Реконструкция Шулявского путепровода

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Jyraff »

Почали асфальтувати тимчасовий з'їзд з Гетьмана. Свято наближається :D

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Klovsky »

Вони хоч розширили проїзд?
Адже ліхтарі переносили від бордюру.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Jyraff »

Візуально, 2 смуги мають вміститись.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5352
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение XAN »

Jyraff писал(а):
10 ноя 2018, 00:57
Візуально, 2 смуги мають вміститись.
Там і раніше 2 смуги вміщалось, якщо без паркування.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Klovsky »

Немного фотопанорам и размышлений:
https://klovsky.livejournal.com/66419.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
MosDen
Механик
Механик
Сообщения: 220
Зарегистрирован: 24 июн 2018, 18:33
Откуда: Киев/Ирпень

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение MosDen »

Роботи з демонтажу основних конструкцій Шулявського шляхопроводу планують розпочати у січні 2019 року

Цього року розпочалась реконструкція транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Вадима Гетьмана у Солом’янському та Шевченківських районах Києва. Вже укладено нижній шар покриття з асфальтобетону проїжджої частини з’їзду з вул. Гетьмана на проспект Перемоги, триває перекладання інженерних мереж на заїзді з проспекту Перемоги на вул. Олександра Довженка.

«Плануємо розпочати роботи з демонтажу основних конструкцій Шулявського шляхопроводу з січня 2019 року», – зазначив директор Департаменту Сергій Симонов.

Очікується, що роботи з реконструкції шляхопроводу будуть завершені у 2019 році.


Департамент транспортної інфраструктури.

Изображение Изображение Изображение

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Бодрый »

Кличко хоче одним авансом злити «микитасям» всі 600 мільйонів на ще непочатий ремонт Шулявського мосту

Київська міська державна адміністрація звернулася до Кабінету Міністрів з проханням дозволити зробити 100% передоплату коштів ТОВ «Північно-український будівельний альянс» для проведення роботі з реконструкції транспортної розв’язки Шулявського мосту, вартість реконструкції якого запланована в розмірі 598,50 млн грн.

Відповідний проект змін до постанови Кабміну КМДА внесла на розгляд урядового комітету під керівництвом віце-премєра Володимира Кістіона 15 листопада.

В пояснювальній записці КМДА вказало, що стовідсотковий аванс підряднику потрібен для прискорення темпів ремонту мосту і проведення робіт в цілодобовому режимі. Це дозволить знизити строк ремонту з раніше запланованих 17 місяців до 12.

В розданих урядовому комітету документах вказано, що в.о. міністра економіки Юрій Бровченко та в.о. міністра фінансів Оксана Маркарова погодили розроблений КМДА проект змін без зауважень. Також без зауважень подало свій висновок міністерство юстиції, який підписала перший заступник міністра Олена Сукманова.

Натомість ідея авансової виплати всієї суми угоди з «Північно-український будівельний альянс» була розкритикована урядовими експертами. Вони вказали, що договір з фірмою передбачав, що замовник ремонту Шулявського мосту оплачує роботи не пізніше п’яти днів з моменту підписання проміжних актів виконаних робіт за звітній місяць. Також замовник робіт має право заплатити аванс до 30% від запланованих на рік робіт. Тому експерти вважають, що попередня 100% оплата за роботи, які не виконані, є просто прихованим безвідсотковим кредитом фірмі. При тому, що держава через річні облігації внутрішньої державної позики кредитується під 18,5%.

Крім того, на думку експертів, одномоментна виплата великої суми негативно вплине на Єдиний казначейський рахунок, стан якого сьогодні не дозволяє розширювати випадки передоплати.

Крім того, надання державної допомоги Північно-український будівельний альянс» потрібно буде узгодити в Антимонопольному комітету, адже це конкурентну перевагу фірмі. Серед запропонованих урядовому комітету документів висновок АМКУ відсутній.

Нагадаємо, Дирекція в червні замовила реконструкцію Шулявського моста у ТОВ «Північно-український будівельний альянс» Андрія Якусевича – екс-помічника нардепа з «Волі народу» та екс-президента держкорпорації «Укрбуд» Максима Микитася за 598,50 млн грн. (детальніше – у тексті «Микитасі» таємно розпиляли 600 мільйонів на Шулявський міст попри підроблений відгук з «Уркаїною»).

