Реконструкция Шулявского путепровода
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Все проще. Болты на месте, закладные гайки тоже, а вот опорная площадка, или как там ее назвать, была некачественно приваерена и негерметична/без дренажа. Вода собралась внутри и подорвала вернюю часть. Все четко видно на этом коллаже.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
В городе намечается еще один не доведенный до завершения объект, сроки продлили до конца 2021 г.:
допсоглашение (PDF)
Причины шаблонные: карантин и денег.нет
ps. Зато деньги есть на канатную дорогу и на несколько мостов на оболонский остров
допсоглашение (PDF)
Причины шаблонные: карантин и денег.нет
ps. Зато деньги есть на канатную дорогу и на несколько мостов на оболонский остров
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Ну и вишенка на торте, а именно дело №910/20806/20 в хозсуде про... банкротство генподрядчика.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Истец там тоже прекрасный - как и вся эта история
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Прочитал новость, что Завод Большевик приватизируют. Я так понимаю, что выезд на мост можно признать несостоявшимся? Никто его уже строить не будет? До этого лично у меня были призрачные надежды, что, может быть, все-таки построят через какое-то время. Сейчас как-то непонятно
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Зараз лише надія на те щоб навколо шляхопроводу навесні благоустрій провели
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Принципово, приватизація не завада. Можна виставити на приватизацію не цілісний майновий комплекс, а частину, іншу дати на викуп КМДА.
Навіть якщо все опиниться у приватного власника, то теж принципових проблем немає. Можуть домовитись про передачу частини землі за погодження зміну призначення землі/ДПТ/підведення комунікацій/ і ще купа варіантів. Можуть просто викупити. При цьому з приватником перемови можуть бути навіть простішими - це ФДМУ боїться продати дешевше, ніж зафіксовано у якихось документах багаторічної давнини, бо "нанесення збитків державі" з усіма наслідками (привіт прецеденту зі зниженням портових зборів).
Навіть якщо все опиниться у приватного власника, то теж принципових проблем немає. Можуть домовитись про передачу частини землі за погодження зміну призначення землі/ДПТ/підведення комунікацій/ і ще купа варіантів. Можуть просто викупити. При цьому з приватником перемови можуть бути навіть простішими - це ФДМУ боїться продати дешевше, ніж зафіксовано у якихось документах багаторічної давнини, бо "нанесення збитків державі" з усіма наслідками (привіт прецеденту зі зниженням портових зборів).
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Давно уже так, уже даже два восстания ФЭМ было
Ну приватизируют завод и будет даже проще цех забрать, меня больше пугает судьба электростанции и других исторических зданий.
Ну приватизируют завод и будет даже проще цех забрать, меня больше пугает судьба электростанции и других исторических зданий.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
#шотам? під шляхопроводом
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
А ничего, исполнитель банкротится с мутками по долгам - все свободны
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
ФДМУ ОЦІНИВ САРАЙ З СЕКОНДХЕНДОМ ВАРТІСТЮ У 700 МЛН ГРН, - КЛИЧКО
Зробити повноцінну розв’язку через Шулявський шляхопровід заважає п’ятий цех Першого Київського Машинобудівного Заводу (завод Більшовик), який перебуває на балансі Фонду держмайна. І цю територію ФДМУ необґрунтовано оцінило в 700 млн грн.
Про це Віталій Кличко розповів в інтерв’ю виданню “Новое Время”: "Там стоїть старий сарай, в якому продають секондхенд. Його спочатку оцінили в 700 млн грн. За ці гроші можна збудувати дві нові школи..."
Про занадто завищену ціну на цех №5 у КМДА заявляли ще в 2020 році. "Йдеться про майже 700 млн грн. На нашу думку, це дуже завищена цифра. Ми не хочемо нічого задарма, і в той же час не хочемо ні за що переплачувати. Технічний стан і вартість будівлі має оцінити експерт. Київська міська рада вже вирішила викупити це приміщення для громадських потреб за реальну ціну. Майже 700 млн — завищена сума, враховуючи, що земля під об'єктом належить громаді," - заявляв в своєму інтерв’ю Економічній правді перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Як відомо, усю територію заводу "Більшовик" можуть приватизувати вже у червні. Наразі ФДМУ разом із обраним в рамках конкурсу приватизаційним радником — консультаційною компанією "KPMG Україна" — проводить підготовку ПКМЗ до продажу в межах програми "Велика приватизація".
