Новости

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Открытие стройплощадки и начало работы турецкого подрядчика в горсовете прогнозируют на конец ноября
відбулася передача однієї ділянки турецькому підряднику
Опаздывают. Отклоняются от графика. Минусуют.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

За турками, которые строят метро в Днепре, проследят поляки

В обязанности сотрудников компании-наблюдателя войдет технический контроль за процессом работ, а также консультирование строителей
Поляки проконтролируют, как турецкая компания Limak будет достраивать метрополитен в Днепре. Как рассказали в горсовете, польская компания ILF Consulting Engineers одержала победу по результатам открытого международного конкурса, участие в котором приняли 11 инжиниринговых компаний из Испании, Франции, Италии, Польши, Португалии и России.

В обязанности сотрудников компании-наблюдателя, которая, помимо прочего, занималась разработкой проекта варшавского метрополитена, войдет технический контроль за процессом работ, а также консультирование строителей. Отметим, что по условиям заключенного договора, который, к слову, финансирует Европейский банк реконструкции и развития, за свою лепту в достройку днепровской подземки поляки получат порядка 8 млн евро.

"Мы изо всех сил будем стараться уложиться в бюджет и сроки, для того чтобы удовлетворить наших клиентов, — пообещал президент и генеральный директор компании ILF Анджей Дерч. — У нас имеется большой опыт в вопросах строительства метро, и мы используем его в этом проекте в полной мере".
хттп://www.segodnya.ua/regions/dnepr/za-turkam ... 77376.html

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Які перспективи будівництва метро та електронного квитка у Дніпрі ?

15 грудня очільник міста Борис Філатов зустрівся з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку, представниками турецької компанії «Лімак», яка є підрядником добудови метро в місті, та з польською інжиніринговою компанією ILF, яка здійснюватиме технічний нагляд за будівництвом. Про це повідомляє Дніпроград з місця подій.

Протягом зустрічі фахіці обговорили реалізацію програми щодо завершення будівництва метро в Дніпрі і проекту енергоефективності в бюджетних будівлях.

"Я дуже вдячний за співпрацю. Ми з впевненістю можемо заявити, що добудова метро відбудеться. Дякую нашим турецьким і польським колегам. Ми просуваємося за графіком, задоволені вибором консультантів і підрядників. Метро залишається основним пріоритетом», – наголосив мер Дніпра Борис Філатов.

Наразі відомо, що за контрактом добудови метро турецький підрядник, компанія «Лімак», уже отримав першу частину авансового платежу. Також триває процес передачі будівельних майданчиків і підключення до мережі енергоживлення. У місті вже почала роботу й польська інжинірингова компанія ILF.

На зустрічі також презентували проект стикування транспортних вузлів метрополітену, залізниці та міського автотранспорту. Аби реалізувати цей проект міська влада планує добудувати четверту станцію метро.

«Якщо місто піде на це будівництво, воно зможе змінити всю транспортну мережу. Ми повинні взяти до уваги європейський досвід», – наголосив Борис Філатов.

Крім того, під час зустрічі говорили й про впровадження в Дніпрі електронного квитка. Його основним провайдером також став мер Борис Філатов: очільники понад 10 українських міст уповноважили його передати Кабміну лист із закликом сприяти ухваленню необхідної законодавчої бази. Верховна Рада вже підтримала відповідний законопроект у першому читанні.

Нагадаємо, нещодавно у Дніпрі розглянули робочі варіанти подовження існуючої лінії метро, де запропонували будівництво канатної дороги.

- See more at: http://dniprograd.org/2016/12/15/yaki-p ... wGGLc.dpuf

================================================================================================

Будівництво четвертої станції метро чи канатна дорога: яким буде майбутнє Дніпра?

18 листопада в приміщенні міської ради відбулась зустріч міського голови Бориса Філатова з представниками компанії «Лімак Іншаат Санайі ве Тиджарет А.Ш.», ПАО «Київметробуд»,КП «Дніпропетровський метрополітен». В ході зустрічі діячі розглянули робочі варіанти подовження існуючої лінії метрополітену в рамках проекту «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпро». Про це повідомляє Дніпроград з місця подій.

Під час зустрічі фахівці презентували чотири варіанта поєднання лінії метро разом із залізною дорогою.

Перша пропозиція полягає в будівництві тунелю від майбутньої ст. Музейна до станції «Південний вокзал» залізної дороги (пішака ?). Протяжність тунелю становитиме 910 метрів, приблизний кошторис проекту - 23 -25 млн. євро.