Тоді Дирекцію очолював Максим Калінін. Мер Києва Віталій Кличко 31 жовтня звільнив Калініна з посади і тимчасово призначив його першого заступника Романа Лісневського виконувачем обов’язків директора. А 12 листопада іншим розпорядженням замінив того на харків’янина Михайла Харнама, який перед тим недовгий час був заступником директора з підготовки будівництва.

В КМДА обіцяють почати роботи з ремонту Шулявського мосту в січні 2019 року.
http://nashigroshi.org/2018/11/15/klych ... oho-mostu/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение DFAW »

Правильное решение и дальше неадекваты могут судится до второго пришествия :D
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Бодрый »

Кличко до останнього підтримував проект трирівневої розв'язки на Шулявці — Віктор Петрук

Delo.UA поспілкувалось з автором одного з чотирьох проектів реконструкції розв'язки на Шулявці Віктором Петруком про те, навіщо він продовжує боротись за свій проект

Містобудівна рада ще у травні минулого року вирішила, що Шулявський міст реконструюють за проектом "чотирилисника". Цей проект запропонував "Київміськдорпроект". Відтоді минуло 1,5 року, однак будівельники досі не почали розбирати "втомлений" міст. Спершу початок будівельних робіт призначили на травень, потім перенесли на листопад. Остання дата розбирання мосту, яку озвучила міська влада, — початок 2019 року.

Водночас автор альтернативного проекту реконструкції Шулявської розв'язки Віктор Петрук весь цей час продовжує відстоювати запропонований ним проект трирівневої розв'язки. За час компанії запустили три петиції, дві з яких набрали необхідну кількість голосів. Delo.UA поспілкувалось з Віктором Петруком, щоб дізнатись, чому місто не поспішає зносити Шулявський міст, а також як Петрук планує боротись за трирівневу розв'язку

КМДА планувала знести Шулявський міст у листопаді цього року. Але від цих планів відмовились, сьогодні називають січень наступного року. Чому, на вашу думку, відмовились від попередніх планів?

Зараз замовник не має необхідної проектної документації на "чотирилисник" (затвердженний проект реконструкції Шулявського шляхопроводу — Ред.). Техніко-економічне обґрунтування є, проект є, а робочої документації — немає. Затверджений КМДА проект — це лише своєрідний конспект, де тезово описані основні проектні рішення. Будувати по конспекту не можна.

Виконробам і будівельникам потрібна робоча документація, і вона все ще не розроблена.

Якщо розпочати будівельні роботи негайно, на демонтаж естакади підряднику потрібно 1-1,5 місяці. Тобто її розібрали б до Нового року. А далі будувати нічого.

За найбільш оптимістичними прогнозами, монтаж нової естакади може розпочатись не раніше квітня 2019 року.

Якщо б будівництво розпочалось в листопаді 2018 р., то місто просто зупинилося б на півроку, що викликало б відповідну негативну реакцію громади.

Тоді коли може бути розроблена проектна документація?

Перші креслення мають бути до квітня. Особливість робочої документації в тому, що їй вже не треба проходити експертизу, а розроблятись вона може поетапно, від фундаментів до верхнього покриття, паралельно будівництву.

Варто зауважити, що відповідальні чиновники КМДА помилково вважали, що проектна документація на "чотирилисник" розроблена інститутом "Київдормістпроект" ще у 2008 році.

Коли у 2017 році постало питання про передачу проектної документації від "Київдормістпроекту" до субпідрядника нового генерального проектувальника Шулявської розв'язки — інституту ICDІ, виявилось, що є лише декілька картинок, а всю проектну документацію треба розробляти з нуля, чим інститут ICDI сьогодні і займається. Інститут ICDI також є розробником ТЕО трирівневої розв'язки.

Як відомо, ви продовжуєте боротись, щоб Шулявський міст реконструювали за вашим проектом трирівневої розв'язки. На якому етапі робота над трирівневою розв'язкою?

Станом на сьогодні завершується експертиза ТЕО трирівневої розв'язки. Очікуємо на позитивний висновок.

Мені здається, що міська влада свідомо та довго затягувала передачу ТЕО трирівневої розв'язки в експертизу. ТЕО було передано до КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" та до Департаменту містобудування та архітектури КМДА ще в листопаді минулого року.

