Реконструкция Шулявского путепровода
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Для подобного разумного подхода нужно наличие интеллекта, а действия последних лет прямо говорят об обратном.
Версия про металлоконструкции также не выдерживает критики: во-первых, демонтаж существующего сооружения займет несколько месяцев при активной работе, во-вторых, после демонтажа нужно строить новые опоры, что также требует времени. Поэтому работы по демонтажу и изготовлению конструкций могут и должны вестись параллельно, при этом у кого ни спрашивал, никто не владеет хоть какой-то информацией про размещенный заказ на изготовление пролетов. И еще по нескольким моментам в разговорах всплывали настолько весомые белые пятна, что только усиливались подозрения в том что это затянувшаяся афера.
Версия про металлоконструкции также не выдерживает критики: во-первых, демонтаж существующего сооружения займет несколько месяцев при активной работе, во-вторых, после демонтажа нужно строить новые опоры, что также требует времени. Поэтому работы по демонтажу и изготовлению конструкций могут и должны вестись параллельно, при этом у кого ни спрашивал, никто не владеет хоть какой-то информацией про размещенный заказ на изготовление пролетов. И еще по нескольким моментам в разговорах всплывали настолько весомые белые пятна, что только усиливались подозрения в том что это затянувшаяся афера.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Водіїв попередять завчасно: з 15 березня закриють рух на Шулявці й знесуть шляхопровід
Як стало відомо «Вечірньому Києву» з достовірних джерел, перекриття проїзду й початок демонтажних робіт на Шулявському шляхопроводі розпочнеться з 15 березня. Перед тим водіїв заздалегідь попередять, встановивши відповідні дорожні інформери, на яких буде вказано дату, з якої заборонено в’їжджати на шляхопровід й шляхи об’їзду. Демонтаж споруди до основи, а потім її повна відбудова триватиме 17 місяців. Це буде перша черга реконструкції. У другу чергу будуватимуть правоповоротні заїзди в районі корпусів заводу «Більшовик».
«Вечірній Київ» вже повідомляв, що на час реконструкції передбачено зміни у проїзді автотранспорту:
- рух по вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана (в бік Караваєвих Дач) відбуватиметься по вулицях: Антона Цедика (вул. Ежена Потьє), Петра Нестерова з виїздом на проспект Перемоги (на цій ділянці проспекту Перемоги буде встановлено тимчасовий світлофор), Гарматній, Виборзькій та поверненням на вул. Вадима Гетьмана.
- по вул. Вадима Гетьмана – вул. Олександра Довженка (бік вул. О.Теліги) буде збережено існуючий виїзд на проспект Перемоги з можливістю прямого перетину проспекту з виїздом на вул. Олександра Довженка (на цій ділянці також буде встановлений тимчасовий світлофор).
- односторонніми будуть вулиці Антона Цедика (Ежена Потьє) до вул. Петра Нестерова та вул. Петра Нестерова в напрямку проспекту Перемоги (буде встановлений тимчасовий світлофор).
- тролейбусний рух з боку Севастопольської площі по вул. Вадима Гетьмана, матиме кінцеву зупинку «Індустріальний міст». З боку вул. О.Теліги по вул. Олександра Довженка – «Івана Гонти».
Пішоходи користуватимуться підземними та наземним переходом, де також буде встановлено світлофор.
https://vechirniykiev.com.ua/news/vodii ... akhoprovid
Як стало відомо «Вечірньому Києву» з достовірних джерел, перекриття проїзду й початок демонтажних робіт на Шулявському шляхопроводі розпочнеться з 15 березня. Перед тим водіїв заздалегідь попередять, встановивши відповідні дорожні інформери, на яких буде вказано дату, з якої заборонено в’їжджати на шляхопровід й шляхи об’їзду. Демонтаж споруди до основи, а потім її повна відбудова триватиме 17 місяців. Це буде перша черга реконструкції. У другу чергу будуватимуть правоповоротні заїзди в районі корпусів заводу «Більшовик».
«Вечірній Київ» вже повідомляв, що на час реконструкції передбачено зміни у проїзді автотранспорту:
- рух по вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана (в бік Караваєвих Дач) відбуватиметься по вулицях: Антона Цедика (вул. Ежена Потьє), Петра Нестерова з виїздом на проспект Перемоги (на цій ділянці проспекту Перемоги буде встановлено тимчасовий світлофор), Гарматній, Виборзькій та поверненням на вул. Вадима Гетьмана.
- по вул. Вадима Гетьмана – вул. Олександра Довженка (бік вул. О.Теліги) буде збережено існуючий виїзд на проспект Перемоги з можливістю прямого перетину проспекту з виїздом на вул. Олександра Довженка (на цій ділянці також буде встановлений тимчасовий світлофор).
- односторонніми будуть вулиці Антона Цедика (Ежена Потьє) до вул. Петра Нестерова та вул. Петра Нестерова в напрямку проспекту Перемоги (буде встановлений тимчасовий світлофор).
- тролейбусний рух з боку Севастопольської площі по вул. Вадима Гетьмана, матиме кінцеву зупинку «Індустріальний міст». З боку вул. О.Теліги по вул. Олександра Довженка – «Івана Гонти».