«Це зручний і швидкий варіант пересування, але досить довгостроковий і дорогий проект, також великим мінусом можна вважати перебування під час поїздки під землею у тунелі близько 30 хвилин, це забагато», - прокоментував директор департаменту промисловості, енергетики та підприємництва міської ради Володимир Мелещик.

Другим варіантом, до якого схиляється більшість діячів, стала канатна дорога. Приблизна вартість проекту становить 22 млн. євро. За словами начальника головного архітектурно-планувального управління департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровського міської ради Дмитра Волика, на сьогодні світовий досвід будівництва канатних доріг говорить про те, що фунікулери успішно виконують не тільки туристичну функцію, а й забезпечують ефективне пересування пасажирів в мегаполісах.

«Таким чином у мешканців міста з’явиться можливість побачити наше місто зовсім з іншої сторони. Тобто, крім транспортного сполучення, отримати повноцінний атракціон, рівних якому в Україні досі немає», - зазначив головний архітектор міста

Дмитро Волик презентував одну з можливих фунікулерних трас, яку міг би реалізувати місто. За проектом початковою точкою маршруту стала б станція «Музейна». Кінцева станція канатної дороги, згідно з пропозицією, могла б знаходиться на ж / м Тополя.

Третім варіантом продовження лінії перевезень стали кільцеві маршрути, тобто фахівці запропонували додати тролейбусну лінію, але майже ніхто цю ідею не підтримав.

Останньою пропозицією було продовження та будівництво метрополітену до станцій приміського вокзалу, вартість проекту становитиме приблизно 70-80 млн. євро, довжина метро продовжиться на 1,9 км. Таким чином фахівці запропонували розвинути інфраструктуру у таких поселеннях як Ігрень, П’ятихатки, Синельниково та ін.

Пропозицію, яку підтримали найбільше експертів, стала канатна дорога, та остаточно рішення поки не прийнято.

- See more at: http://dniprograd.org/2016/11/18/budivn ... NP8x4.dpuf

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

У Дніпрі турецького генпідрядника добудови метро звинувачують у розтраті
У Дніпрі обласна прокуратура звинувачує турецького Генпідрядника добудови метро у розтраті бюджетних коштів

У Дніпрі відбулося перше засідання районного суду Соборного району по справі щодо розтрати коштів на добудову метро з боку генпідрядника - турецької компанії "Лімак", - передає Depo.Дніпро з посиланням на zabeba.li.

У слідчому управлінні прокуратури Дніпропетровської області підозрюють, що посадові особи генпідрядника "за попередньою змовою з працівниками правоохоронних і контролюючих органів Дніпропетровської області привласнюють кошти місцевого та державного бюджетів, які передбачені на розвиток Дніпра".

Як раніше повідомляв Depo.Дніпро, у міськраді запевняють, що 2 грудня турецький підрядник почав будівельні роботи.
http://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/u-dnip ... 2017162600

Аватара пользователя
post-factum
Машинист
Машинист
Сообщения: 514
Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
Откуда: Česko
Контактная информация:

Сообщение post-factum »

Бодрый писал(а):…передає Depo.Дніпро з посиланням на zabeba.li.
Серйозно? :roll:
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Добудову метро у Дніпрі так і не розпочали, - метробудівники
Турецький підрядник так і не почав будівництво метро


Про це передає Depo.Дніпро з посиланням на "Днепр Вечерний".

За даними працівників, турецький підрядник фірма "Лімак" не має проекту робіт по добудові метро у Дніпрі.

"В метро не просто не зроблено ні метра нової проходки. Навіть проекту цих робіт ще немає! Турецька компанія "Лімак" заявила, що сама буде розробляти проект. Наступного тижня її представники приїдуть в Дніпро з цих питань", - каже голова правління ПАТ "Дніпрометробуд" Станіслав Таран.

Як повідомляють працівники "Дніпрометробуд", восени на підприємстві почались скорочення спеціалістів з гірничих та гірничопрохідницьких робіт.

Також метробудівці заявляють, що підприємство заборгувало їм зарплату за п’ять місяців. Вони готові припинити роботи та вийти на мітинг.
http://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/metrob ... 2017133800

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

А кто говорил про проект? Строить - говорили, платить за достройку - говорили, но про то, что проект должен делать подрядчик - такого не было.

Для примера, ведь не "Киевметрострой" делает проект метро на Троещ Виноградарь, а специализированный проектный институт.
А тендера на проект и в проекте ещё не было.

Или я пропустил что-то?

Тут в Киеве, чтобы получить хоть мизер проектных данных и начать работы, требуют справки из СБ компетентных органов, а в Днепре будут турки сами чертить? Смешно, честное слово.

Скорее всего, турецкая фирма-"прокладка" наймёт субподрядчиком наш же специализированный проектный институт.