У 2017 році перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс давав доручення Дирекції передати ТЕО в державну експертизу, а Департаменту містобудування та архітектури — розглянути ТЕО на містобудівній раді. Проте далі "Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд" та Департаменту містобудування та архітектури справа не пішла.

Лише влітку передали ТЕО трирівневої розв'язки у приватне експертне бюро. До того ж експертиза, як і розробка стадії ТЕО, відбувається за приватні кошти.

Місяць тому мер Києва Віталій Кличко звільнив Максима Калініна з його посади без детального формулювання. Зараз його функції виконує заступник. На вашу думку, чому Кличко звільнив Калініна? Чи пов'язане це з Шулявською розв'язкою?

Це лише кадрова ротація. Справжньої причини звільнення ми, напевно, не дізнаємось.

Мені здається, що останньою краплею мало бути незадовільне засвоєння коштів на будівництво Подільського мосту. У 2017 році передбачалось виділити 1,136 млрд грн на будівництво мосту, а постанова уряду передбачала списання податкових зобов'язань Києва в обсязі коштів, витрачених на будівництво мосту, але не більше 1,136 млрд. Граючись в тендери, Калінін втратив час, через що зміг засвоїти за рік лише 512 млн грн, з перехідними авансами на 2018 р. Тобто Київ у 2017 році одночасно недоотримав 50% від запланованого будівельного обсягу Подільського мосту та списання боргів на понад 0,5 млрд грн.

А чи не розглядаєте ви варіант, що мер усе-таки повернеться до проекту трирівневої розв'язки після звільнення Калініна?

Поки що я передумов до цього не бачу. У мера була можливість прийняти рішення на користь трирівневої розв'язки влітку цього року. В травні ми досягли публічної домовленості з Віталієм Кличко, про організацію фахового інженерно-архітектурного порівняння трирівневої розв'язки та "чотирилисника" у форматі закритого архітектурного конкурсу.

Пропонувалось зібрати фахове журі з шести іноземних інженерів-транспортників — по три особи від нас та від КМДА під головуванням Віталія Кличка чи його заступника з транспорту Дмитра Давтяна.

Ми, зі свого боку, сумлінно запропонували до складу комісії три кандидатури: доктора Лутца Фойгта — керуючого директора компанії Baugrund Dresden ingenieurgesellschaft mbH, що спеціалізується на будівництві фундаментів, мостів, тунелів, підземних споруд, автомагістралей і доріг, Уве Бернштейна — директора компанії BTB Ingenieurgesellschaft mbH, що спеціалізується на інжинірингу в галузі будівництва мостів та тунелів, та Даніеля Вольфа — представника компанії A+S Consult GmbH у Східній Європі, що спеціалізується на транспортному консалтингу, моделюванні та дистрибуції відповідного програмного забезпечення.

Мер збирався запросити свою частину фахівців через колишнього держсекретаря міністерства транспорту Німеччини Райнера Бомбу.

У червні цього року мер публічно підтвердив, що німецькі фахівці вже пакують валізи, та з дня на день будуть в Києві. На жаль, це виявилось неправдою. Німецькі фахівці до Києва не збирались, бо їх ніхто не запрошував. Натомість нам почали розповідати неймовірні історії про те, що перемовини ведуться з італійцями, канадцями та японцями.

За три місяці міська адміністрація так і не запропонувала жодної кандидатури до експертної групи та нікого з фахівців не запросила до Києва.

Але у вересні Віталій Кличко знову зібрав міський актив, який лобіює "чотирилисник", та прийняв рішення продовжувати його будівництво.

А що це за лобі? Хто до нього входить? Які їх аргументи?

Насамперед, йдеться про голову "Київавтодору" Олександра Густєлєва.

Раніше активну участь в цьому також брав Володимир Воробйов — колишній директор інституту "Київдормістпроект" та ПАТ "Київпроект".

До Леоніда Черновецького "Київпроект" був провідним комунальним проектним підприємством, фактично монополістом. Після того як інститут вивели з комунальної власності та перетворили на акціонерне товариство, окремі його підрозділи продовжували займати монопольне становище на ринку. Зокрема, "Київдормістпроект" залишався монополістом завдяки прямій стежці, протоптаній Володимиром Воробйовим прямо в Кабінет міністрів через Юрія Аністратенка — колишнього заступника голови секретаріату Миколи Азарова.

