Страница 77 из 86

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 28 ноя 2019, 14:10
Борис
Бодрый писал(а):
13 ноя 2019, 07:48
За чутками, корпус заводу почнуть зносити у грудні
з інших чуток до ФДМ ще ніхто не зертався з цього приводу.
з других інщих чуток - через два місяці)))

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 02 дек 2019, 20:00
Бодрый
ПРОЕКТ РІШЕННЯ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Про викуп нерухомого майна, яке перебуває у приватній власності, в зв’язку з реконструкцією транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги вулицею Вадима Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах у місті Києві
https://kmr.gov.ua/uk/content/proekt-ri ... rady-16543

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 03 дек 2019, 15:21
DFAW
Интересно при оценке учтут что цех аварийный, с обвалившейся кровлей, вместо которой временные конструкции из говна и палок ?

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 05 дек 2019, 08:11
Бодрый

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 05 дек 2019, 11:43
Vadim
Очень карашо. Когда продолжение банкета?

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 05 дек 2019, 12:03
Бодрый
Кличко обіцяє запустити рух авто ще в грудні ...

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 05 дек 2019, 12:59
Vadim
Не видящие да увидят, не слышащие да услышат. Как в декабре поедет транспорт по шулявскому путепроводу.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 10 дек 2019, 09:33
Бодрый
#80. ШУЛЯВСКИЙ МОСТ: Почти засыпали устой. Что еще изменилось на 08.12.2019

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 11 дек 2019, 22:58
Бодрый
Цікаво )

Чи знесуть колишній завод «Більшовик»? Представник заводу виступив на засіданні комісії КМДА

11 грудня транспортна комісія Києва голосувала за проєкт рішення про викуп п’ятого цеху Першого київського машинобудівного заводу, розташованого на Проспекті Перемоги 49/2. Знести завод необхідно, щоб розпочати другу чергу будівництва Шулявського шляхопроводу.

При цьому у проєкті рішення комісії цех помилково назвали приватною власністю, тоді як він перебуває у власності держави. Територія цеху належить громаді Києва, а наразі перебуває на відповідальному землекористуванні у машинобудівного заводу.

На засіданні комісії був присутній директор п’ятого цеху заводу (на жаль, не представився), який заявив, що в міської влади ніяких домовленостей із працівниками заводу немає. Навіть більше, представник заводу стверджував, що на комісію прийшов в інших справах, а офіційно ніяких представників заводу не запросили.

«Кошторис, який нам збираються компенсувати зараз є меншим, ніж кошторис, під яким стоїть мій підпис як матеріально відповідальної особи», – наголосив директор цеху.

Він також сказав, що на заводі не працювала комісія з моніторингу та визначення технічного стану споруди.

«Сьогодні колишній завод “Більшовик” приймає замовлення на березень місяць. Ми робимо устаткування для виробництва гуми, для Шрі-Ланки, Індії, Німеччини і навіть Канади. Ви будете здивовані. Ми є державним підприємством, а тому жодного станка ми не можемо ні продати, ні списати», – розповів працівник заводу. – «У нас унікальні станки, яких немає ніде в Україні».

Також представник заводу наголосив, що колектив хоче брати участь в обговоренні знесення цеху і зауважив, що п’ятий цех – «одна з найцікавіших ділянок нашого корпусу» і «пам’ятка інженерної споруди». Там розміщують рекламу і після відчуження цеху підприємство втратить понад 500 тис грн доходів на місяць.

Директор цеху також підтвердив, що «”секондхенд” підписав договір з Фондом держмайна на 20 років на оренду частини п’ятого цеху, а це 300 тисяс гривень щомісяця». Раніше мер Києва Віталій Кличко вже звинувачував Фонд держмайна у перешкоджанні вирішенню питання з демонтажем будівлі.

Представник заводу зауважив, що устаткування на териорії цеху, а саме електродугові печі, не підлягають перенесенню. Адже спочатку будують печі, а тоді довкола них споруджують будівлю. Відповідно, печі можна розібрати, але не перенетси. Отже, завод з втратою цього цеху втрачає ливарне виробництво (наразі воно не працює через борги).

Роман Лісневський, перший заступник Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд, заперечив директорові п’ятого цеху, і заявив, що комісія з моніторингу та визначення технічного стану споруди працює.

