрів) глибині (не нада сказки рассказывать, нету у нас такой глубины ) та мати чавунне оздоблення тунелю, що, безумовно, збільшувало його вартість (разумеется, чугунная обделка. В центре города сплошные плывуны, как же без чугуна? Тогда ведь еще не было речи про киевские железобетонные тюбинги ). Пропозиція ж київських фахівців принципово відрізняється (что-то мне уже неспокойно на душе после этих слов )
«Ми запропонували варіант — це вийти вже з першої пускової дільниці на другу на мілке залягання (Чего???!!!! Что это еще за маразм?? Центральную строить мелкой? или я чего-то недопонял? ). Що це дасть? Звичайно, складна буде перехідна дільниця з глибокого залягання на мілке (а как на счет того, что часть тоннелей уже построена? Все бросить и начать строить заново? И в чем же экономия?! А они не забыли про то, что мелкое заложение пройдет под домами и т.д. и т.п. и все это может просто попроседать? ), але вийшовши на мілке залягання ми відразу відходимо від тих трудомістких процесів, вибухів, переходимо на цивілізоване будівництво», — заявив Володимир Петренко (угу. А станцию Музейную они тоже хотят мелкой построить? Или специально для них разрешат уклоны 50 000 и более? Ведь опять придется переходить на глубокое залегание )
Київські метробудівельники переконані, як зазначив Володимир Петренко, що зменшення глибини пролягання метро до 10-15 метрів дасть можливість заощадити щонайменше третину коштів (ни фига оно не даст. На глубине 15 м у нас тоже гранит и плывуны начинаются. Условия те же, что и на 25 м, а вероятность провалов более высокая ), а також зробити підземку більш безпечною. Крім того, столичні спеціалісти пропонують заощадити на матеріалі — замість чавуну використовувати залізобетон з ґумовим ущільненням (ну это уже не новость )
--------------------------
Млин, большего бреда я еще про наше метро не читал . Надеюсь, хватит мозгов оставить как есть...
Здесь могла быть моя подпись...
Щяс нету, а в планах была! Еще при Хрущове планировали.який мав знаходитись на великій (40-60 метрів) глибині (не нада сказки рассказывать, нету у нас такой глубины )
Можно сделать как у нас Палац Украина, РС, станции на Подоле.«Ми запропонували варіант — це вийти вже з першої пускової дільниці на другу на мілке залягання (Чего???!!!! Что это еще за маразм?? Центральную строить мелкой? или я чего-то недопонял? ).
Думаю специалисты лучше знают чем мы:)Київські метробудівельники переконані, як зазначив Володимир Петренко, що зменшення глибини пролягання метро до 10-15 метрів дасть можливість заощадити щонайменше третину коштів (ни фига оно не даст. На глубине 15 м у нас тоже гранит и плывуны начинаются. Условия те же, что и на 25 м, а вероятность провалов более высокая ),
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Юрій, при Хрущеве еще ничего не планировали.Щяс нету, а в планах была! Еще при Хрущове планировали.
Вокзальная находится на глубине не более 25 м. Центральная там же. Все проекты станций были разработаны при СССР и глубина залегания тоже.
Палац Украина, РС, Лыбидская - глубоко залегания.Можно сделать как у нас Палац Украина, РС, станции на Подоле.
Не нужно путать Подол с центром Днепропетровска - геология разная.
Эти специалисты даже расчеты никакие не проводили. Если они такие умные, то почему ПВЛ в центре Киева собираются строить глубоким залеганием, а не мелким?Думаю специалисты лучше знают чем мы
Если даже предположить, что Центральная - это последняя станция в Днепропетровске, то все равно застройка никак не вяжется с мелким залеганием. А если вспомнить, что метро будет развиваться, то предложенный проект вообще полный абсурд и будет стоить в 1,5 раза дороже чем нынешний.
Здесь могла быть моя подпись...
Не было проектов, а будущее метро как противоядерное убежище планировалиЮрій, при Хрущеве еще ничего не планировали.
Глубокого, но не очень:)Палац Украина, РС, Лыбидская - глубоко залегания.
У нас там тоже речек/подземных вод хватает+исторические достопримечательности-Подол был центром Киева при КРНе нужно путать Подол с центром Днепропетровска - геология разная.
Причина, имхо, в том, что предложив такой, с позволения сказать, "вариант", киевляне надеются получить и сам заказ на его реализацию. А до удобства местных аборигенов им дела нету.tov_tob писал(а):http://gorod.dp.ua/news/news.php?id=3028
17.12.2005
Київські фахівці з метробудування знайшли спосіб здешевити будівництво Дніпропетровського метро
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
При Хрущеве в Днепропетровске про метро еще никто не думал. Убежище - это был предлог строительства, но не основа всех проектов. От противоядерного укрытия остались только 4 станции близнеца: Метростроителей, Металлургов, Заводская и Проспект Свободы. В остальном это обычное метро. Иначе бы Коммунаровскую (которую начали строить вообще первой) не строили мелкой.Не было проектов, а будущее метро как противоядерное убежище планировали
Тогда Вокзальную в Днепре тоже следует считать мелкой.Глубокого, но не очень
Это все очень относительно. Однако речь даже не об этом. Дело в том, что такой подход никак не вяжется с построенным метро и ст. Музейной и все равно получается по стоимости большим чем то, что хотят сделать сейчас.У нас там тоже речек/подземных вод хватает+исторические достопримечательности-Подол был центром Киева при КР
ИМХО, так оно и есть. Кстати, если бы киевляне приняли участие в строительстве, а не в проектировании, то им бы цены не было. Людей сейчас у нас не хватает.euhome писал(а):Причина, имхо, в том, что предложив такой, с позволения сказать, "вариант", киевляне надеются получить и сам заказ на его реализацию. А до удобства местных аборигенов им дела нету.
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Этот вопрос уже недавно обсуждался на форуме. К однозначному ответу мы так и не пришли, но что такое "мелкое" заложение в понимании киевских метростроителей и так понятно: станция строится открытым способом, а тоннели, как правило, закрытым при помощи щита на глубине 10-15 м.А есть какие то характеристики что считается глубоким, а что мелким? Возможно есть переходное между глубоким и мелким
Здесь могла быть моя подпись...