"Турбіна" на мосту Патона з'явилась не тому, що вона була потрібна місту, чи стояла в планах на реконструкцію, а через анекдотичну ситуацію: колишній віце-прем'єр Андрій Клюєв, дорогою з Конча-Заспи на Печерськ, потрапив в пробку. Клюєв викликав Попова. Попов — Воробйова, і за 5 хвилин питання про реконструкцію цієї розв'язки було вирішене.

Активність Володимира Воробйова в боротьбі проти трирівневої розв'язки останніми роками, сильно знизилась, але у лютому 2017 року естафетну паличку в нього раптом прийняв Олександр Густєлєв — директор КП "Київавтодор". Хоча "Київавтодор" не мав жодного стосунку до проектування та будівництва цієї розв'язки.

Чому?

Олександр Густєлєв як директор КП "Київавтодор" — головний відповідальний за аварійне обвалення шляхопроводу 27 лютого 2017 року. Саме в його підпорядкуванні знаходиться КП "Київавтошляхміст", яке відповідає за належну експлуатацію та технічний стан всіх шляхопроводів міста.

Воно мало дбати про підтримання належного технічного стану Шулявського шляхопроводу до початку його реконструкції, але фактично з 2008 року просто припинили його експлуатацію в очікуванні початку реконструкції.

Згідно зі звітом обстеження шляхопроводу, обвалення шляхопроводу в 2017 році сталось не через пожежі, а через недбалість КП "Київатошляхміст", яке роками не прибирало сміття з дощеприймальних лотків. Це пряма відповідальність Густєлєва, який з квітня 2015 року очолює "Київавтодор". Але Густєлєв переклав відповідальність на Іллю Сагайдака, який жодного стосунку до обвалу шляхопроводу не мав.

Оскільки в цій ситуації необхідно було продемонструвати тверду управлінську волю, не втративши політичного балансу, було прийнято компромісне рішення про звільнення Олександра Густєлєва (хоча його так і не звільнили — Ред.) з одного боку, та Іллі Сагайдака з Максимом Шкуро — з іншого. При цьому якщо Густєлєв ніс пряму відповідальність за власну бездіяльність, Сагайдак — опосередковану відповідальність як заступник голови КМДА з питань транспорту, то Шкуро — голова Солом'янської РДА, взагалі не мав жодного стосунку до шляхопроводу, якщо не рахувати того, що половина шляхопроводу лежить у Солом'янському районі.

З цього моменту Олександр Густєлєв став локомотивом боротьби проти трирівневої розв'язки та у просуванні "чотирилисника" у міській адміністрації.

Які зараз аргументи у Густєлєва?

Останній раз, коли я зустрічався з Густєлєвим, намагаючись привернути його увагу до транспортного аналізу обох рішень, він заявив: "Я не вважаю Шулявку тим вузлом, який треба аналізувати". На цьому дискусія щодо порівняння ефективності розв'язок була закрита.

Натомість головна стратегія директора "Київавтодору" полягає у гуртуванні консолідованої "інженерної думки" щодо принципової неможливості будівництва трирівневої розв'язки. Для цього він водить на наради в КМДА "хороводи" представників міських інженерних служб, від яких ласкою та погрозами вимагає засвідчити його власну думку, видаючи її за консенсус інженерних служб. Він називає це "командною роботою".

Моя контрстратегія полягає у "висмикуванні" окремих служб з цього "хороводу" та детальному розборі з їхніми інженерами проектних матеріалів.

Завдяки цій стратегії ми отримали погодження Національної поліції та КП "Київдорсервіс", щодо відповідності схеми організації дорожнього руху трирівневої розв'язки за ПДР України та належної безпеки руху. Змінили думку представників "Київгазу" з неприйнятності перенесення магістральних газопроводів у зв'язку з будівництвом трирівневої розв'язки на підтвердження однозначної потреби реконструкції газопроводу, оскільки існуючий газопровід лежить з 1949 року.

Зараз у Густєлєва залишився останній потужний союзник — КП "Київський метрополітен". На останній нараді у мера, на якій вирішувалось питання вибору проекту, головний інженер метрополітену Віктор Виговський заявив чотири зауваження до проекту трирівневої розв'язки та зробив заяву, не підкріплену інженерними аргументами, що у випадку будівництва трирівневої розв'язки метрополітен змушений буде закрити станцію "Шулявська".