Только какой тогда смысл, если платят европейцы туркам за работу, которую делает украинец дядя Коля в метропроекте?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Специализированный институт (Киевметропроект) давно нанят и уже четыре месяца занимается корректировкой проекта.

Днепрометрострой несколько лукавит, чтобы привлечь к себе внимание: по вине города и собственного руководства их предприятие довели до ручки, на тендер они даже податься не могли из-за номинального отсутствия людей и техники и по-человечески их можно понять. Но к текущим работам они отношения почти не имеют и их заявления никому не интересны.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Хорошо, это уже что-то.
Но неужели не смогли дать хоть какую-то часть заданий строителям для предварительной подготовки к строительным работам? Ведь работа стоит, а срок идёт.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

На некоторых площадках последний месяц уже активно идут подготовительные работы.
Здесь могла быть моя подпись...

Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1172
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Сообщение Vyacheslav »

(Філатов)

https://day.kyiv.ua/uk/article/podrobyc ... vi-shlyahy

— Чи буде продовжене будівництво дніпровського метрополітену?

— Так, будівництво буде продовжене. Я вам скажу, що зараз у суспільстві такий скепсис, що ніхто й не вірить. Але можна під’їхати до центрального універмагу й подивитися, що там уже стоїть новий кран. Два дні тому я збирав підрядників і субпідрядників. І чітко поставив завдання: вони мають розпочати вибухові роботи наприкінці березня — на початку квітня. Мені гарантували, що в установлений термін вони готові розпочати підземні роботи. Зараз залишилися деякі паперові питання, отримання будівельних ліцензій, вирішення питань з енергетиками. За той час, коли метро не будувалося, приватні забудовники примудрилися отримати земельні ділянки там, де проходитимуть гірські вироблення. Тепер веду з ними переговори, щоб дати їм інші ділянки, треба якось домовлятися.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Кто тот виноватый, который дал застройщикам землю? Пусть он и ведёт переговоры с ними. Если надо, переговоры вполне можне вести из следственного изолятора или домашнего ареста. Ну как можно было выдать законно землю на землях генплана? Если не земли генплана, тогда вопрос к составителям генплана, почему стратегическое развитие внезапно забыли.

Это Филатова Кличко научил, что надо переводить стрелки на Русановские сады, права частных собственников и т.д.
Деньги на стройку есть, видимо, теперь будут тормозить строительство с помощью таких юридических историй.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Там было много мутных историй с землей за последние 20 лет, особенно с территорией 13-го ствола.
І чітко поставив завдання: вони мають розпочати вибухові роботи наприкінці березня — на початку квітня
Ха-ха, поставил. Эти сроки обозначили сами подрядчики еще полгода назад. Пиар - такой пиар.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5890
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Порошенко надеется, что метро в Днипре построят через 3-4 года

http://for-ua.com/article/1131167

27.02.2017 20:26

Президент Петр Порошенко надеется, что строительство метрополитена в Днипре завершится в ближайшие 3-4 года. Об этом он заявил в ходе посещения строительной площадки метрополитена в этом городе, сообщает пресс-служба Главы государства.

Он напомнил, что с Европейским банком реконструкции и развития и Европейским инвестиционным банком были заключены кредитные соглашения на общую сумму более 300 млн евро на строительство днипровского метрополитена.

Глава государства отметил, что это является важным событием для Днипра, поскольку последняя станция городского метрополитена была открыта более 20 лет назад.

Порошенко сообщил, что уже утверждена проектная документация. По его словам, городские власти заверили, что в ближайшее время начнутся земельные работы. Президент выразил надежду, что в ближайшие 3-4 года это строительство будет завершено.

Он добавил, что контроль со стороны двух европейских банков даст возможность эффективно использовать средства на строительство метрополитена.

Строительство первой очереди метрополитена в Днипре начато в 1981 году. В 1995 году введено в действие первый пусковой участок первой очереди метрополитена от станции «Покровская» до станции «Вокзальная» общей протяженностью 7,82 км в составе шести станций, электродепо и инженерного корпуса метрополитена.

В связи с необходимостью продолжения строительства первой очереди метрополитена в Днипре по проекту «Завершение строительства метрополитена в городе Днепр» между Украиной и Европейским банком реконструкции и развития было заключено кредитное соглашение на сумму 152,0 млн евро и Европейским инвестиционным банком - на сумму 152,0 млн евро.

ForUm
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

euhome писал(а):В связи с необходимостью продолжения строительства первой очереди метрополитена в Днипре по проекту «Завершение строительства метрополитена в городе Днепр»
Так где метро все-таки: в Днепре или Днипре? :vavan_hii:
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Ответить