"Це вже, на жаль, не завод, а територія, 35 гектарів з корпусами, які здаються в оренду. Об'єкт буде продаватися як територія з боргами 500 млн грн за землю, з податками, із заборгованістю по зарплаті й таке інше", - у свою чергу заявив голова Фонду державного майна Дмитро Сенниченко під час онлайн-конференції 22 квітня.
Наразі, за словами голови ФДМУ, виявлено, що 80% майна та обладнання КМПЗ знищені або перебувають в аварійному стані. І головним видом прибутку підприємства є здавання в оренду приміщень. До всього, до боргів підприємства додається несплачене ЄСВ, тобто колектив працює без стажу, а відповідно – не може вийти на пенсію.
Відповідно, обов’язковою умовою приватизації, яка може відбутися вже у ІІ кварталі 2021 р., буде повне погашення боргів, перенесення виробництва до Жашкова, дотримання соціальних гарантій колективу підприємства. За рахунок усіх цих складників, які ляжуть на плечі інвестора, ціна від продажу землі підприємства ПКМЗ може бути значно нижче ринкової.
У жовтні минулого року стало відомо, що радником ФДМУ з підготовки до приватизації та продажу 100% статутного капіталу ПКМЗ за результатами конкурсу стала консультаційна фірма "KPMG Україна". Компанія займається оцінкою об’єкту.
https://kyiv.tsn.ua/fdmu-ociniv-saray-z ... 72569.html
Зробити повноцінну розв’язку через Шулявський шляхопровід заважає п’ятий цех Першого Київського Машинобудівного Заводу (завод Більшовик), який перебуває на балансі Фонду держмайна. І цю територію ФДМУ необґрунтовано оцінило в 700 млн грн.
Про це Віталій Кличко розповів в інтерв’ю виданню “Новое Время”: "Там стоїть старий сарай, в якому продають секондхенд. Його спочатку оцінили в 700 млн грн. За ці гроші можна збудувати дві нові школи..."
Про занадто завищену ціну на цех №5 у КМДА заявляли ще в 2020 році. "Йдеться про майже 700 млн грн. На нашу думку, це дуже завищена цифра. Ми не хочемо нічого задарма, і в той же час не хочемо ні за що переплачувати. Технічний стан і вартість будівлі має оцінити експерт. Київська міська рада вже вирішила викупити це приміщення для громадських потреб за реальну ціну. Майже 700 млн — завищена сума, враховуючи, що земля під об'єктом належить громаді," - заявляв в своєму інтерв’ю Економічній правді перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Як відомо, усю територію заводу "Більшовик" можуть приватизувати вже у червні. Наразі ФДМУ разом із обраним в рамках конкурсу приватизаційним радником — консультаційною компанією "KPMG Україна" — проводить підготовку ПКМЗ до продажу в межах програми "Велика приватизація".
"Це вже, на жаль, не завод, а територія, 35 гектарів з корпусами, які здаються в оренду. Об'єкт буде продаватися як територія з боргами 500 млн грн за землю, з податками, із заборгованістю по зарплаті й таке інше", - у свою чергу заявив голова Фонду державного майна Дмитро Сенниченко під час онлайн-конференції 22 квітня.
Наразі, за словами голови ФДМУ, виявлено, що 80% майна та обладнання КМПЗ знищені або перебувають в аварійному стані. І головним видом прибутку підприємства є здавання в оренду приміщень. До всього, до боргів підприємства додається несплачене ЄСВ, тобто колектив працює без стажу, а відповідно – не може вийти на пенсію.
Відповідно, обов’язковою умовою приватизації, яка може відбутися вже у ІІ кварталі 2021 р., буде повне погашення боргів, перенесення виробництва до Жашкова, дотримання соціальних гарантій колективу підприємства. За рахунок усіх цих складників, які ляжуть на плечі інвестора, ціна від продажу землі підприємства ПКМЗ може бути значно нижче ринкової.
У жовтні минулого року стало відомо, що радником ФДМУ з підготовки до приватизації та продажу 100% статутного капіталу ПКМЗ за результатами конкурсу стала консультаційна фірма "KPMG Україна". Компанія займається оцінкою об’єкту.
https://kyiv.tsn.ua/fdmu-ociniv-saray-z ... 72569.html
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Один експерт по 35-ти гектарам довго лазити буде...
Сарказм - останнє сховище оптиміста