Я неодноразово звертався до гендиректора метрополітену Віктора Брагінського з проханням вплинути на ситуацію та прискорити розгляд матеріалів. Тричі домовлявся про особистий прийом, і тричі в останній момент Брагінський ухилявся від зустрічі.

Чому так?

Мені здається, що керівник метрополітену хибно розуміє тлумачення терміну "працювати у команді". Він був особисто присутнім на нараді, на якій приймалось остаточне рішення, не може не знати, що мер особисто боровся за трирівневу розв'язку. Лише тверда позиція КП "Київський метрополітен" та гучна заява головного інженера метрополітену змусила його змінити думку.

Блокуючи погодження проекту трирівневої розв'язки у КП "Київський метрополітен", Віктор Брагінський грає не у команді мера, а у команді Олександра Густєлєва, який дискредитує мера своїми незграбними діями з просування архаїчного проекту.

Однак Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд оголосила тендер на 608 млн грн, а не 830 млн, як це передбачалось в ТЕО "чотирилисника". Чому?

На момент оголошення тендеру стала відома попередня вартість "чотирилисника", згідно з розробленим ТЕО — 811 млн грн. Проте бюрократична машина КМДА дуже неповоротка, а тому ніяких змін в низку розпорядчих актів вносити не стали.

Таким чином, учасники конкурсних торгів завзято змагались один з одним, зменшуючи ціну, яка була вирішальним критерієм вибору переможця, цілком усвідомлюючи, що заявлених грошей на реконструкцію не вистачить і замовник змушений буде підписати з генпідрядником додаткову угоду про дофінансування в необхідному обсязі.

У жовтні цього року група активістів на чолі з Олександром Мазуркевичем подала в суд на КМДА. Вони вимагають зупинки будівництво розв'язки на Шулявці. Як ви оцінюєте перспективи такого позову?

На сьогодні відбулись два попередніх засідання. 11 грудня має відбутись перше судове засідання по суті позову. Це позов про відміну затвердження проекту "чотирилисника". Паралельно ми готуємо ще один позов до суду, який буде більш всеохоплюючим.

По-перше, міська влада обрала "чотирилисник" без архітектурного конкурсу. Це є порушенням закону про архітектурну діяльність. По-друге, Департамент містобудування та архітектури КМДА неправомірно видав містобудівні умови та обмеження, які до того ж одразу були порушені замовником та генеральним проектувальником. Вони не мали права приступати до проектування, до вирішення майнових питань з заводом "Більшовик". Ці питання досі не вирішені і в найближчій перспективі вирішені не будуть через юридично обґрунтовану відмову Фонду державного майна України.

Це означає, що Густєлєв втягує мера в будівництво, яке може тривати десятиліттями. До виборів Кличко точно не встигне.

Яке ви бачите вирішення цієї проблеми?

Шулявський шляхопровід має бути демонтований цієї зими. Це питання техногенної безпеки. З іншого боку, будувати за 830 млн грн архаїчний "чотирилисник", який не дасть жодного транспортного ефекту, місто не може собі дозволити.

Ми проробили проект влаштування тимчасового регульованого перехрестя на Шулявці. В цьому рішенні немає лівого повороту зі Святошино на Дорогожичі, який пропонується організувати через вулицю Дегтярівську. В такому варіанті пропускна спроможність перехрестя абсолютно еквівалентна пропускній спроможності існуючої розв'язки при дещо нижчому швидкісному режимі.

В такому вигляді це перехрестя може функціонувати скільки завгодно довго, доки мерія не проведе незалежний експертний аналіз проектів, закритий або навіть відкритий міжнародний конкурс на краще проектне рішення.