«На завод щотижня відправлялися запити щодо мотіторингу. Його за законом проводить Придніпровська академія будівництва й архітектури. Не було жодної реакції», – сказав Лісовський. – «Зовнішній стан ми обстежили, а внутрішній не можемо, бо завод нас не допускає».

Зрештою, постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту проголосувала за «проєкт рішення про викуп нерухомого майна, яке перебуває у приватній власності» (хоча власність державна).

Нагадаємо, перемовини про знесення п’ятого цеху першого київського машинобудівного заводу ведуться з 2012 року.

Раніше у КМДА заявляли, що «вирішили питання» зі знесенням «Більшовика». Кличко також неодноразово заявляв, що Шулявський шляхопровід відкриють до кінця 2019 року
https://hmarochos.kiev.ua/2019/12/11/ch ... siyi-kmda/

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 14 дек 2019, 02:13
DFAW
Набивает цену. Цех аварийный, часть крыши обрушилась. Литейка давно перенесена, в том числе с участием города. Сейчас в городе лить чугун нельзя, соответственно печи которые нельзя включить ни чего не стоят, кроме печи все оборудование вывезено ещё более 8 лет назад. Здание цеха полностью перестроено в 60-х, то есть историческая ценности нету. Более ценное здание завдауправления вон весело пошло под перестройку и прорубание дверей, вот так они хранят историю.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 14 дек 2019, 10:54
Бодрый
Шулявський міст готовий до асфальтування: фото

Відкрити дорогу над проспектом Перемоги можуть ще до кінця поточного року.

На фото показали рівну поверхню Шулявського шляхопроводу, на яку вже можна вкладати асфальтобетонне покриття. Про хід робіт на цьому об'єкті проінформував перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

За словами чиновника, "Наразі завершуються роботи з облаштування насипу до шляхопроводу зі сторони вулиці Вадима Гетьмана, закінчують роботи і зі зведення підпірних стін та мереж зливової каналізації. Зі сторони вулиці Олександра Довженка також триває облаштування підпірних стін та насипу. Усі прогони мосту встановлені у проектне положення. Наразі фахівці готуються до асфальтування полотна нового мосту".

Втім, це дозволить відкрити лише проїзд з вулиці Гетьмана на вулицю Довженка через проспект Перемоги. А от будівництво розв'язок триватиме й далі.

Для цього прийнято важливе рішення Київради, яке дозволить Шулявський шляхопровід зробити не просто мостом, а повноцінною розв'язкою. На днях депутати Київради підтримали проект рішення про викуп 5-го цеху колишнього заводу "Більшовик". Це дозволить розпочати будівництво з’їздів з мосту.

“Впевнений, що до нового року ми запустимо автомобільний рух мостом, а ближче до літа наступного року транспортна розв’язка запрацює на повну потужність”, – підкреслив Микола Поворозник.
https://auto.24tv.ua/amp/shuliavskyi_mi ... oto_n17793

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 14 дек 2019, 12:36
DFAW
Немного про 5-й цех
Новое, ни разу не аварийное здание, только крыша упала 14 февраля 2010 года
https://dfaw.livejournal.com/81414.html

Особо ценное оборудование по состоянию не поздней 12-го года. Части точно нету, так как там секонд
https://saveliev-a.livejournal.com/1269.html

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 14 дек 2019, 12:49
Бодрый
DFAW, там розміщують рекламу і після відчуження цеху "хтось" втратить понад 500 тис грн доходів на місяць...

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 14 дек 2019, 13:17
DFAW
Вопрос в том, что по нормативки его сейчас вообще нельзя эксплуатировать, а за эксплуатацию можно посадить того кто подписывался, по тому тут вполне есть предмет для торга. Я молчу что за проходной вырубили сквер и там построили ещё один шатер секонда.

Re: Реконструкция Шулявского путепровода

Добавлено: 14 дек 2019, 19:03
Klovsky
Большевик - 100% акций у государства. Т.е. государство в лице Фонда госимущества владеет заводом. Интересно посмотреть, как коммунальная собственность будет бороться с государственной. У кого какая общественная потребность будет выше - нетрудно предугадать.
Сейчас ведь не только стоимость надземной конструкции цеха важна, но и стоимость земельной компоненты под ним, которую включат в оценку недвижимого объекта.