Які перспективи будівництва метро та електронного квитка у Дніпрі ?
15 грудня очільник міста Борис Філатов зустрівся з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку, представниками турецької компанії «Лімак», яка є підрядником добудови метро в місті, та з польською інжиніринговою компанією ILF, яка здійснюватиме технічний нагляд за будівництвом. Про це повідомляє Дніпроград з місця подій.
Протягом зустрічі фахіці обговорили реалізацію програми щодо завершення будівництва метро в Дніпрі і проекту енергоефективності в бюджетних будівлях.
"Я дуже вдячний за співпрацю. Ми з впевненістю можемо заявити, що добудова метро відбудеться. Дякую нашим турецьким і польським колегам. Ми просуваємося за графіком, задоволені вибором консультантів і підрядників. Метро залишається основним пріоритетом», – наголосив мер Дніпра Борис Філатов.
Наразі відомо, що за контрактом добудови метро турецький підрядник, компанія «Лімак», уже отримав першу частину авансового платежу. Також триває процес передачі будівельних майданчиків і підключення до мережі енергоживлення. У місті вже почала роботу й польська інжинірингова компанія ILF.
На зустрічі також презентували проект стикування транспортних вузлів метрополітену, залізниці та міського автотранспорту. Аби реалізувати цей проект міська влада планує добудувати четверту станцію метро.
«Якщо місто піде на це будівництво, воно зможе змінити всю транспортну мережу. Ми повинні взяти до уваги європейський досвід», – наголосив Борис Філатов.
Крім того, під час зустрічі говорили й про впровадження в Дніпрі електронного квитка. Його основним провайдером також став мер Борис Філатов: очільники понад 10 українських міст уповноважили його передати Кабміну лист із закликом сприяти ухваленню необхідної законодавчої бази. Верховна Рада вже підтримала відповідний законопроект у першому читанні.
Нагадаємо, нещодавно у Дніпрі розглянули робочі варіанти подовження існуючої лінії метро, де запропонували будівництво канатної дороги.
- See more at:
http://dniprograd.org/2016/12/15/yaki-p ... wGGLc.dpuf
================================================================================================
Будівництво четвертої станції метро чи канатна дорога: яким буде майбутнє Дніпра?
18 листопада в приміщенні міської ради відбулась зустріч міського голови Бориса Філатова з представниками компанії «Лімак Іншаат Санайі ве Тиджарет А.Ш.», ПАО «Київметробуд»,КП «Дніпропетровський метрополітен». В ході зустрічі діячі розглянули робочі варіанти подовження існуючої лінії метрополітену в рамках проекту «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпро». Про це повідомляє Дніпроград з місця подій.
Під час зустрічі фахівці презентували чотири варіанта поєднання лінії метро разом із залізною дорогою.
Перша пропозиція полягає в будівництві тунелю від майбутньої ст. Музейна до станції «Південний вокзал» залізної дороги (пішака ?). Протяжність тунелю становитиме 910 метрів, приблизний кошторис проекту - 23 -25 млн. євро.
«Це зручний і швидкий варіант пересування, але досить довгостроковий і дорогий проект, також великим мінусом можна вважати перебування під час поїздки під землею у тунелі близько 30 хвилин, це забагато», - прокоментував директор департаменту промисловості, енергетики та підприємництва міської ради Володимир Мелещик.
Другим варіантом, до якого схиляється більшість діячів, стала канатна дорога. Приблизна вартість проекту становить 22 млн. євро. За словами начальника головного архітектурно-планувального управління департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровського міської ради Дмитра Волика, на сьогодні світовий досвід будівництва канатних доріг говорить про те, що фунікулери успішно виконують не тільки туристичну функцію, а й забезпечують ефективне пересування пасажирів в мегаполісах.
«Таким чином у мешканців міста з’явиться можливість побачити наше місто зовсім з іншої сторони. Тобто, крім транспортного сполучення, отримати повноцінний атракціон, рівних якому в Україні досі немає», - зазначив головний архітектор міста
Дмитро Волик презентував одну з можливих фунікулерних трас, яку міг би реалізувати місто. За проектом початковою точкою маршруту стала б станція «Музейна». Кінцева станція канатної дороги, згідно з пропозицією, могла б знаходиться на ж / м Тополя.
Третім варіантом продовження лінії перевезень стали кільцеві маршрути, тобто фахівці запропонували додати тролейбусну лінію, але майже ніхто цю ідею не підтримав.
Останньою пропозицією було продовження та будівництво метрополітену до станцій приміського вокзалу, вартість проекту становитиме приблизно 70-80 млн. євро, довжина метро продовжиться на 1,9 км. Таким чином фахівці запропонували розвинути інфраструктуру у таких поселеннях як Ігрень, П’ятихатки, Синельниково та ін.
Пропозицію, яку підтримали найбільше експертів, стала канатна дорога, та остаточно рішення поки не прийнято.
- See more at:
http://dniprograd.org/2016/11/18/budivn ... NP8x4.dpuf