Страница 61 из 86

Добавлено: 15 май 2017, 10:05
TANK
не уверен, что 4.20, тупо бизнесюк на "же" начинается на "ваго" кончается дважды (ну 2 брата т.е.). "Финики" всё, "Кременчугмясо" почти всё, на ГОКе проверки сбу второй год, краз не вытягивет даже на уровень маза - думаешь ему сейчас до моста?? А, да, гостиница "салют" - вот там проблем нет))

Добавлено: 15 май 2017, 12:05
dimentiy
На правах модератора:
drozdoff, с первым снегом горчичником

Добавлено: 18 май 2017, 18:41
Rider
Выбрали прежний проект со сносом цеха
http://kievcity.gov.ua/news/50628.html
18 травня в Департаменті містобудування та архітектури під час засідання секції містобудування та архітектури архітектурно-містобудівної ради було обрано проект для реконструкції Шулявського шляхопроводу. Профільні спеціалісти одноголосним рішенням підтримали варіант, розробниками якого є «Київдормістпроект».

«Ми розуміємо важливість цього проекту, і наше найголовніше завдання – якомога швидше приступити до його реалізації. У нас є норми, яким він має відповідати, є земля, яку ми можемо використовувати, є інші проблеми інженерних мереж. Далі вже принципові рішення: показники, час, вартість», – зауважив заступник голови КМДА Олександр Спасибко.

Фінальний варіант реконструкції Шулявського шляхопроводу спеціалісти обирали за такими основними критеріями як вартість, терміни будівництва, пропускна спроможність, кількість смуг руху і довжина інженерних мереж, що підлягають перекладці. Збудувати новий шляхопровід обіцяють за 12 місяців. Наприклад, китайський варіант пропонували збудувати за 30 місяців, проект трирівневої розв’язки з реверсивним розподільним кільцем – за 36 місяців, розв’язку, розробником проекту якої є Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва – за 24 місяці.

У фінансовому плані обраний варіант є найбільш оптимальним. Його вартість – 400 мільйонів гривень. Для порівняння вартість інших проектів мала б коштувати від 760 до 950 мільйонів гривень.

«Ми детально вивчили всі варіанти та неодноразово надавали свої рекомендації і зауваження, щоб кожний проект наблизити до ідеального. Втім, розуміючи, що місту важко без цієї розв’язки, ми робимо все, щоб кияни якомога швидше забули про те, що Шулявський шляхопровід колись суттєво гальмував рух. Тепер це буде сучасна магістраль із достатньо високою пропускною можливістю», – зазначив Олександр Спасибко.

Нагадаємо, наприкінці березня на засіданні архітектурно-містобудівної ради було представлено сім варіантів реконструкції. У ході обговорення спеціалісти обрали чотири проекти, які були направлені на подальшу розробку.

Добавлено: 19 май 2017, 08:26
euhome
Проект развязки на Шулявке предусматривает снос «Большевика»

http://for-ua.com/article/1135914

18.05.2017 21:03

Градостроительный совет Киева поддержал вариант реконструкции дорожной развязки возле метро «Шулявская», который предусматривает строительство дорожной петли и снос помещений завода «Большевик». Соответствующее решение было принято на заседании градостроительного совета, передают Українські Новини.

Документ был представлен институтом «Киевдормостпроект».

Проект развязки представляет собой неполный «клевер», что предусматривает снос корпуса завода «Большевик» и строительство на его месте петли. Он предполагает строительство поворота с ул. Довженко на проспект Победы и 2 съезда с путепровода на проспект Победы.

Проект не требует большого вмешательства в инженерные сети и минимально заходит на участки, не находящиеся в ведении «Киевавтодора».

ForUm

Добавлено: 19 май 2017, 14:34
Бодрый
Кличко рассказал о деталях сноса завода Большевик на Шулявке

Мэр Киева Виталий Кличко заявил, что при строительстве новой развязки в районе станции метро Шулявская необходимо будет снести лишь несколько корпусов завода Большевик. Кличко отметил, что решение о сносе завода будет принимать Кабинет министров.

Ожидается строительство дорожной петли, а это предусматривает снос части строений завода.

Архитектурно-градостроительный совет Киева выбрал окончательный вариант реконструкции развязки на Шулявке.
Градостроительный совет Киева поддержал вариант реконструкции дорожной развязки возле станции метрополитена «Шулявская», предусматривающий строительство дорожной петли и снос помещений завода «Большевик».
Он представляет собой неполный «клевер», что предусматривает снос корпуса завода «Большевик» и строительство на его месте петли.