У липні 2018 року я запустив петицію №8057 з відповідними пропозиціями. Але після домовленостей з мером щодо кращого проектного рішення, ми відмовились від просування цієї петиції, і вона, на відміну від двох попередніх, набрала лише 3400 голосів. Нині я не бачу потреби перезапускати петицію знову. Пропозиції відкриті, і вони — на столі у мера.
https://delo.ua/business/rekonstrukcija ... iv-348533/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Jyraff »

У зв'язку з "документально підтвердженими об'єктивними обставинами" строк реконструкції продовжили до 31 січня 2020 р. Оновили і календарний план, розбирання шляхопроводу тепер назначене на лютий. Інфо з prozorro

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение KuzyaCat »

Так потихоньку и до лета дотянут

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Бодрый »

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Фото Людмили Князьської-Ханової
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Klovsky »

Для проведення робіт з реконструкції транспортної розв’язки на перетині просп. Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва замовники можуть здійснювати попередню оплату (виплату авансу) в розмірі до 100 відсотків вартості зазначених робіт за договором (контрактом) на строк не більш як дванадцять місяців.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1033-2018-%D0%BF
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Klovsky »

"Если бы не пожары, то Шулявский мост мог бы простоять еще 30 лет" — Воробьев

https://delo.ua/business/novuju-razvjaz ... -do-348787

Delo.UA пообщалось с автором проекта "четырехлистника" Владимиром Воробьевым, чтобы узнать, почему город не спешит сносить Шулявский мост

Градостроительный совет еще в мае прошлого года решил, что Шулявский мост реконструируют по проекту "четырехлистник". Этот проект предложил "Киевдормостпроект". С тех пор прошло 1,5 года, однако строители до сих пор не начали разбирать "уставший" мост. Сначала старт строительных работ назначили на май, потом перенесли на ноябрь. Последняя дата разборки моста, которую озвучила власть, — начало 2019 года.

Delo.UA пообщалось с автором проекта-победителя Владимиром Воробьевым, чтобы узнать, почему город не спешит сносить Шулявский мост, а также сколько времени нужно для того, чтобы построить "четырехлистник".

Городские власти планировали начать разбирать Шулявскую развязку еще в ноябре 2018 года, однако потом решили отложить это до января 2019 года. По вашему мнению, почему было принято такое решение?

Этот вопрос не ко мне. Мы не участвуем в процессе. Об этом следует спросить у заказчика или генерального подрядчика.

Что же касается транспортной проблемы на этом узле, если бы не было пожаров в 2006 и в 2007 году, то развязку вообще не нужно было трогать еще лет 30. Она могла бы спокойно себе работать и дальше.

Вообще, по моему мнению, Шулявская развязка, с точки зрения решения транспортной проблемы в городе, — это третьесортная развязка. Она не являлась причиной транспортных проблем и вполне справлялась со своей задачей.

Однако еще в 2007 году экспертиза показала, что из-за пожара пролетные строения потеряли свою несущую способность и их нужно ремонтировать.


Да, поэтому чтобы через 30 лет не возвращаться к этому вопросу, городские власти в лице мэра Омельченко приняли решение, что нужно реконструировать.

Однако пока выходило распоряжение, успел поменяться мэр. Им стал Леонид Черновецкий. Уже при нем был разыгран тендер, которые выиграло предприятие "Киевпроект". Поскольку транспортной инфраструктурой в "Киевпроекте" занимались мы, мне было поручено разработать проект реконструкции развязки.

Свою задачу мы видели в том, чтобы затратить минимум средств налогоплательщиков на реконструкцию Шулявки.

Для этого нужно было расширить существующий путепровод и сделать правый поворот с проспекта Победы в сторону улицы Гетьмана.

Со снесением 5-го цеха завода "Большевик"?

Да, мы рассматривали вариант снесения 5-го цеха. Однако задача усложнялась тем, что там было сталелитейное производство. После того как в 2008 году мы разработали свой проект, мы начали переговоры с Фондом госимущества о переносе 5-го цеха завода "Большевик". Фонд выставил требование, чтобы производство за счет города было перенесено в чугунолитейный цех. Мы согласились, и по нашим расчетам перенос производства на те деньги стоил 150 млн грн.

Сколько всего стоила реконструкция развязки на Шулявке в 2008 году?

В ценах 2008 года 300 млн грн — 150 млн грн сами работы по реконструкции и 150 млн грн работы по перенесению производства цеха завода "Большевик". Но поскольку потом были приняты изменения в законодательство, и литейное производство в центре города было запрещено, то это значительно удешевило проект "клевера" — нужно заплатить только за снос здания цеха.

Во сколько сейчас оцениваете строительство развязки на Шулявке?

