Что-то тут не чисто.Rider писал(а):КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва» 2 лютого за результатами тендеру уклало угоду на реконструкцію розв’язки в Києві з ТОВ «Еко-Буд-Трейд» на суму 31,54 млн грн. Про це стало відомо з «Вісника державних закупівель».
Йдеться про розв’язку на перетині Дніпровської набережної з проспектом Возз’єднання на Березняках, реконструкцію мають виконати до кінця поточного року. Заплановано прокладання дощової каналізації, водопроводу, зовнішнього освітлення, влаштування огорож та благоустрою, з дорожніх робіт – ямковий ремонт, прокладання середнього та верхнього шарів асфальту, монтаж бордюрів і парканів.
На участь у тендері подавалося три компанії: окрім «Еко-Буд-Трейд» також ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» і ТОВ «Євро Інвест Плюс» (власником Олег Красножон). Пропозиції оцінювали за трьома критеріями – окрім ціни також термін виконання робіт та терміну відстрочки платежу. «Еко-Буд-Трейд» запропонував найнижчу ціну й найшвидше виконання – розв’язку мають зробити за 9 місяців.
http://nashigroshi.org/2016/02/19/32-mi ... si-nepopa/
Реконструкция моста Патона и развязки около него.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
а Московського ? (без тротуарів)AMY писал(а):21 м
знайшов таки, що хотів:
http://podrobnosti.ua/564566-mostu-pato ... 5-let.html
Железобетонное покрытие снимут и заменят более лёгким. Сварной скелет трогать не будут, но с облегчённым верхом, говорят конструкторы, спроектированные Патоном сваи, вполне выдержат 8 полос дорожного полотна, вместо нынешних 6-ти.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
По льду пустить. Такая себе Дорога жизни.а так да - перед зимой велодорожки все актуальнее и атуальнее)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
бгггг, ржу) 10 мм))
ДСТУ 3587–97 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ, ВУЛИЦІ ТА ЗАЛІЗНИЧНІ ПЕРЕЇЗДИ: Вимоги до експлуатаційного стану, «Гранична глибина окремих осідань, вибоїн не повинна перевищувати 4 см для доріг І – III категорій і груп А, Б вулиць і доріг населених пунктів; 6 см – для решти категорій і груп»
А ты в миллиметрах)))
ДСТУ 3587–97 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ, ВУЛИЦІ ТА ЗАЛІЗНИЧНІ ПЕРЕЇЗДИ: Вимоги до експлуатаційного стану, «Гранична глибина окремих осідань, вибоїн не повинна перевищувати 4 см для доріг І – III категорій і груп А, Б вулиць і доріг населених пунктів; 6 см – для решти категорій і груп»
А ты в миллиметрах)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Неидеальное качество покрытия не есть признак незавершенного ремонта, но есть признак работы отечественных рукожопов. Через одно место быстренько обновили покрытие, следующим шагом запустят полосу ОТ -> электорат похлопает в ладоши и придет проголосует как нужно. Это же очередное очковтирательство "мы отремонтировали сто тыщ км за этот год".