При этом следует отметить, что Киевская мэрия рассматривала семь вариантов реконструкции дорожной развязки возле станции метро «Шулявская», после чего были выбраны три варианта.
https://kievsmi.net/novosti/society/690 ... ik-na.html

Добавлено: 19 май 2017, 14:44
DimmYD
Так таки Петрука проект протолкнули?

Добавлено: 19 май 2017, 14:53
Антошка
Вариант Петрука с реверсивным кольцом и тремя ярусами.

Добавлено: 19 май 2017, 14:56
TANK
бггг, читали - смотрели картинки - и все равно Петрук)))))))) Нету там Петрука, забудь.

Добавлено: 19 май 2017, 15:08
tov_tob
DimmYD писал(а):Так таки Петрука проект протолкнули?
Продинамили.

Добавлено: 19 май 2017, 23:48
DimmYD

Добавлено: 20 май 2017, 21:34
AMY
С учетом, что по нынешнему законодательству архитектурный градсовет — исключительно советующий орган, но ничего еще не закончилось

Моделювання проекту Шулявського шляхопроводу

Добавлено: 23 май 2017, 02:00
ВЫБЕГАЛЛО
Пост Andrii Medved'ko от 22.05.2017 г. на Facebook :[/b]

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 6639173824 :

Весь вчорашній день моделювали новий проект Шулявського шляхопроводу.

Коротка передмова: Шулявка сьогодні одна з самих кошмарних розв'язок в столиці. Група архітекторів та науковців розробила альтернативний проект розв'язки, з купою іновацій, ще в 2010-му році. Його тоді одразу зарубали, бо проект був у кілька разів дешевший запропонованого офіційними чиновниками.

Наскільки я зрозумів уже на полігоні - подія не мала жодного сенсу, як наукове дослідження чи пошук технічного рішення. Вона проводилась бо жирномордні чиновники всіма силами намагаються вставляти палки в колеса всьому на чому не можуть вкрасти.

Все що треба показує комп'ютерне моделювання, живе є більше формальністю. Необхідність цього дійства була в іншому - залучення громадськості, медійний розвиток і актуалізація питання в соцмережах.

Victor Petruk чудово зрозумів важливість цих нюансів, саме тому в кінці заїзду попросив написати хто, що думає.

Я думаю так:

1. Розв'язка команди петрука в кілька разів дешевше заявленої розв'язки расхітітєлєй від влади. Це плюс.
2. Розв'язка Петрука в кілька разів компактніше за розв'язку расхітітілєй. Не потрібно зносити цех заводу і взагалі нічого зносити не потрібно. Звісно ж це теж плюс.
3. Розв'язка Петрука буде першою в світі з "неправильним" рухом по колу. Петрук божиться, що це круто. Я ж просто люблю експерименти. Теж плюс.
4. З приводу пропускної здатності судити не можу. На мою думку експеримент абсолютно нічого не показав. Але комп'ютер каже, що все клас.
5. Ця розв'язка обламає міліонні плани корупціонерів і не дасть побудувати шось схоже на міні-видубичі. (горіть у пеклі ті хто проектував видубичі)

А тепер лірика:

Киів знищений майже повністю. Хаотична забудова, Київміськбуд, корупція, дороги, збільшення кількості населення, транспортні затори, скороченням рекреаційних зон - роблять зі столиці сраку (Москву).

Шулявка уже стала місцем війни світоглядів:

ЖЛОБИ v.s. Люди

Жлоби хотітимуть знести шматок заводу що б там звільнилась територія під забудову. І вкрасти кілька міліонів баксів на завищеній вартості.

Люди боротимуться за честь та комфорт міста. За його репутацію та зовнішній вигляд.

Обирати сторону доведеться всім.

#Kyiv

Селфі
ИзображениеИзображение

Карасі. Робочий процес.
ИзображениеИзображение

Жлоби хочуть так. Лише за цей малюнок мешканці столиці заплатили жлобам 6 000 000 грн.
ИзображениеИзображение

Люди хочуть так. Малюнок розробили на приватні кошти.
ИзображениеИзображение

Добавлено: 23 май 2017, 10:07
TANK
шо, опять?))

и да, назвать кличко жлобом - это риск, а я держать буду.

Добавлено: 23 май 2017, 10:55
Jyraff
Як вони рахують, що в кілька разів дешевше виходить :?: По проекту київдормістпроекту писали про 450 млн. У Полтаві хочуть мріють побудувати майже повний аналог розв'язки Петрука, так оцінювали у 800-900 млн. Писали б чесно, що довше і дорожче, але результат кращий; тільки людей відлякують некомпетентністю.

Добавлено: 23 май 2017, 11:44
TANK
там еще ниже уровня земли интересностей для петрука немеряно, сумму можно просто умножать на 3))))