По нашему мнению, это 400 млн грн на сегодня. Но по ТЭО проекта "клевера" стоимость строительства 830 млн грн. Я не знаю, откуда взялась эта цифра. Возможно, из-за того, что для реконструкции ICDI — разработчик ТЭО — предлагает металлические конструкции пролетных строений, тогда как мы предлагали сборный железобетон.

Однако эти 830 млн грн не включают стоимость сноса 5-го цеха завода "Большевик", который все еще находится в собственности Фонда госимущества.

На сегодняшний день я не владею информацией по данному вопросу. Знаю об этом только из СМИ.

Почему же тогда развязка не была построена 10 лет назад?

В 2008 году начался экономический кризис, и вопрос о реконструкции Шулявки решили отложить. Потом в 2010 году снова в Киеве поменялась власть, и Шулявская развязка выпала из всех планов социально-экономического развития города аж до 2014 года.

Однако в 2011 в Киеве начали реализацию других амбициозных проектов. Например, развязки "турбина" на мосту Патона. Виктор Петрук утверждает, что она была построена по приказу Клюева. Действительно ли так было?

Эту развязку построили не по приказу Клюева, а при его участии. Клюев был вице-премьер-министром, и распределяли деньги они. В 2010 году были президентские выборы, и Янукович набрал в Киеве не очень много голосов. Поэтому решили на Киев кинуть побольше субвенций. Были подняты программы развития города. Среди развязок была и "турбина".

До строительства этой развязки, если ехать из Конча-Заспы, то этот левый поворот постоянно забивал проезжую часть. Поэтому сначала планировали расширить существующую дорогу. Но победила идея полностью реконструировать развязку, когда я подключил еще более высокие ранги. Я говорю: "Ребята, давайте сделаем то, что положено, реконструируем развязку". И тогда все согласились — да, давайте, сделаем развязку. Ее сделали буквально за полгода. Начали в 2011 году, в 2012 — закончили.

Кстати, эта развязка, если во всех справочниках смотреть, самая большая по пропускной способности. Это единственный въезд в город вечером с левого берега. Но в связи с тем, что она нетрадиционна для водителя, то некоторое время там были проблемы.

Сколько денег ушло на строительство "турбины"?

260 млн грн государственных субвенций. Еще 140 млн грн ушло на развязку на проспекте Науки, а также 500 млн грн — на Почтовую площадь. Но по Почтовой там и государство, и город финансировали. Но более детально рассказать не могу — мы не занимались этим объектом.

В 2010 году появился еще один проект реконструкции Шулявки. Он еще известен как проект Петрука. Что вы думаете об этом проекте?

Тут следует уточнить формулировки, не проект — схема транспортной развязки. Да, в 2010 году Петрук приходил ко мне со своей схемой реверсного кольца. Я предложенную схему прочертил.

В результате она несколько увеличилась в размерах и зацепила станцию метро, тот же 5-й цех, жилой дом по Довженко, построенный в 1930-х годах, и даже торговый центр "Космополит" на Гетьмана.

Эта развязка входит в категорию транспортных развязок, которые называются "разноуровневая развязка с распределительным концом посредине". Ноу-хау этой развязки — реверсное движение, которое при постройке этого кольца, превратится в стандартное кольцо. Если же оно останется с реверсным движением, то там надо будет поставить 4 светофорных объекта. В этом и разница между кольцевым пересечением и перекрестком — кольцевое пересечение предусматривает, что убираются точки пересечения, и эти линии заменяются линиями переплетения потоков, то есть сначала они сливаются, а потом где-то расходятся. Потому что точки пересечения — это наиболее опасные и наиболее тяжкие при совершении дорожно-транспортных происшествий. Для этого их заменяют линиями переплетения — наиболее безопасными.

В случае Петрука из-за того, что слишком короткие расстояния, получаются точки пересечения потоков, которые придется регулировать светофорным объектом на каждом въезде.

Когда мы встретились с Петруком, я объяснил, что его схема не вмещается в геометрические параметры существующей застройки, у нее низкая пропускная способность. Он продолжал настаивать на разработке своего варианта. Тогда я спросил его: "Вы хотите услышать мои замечания или хотите увидеть это в бетоне". Он ответил, что хочет увидеть это в бетоне.

По вашему мнению, развязку Петрука можно построить?