Пішоходи користуватимуться підземними та наземним переходом, де також буде встановлено світлофор.
https://vechirniykiev.com.ua/news/vodii ... akhoprovid
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
З'їзд Перемоги-Довженка майже весь засипаний піском, залишилась одна велика яма і стара труба ближче до просп. Перемоги. З'їзд Гетьмана-Перемоги теж місцями почали потроху підсипати, зараз дороблюють (гідро- чи тепло-) ізоляцію зварних швів. До 15 березня цілком можуть вкластись.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Краще б дочекалися квітня, коли погода більше пасує ремонту доріг. А то знову все зійде через кілька місяців, разом зі зливами влітку.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Фото:Jyraff писал(а): ↑22 фев 2019, 18:04З'їзд Перемоги-Довженка майже весь засипаний піском, залишилась одна велика яма і стара труба ближче до просп. Перемоги. З'їзд Гетьмана-Перемоги теж місцями почали потроху підсипати, зараз дороблюють (гідро- чи тепло-) ізоляцію зварних швів. До 15 березня цілком можуть вкластись.
https://klovsky.livejournal.com/67103.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3322
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Уже частично разобран отбойник: http://videoprobki.ua/camera/20-prospek ... ya?c=Kyiiv
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9303
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Под спойлером — информация об изменениях в движении НОТ на время реконструкции. Чтобы не читать простыню от КПТ, изображу здесь более простым языком.
https://kpt.kiev.ua/news/details/9234
Было | Стало |
---|---|
Тр22 | Тр22К Аэропорт «Киев» — Индустриальный п/п |
Тр27 | Тр27К ж/д ст. Киев-Волынский — Индустриальный п/п + Тр27А ст. м. «Почайна» — ул. Дегтярёвская |
Тр30 | Тр30 ул. Милославская — ст. м. «Лукьяновская» — Кадетский гай + Тр30К ул. Милославская — ул. Дегтярёвская |
Тр42 | Тр42Д ст. м. «Лыбедская» — ж/д ст. Киев-Волынский |
-- | Тр21К Кадетский гай — Индустриальный п/п |
-- | А27ТР ул. Дегтярёвская — Индустриальный п/п |
А2 | А2 ул. Булгакова — ул. Шолуденко (см. схему по ссылке) |
► Показать
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Ничего не сказано про дополнительные остановки под мостом Дегтяревской для пересадки с А27ТР на ТР27А/ТР30К и наоборот. Если этого не сделают, то придется идти пешком более 500 метров между конечными или пользоваться маршрутками.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Есть два практически одинаково плохих варианта.
1. Оставить остановки там, где они сейчас есть (не организовывать пересадку под мостом Дегтяревской). Народ будет идти пешком, а при пересечении северо-западного съезда с Телиги на Дегтяревскую тормозить поток авто на съезде. Поскольку народу много, автомобили там будут больше пропускать народ, чем ехать.
2. Пересадка под мостом. Вроде удобнее, но ведь надо на полосе ОТ разместить и троллейбусы и автобусы. А оба вида будут полностью сменять пассажиров (все вышли, затем все зашли), это время. В час пик это будет кошмар. К тому же, не всегда будет место для НОТа - вот, автобус ещё по графику стоИт и набирает пассажиров, а троллейбусам пора ехать. Объезжать автобус и поворачить затем направо, с целью подняться на мост, троллейбусам будет ещё тот труд. Особенно, когда слева и так будет сплошной поток авто; кто к Шулявке (на Цедика), кто (ещё хуже) - тоже щемится для выезда с Телиги на мост и далее к Лукьяновке.
1. Оставить остановки там, где они сейчас есть (не организовывать пересадку под мостом Дегтяревской). Народ будет идти пешком, а при пересечении северо-западного съезда с Телиги на Дегтяревскую тормозить поток авто на съезде. Поскольку народу много, автомобили там будут больше пропускать народ, чем ехать.
2. Пересадка под мостом. Вроде удобнее, но ведь надо на полосе ОТ разместить и троллейбусы и автобусы. А оба вида будут полностью сменять пассажиров (все вышли, затем все зашли), это время. В час пик это будет кошмар. К тому же, не всегда будет место для НОТа - вот, автобус ещё по графику стоИт и набирает пассажиров, а троллейбусам пора ехать. Объезжать автобус и поворачить затем направо, с целью подняться на мост, троллейбусам будет ещё тот труд. Особенно, когда слева и так будет сплошной поток авто; кто к Шулявке (на Цедика), кто (ещё хуже) - тоже щемится для выезда с Телиги на мост и далее к Лукьяновке.
Последний раз редактировалось Klovsky 04 мар 2019, 19:25, всего редактировалось 1 раз.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Может будет проще продлить А27ТР до Дорогожичей с разворотом через Оранжерейную?
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Веб-камера на будівельний майданчик:
(вхід через Ютуб)
(вхід через Ютуб)
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Питання зі знесенням корпусу заводу "Більшовик", що заважає реконструкції Шулявського моста, вже вирішене.
Про це заявив журналістам радник київського міського голови Максим Бахматов
"Є вже гроші на демонтаж корпусу заводу. У найближчі два місяці ви побачите, як його будуть розбирати, а до Нового року, за нашими планами, я сподіваюся, ми вже покажемо, що по Шулявському шляхопроводу можна проїхати. Думаю, це буде спочатку в тестовому режимі. А розв'язки і з'їзди з мосту будуть дороблені пізніше ", - зазначив він.
Про це заявив журналістам радник київського міського голови Максим Бахматов
"Є вже гроші на демонтаж корпусу заводу. У найближчі два місяці ви побачите, як його будуть розбирати, а до Нового року, за нашими планами, я сподіваюся, ми вже покажемо, що по Шулявському шляхопроводу можна проїхати. Думаю, це буде спочатку в тестовому режимі. А розв'язки і з'їзди з мосту будуть дороблені пізніше ", - зазначив він.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
Ну наконец-то КМДА начало нормально отвечать в прессе.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
За чутками, корпус заводу почнуть зносити у грудні
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Реконструкция Шулявского путепровода
#74. ШУЛЯВСКИЙ МОСТ: Пролет готов к переезду! В царстве МОНСТР-машин... 27.11.2019
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...