В принципе, все можно построить, главное цена. Мы предлагали развязку, которая предполагает ремонт путепровода и строительство съездов на Гетьмана. В случае с господином Петруком: путепровод, тоннель, кольцо и все съезды.

В 1970-х годах была мировая практика делать транспортные развязки, чтобы на одной транспортной развязке все направления развязать. Но это — как тушить пожар бензином. Водитель, понимая, что на этой транспортной развязке он может повернуть в любом направлении, выбирает маршрут с использованием этой транспортной развязки, приводит к увеличению интенсивности транспорта на ней, и проблема увеличивается.

То есть вы считаете, если на Шулявке построить такую развязку, здесь будут большие пробки?

Верно. Тогда увеличивается поток транспорта, который здесь не нужен. Это то же самое, что пустить все транзитные потоки через Крещатик. Вместо того чтобы строить вокруг окружную дорогу, мы почему-то хотим на проспекте Победы, который выходит прямо на Крещатик, построить еще одну развязку, которая увеличит поток транспорта.

Если эту развязку можно было не трогать еще лет 30, так почему же, по вашему мнению, Шулявский мост упал в 2017 году?

Упал не мост, упали карнизные блоки. Это декорации, и на несущую способность это никак не влияет. Они обвалились потому, что арматура, на которую повешена эта декоративная часть, проржавела.

А что стало причиной этого?

Если на арматуру попадает вода, лед, всякая грязь, то она ржавеет. Что касается Шулявки, то здесь недостаточно следили.

В связи с тем, что объект поставили на ремонт еще во времена Омельченко, то перестали тратить на него эксплуатационные деньги, поэтому это проржавело и отвалилось.

Хотя дешевле же было поддерживать мост в надлежащем состоянии, чем делать реконструкцию. Но самая большая проблема Украины это то, что эксплуатационные затраты у нас минимальные, по остаточному признаку.

В 2017 году городские власти решили реконструировать развязку по вашему проекту. Однако за 10 лет проблема с 5 цехом "Большевика" не была решена. Как вы предлагаете ее решать?

Свой вариант мы разработали в 2008 году на стадии проекта, и больше к нему не обращались. Когда в 2017 году ко мне пришли и предложили участие в градсовете по Шулявке, то мы передали планшет разработчикам. Важный момент — мы не разрабатывали рабочую документацию, и городская администрация была в курсе этого.

Сейчас все проектные работы — ТЭО, проект и рабочую документацию — разрабатывает ICDI.

А сколько времени нужно для строительства развязки?

Есть нормативный срок строительства, который рассчитывается на один бульдозер, на один эскалатор, на одного прораба, а есть срок строительства реальный. Когда приходит опытная организация, у которой этот объект уже не первый и за плечами не один десяток подобных объектов, она знает, сколько туда выделить людей и не бить по одной свае в неделю, а забуриться сразу несколькими установками.

Поэтому мне кажется, что полтора года — очень хороший срок. Если начнут сносить развязку в январе, то до 2020 года, до выборов мэра, думаю, успеют.

Виктор Петрук не против проведения еще одного архитектурного конкурса по Шулявской развязке. Какое ваше мнение по этому поводу?

Архитектурные конкурсы проводят на объекты архитектуры. Это объект инженерно-транспортной инфраструктуры, поэтому к архитектурным конкурсам не имеет никакого отношения.

Наталия Миняйло
по материалам: "Дело"
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Сообщение Klovsky »

Jyraff писал(а):
12 дек 2018, 21:01
Оновили і календарний план, розбирання шляхопроводу тепер назначене на лютий. Інфо з prozorro
Офіційно перекривати почнуть не пізніше 1 червня наступного року.
Це випливає зі слів замголови КМДА Давтяна:
Задержка связана с необходимостью заказа металлопроката, оплата за который должна была поступить из Таможенного эксперимента, но увы… Работы по демонтажу, по нашим расчетам, будут продолжаться около трех месяцев, после полного перекрытия движения весной, конечно.
https://www.44.ua/news/2253550
Як відомо, весна триває до літа (до червня почнуть ламати...).

У будь-якому випадку, лютий - це не весна, хоч, можуть взимку розпочати демонтаж конструкцій поза проїзжою частиною, після цього навесні почнуть перекривати рух.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить